نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ما هي ارباحك اليومية من منتديات نجوم اف ام (للمشتركين في نظام مشاركة ارباح ادسنس)

شارك معنا في هذا الموضوع ارباحك من منتدى نجوم اف ام عبر الاشتراك في نظام مشاركة ارباح ادسنس...
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وذلك تشجيعا للاعضاء الجدد، ومشاركة الخبرات والطرق المثلى للحصول على ارباح من خلال النظام...

ملحوظة : يرجى عدم ارفاق اي معلومات عن الـ ecpm او الـ ctr على الاطلاق وعدم ارفاق اي صور تتضمن معلومات عنهم (يمكن ارفاق صور مع الشطب على الخانتين الخاصتين بهما)

وشكرا لكم جميعا....

المقال "ما هي ارباحك اليومية من منتديات نجوم اف ام (للمشتركين في نظام مشاركة ارباح ادسنس)" نشر بواسطة: بتاريخ:
hossam512
قبل ما اتكلم عن الارباح وازاى اكسب اناتقفل حسابى وعمل غير برده اتقفل بعد ماصلت 40 دولار فى الاول ووصلنى البين كود والتانى اتقفل وكان فيه 55 دولار وكان السبب ان فيه نقرات غير شرعية فالتالى كيف احمى حسابى من التقرات غير الشرعية علشان الفلوس متضعش بعد التعب ده اهم من جمع الارباح(سهل)ولكن الحفاظ عليها شئ (صعب) من خلال تجربتى مع جوجل ادسنس وان جوجل ممكن تضيع تعبك كله من نقرة غير شرعية من ناس معندهاش ضمير ومتحبش الخير لحد
خلاصة الموضوع ;نرجو منك يا أستاذ عبدو الاجابة على هذا السؤال(كيف احمى حسابى فى جوجل ادسنس من النقرات غير الشرعية؟) قبل الحديث عن الارباح
midokeeper
شكرا على الفكرة الجميلة عموما انا مكتسباتى من المنتدى هى من 30 سنت الى 50 سنت مع ملاحظة قلة مواضيعى فأنا اكتب موضوع أو موضوعين فقط يوميا لاكن المشكلة فى قلة سعر الضغطة برغم انى لا انسخ مواضيعى نهائى
dr.-.wanted
الحمد لله انا جالى من المنتدى فى اسبوع او اسبوعين
148 ظهور
نقره واحده
الارباح سنت واحد
والحمد لله
مواضيعى تكاد تكون منعدمه
قلبي يناديك
اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

انا لي تقريبا 19 يوم من بداية ظهور الصفحه في قوقل ادسينس

بداية الايام كانت أرباحي بسيطه حيث أنها مابين 1 سنت الى 3 سنت

لكن الحمد الله آخر 3 أيام كانت الارباح في ازدياد حيث بلغت تقريبا

مابين 17 سنت و19 سنت و32 سنت
EGYCODE
اعتقد غلط اننا نكتب الارابح لان هذا مخالف لسياسة جوجل!!
mahmoud_mitp
انا ياجماعة كل ما بقوم بوضع شفرة ادسينس بتاعتى فى منتديات نجوم اف ام الحساب بتاعى مايكملش اسبوع ويتلغى واعمل حساب جديد يعنى اكتر من 10 مرات ياريت حد يقولى ايه سبب ده لو تكرمتو
EGYCODE
انا ياجماعة كل ما بقوم بوضع شفرة ادسينس بتاعتى فى منتديات نجوم اف ام الحساب بتاعى مايكملش اسبوع ويتلغى واعمل حساب جديد يعنى اكتر من 10 مرات ياريت حد يقولى ايه سبب ده لو تكرمتو
ليه انت بتضع الكود فين فى المنتدى؟
podoomda
السلام عليكم

الحمد لله انا لفترة طويلة مع المنتدى هنا كنت بحصل على حوالى من 1 سنت الى اقصى حاجة فى يوم واحد 54 سنت مع العلم انا موضوعاتى قليلة بس فى تلك الفترة كانت يومية اما الان فانا بعيد بعض الوقت لتطوير بعض المدونات الخاصة بى بشكل جديد و حديث يارب يعجبكم لما انتهى منه و اقدر اساعدكوا فى التطوير مثلى ان شاء الله
ولكنى سوف اعود قريبا بالمواضيع الحصرية للمنتدى العظيم
منتدانا
منتدى نجوم اف ام
mahmoudmaiz
انا المتوسط 3 دولار تقريبا
لكن فى مواضيع لما بعملها بعمل منها م لا يقل عن 10 دولار الموضوع واخر مره جبت 30 دولار من موضوع واحد
abdobasha
قبل ما اتكلم عن الارباح وازاى اكسب اناتقفل حسابى وعمل غير برده اتقفل بعد ماصلت 40 دولار فى الاول ووصلنى البين كود والتانى اتقفل وكان فيه 55 دولار وكان السبب ان فيه نقرات غير شرعية فالتالى كيف احمى حسابى من التقرات غير الشرعية علشان الفلوس متضعش بعد التعب ده اهم من جمع الارباح(سهل)ولكن الحفاظ عليها شئ (صعب) من خلال تجربتى مع جوجل ادسنس وان جوجل ممكن تضيع تعبك كله من نقرة غير شرعية من ناس معندهاش ضمير ومتحبش الخير لحد
خلاصة الموضوع ;نرجو منك يا أستاذ عبدو الاجابة على هذا السؤال(كيف احمى حسابى فى جوجل ادسنس من النقرات غير الشرعية؟) قبل الحديث عن الارباح
اولا هذا ليس موضوع استفسار
لكن حمياة الحساب تاتي بقراءة الشروط جيدا بالكامل قراءة مستفيضة هذه افضل وسيلة للحماية

اعتقد غلط اننا نكتب الارابح لان هذا مخالف لسياسة جوجل!!
ليس مخالف انك تكتب الارباح المخالف انك تكتب بيانات عن الـ CTR و الـ eCPM

طيب السبب اللي اغلق بسببه الحساب ايه
هل موضوع على المنتدى هنا ولا موقعك انت؟
وبعدين حاجة مهمة
اللي بيتقفلوا حساب واحد... خلاص اي بيانات بعد كدا يعمل بيها حساب جديد بيتقفل برضو وذلك يشمل الكوكيز وبيانات الجهاز الذي يدخل به الحساب والاي بي وعدد من البيانات الاخرى، فتصبح سلسلة غلق حسابات

لكن فى مواضيع لما بعملها بعمل منها م لا يقل عن 10 دولار الموضوع واخر مره جبت 30 دولار من موضوع واحد
ايوا كدا.. هي دي الردود المشجعة... ربنا يزيدك كمان وكمان ويوفقك
قلبي يناديك

ماشاء الله تبارك الله اللهم زد وبارك

بس لو فيه اسرار او اي معلومات تفيدنا كيف وصلت لهذه الارباح

تقولها لنا عشان نستفيد

midaa
هقولكم كمان اسبوعين
المصدر : اليوم السابع
ارباح قليله جدا جدا جدا وربنا يستر والحساب ما يتقفلش
mahmoudmaiz
يا جماعة اهتموا با المواضبع اللى تجيب زوار من جوجل

مش تروحوا تجيبوا خمس مواضيع فى الجرايد كوبى وباست ونحطهم وتقول دانا بعمل 30 موضوع فى اليوم ومش بعمل منهم غير سنتات

شوف ايه المواضيع اللى ممكت تجيبلك زوار من موقعك واقرا كويس ازاى تكتب موضوع تتصدر بيه نتائج البحث
وصدقونى والله مش بكمية المواضيع ممكن موضوع واحد يجيب اكتر من 300 موضوع والله
akhamis17
انا عن نفسى الارباح كانت معايا كويسة وكنت بعمل من 2 ل 3 دولار يوميا وبعدين فى اخر شهر اربعة الارباح نزلت بقت تقل مش بكمل 2 دولار وقولت يمكن تتعدل فى شهر خمسة ويجى شهر خمسة الصدمة الكبرى النقرة بسنت لدرجة انى مش بكمل دولار فى اليوم ....يا ترى ده يرجع لايه.؟. ياريت تقولنا يا باشا السبب من ايه ..وشكرا.
abdobasha
فعلا انا سعر النقرة قل جدا معايا وعلى كل مواقعي
Dr! Ahmed
انا كنت 6 دولار يوميا

لو فى مباريات انجلش 20 دولار الى 50 دولار

مباريات عربى 8 دولار الى 15 دولار مع وضع الاهداف

خبر حصرى 6 دولار الى 10 دولار

خبر حصرى مع الوضع ىف العاجل 6 الى 10 دولار ايضاَ

ايام عادية لم اضع مواضيع من 3 دولارات الى مافوق

يوم الجمعة 6 دولار ....

الايام دية 19 سنت ولما ابقى عملت انجاز 2 دولار

مع وجود 2000 ظهور و 45 نقرة نسبة النقر بقيت ضعيفة فى المنتدى

بس كدا....
mahmoudmaiz
اضعف سعر للنقره وصلت ليه من اول ما بدات مع ادسنس

19 كليك ب 11 سنت يا بلاش والله
والله جوجل بتستهبل جدا الاايام دى حرام كل التعب ده على الاسعار دى
الايام دى بجد زباله وجوجل بتسوق لادورز على حسابنا احنا
hazem_copra
للاسف يا جماعة موضع نزول الارباح او ان النقرات قلت يعني ده حصل من ساعة متم تغيير اماكن الاعلانات وده كان غصب لان جوجل حزرت من اماكن الاعلانات القديمة

ودلوقتي فعلا الارباح ضعيفة من شهرين او اكتر ومنعرفش السر فين
Dr! Ahmed
للاسف يا جماعة موضع نزول الارباح او ان النقرات قلت يعني ده حصل من ساعة متم تغيير اماكن الاعلانات وده كان غصب لان جوجل حزرت من اماكن الاعلانات القديمة

ودلوقتي فعلا الارباح ضعيفة من شهرين او اكتر ومنعرفش السر فين
عبيب قلبى حازم شوفلنا حل بقا لان كدا ماينفعش

يااما عبدو يتعاقد مع شركة اعلانات تانية

hazem_copra
عبيب قلبى حازم شوفلنا حل بقا لان كدا ماينفعش

:d:d

:d يااما عبدو يتعاقد مع شركة اعلانات تانية :d

:d:d

اعمل استفتاء بقي وغير الشركة يا احمد عشان ولا واحد يشتغل فينا المشكلة ان جوجل ملهاش منافس وعشان كده عمالة تبهدلنا بمزاجها ولازم ناخد موقف

اطلع بقي بمظاهرة يا احمد تدعو فيها للتغير
abdobasha
بالفعل.. انا ملاحظ ان سعر النقرة قل جدا
دا غالبا ان جوجل اليومين دول بتوزع فكوبونات
انا جالي واحد واستخدمته فالاعلان للمنتدى
فاكيد هتنزل سعر الضغطة
والموضوع دا حصل برضو من فترة شهرين كدا لما برضو كان فيه كوبونات مجانية
Black Ice
فعلا يا عبدو الضغطة سعرها قل جدا بقت بسنت واتنين
بعد ما كانت الارباح بالاتنين والخمسة دولار يوميا وايام الماتشات بتبقى حسبة تانية
امبارح عامل 79 سنت بالعافيه
Dr! Ahmed
اعمل استفتاء بقي وغير الشركة يا احمد عشان ولا واحد يشتغل فينا المشكلة ان جوجل ملهاش منافس وعشان كده عمالة تبهدلنا بمزاجها ولازم ناخد موقف

اطلع بقي بمظاهرة يا احمد تدعو فيها للتغير
صحيح جوجل ملهاش منافس

بالفعل.. انا ملاحظ ان سعر النقرة قل جدا
دا غالبا ان جوجل اليومين دول بتوزع فكوبونات
انا جالي واحد واستخدمته فالاعلان للمنتدى
فاكيد هتنزل سعر الضغطة
والموضوع دا حصل برضو من فترة شهرين كدا لما برضو كان فيه كوبونات مجانية

انا عاوز كوبون انا كمان انا كان معاية واحد بس كنت لسة بقا مافتحتاش منتداى ياريت يبعوتا تانى ....... يعنى هما يوزعوا كوبانت واحنا نروح فى داهية كدا
Black Ice
لو عاملين فلترة للشركات الغوها

http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=84025&page=3
فاكرين الموضوع ده

ظبطت معاياو الراباح عليت و بعدين قلت بره سالت قالوا جايز يكون اتعملك smart pricing

يا ريت اي حد عندوا فكرة عن الموضوع دهع يقول اي حاجة
السماح للكل هو افضل الحلول برغم ملاحظه بعض الناس لارتفاع سعر الضغطة
بس فى نفس الوقت فى ضغطات بسنت برضوا وعلى فكرة الارباح ارتفعت النهاردة كانت الارباح من المنتدى هنا 4 دولار 35 سنت
الخطير جدا
مابكملش 50 سنت
بس فيه ناس ماشاء الله بتقول بتجيب 2 و 3 دولار يوميا
ممكن بجد حد يقلنا ازاي
يعني بتحط موضوع في المنتدى وخلاص
من غير ماتنشره في اماكن تانيه

استحاله

اشمعنى يعني

وانا دخلت كل مواضيع الناس اللي بتقول بتعمل الارباح الكويسه دي
كنت بعمل زيهم
ولا بيجيلي نقرات ولا مشاهدات اكتر

ياترى بجد ايه سركم ياجماعه
ابراهيم عنب
ايه سركم هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه
ابراهيم عنب
انا اللى مجننى وروشنى سعر الضغطة الاجنبى كمان نزلت انا هطرح موضوع على الجماعة هناك فى اليديجتال بوينت اشوف ايه جوجل مزعلانا ليه (*_*) فتحت لقيت 3 نقرات كانو بيجيبوا كدا فى المستريح دولار دخلت لقيتهم سنت !!!!
هو الموضوع ده هيطول ؟؟
abdobasha
لو عاملين فلترة للشركات الغوها

http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=84025&page=3
فاكرين الموضوع ده
بالفعل تم الغاء العمل بتلك الخيارات
ملحوظة الخيار هذا يتم تطبيقه على الاعلانات الخاصة بك فقط
يعني لو انا عملته عندي هيبقى لاعلاناتي انا فقط
لكن اعلانات بقية الاعضاء ملهعاش دعوة
وانا عن نفسي عملت اتاحة لكل الشركات

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كيف تزيد ارباحك في ادسنس مع نظام مشاركة الارباح على منتديات نجوم مصرية
الان : اعرف ارباحك بالتحديد وبدقة من نظام مشاركة ارباح ادسنس على منتديات نجوم مصرية
كيف توزع ارباح ادسنس في منتديات نجوم اف ام
اول طلب لى هنا ارجو الرد : مشاركة ارباح ادسنس على منتديات اجنبية
ابتداء مشروع مشاركة ارباح ادسنس في منتديات ابداع نت بنسبة 80%