نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الأعضاء التهاني والإهداءات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اجمل يومين فى حياتى

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخوانى الكرام واسمحولى اقولكم اخوانى لان بجد يكون شرف ليا انى اتلفظ بهزه الكلمه وانسبها الى بانكم اخوانى .

لقد مر ت فطرات طويله طيلت دراستى منز ان التحقت بكلية الطب الى ان اتمت الدراسه والحمد لله ووفقنى الله سبحانه وتعالى . وتخرجت واصبحت اعمل بفضل اللع عز وجل.

ولكنى لم اصادف ابدا فى حياتى صديق ولا اصدقاء اعزاء يغلبعليهم الطابع الوفير من الادب والاخلاق مثل اعضاء واصدقاء هزا المنتدى. واحب ان اخص بالشكر بعض الاصدقاء الزى كان وجودى معهم ومعرفتى بيهم هنا فى المنتدى فخر وشرف كبير لى . وهم مستر مصططفى وان شاء الله يارب اشوفوه اكبر خبير تحاليل فى مصر وربنا يكرمه ويوفقه . وطبعا الباش مهندس احمد عواد انسان بجد غايه فى الاخلاق والادب . وطبعا الدكتور عبدو باشا الى بجد ربنا بيحبكوا بوجوده معاكم ويارب ربنا يوفقه فى دراسته ولو انى مش عارف هو تخصص ايه ولا لسه المهم بقوله شد حيلك وان شاء الله ربنا معاك .
وطبعا باقى الاعضاء وازكر منهم خفاف الدم والى عندهم دم زى العسل بصراحه كل الاعضاء لطاف واجتماعين واخلاقهم عالية مثل ميرو وامو الى بصراحه هونوا عليا اصعب ليله بتمر عليا فى حياتى وهى وانا منتظر النتيجة . انا اسف ازا كان كلامى كتير بس انا حبيت بجد اشكرهم .

وبجد انا بدعوا لله ان يسمحى لى مره اخرى بالتواجد فى هزا المنتدى ولو لفترات قصيره لكى اهنى هولاء الاعضاء والقى لهم التحية لان بجد مفيش احسن منهم ويارب الدنيا كلها تكون ماليانه ناس زيهم .

مره اخرى بشكركم على الترحيب بوجودى معكم فى الفتره القصيره الى قضتها معاكم والى كانت اجمل فترات عمرى الى بعيشها . واسف لانى حتغيب فتره عن المنتدى الله اعلم بطولها نظرا لانى التحق بكثير من الاعمال بعد حصولى على الماجستير . وفى اخر كلامى جزيل الشكر وليس غير زللك
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وشكرا لكم ووفقكم الله سبحانه وتعالى بالخير.

اخوكم ...... دكتور/ محمود.

المقال "اجمل يومين فى حياتى" نشر بواسطة: بتاريخ:
القلب الطيب
هتوحشنا اوووووووووووووووووووووووووي

يا دكتور محمود ومستنينك تاني معانا
dr@mahmoud
والله انتا الى حتوحشنى يا جميل اوووووووووووووى وربن يوفقك فى كل حاجه انشاء الله

لك خالص تحاتى .....

متأسف لانى مضطر الرحيل ومش حقدر اوفى جمايل الناس الى بتشكرنى لكن كل من كرنى فى غيابى وفى وجودى

ادعوا له الله بالخير والتوفيق.

والسلام عليكم.
القلب الطيب
تروح وترجع بالسلامة يا دكتور محمود
sonaa
ارجعلنا بسرعة ومتغيبش علينا كتير

وربنا يوفقك

منتظريييييينك
strangerofthenight
والله كان نفسى اتعرف بيك يا دكتور ياله مليش نصيب انى اقابلك بس ان شاء الله

مستنينك تانى تنورنا

بالتوفيق ان شا ءالله
abdobasha
كلام جميل اوي وتاج على راسي يا دكتور
ضوء القمر
اهلا بك يا دكتور وياريت تعود عن قريب ...

تحياتى
sasa1610
متشكر دكتور على كلامك الجميل
وبجد انت ضربت مثل في الاخلاق

وربنا يوفقك وترجعلنا بالسلامه

بس في ملاحظه صغيره
انا مش هكون بتاع تحاليل

انا القسم اللي هتخصص فيه جيولوجيا فيزياء
معلش انا عارف اني قولتلك فيزياء بس احنا بنختصرها كدا
ودا هكون شغال في التنقيب وكدا يعني

ويارب تسمعنا صوتك قريب

اسم العضو: