نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اقراءه بس متدحكش (ممنوع الضحك)

بيسألو واحد بلديتنا: تعرف مين طاهر القويرى؟ قال: مش لما اعرف مين طاهرنى انا الاول
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

واحد بلدينا ماشي ع الرصيف … شاف واحد سأله: هو فين الرصيف الثاني رد عليه: الناحية الثانية .. بلدينا قال: حاجة تدوخ!! … والله أنا سألت الناحية الثانية قالو لي هنا

مدرس سأل طالب بلدياتنا، لما تكبر هاتكون إيه؟ قاله: عجوز طبعا!!

المقال "اقراءه بس متدحكش (ممنوع الضحك)" نشر بواسطة: بتاريخ:
mr.sada1977
- في المدرسه استاذ الحساب بيسال التلميذ بتاعه: لو باباك استلف الف جنيه من البنك والف جنيه تانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف، التلميذ: مش هيرجع حاجه يا أستاذ، الأستاذ: ياابني استلف الف وبعديها الف تانيه التلميذ : مش هيرجع حاجه يا استاذ، الاستاذ: اقعد يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب، التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا يا استاذ.

- مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته.

- مرة واحد بيسألوه ايه سر الرومانسية اللى انت فيها مع مراتك على طول؟؟ قال لهم اصل احنا محافظين من زمان على عادة رائعة بنروح نتعشى فى مطعم رومانسى مرتين فى الأسبوع انا يوم التلات وهى يوم الخميس.

- واحد أخنف حظه وحش قوي..وقع في حفره وفضل مستني لغاية ما واحد جه وعلى حظه كان أخنف برضه.. الأخنف اللي فوق قال ... استنى شوية .. حاطنّعك دنوأتي
قاله بسنعة .. قال له و كمان بتتنيأ ؟ طب شوف مين حيطنعكّ

- مرة واحد مسطول بيلعب كورة اخد الكورة على صدره طلعها من منخيره

- بلدياتنا بيوقف تاكسي فسأله: فاضي يااسطة فقال له الأسطة: ايوة فاضي
فقال له بلدياتنا: طيب ماتيجي تقعد معايا شوية .

mr.sada1977
بمناسبة المدارس والغاء الكتب الخارجية

يا ترى لو مسكوا ولي أمر معاه 5 كتب خارجية.. هيتحبس اتجار ولا تعاطي؟

mr.sada1977
طلع مجموعة صيادين يصطادو وكل ما يصطادو حاجه كلابهم تجري تجيب الفريسه ما عدا كلب واحد بيخاف من صوت الرصاص فقالو لصاحبوه خده الافراح اللي بيحصل فيها ضرب نار كتير عشان يتعود على الرصاص وبعد ما اخده لمدة 6 شهور رجع يصطاد تاني أول ما ضرب نار الكلب اعد يزغرط .
mr.sada1977
مرة واحد غبي اوى شغال فى جامع، كل لما الاذان يأذن يقفل باب الجامع ويكتب عليه مغلق للصلاة
mr.sada1977
اتنين قاعدين بيحششوا فوق السطوح
الاول: الحق يا منير ابوك مات .. ، راح شدله حجرين وقعد يعيط
بعد شوية الحق يا منير امك ماتت ... ، راح شدله حجرين تانى وقعد يعيط
شويه يا منير الحق اخوك مات
راح حادف الشيشة من ايده ووقف علي سور البلكونة و قال :لا ده هو اللي فاضلي ورمي نفسه
وهو في الدور السابع افتكر انه مقطوع من شجرة ...وفي الدور التاني افتكر انه ماسموش منير أصلاً

صعيدي عايز يعلم ابنه انجليزى راح ابتدائي منفعش
راح ثانوى منفعش
راح الجامعة منفعش
قال لازم اوديه انجلترا واجوزه واحدة من هناك عشان يعرف يتكلم انجليزى
راح مجوزه واحدة من انجلترا
فى الصباحية بيقولها "مستر هريدى موجود؟" قلتلوا "نجولو مين؟
mr.sada1977
غبي اشترى حق ولده آلة حاسبة وشال منها الصفر علشان ما يتصل دولي
واحد يقرأ صفحة الوفيات في جريدة ويضحك ليه ؟ ما لقى اسمه وياهم

معلم و معلمة تزوجو كتبو الكتاب على السبورة
• فيه قروي عطاه البنك بطاقة صراف الغبي غلفها
mr.sada1977
مرة وحدة وحشة اوى دخلة الحمام فبتقول اعوذ بيك من الخبث والخبائث راح الشيطان قالها من غير ما تقولى انا كده كده طالع ...........هههههههههههههههههههههه
mr.sada1977
مره واحد قال لمراته ايه رايك نعمل جمعية .. قالت : ازاي ؟؟ قل لها كل يوم ابوسك بوسه واديكى جنيه فوافقت .. فجه اخر الشهر لقي معاها تسعين جنيه فسالها : ايه الفلوس ديه ؟؟ فقلتله : اسكت مش ابو ابراهيم جارنا دخل معانا بنفرين
مره واحد رجع في كلامه راح خبط الي وراه
mr.sada1977

مره واحد اشترى لمبه مسمار دقها في الحيط

واحد بلدياتنا اشتري راديو حط فيه حجرين المذيع اتسطل

مهندس زراعى ظبطوه بيبرسم مع الأرانب

مره واحد بلديتنا لقى خاتم سليمان جه يدعكه فعص العفريت

عملوا مسابقة لتعجيز الكمبيوتر كل ما حد يسأله سؤال يجاوب عليه فى اقل من دقيقة جه واحد بلدياتنا حط ورقة فيها السؤال بتاعه الكمبيوتر اتحرق وطلع دخان قالوا له : سؤالك كان ايه بلدياتنا : جلت له ابو جردان جبل ما يخلف جردان كان اسمه ايه؟
mr.sada1977
عشرة صعايدة بيتعلموا ربط الكرافتات تسعة ماتوا وواحد فى حالة حرجة
مره واحد بلدياتنا دخل خلاط الأسمنت طلع منه قال والله منش داخل الملاهي تاني

مرة واحد بلدياتنا الباب افل على صباعه الباب ازرق

مرة 5 دخلوا كلية الهندسة اثنين طلعوا مهندسين وثلاثة مدينة نصر
reem_ahmed
ههههههههههههههههههههههههههههههه
كيوت وخدودى توت
لازم اضحك

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
المتمرد&&&
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ههههههههههههه
ههههههه
ههه
يا راجل عياب عليك برده ما اضحكش
طيب ههههههههههههههههههه
mr.sada1977
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ههههههههههههه
ههههههه
ههه
يا راجل عياب عليك برده ما اضحكش
طيب ههههههههههههههههههه
مشى المردة ديه بس ولكن بعدكدة الضحك بفلوس
المتمرد&&&
خد نص جنيه وهضحك
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
ههههههههههههه
ههههههههه
ههههه
ههه
هه
ه
mr.sada1977
* ست بخيله قالت لابنها يامحمد روح اشتري ثلاثه رغيف واحد لي وواحد لابوك وواحد ليك وبعد ما راح الولد لشراء الرغيف طلعت الام من البلكونه وقالت يامحمد رجع الرغيف الثالث ابوك مات.

* كان مرة واحد فتوة سكن جديد فى منطقة شعبية كل يوم يعدى من الشارع وينادى : لو فيه راجل فى الشارع يظهر لى ..كل الناس تخاف وتجرى.. واستمر الحال على كده شهور لغاية ما اجتمع اهل المنطقة وراحوا يأجروا واحد رد سجون علشان يضرب الفتوة ويخلصهم من جبروتة جه الراجل رد السجون وفجأة حضر الفتوة وقال : لو فيه راجل فى الشارع يظهر لى الكل جرى الا الراجل ..جم يشوفوه لقوه مات من الرعب[/
mr.sada1977
دكتور شغل اغاني للمجانين، الكل رقص ماعدا واحد، ساله الدكتور ليه مش بترقص معاهم قال: اسكت اسكت انا العريس.*

* بياع جرايد ابوه مات مشى فى الجنازة يقول اقرا الفاتحة .

ولد اللى جاله فى الامتحان بتاع الكيمياء بيقول السؤال ايه الحاجه اللى مش بتذوب فى المياه قاله السمكه
مرة صورصار دخل سوبر ماركت خرج فرحان اوى ليه عشان شاف اسمه على علبة ريد قال للدرجاتى انا بقيت مشهور
mr.sada1977
أنا حاسس إن الجاسوس ده لو كنا سبناه يومين كمان هنلاقيه بيمشى في التحرير وهو بيهتف مصر والموساد إيد واحدة
mr.sada1977
واحد كتب في ورقة الامتحان (صمتي لا يعني جهلي ولكن ما يدور حولى لا يستحق الكلام ) فأخذ الشهاده مكتوب فيها (رسوبك لا يعني فشلك ولكن خفة دمك دي اللي مودياك في داهيه
mr.sada1977
واحده بتقول لجوزها ايه الفرق بيني وبين غاده عبدالرازق ...قالها مفيش فرق طبعا ..بس هي غاده وانتي عبدالرازق
mr.sada1977
مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت
magic emy
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه
mr.sada1977
واحدة نايمة جنب جوزها سمعت صوت في الصالة قالت لجوزها قوم شوف يمكن حرامى.. قالها قومي شوفى انتى يمكن حرامية
mr.sada1977
تماشيا مع الجو العام وحالة الديمقراطية اللي عايشنها في البلد اليومين دول، تحبوا رمضان يجي اولا و لا العيد أولا؟
mr.sada1977
مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة
mr.sada1977
مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!
mr.sada1977
ديناصور حط ايده على ديناصورة قالت له ابعد ايدك رد عليها وقال ماهو من غبائك انقرضنا
SANIORA
بجد النكت تحفه
تموت من الضحك
هههههههههههههههههه
ههههههههههههههه
هههههههههههه
هههههههه
هههه
ههه
هه
ه
mr.sada1977
واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عمليات استنساخ خاطئة بالصور ( ممنوع و ممنوع ثم ممنوع دخول اصحاب القلوب الضعيفه)
اتفرج على جسام البدرى وهو بيضرب اللعيبة و الضحك ممنوع
وصية اب (مع الاتفاق ممنوع الضحك)
بريطاني ممنوع من الضحك بأمر الطبيب