نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اتفرج على جسام البدرى وهو بيضرب اللعيبة و الضحك ممنوع

اتفرج على جسام البدرى وهو بيضرب اللعيبة

قام أحد مشجعي نادي الزمالك بتصميم كليب مضحك، يسخر فيه من حسام البدري المدير الفني للأهلي ومعاملته مع لاعبي الأهلي، بعدما غيروا من أدائهم بعد توليه المسئولية ورحيل البرتغالي مانويل جوزيه.

ويسأل البدري لاعبي الأهلي "على طريقته الخاصة" خلال هذا الفيديو، لماذا لا يؤدون بشكل جيد في ظل توليه تدريب الفريق، مثلما كانوا يلعبون مع جوزيه.. والضحك ممنوع.!

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "اتفرج على جسام البدرى وهو بيضرب اللعيبة و الضحك ممنوع" نشر بواسطة: بتاريخ:
همسة ندى
هههههههههههههههههههههههههه

جااااااااااااااااااامد

عاوزيين من ده كتيررررررررررررررررر

تسلم ايدك
ايتن
زملكاوي هنقول اية بقي
ع عموم ميرسي
emad kamel
هههههههههههههههه

ميه ميه

تحياااااااااااااااااتى
زملكاوى لنهاية العمر
متقلقوش من ده كتير وشكرا على مرورك
زملكاوى لنهاية العمر
شكرا على مرورك
moon walker
للأسف يا جماعة و كلامى موجه للى حاطط الفيديو انه حاطط أى حاجة و السلام من غير ما يفهم ده ايد ده أساسا, حضرتك الفيديو ده عملته الجزائر بعد خسارتنا فى مباراة الذهاب 3-1, و المفروض ان المدرب اللى ظاهر فى الفيديو هو حسن شحاتة و اللعيبة لعيبة المنتخب, و الترجمة الأصلية قبل ما تتحرف كانت تريقة على لعيبة المنتخب, يا ريت تستخدم أى فيديو تانى تتريأ بيه على الأهلى غير ده لأن أصلا الفيديو تريقة على المصريين , يعنى احنا كدة كلنا لبسين العمة و احنا مش دريانين.
زملكاوى لنهاية العمر
انا بقا الى عامل الفيديو سيتك بقا شايف ان الكلام الى مكتوب على المصرين طبعا لا

ثانيا كل بيتكلم على الاهلى ولعيبة الاهلى
جون مصر
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامدة فشششششششششششششخ
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يخربيت الدمااااااااااغ مششششششششششششششششكلة ملهاااااااااااااااااااااااش حل
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه
تسلم يا بومبو المنتدى كلة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حسنىaly
طول عمركم مصرينكم طالعه من الاهلى لانه عمكم وافضل فريق فى القاره وفى مصر كلها يعنى مش لاقيين جنازه وتشبعوا فيها لطم وعويل لانكم كلكم حقد وكراهيه وفعلا عمركم ماتنسوا قلة اصلكم طب اهو اتكشفتم انتوا بتضحكوا على مين الفديو ده عملاه الجزائر والمفروض التريقه على حسن شحاته الكشر ابى شكل يخوف الكلاب والقطط
حسنىaly
خليكوا فى خبيتكم ست سنوات لم تحصلوا على بطوله وكل سنه تقولوا بنعمل فريق واديكم عملتوا الفريق ماذا جلب لكم التعادل والهزيمه من انبى 3/1 ههههههههههههههههههههههههه يريت تشوفوا خبيتكم وتلموا نفسكم يا مزورين انتوا نسيتوا قضية جدو ولاايه زورتوا العقو وانتوا اللى دفعتوا الغرامه بتمثيليه قذره والنبى شوفوا خبيتكم بدلا ما تتريقوا على اعمامك وخصوصا عمكم حسام البدرى
moon walker
انا بقا الى عامل الفيديو سيتك بقا شايف ان الكلام الى مكتوب على المصرين طبعا لا

ثانيا كل بيتكلم على الاهلى ولعيبة الاهلى
انت لسة مفهمتش برده يا عم اتريق على الأهلى زى مانتا عاوز انا مش معترض, لكن أقسم بالله الفيديو ده عملاه الجزائر تريقة على المنتخب لما اتغلبنا 3-1 هناك فى الجزائر, و لاحظ ان اللغة كلها فرنساوى, بجد عيب علينا لما نحط حاجة مش فهمنها و نلبس نفسنا العممة.
زملكاوى لنهاية العمر
انا عارف والله ان الجزائر كانت عمله على مصر بس سيتك شوفت ان الكلام متغير وبعدين مظنش انك بتحب مصر اكتر من اى واحد فينا وشكرا على مرورك بس احب اقول كمان مرة الموضوع ده معمول على الاهلى ولعيبة الاهلى وملوش دعوة بالمنتخب خالص
وشكرا على مرورك
moon walker
انا عارف والله ان الجزائر كانت عمله على مصر بس سيتك شوفت ان الكلام متغير وبعدين مظنش انك بتحب مصر اكتر من اى واحد فينا وشكرا على مرورك بس احب اقول كمان مرة الموضوع ده معمول على الاهلى ولعيبة الاهلى وملوش دعوة بالمنتخب خالص
وشكرا على مرورك
اوك ماشى كويس انك فهمت انه أصلا معمول على المنتخب من الجزائريين, و انا فاهم انك عاوز تحطه على الأهلى, طب منظرنا ايه أدام الجزائريين و احنا مستخدمين الفيديو بتاعهم و بنتريق بيه على بعض؟؟ طبعا منظرنا مغفل جدا و مضروبين على أفانا كمان علشان احنا حاطين أى حاجة و السلام..
زملكاوى لنهاية العمر
قولتلك قبل كدا انا مش حطو عشان المنتخب
واشمعنا دى يعنى الى بتعلق عليه متعلق على كل الى بيحصل الجمهير الى بتوله اتوبسات الفريق المنافس
وكتير اوى
احنا العالم كلو بيتفرج علينا يا معلم

فامش الفيدو بتاعى هو الى هيخلى الاجزائرين يضحكو علينا
زملكاوى لنهاية العمر
فين الردود يا شباب
عبـ ووـد
بارك الله فيك
الجزائر شقيقه مصر مهما كان نحن عرب
كفاية من فتن
زملكاوى لنهاية العمر
شكرا على مرورك
زملكاوى لنهاية العمر