نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

جماهير الاهلى ( الارهاب 2010 )

لا اعلم ان النجاح او التفوق فى اخد البطولات يدفع جماهير النادى الفائز الى الارهاب لاحظنا فى كل الدوريات البطل جماهيره تحتفل به ولا تعتدى على اى نادى اخر ولكن جمهور الاهلى لهم سياسه خاصه فكانت بدايه الارهاب من مباراه القمه التى انتهت 3-3 وبعد اللقاء طبعا كلنا نعلم على طريق 6 اكتوبر يحصل احتفالات لجماهير الزمالك والاهلى ولكن عندما يعترض جماهير الاهلى اتوبيس الزمالك ويقوموا بحرقه وحمد لله جماهير الزمالك تلحق تهرب ولم يحدث اى ضحايا وطبعا الامور عدت دى جماهير الاهلى ولكن الامر لم ينتهى فكانت الكارثه امس مع الاسماعيلى قبل المباراه عندما اعترض جماهير الاهلى اتوبيس جماهير الاسماعيلى بكل وحشيه لدرجه ان بعض الجماهير هربت ولم تدخل حتى الاستاد وجماهير الاسماعيلى التى كسرت الاستاد تخيلوا سمعوا ان واحد مات يعملوا ايه ده غير مضايقات الاهلى قبل المباراه وما اداركم بعد المباراه فى مدينه نصر قمه المذابح وفى النهايه فى القسم يفرح عن كل جماهير الاهلى وجماهير الاسماعيلى تظل محجوزه ده غير الضحايا الى فى المستشفيات ده غير شكاوى اهل الاسماعيله ومش عارفيين حاجه عن اولادهم بجد هو ارهاب ولا يمكن السكوت عنه وانا اطالب اداره الاهلى المحترمه بالتدخل الفورى مش هقول اتحاد الكره لانه دوره شكلى فقط لا تعليق

المقال "جماهير الاهلى ( الارهاب 2010 )" نشر بواسطة: بتاريخ:
اجتماعى اخر حاجه
مفيش حد عنده اى تعليق غريبه انا متعود دائما جماهير الاهلى المتعصبه تدخل تنتقد دلوقتى خلاص
مستر هانى حبيب
عارف لية ما حدش رد عليك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولا اقولك خليك محتار
بس هاقولك حاجة بسيطة
انت عارف جماهير الاسماعيلي عملت اية بين الشوطين ولا كنت نايم ولا ما شفتش الماتش؟؟؟؟؟؟
غير كدة انت لسة ما ردتش عليا فى تطاولك على قناة الاهلى ومحمد بركات لما قلت ان قناة الاهلى ل تعرف معنى الاحترام
غير كدة عايز افكرك بجمهور هو اول من ابتدع فن السب والقذف على لاعبيه الكبار مثل حازم حمادة امام وشيكابالا نجم الموسم فى السب والاشارات البذيئة واختتم مهرجان السفالة وقلة الادب بضم اثنين من اعى البلطجية وفنانى الحركات القذرة والاشارات البذيئة قلة الادب
اجتماعى اخر حاجه
انا اكتشفت انك لا تستطيع مواجهه احد واكبر دليل انك بتهرب من الحقيقه وجى تذكر مشاكل للزمالك انا مالى بالزمالك دلوقتى الموضوع عن الاسماعيلى والاهلى ولكن انت عشان ضعيف فى المواجهه بتذكر حاجات ماضيه ولكن هرد عليك فى نقطه الاسماعيلى عمل ايه بعد الشوط الاول بكل اختصار لو انت مكانهم هتعمل اكثر من كده يعنى ايه وانا قاعد فى الاستاد اسمع ان واحد مات وجرحى فى المستشفى ده غير الى مطاردين فى الشوارع ومدينه نصر امس تشهد على ذلك لكن انت اساسا مش من القاهره وبعيد نهائى عن الاحداث وبتتكلم بلغه العصبيه وانا هجبلك من الاخر للمره الالف انا مش هسكت على اى غلط هيحصل واقسم بالله وبحلف امام المنتدى كله انى لو الزمالك غلط انا مش هسكت وهنتقد الزمالك وانتقادى للزمالك هيكون اعنف لانه النادى الى بحبه واتمنى يكون دائما صح وبنصحك تكون قد المواجهه الايام المقبله اخاف عليك تروح مطش تتعصب بلاش العصبيه احنا هنا فى مصر مشكلتنا لا نعرف ما معنى النقد ؟ مثلا شبانه الى الهجوم عليه الايام دى نار وانا اول واحد كنت ضد شبانه فى المنتدى ساعه حكايه بركات قبل اى اهلاوى ومستعد اجيب المواضيع الى تثبت ذلك ولكن شبانه برده له اشياء ايجابيه كشف بعض الفساد ولا يستطيع احد انكار ذلك حتى لو هو ملوش فى الاعلام احنا بقى مشكلتنا الانسان غلط يضع فى القائمه السوداء حتى لو عمل انجازات بعد كده ياريت يا جماعه نعقل الامور بعد كده يكون النقد ليس على شخصيه الانسان ولكن على موافق محدده ومثال بسيط على ذلك كابتن حسام البدرى اما صور الاعلانات كل الناس انتقدته واول ما جاب الدورى كل الناس حبته تانى ليه لا يكون وضعنا كده دائما الى غلط يتحاسب بس .
مستر هانى حبيب
شوف اخى العزيز
اللى لاحظته ان لسة سنك صغير وانت لسة شوية مش بتعرف تتحكم فى انفعالاتك على الرغم ان السن مش مقياس للتحكم فى الانفعالات لان فيه حالات بتكون شاذة عن هذه القاعدة
اولا انت بتقول ان انا باهرب من الحقيقة؟؟؟؟؟؟؟
هو انا قلت ان جمهور الاهلى ملاك وباهرب من ان فيه متعصبين فى الاهلى زى مثلا مافيه متعصبين فى الزمالك والاسماعيلي والمصري وبرشلونة وريال مدريد ومانشتر وليفربول .........الخ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بس مش معنى ان فيه قلة متعصبة من جمهور الاهلى يبقي تغلط فى جمهور الاهلى كله لانك عارف انه بالملايين فى مصر والوطن العربي فكدة انت اللى يبقي عيب عليك انك تغلط فى ملايين محترمة ومهذبة
لكن عيبك والواضح للكل انك بتكره الاهلى جدا وبتكره كل ما يمت بصلة للاهلى وهو دة التعصب الاعمى على الرغم انك بتحاول تظهر العكس وانك ممكن فى بعض الاحيان بتدافع عن الاهلى وعن بركات
لكن انا دارس علم نفس واقدر احلل شخصيتك كويس وبهدوء وبدون انفعال من خلال بعض الكلمات البسيطة اللى ممكن تسقط منك سهوا ودة اللى بيسموه اللاشعور او العقل الباطن بتاعك اللى عمره ما بيكدب
المهم لو الناس هاتتكلم باسلوبك المستفز دة هايقولوا ان مصر اكبر دولة ارهابية فى العالم بدليل ا فيه بعض الفتية اعتدوا على اتوبيس لاعبي الجزائر بالحجارة
فهل مصر والمصريين فعلا ارهابيين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غير كدة للمرة المليون وواحد لسة ما ردتش على سؤالى فى موضوعك( قناة الاهلى لا تعرف معنى الاحترام) وهاكررلك السؤال علشان شكلك نسيته:اية الالفاظ قليلة الادب الخارجة اللى قالها محمد بركات فى اللقاء اللى جرح شعورك المرهف الحساس وخلاك تقول تلعن قناة الاهلى وضيوفها وبركات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وياريت ما تهربشي من السؤال زي كل مرة
sally9
انت بتولع الدنيا ولا ايه
اوعى الفتنة ولو حصل كدها لا تنشره اكثر
ولو فى خبر ان واحد مات فاللى عمل الخبر ده فتان زى مصر فى السودان خليك مقتح
mido_abotraka
إنتم الاتنين لما بتردم على موضوع بيبقى موضوع ملوش أخر ايه يا جدعان دا كورة رياضه

هو زملكاوى متعصب وإنت اهلاوى متعصب على كده بقه انا بفكر أعمل موضوع وأخليكم تحللم إنتم ولا ايه رايكم

أرد على التوبيك بقه :::
توبيك تحفه بجد
وكلامك جميل بس مش هقول غير أى زملكاوى بيمسك فى الحجات ديه
RAGHEB
واللة العظيم انتوا عاوزين تكلموا فى حاجات وعاوزين الدول التانية تكلم على مصر والا انتوا شكلكم كدة مش عارف واللة
ايه يا عم اجتمااااااااااااعى جدا
ده موضوع روح شوف فلسطين-اليمن-الصومال-العراق-السودان -قبل ما تتكلم فى الحجات الهايفه دى
على فكره انا زملكاوى صميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييم
Mizoalex
عنوان الموضوع جامد و انت بتعرف تشد الناس للموضوع بتاعك

و زيادة عن كده عامل موضوع مستفز عشان يكون فى نقاش حامى و الناس تتخانق

-----------------

و انت يتقول مفيش حد رد

انت عايز جماهير الاهلى ترد تقول ايه يعنى واحد بيشتمهم عايزهم يردو عليه يقوله ايه يعنى

اسفين يا عمو " اجتماعى " مش هنعمل كده تانى .

------------------

عيب تقول حاجه زى دى يا محترم " جماهير الاهلى " ارهاب 2010

عشان ما تسمعش رد ميعجبشك

جرب مرة تروح مع جماهير الاهلى الاسماعلية و شوف ايه اللى هيحصلك هناك ... و كل ده بس عشان انك بتشجع النادى

اهلى تل ابيب قصدى الاهلى المصرى .. مش عارف ليه
البرنس الاصيل
اى رد على زملكاوى يعطيه قيمه وهو بلا قيمه
هو فى الصف الثانى
هو اخو محود حلوف وصديق خالد الغندور ( القزم )
اوقف هذه الردود على ما كتبه الزملكاوى السخيف
مخرجا ما بداخله من احقاد واضعان على جماهير ملئ السمع
والبصر تحرك جبال الصخر اتجعلوا لاحقاده قدر !!!!
muhammad ebraahim
انا ماليش فى الكورة
ومش بحبها
لكن هو عشان انت مشرف تحط موضوع تافة و فاضى فى الاخبار العاجلة
عيب بجد كدة
حتى لو انت صاحب المنتدى واحنا زوار او مشتركين ماتفرضش موضوع غير مهم الا لنفسك وتحطة فى الاخبار العاجلة
لو فعلا فى فايدة هتعود على قارىء الموضوع بتاعك ياريت تقولهالى
وياريت عبدو باشا يشارك براية فى الموضوع دة ويشوف العنوان
eljocr
بصراحة هو عنوان الموضوع ينرفز و انا اصلا اتضيقت خالص والله لان جماهير الاهلى عمرهم ما وصلو لحد الشغب اللي وصله جمهور الزمالك او الاسماعيلي
فياريت تقول قلة مش جماهير الاهلي
انت عارف ان نصف شعب مصر من جماهير الاهلي
حبيب قلبي اوعي تزعل مني بس انا والله اتضايقت شوية تقبل مروري؟؟
مستر هانى حبيب
بصراحة بتهورك دة هاتعمل مشاكل كتير لنفسك ولناس تانية كتير
ولاحظ انك هاتتحاسب على كل كلمة بتقولها او بتكتبها
وترجع فى الاخر وتقول انا خايف تحصل فتنة وعايزنى اناقشك على الايميل شوف انت بتهورك حاطط الموضوع القذر دة فى الاخبار العاجلة باى حق تعمل كدة؟
انا كنت باناقشك بكل زوق واحترام شوف دلوقتى اية اللى هايحصلك وشوف ممكن البعض المتهور مثلك هايرد عليك ازاى وممكن كمان هايهينك ويسبك
رسولنا الكريم نهانا اننا نسب انفسنا لكن انت للاسف ما بتسمعشي كلام رسولنا نهائي
اجتماعى اخر حاجه
اولا انا اشجع جدا ولن احزن من اى احد قام باى اهانه لى فانا راضى بحريه الصحافه ولكن يا من تتكلمون وتشعرونى اننى قمت بجريمه دعونا نتحدث بكل صراحه فى العام قبل الماضى عندما ضرب الاهلى فى الاسماعيله قامت حرب اعلاميه غير عاديه وجماهير الاسماعيلى ونادى الاسماعيلى خدوا سب وشتائم لم تحدث من قبل وجماهير الاهلى تفتكر الكلام ده كويس لكن لما جماهير الاسماعيلى تضرب ملهاش حد غير ربنا مفيش حد يدافع عنها اتحاد كره نايم فى العسل واستحلفكم بالله لو كان الاهلى هو الى ضرب فى الاسماعيله كان محدش من الاهلويه هينقد الاسماعيلى انا اتحداكم كنا هنشوف شتائم على الهواء وفى كل مكان وعندما نقول الحقيقه يقال الاخرين فتنه لا نسكت والساكت عن الحق شيطان اخرس يا من تعترضون على تلك الموضوع روح شوف جماهير الاسماعيله فى المستشفيات او الى فى الاقسام الى هيروح عليهم الامتحانات لولا دور عصام الحضرى فى اخراجهم وعن بعض المعلقين الى يقول قضيه فلسطين وغزه حمد لله اننا نعلم ما هو دورنا لغزه وقبلنا يتقطع على ما يحدث ولكن ما حدث ليس كره قدم ولو سكتنا على الضرب ده فى المباريات هيجى يوم ونشوف كارثه وفى النهايه يا من تعترضون اذهبوا الى مقالات الكتاب الكبار وانتم تعرفوا حجم الكارثه ولكن للاسف احنا بقى عندنا تشجيع نادينا حتى لو ناس تانى ممكن تموت وانا اقلها للمره الالف اى حد مستعد يناقشنى فى اى امر انا مستعد ومفيش اى فتن لان كل شى واضح والناس كلها فاهمه وهذه اميلى لاى حد عايزين يناقشنى فى الى كتبته لكى تعلموا ما مدى سعه صدرى لكن حتى لو رايت اهانه شديده [email protected] ولكن اتمنى تسود المواجهه الروح الرياضيه لانك لا تنسى انى انا وانت مصريين فى الاول والاخر وللمره الالف انا لا افعل ذلك لمصلحه الزمالك والله لو الزمالك غلط هنتقده اول واحد .
!XP!
ايه يارجاله

ماجماهير الاحمر ضربو
جماهير الاسماعيلى قبل الماتش هتستنى ايه من جماهير الدراويش غير كده والسنه الجايه انتو جاين الاسماعليه
وكما تدين تدان
اجتماعى اخر حاجه
كما تدين تدان هذه كلمه حق ولكن فى حاجه اسمها قانون الى غلط يتعاقب غير كده هنشهد مذبحه فى المستقبل
توته بسكوته
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولا ليا كومنت على كلامك يا عم مستر هاني حبيب
انتا ينقصك فن المناقشه الهادفه
يعني بصراحا وبوضوح اديني كلمه خارجه قالها احمد في الموضوع يخليك تهجم عليه بطريقه دي
لو كان ليك اعتراض على الموضوع او مضمونه تعبيرك يكون بطريقه حضاريه احترام في الحوار
علشان لو حد قرء النقاش الي مابينكم دا يقول انكم ناس عاقله راقيه
مش عرب جاهله مبيعرفوش يحترمو بعض

ثانيا تعليقي على كلامك بقى
انتا شايف ان جماهير الاهلي مغلطش
كل دا مغلطتش
مش معقول يامستر
طب بهدوء تعالى هقولك على حاجا يمكن تفهمك احاسيس جماهير الاسماعيلي والزمالك لما يشوفوا كدا من جماهير مصرين اخواتهم دين ودم ولغه بيضربو فيهم بكل عصبيه وتهكم من غير اسباب
لو انتا واخوك او والدك او اختك او خطيبتك ماشين في الشارع طيب دخلتو محل اشترتو حاجا بتفاصلو مع الراجل
بس معرفتوش وغلبكم واداكم الحاجا غاليه كمان وبعدها انتو خلاص هتمشووو زعلانين قام جاي ومديك بالقلم على وشك كدا هوا او ضرب اخوك او اختك او والدك او خطيبتك من غير سبب كدا هوا
تعتقد احساسك ساعتها هيكون ازاي
؟؟؟؟؟؟؟؟

احب اعلق كمان على كلام muhammad ebraahim
بما ان حضرتك مالكش في الكوره على حد تعبيرك
بترد ليه على مواضيع كوره
انتا حتى لما جيت تعترض على طريقه عرض الموضوع الي ليا تحفظ عليها اعتراضك كان فيه عصبيه غير مببرره
الموضوع هام
ويستحق انه يطحت في الاخبار العاجله ليلفت الانتباه اليه
ويجذب الناس والشباب للتناقش
ومن خلال عرض احمد للموضوع ممكن يقدر يقنع الشباب انه بعد كدا في المستقبل يعني
يبطل عصبيه
يبطل تعصب
يشوف بيتقال على تصرفاته وبتحكم عليها مش عليه بس لا على ناديه الي بيحبه وبيشجعه والي من راي لو اي واحد بيحب ناديه بجد مش هيقبل يتقال عليه ارهابي
صح

اما لاسم المضوع فلو بقى قله من جماهير الاهلي ( ارهاب 2020 )
كدا تبقى تمام
توبيك رائع ومهم ومفيد
ورياريت يا جماعه نرتقي بناقشنا شويه
تحياتي
fr3oon.net

بترد ليه على مواضيع كوره
انتا حتى لما جيت تعترض على طريقه عرض الموضوع الي ليا تحفظ عليها اعتراضك كان فيه عصبيه غير مببرره
الموضوع هام
يبطل عصبيه
يبطل تعصب
يشوف بيتقال على تصرفاته وبتحكم عليها مش عليه بس لا على ناديه الي بيحبه وبيشجعه والي من راي لو اي واحد بيحب ناديه بجد مش هيقبل يتقال عليه ارهابي
صح

مش معاكي فى دي يا توتة لكن معاكى فى باقى كلامك

محمود انا معرفوش بس الراجل ليه حق يقول رأية وانتى لازم تحترمي رأيه عشان يحترم رأيك هو قال رأيه ويحترم وحتى مستر هانى ليه رايه ويحترم واستاذ اجتماعي من حقة يحط اى عنوان ويكتب اللى جواه ونتناقش فيه حقه ويحترم

لكن احنا فعلاً ينقصنا ثقافة النقاش البناء اللى يفيدنا حتى لو فاد اللى فى الموضوع بس وطلعوا بحاجه تفيدهم بعد كده ان بلاش تعصب زى ما بتقولي واننا مصريين لغه واحده دين واحد

اتمنى تكون وصلتكم فكرتي
توته بسكوته

مش معاكي فى دي يا توتة لكن معاكى فى باقى كلامك

محمود انا معرفوش بس الراجل ليه حق يقول رأية وانتى لازم تحترمي رأيه عشان يحترم رأيك هو قال رأيه ويحترم وحتى مستر هانى ليه رايه ويحترم واستاذ اجتماعي من حقة يحط اى عنوان ويكتب اللى جواه ونتناقش فيه حقه ويحترم

لكن احنا فعلاً ينقصنا ثقافة النقاش البناء اللى يفيدنا حتى لو فاد اللى فى الموضوع بس وطلعوا بحاجه تفيدهم بعد كده ان بلاش تعصب زى ما بتقولي واننا مصريين لغه واحده دين واحد

اتمنى تكون وصلتكم فكرتي
فرعون
انا مش معنى اني انتقد رئيهم اني مش بحترمهم
ابدا والله العظيم العفوو
كل منهم شخصيات محترمه احترامي الكامل ليهم
انا انتقد واعتقد بطريقه لطيفه

ورئيك ورئي اعتقد واحد
ميرسي على الكومنتت وانا وضحلتلك
اجتماعى اخر حاجه
اولا بشكرك جدا يا توته انك فهمتى وجهه نظرى والحمد لله كل الى رد عليه انا ارسلت له رساله وفهمته وجهه نظرى حتى لا ياتى احد ويقول ان فى فتنه بيننا هى وجهات نظر وتحترم كلها هو ناقص فرعون لم ارد عليه لان رد متاخر واقول له احنا بنحترم الاراء ولو انا غلطت فى كلمه اعتقد انت لاحظت ان الحمله كانت قويه عليه جدا وحكايه انى كتبت موضوع مش عاجب الناس هذه حقائق والدليل موجود وليست اشاعات وللمره الالف انا لما قلت جماهير الاهلى اقصد الجماهير التى قامت بالشغب وليس كل الجماهير انا يا جماعه اصحابى فى المنتدى اهلاويه وفى الجامعه واقاربى معقوله انا هقدم اى خطا للناس دى ولكن للاسف اى اهلاوى دخل خد الكلام على نفسه مع انى ياما شفت مواضيع فى المنتدى اهانه لانديه اخرى ولم ارى اى هجوم ولكن الاهلى والزمالك عشان هما الكبار الكل يتفاعل من اجلهم لكن الانديه الغلابه ليهم ربنا لا تعليق .
اجتماعى اخر حاجه
وياريت لا احد يهاجم الاداره انها وافقت على موضوع زى ده انا المسئول الاول والاخير واعتقد اى واحد قام بالرد انا تناقشت معه ووضحت وجهه نظرى
توته بسكوته
مفيش كلام بعد كلامك يتقال
وعندك حق الغلبان طول عمره
حقه ضايع
في الكوره
او غيرووه
تسلم ايديك يا احمد على الموضوع
مستر هانى حبيب
اولا ليا كومنت على كلامك يا عم مستر هاني حبيب
انتا ينقصك فن المناقشه الهادفه
يعني بصراحا وبوضوح اديني كلمه خارجه قالها احمد في الموضوع يخليك تهجم عليه بطريقه دي
لو كان ليك اعتراض على الموضوع او مضمونه تعبيرك يكون بطريقه حضاريه احترام في الحوار
علشان لو حد قرء النقاش الي مابينكم دا يقول انكم ناس عاقله راقيه
مش عرب جاهله مبيعرفوش يحترمو بعض

ثانيا تعليقي على كلامك بقى
انتا شايف ان جماهير الاهلي مغلطش
كل دا مغلطتش
مش معقول يامستر
طب بهدوء تعالى هقولك على حاجا يمكن تفهمك احاسيس جماهير الاسماعيلي والزمالك لما يشوفوا كدا من جماهير مصرين اخواتهم دين ودم ولغه بيضربو فيهم بكل عصبيه وتهكم من غير اسباب
لو انتا واخوك او والدك او اختك او خطيبتك ماشين في الشارع طيب دخلتو محل اشترتو حاجا بتفاصلو مع الراجل
بس معرفتوش وغلبكم واداكم الحاجا غاليه كمان وبعدها انتو خلاص هتمشووو زعلانين قام جاي ومديك بالقلم على وشك كدا هوا او ضرب اخوك او اختك او والدك او خطيبتك من غير سبب كدا هوا
تعتقد احساسك ساعتها هيكون ازاي
؟؟؟؟؟؟؟؟

بترد ليه على مواضيع كوره
الموضوع هام
يبطل عصبيه
يبطل تعصب
صح

اما لاسم المضوع فلو بقى قله من جماهير الاهلي ( ارهاب 2020 )
كدا تبقى تمام
توبيك رائع ومهم ومفيد
ورياريت يا جماعه نرتقي بناقشنا شويه
تحياتي
اولا السلام عليكي اخت توتة
هل النقاش الهادف انك تقولى ياعم مستر هانى حبيب؟؟؟؟؟؟؟
عموما هاعديهالك المرة دى والمسامح كريم
ثانيا انتى قرأتى تعليقاتى على الموضوع الاول؟؟؟؟؟؟؟
قوليلي اية الغلط اللى انا غلطت فيه؟؟؟؟؟
بالعكس انا باحاول انصح واوعى الاخ اجتماعى على ان اسلوبه غلط فى الحوار او العناوين او المواضيع اللى بيكتبها لانه ماشي في طريق غلط وباسلوب غلط
وانا ما قلتش ابدا ان جمهور الاهلى كله ملاك ونازل من السما اقري تعليقاتى تانى وافهميها كويس هاتلاقى انى قلت بالحرف الواحد ان مش معنى قلة من جمهور الاهلى متعصبة يجي الاخ اجتماعى ويكتب (جمهور الاهلى هو الارهاب 2010 ) وضربتله مثل بسيط على موضوع الجزائر لما قلة بسيطة متعصبة القت طوب على اتوبيس لاعبي الجزائر .هل معنى ذلك ان مصر والمصريين ارهابيين؟؟؟؟؟ دة غير موضوعه السابق اللى لسة ما ردش عليا لغاية دلوقتى وكان عنوان الموضوع( قناة الاهلى لا تعرف معنى الاحترام ) فياريت تسأليه حضرتك بدلا منى على الكلمة القبيحة اللى قالها محمد بركات فى مكالمته مع قناة الاهلى واللى بسببها قال ان قناة الاهلى وبركات والضيوف اللى كانوا موجودين ما يعرفوش معنى الاحترام واعتقد ان الفيديو موجود وكذا عضو شاف الفيديو وقال ان بركات ما قالشي اي حاجة غلط وتقدري حضرتك تشوفي الفيديو وتعلقي بنفسك عليه

غير كدة فيه حاجة تانية مهمة جدا عايز حضرتك تاخدى بالك منها
حاولى تقري ردود الاخ اجتماعى على نفسه هنا فى نفس الموضوع وشوفي اسلوب الاستفزاز اللى بيعمله لكل ما هو اهلاوى وكانه بيقول شكل للبيع
المشكلة ان الاخ اجتماعى بيكتب جماهير الاهلى يعني جميع الاهلاوية عارفة لو هو بيفكر حاجة بسيطة وكتب كلمة بسيطة من ثلاثة حروف وهى (ب ع ض ) ما كانشي هايبقي فيه مشكلة نهائي
بس المشكلة انه قاصدها وكانه بيتحدي حد معين او بيتحدي نفسه انه يقدر يستفز جماهير الاهلى
وعلى فكرة عايزك تاخدى بالك من نقطة مهمة جدا برضه انه الموضوع فى الاول كان موضوع عادى لكن هو بعد شوية كتب الموضوع فى الاخبار العاجلة فياريت تحاولى حضرتك تفسيريلي قصدهمن دة اية؟

بالله عليك دة اسلوب انه يقول فين الردود , انا عارف ان ما فيش حد هايرد من الاهلاوية ، انا مش عارف اية وكلام مش كويس خالص
نفسي اعرف هو بيقصد اية من الاستفزاز دة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وياريت تدخلوا على الرسائل الخاصة بتاعت الاخ اجتماعى وشوفوا انا كتبتله اية فى الرسايل
هاتلاقوا انى بانصحه وباحاول اوعيه علشان خاطر ربنا مش علشان كورة ولا وجع دماغ
وهاتلاقى انى كاتبله بالنص دى رياضة يعني اتفرج واستمتع بدون ما تجرح فى حد او تسمح لحد يتطاول عليك
فياريت حضرتك تشوفى كلامى ورسايلي له تانى علشان انتى كنتى قاسية جدا فى حكمك عليا
اجتماعى اخر حاجه
اعتقد الامر واضح للجميع الان مين الى عايز يشعل الفتنه سامح مصمم يغلط فيا يعنى الان الحوار بينه وبين توته ويغلط فيا برده وفتح موضوع بركات مع اننا نتحدث عن موضوع اخر وهذا دليل على ضعف المواجهه والحوار ان بيحاول يغلطنى وخلاص .

وعشان استاذ سامح مصمم يغلطنى وخلاص هذا هو الدليل انى بحب بركات ومستحيل اخطا فيه ولكنى بتكلم عن قضيه اخرى تماما http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=111153
Mizoalex
يا جماعه كبرو دماغكم

انا شايف انى الموضوع تافه ولا يستحق المناقشة
اجتماعى اخر حاجه
يا جماعه كبرو دماغكم

باشا انا مش مهم ويتحرق موضوعى بس فى رايك قيمه وجماهير نادى الاسماعيلى مش مهمه وتافهه ارجو الرد
fr3oon.net
فرعون
انا مش معنى اني انتقد رئيهم اني مش بحترمهم
ابدا والله العظيم العفوو
كل منهم شخصيات محترمه احترامي الكامل ليهم
انا انتقد واعتقد بطريقه لطيفه

ورئيك ورئي اعتقد واحد
ميرسي على الكومنتت وانا وضحلتلك
انا فاهم رأيك وعجبنى العنوان اللى انتى طرحاة ,,
انا بس مكانش عاجبنى انك تقولي ملكش فى الكورة بترد ليه على مواضيع كورة
ف انا شايف ان حتى لو مش ليه وعاوز يقول رأي نحترم رأيه
وانا اقصد على احترام آراء وليس اشخاص لأن بالتأكيد كلنا بنحترم بعض

ودائماً احنا عارفين ان لما بنكتب المصريين ضربوا الجزائر او الجزائر ضربوا حتى المصريين

او الاهلي عمل شغل وجمهورة

بنقصد الناس اللى عملت كده ومش القصد ان كل الجمهور الاهلي وحش ولا كل الجزائريين وحشيين ولا كل المصريين وحشين

وياريت دايماً نحسن الظن
Mizoalex
باشا انا مش مهم ويتحرق موضوعى بس فى رايك قيمه وجماهير نادى الاسماعيلى مش مهمه وتافهه ارجو الرد

لا انا مقدرش اقول كلمة على جماهير الاسماعيلى دى ناس بتسافر ورا ناديها و دول فوق راسى

انا بتكلم على الموضوع

الشغب اللى حصل .. بيحصل على طول فى ماتشات الاهلى و الاسماعيلى سواء كان فى

القاهرة و لا الاسماعلية .

و ده بسبب جماهير متعصبة من الطرفين .

و مينفعش بسبب 10 ولا 20 ولا حتى 100 واحد عملو شغب نقول جماهير الاهلى و لا جماهير الاسماعيلى

ارهابين .

و لو ترجع بالزمن للموسم اللى فات لما الاهلى فاز على الاسماعيلى فى الاسماعلية 1 صفر بهدف بركات

الجماهير الاهلى "الارهابية" اتحبسو فى الاستاد 4 ساعات بعد الماتش عشان جماهير الاسماعيلى مستنياهم برة الاستاد و الماتش تقريبا كان فى شهر 12 فى عز الرد ..

و بعد كل ده الجماهير الاهلى " الارهابية " سافرت القاهرة فى عربيات الترحيلات بتاعت المساجين عشان محدش يجى جنبهم فى مدينة الاسماعلية " مدينة الجمال و الموسيقى و المانجة " .

و كمان المشكلة انهم سافرو ازاى راحو السويس الاول بعد كده القاهرة

-----------------

و انا ممكن اقول بقا انى جماهير الاسماعيلى ارهابين لا طبعا ده اكيد قلة مش اكتر

انا عايز اقول حاجه بالنسبة لموضوع

انت كتبته و انت متنرفز بعد ما تصفحت شويا مواقع من اللى هى تحب تفبرك الاخبار عشان تنتشر
توته بسكوته
اولا السلام عليكي اخت توتة
هل النقاش الهادف انك تقولى ياعم مستر هانى حبيب؟؟؟؟؟؟؟
عموما هاعديهالك المرة دى والمسامح كريم
ثانيا انتى قرأتى تعليقاتى على الموضوع الاول؟؟؟؟؟؟؟
قوليلي اية الغلط اللى انا غلطت فيه؟؟؟؟؟
بالعكس انا باحاول انصح واوعى الاخ اجتماعى على ان اسلوبه غلط فى الحوار او العناوين او المواضيع اللى بيكتبها لانه ماشي في طريق غلط وباسلوب غلط
وانا ما قلتش ابدا ان جمهور الاهلى كله ملاك ونازل من السما اقري تعليقاتى تانى وافهميها كويس هاتلاقى انى قلت بالحرف الواحد ان مش معنى قلة من جمهور الاهلى متعصبة يجي الاخ اجتماعى ويكتب (جمهور الاهلى هو الارهاب 2010 ) وضربتله مثل بسيط على موضوع الجزائر لما قلة بسيطة متعصبة القت طوب على اتوبيس لاعبي الجزائر .هل معنى ذلك ان مصر والمصريين ارهابيين؟؟؟؟؟ دة غير موضوعه السابق اللى لسة ما ردش عليا لغاية دلوقتى وكان عنوان الموضوع( قناة الاهلى لا تعرف معنى الاحترام ) فياريت تسأليه حضرتك بدلا منى على الكلمة القبيحة اللى قالها محمد بركات فى مكالمته مع قناة الاهلى واللى بسببها قال ان قناة الاهلى وبركات والضيوف اللى كانوا موجودين ما يعرفوش معنى الاحترام واعتقد ان الفيديو موجود وكذا عضو شاف الفيديو وقال ان بركات ما قالشي اي حاجة غلط وتقدري حضرتك تشوفي الفيديو وتعلقي بنفسك عليه

غير كدة فيه حاجة تانية مهمة جدا عايز حضرتك تاخدى بالك منها
حاولى تقري ردود الاخ اجتماعى على نفسه هنا فى نفس الموضوع وشوفي اسلوب الاستفزاز اللى بيعمله لكل ما هو اهلاوى وكانه بيقول شكل للبيع
المشكلة ان الاخ اجتماعى بيكتب جماهير الاهلى يعني جميع الاهلاوية عارفة لو هو بيفكر حاجة بسيطة وكتب كلمة بسيطة من ثلاثة حروف وهى (ب ع ض ) ما كانشي هايبقي فيه مشكلة نهائي
بس المشكلة انه قاصدها وكانه بيتحدي حد معين او بيتحدي نفسه انه يقدر يستفز جماهير الاهلى
وعلى فكرة عايزك تاخدى بالك من نقطة مهمة جدا برضه انه الموضوع فى الاول كان موضوع عادى لكن هو بعد شوية كتب الموضوع فى الاخبار العاجلة فياريت تحاولى حضرتك تفسيريلي قصدهمن دة اية؟

بالله عليك دة اسلوب انه يقول فين الردود , انا عارف ان ما فيش حد هايرد من الاهلاوية ، انا مش عارف اية وكلام مش كويس خالص
نفسي اعرف هو بيقصد اية من الاستفزاز دة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وياريت تدخلوا على الرسائل الخاصة بتاعت الاخ اجتماعى وشوفوا انا كتبتله اية فى الرسايل
هاتلاقوا انى بانصحه وباحاول اوعيه علشان خاطر ربنا مش علشان كورة ولا وجع دماغ
وهاتلاقى انى كاتبله بالنص دى رياضة يعني اتفرج واستمتع بدون ما تجرح فى حد او تسمح لحد يتطاول عليك
فياريت حضرتك تشوفى كلامى ورسايلي له تانى علشان انتى كنتى قاسية جدا فى حكمك عليا
اولا وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اخ سامح
ثانيا لما قولتلك يا عم مستر حبيب
كان قصدي المزاح اللطيف
اخفف من حدة المناقشه
لاني وبصراحا شيفاك عصبي اكتر من الازم
وطريقة تعبيرك عن غضبك باسلوب دايق الجميع قبل ما يدايقني
ياريت تحسنو لو امكن
ثالثا لما علقت على اسلوب انتقادك
كنت قرات الردود كلها
قرات كمان رسايلك لي احمد
الي شايفا وبامانه انك هنا بتتكلم بطريقه غير الطريقه الي بتتكلم بيها معاه على ملفوو الشخصي
رابعا احمد مكنتش بيستفز حد
اولا كلنا عارفين ان احمد لما مابتعجبوش حاجا بيمتنع عن التعليق بجمله (لاتعليق ) يعني لا اول مره تشوفهاعلشان تقول بيسفز حد وبعدين فين المواضيع والعناوين الخطاء الي احمد بيحطها دي
مشرف مميزز ومواضيعه عمرها ماكانت لاخطاء ولا حاجا
انتا مع احترامي الي شايفها كدا
يمكن لان حضرتك اهلاوي فدايقكك اننا طلعنا موضوع عن الجماهير الاهلويه المتعصبه او (قله او بعض او جزء منها علشان متزعلش ) طلعنا تصرفتها سلوكها يمكن دا الي مخليك متنرفز وبدخل حاجات في جاحات يعني سؤال دلوقتي معلش يعني ايه الي دخل موضوع بركات في نفشنا دلوقتي

رد على سؤال ليه احمد من وجهة نظري حط الموضوع في الاخبار العاجله
لانو خبر عاجل جماهير همجيه تتهجم على جماهير اخرى وقت عودتهم الى دياريهم
لو كان حط عنوان التوبيك كدا كان هيبقى مممل جدا اضاف لمساته
بس
موضوع مهم جدا وغريبه انك مستتفهه

تعليق اخير على كلمة ( وافهميها كويس ))
انا اعتقد اني بهفهم كويس
شكرا على ذوقك العالي
احترامي ليك
تحياتي

اعتقد الامر واضح للجميع الان مين الى عايز يشعل الفتنه سامح مصمم يغلط فيا يعنى الان الحوار بينه وبين توته ويغلط فيا برده وفتح موضوع بركات مع اننا نتحدث عن موضوع اخر وهذا دليل على ضعف المواجهه والحوار ان بيحاول يغلطنى وخلاص .

وعشان استاذ سامح مصمم يغلطنى وخلاص هذا هو الدليل انى بحب بركات ومستحيل اخطا فيه ولكنى بتكلم عن قضيه اخرى تماما http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=111153
معلش يا احمد انا اعتقد اني وضحت ليه وجه نظري
بشكل اوووضح

يا جماعه كبرو دماغكم

واللهي
؟؟؟؟؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور دخلة جماهير الاهلى فى مباراة القمة فى كأس مصر 2010