نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اول سؤال فى العالم مالوش رد ....؟ هتعرف ترد

لو واحده انت بتحبها وقالتلك
انت ترضي لأختــــك ان حد يقف معاها زي ما انت واقف معايا كــده ...؟
ايه رد فعلك اصلاً
لان ماينفعش ترد عليه
(( خير الكلام ما قل ودل ))

المقال "اول سؤال فى العالم مالوش رد ....؟ هتعرف ترد" نشر بواسطة: بتاريخ:
Bossi Cat
هو بصراحة السؤال اجابته تحير وانت فتحت موضوع حلو اوى
ان كل شاب بيفكر فى متعته هو وبس يعنى يقابل البنت ويمسك ايدها وفى نفس الوقت لو شاف اخته بيتعمل فيها نفس الكلام ده هيتضايق وهيبقى عامل زى الوحش.

افكارك حلوة مبرسى على الموضوع.
mazmez
ردود جميل بس اكيد لسة فية كتير من الاراء عايز حد يجاوووووووب
daring eyes
واضج كده ان الشباب مش عارف يرد لان فعلا هيرد يقول ايه اراهنك ان الولد مجرد انه يقرا التوبيك
ويتخيل اختته هيتخنق مش بعيد تلاقيه قام يتخانق معاها من حرقه دمه طب والغلبانه الى انت ماشى معاها اتقى الله فيها بقه ثانكس ع التوبيك بجد جامد
عبود علي عبود
انا بقى مابتكلمش مع بنات ولاغي الفكرة دي تماما من دماغي واكيد مارضهاش لاختي حتى لو كان الكلام على النت او كان بيرد عليها في المنتدى بأسمها لان كده لو انا سبتها تكلم مع شباب وترد عليهم العملية هي هي مافرقتش هو الفارق ان المنتدى مش مخلي الناس بتشوف بعضها بس المبدأ

يعني اللي ما بحبوش لي ما حبوش لغيري لا اتكلم مع بنات ولا اختي حد يرد على موضوعاتها مباشرة ولا ينادلها بأسمها ولا يدخل على البروفيل بتاعها
حبوبه الاروبه
السلام عليكم
اولا: يوجد ْبعضْ الشباب تتوضح فيهم صفه الانانيه فيرضو لأنفسهم الكلام والتعرف على البنات ولا يرضى لأخته
او بمعنى تاني:
ممكن الواحد يكون عارف انو الي بيعملو ده غلط لاكن موش عاوز حد يقع في نفس الغلط بتاعو فاهمني؟؟!.
وهيكون موقف محرج جدا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اغنية ساندى - مالوش كلمة 2012 + كلمات الاغنية
سؤال جرئ هتعرف تجاوب .؟ هتقدر ، ادخل وريني ..؟
سؤال محير !! هتعرف ترد : لوقابلك واحد اعمى وطلب منك توصفله الدنيا دى.. هتقوله ايه ؟
سؤال جرئ هتعرف تجاوب .؟ هتقدر ..؟ ادخل وريني ..؟؟