نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

برنامج قلب واحد............الحلقة الثالثة(مشكلة عاطفية&كيف تعيش الرومانسية)

اكيد فى حياة الانسان موجودة الرومانسية ممكن تبقى لحظة عاش فيها رومانسية عمر بحالة وفى المنتدى ده ياريت اى حد عاش لحظة رومانسية واقعية يكتبها واكيد هاتطلع جميلة واحساسها عالى اوى ورومانسيتها عالية وبجد هايمتعنا معاه بالحظة الرومانسية اليى هايحكيهالنا وانشاء الله هايبقى فى استفتاء على اجمل لحظة رومانسية كل اسبوعين.
............................
اكيد فى حياة الانسان موجودة الرومانسية ممكن تبقى لحظة عاش فيها رومانسية عمر بحالة حتى ولو كان عاشها فى خيالة وفى المنتدى ده ياريت اى حد عاش لحظة رومانسية خيالية يكتبها واكيد هاتطلع جميلة واحساسها عالى اوى ورومانسيتها عالية وبجد هايمتعنا معاه بالحظة الرومانسية اليى هايحكيهالنا وانشاء الله هايبقى فى استفتاء على اجمل لحظة رومانسية كل اسبوعين.
.........................
مافيش حد فينا يقدر يعيش من غير حب واكيد كل انسان فينا مر بقصة حب بيكون فيها رومانسية واحساس جميل يعنى بيعتبرها اجمل حاجة فى حياته. ياريت لو اى حد عاش قصة حب واقعية ياريت يكتبها واكيد هاتطلع فى قمة الرومانسية والاحساس والحب واكيد بردة هايمتعنا بالرومانسيه والحب اليى موجودين فى قصته وانشاء اللهع هانعمل استفتاء عن اجمل قصة حب كل اسبوعين..
اكيد كل انسان بيتمنى انه يعيش قصة حب يعنى يحب ويتحب يعيش احساس ويتمتع بالرومانسيه . ياريت لو اى حد تخيل اى قصة حب نفسة يعيشها ياريت يكتبها واكيد هاتطلع جميله اوى ورومانسية وحساسة اوى وبجد هايمتعنا برومانسية اتولدت من خيالة وانشاء اللهع هانعمل استفتاء لاجمل قصه كل اسبوعين..
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الفكرة دى مخصوص فكرت فيها علشان اى حد حلم او تخيل بقصة حب او بلحظة رومانسية فى خيالة وفضل عايش بيتمنى انها تتحقق واتحققت فعلا وعاشها فى الواقع وبكده يبقى ربط برومانسته بين الواقع والخيال لانه تخيل قصة حب وبعد كدة عاشها بجد احساس جميل يارب كل انسان يحقق اليى بيحلم بيه..
.......................
كل انسان منا بتقابلة مشاكل كتير فى حياته ومن ضمن المشاكل دى اكيد بيبقى فى مشاكل عاطفيه لو اى حد عندة مشكله عاطفيه او مش عارف يعيش الرومانسية صح او فى اى حاجة مضايقاه ياريت يكتبلنا مشكلته ولما نتشارك اكيد ده هايبقى احسن وهايهون عليه وكمان اكيد انشاء الله هايلاقى الحل معانا..
ياريت بجد ياجماعة لو الموضوع عجبكم اننا نتشارك مع بعض فيه واكيد هانحس ببعض فى اى حاجه سوا ان كانت مشكله لاقدر الله او رومانسية من اى نوع من اليى ذكرتهم سابقا.
وانشاء الله الموضوع ده هايبقى يومين فى الاسبوع الاثنين والخميس وانا هاستقبل كل حاجة عايزين تكتبوها وانشاء الله هابقى انزلها يوم الخميس وطبعا اليى عايز يكتب اى حاجه فى اى وقت على الرد السريع انا اتشرف طبعا واليى عايز ننزلها مع حلقة يوم الاثنين والخميس ممكن يبعتلى على العناوين ....................
الرد السريع زى ماذكرت سابقا
او على ملفى الشخصى
او على ايميلىashaa_alromansya2010
او على موقع برنامج قلب واحدalbwahd.ahlamontada.net
ونشاء الله البرنامج يحوز على اعجابكم ويارب تعجبكم افكارى ..................................................
.................................................. .................................................. .................................................. ......................
اهلا بيكم ياجماعة فىالجزء الاول من الحلقة الثالثة قى برنامج قلب واحد النهارده انشاء الله الحلقة هاتكون حول مشكلة عاطفية وهو ارسلها لى عن طريق الايميل والمشكلة بتقول.................................
انا شاب عادى زى اى شاب بس كل املى ونفسى انى احب واتحب واعيش الاحساس مع بنت جميلة رقيقة وحساسة واكون بحبها اوى واشتقالها لدرجة الموت واخاف عليها اوى واتمنى لو اعيش عمرى كلة جمبها وابص فى عينيها والمس ايديها واسرح معاها فى اجمل خيال.
بنت توحشنى واوحشها ولما اكون متضايق احكيلها وتسمعنى باختصار تكون نصى التانى.
بجد نفسى احب واعيش الرومانسية والخيال ويبقالى حد يكون جنبى ويحس بيه اوى من غير ماحكيله بنظرة عيميا يفهمنى وبلمسة ايد يطمنى ياترى ممكن الاقة الحب ده.
انا عندى امل كبير اوى ان الحب ده موجود وممكن الاقيه بس ممكن الحب يتاخر اوى كده لدرجة انى بقيت كل ماشوف بنت من بعيد اعرفها او حتى ماعرفهاش اقول هى دى الانسانه اليى بتمناها ولكن لما اقرب منها الاقيها ماتناسبنيش خالص بجد مش عارف امته هايجى الحب انا كل يوم بدور عليه فى كل عين وكل احساس وبردة مش لاقية ومع كل فرحة انى باقول هى دى وماتطلعش هى البنت اليى بادور عليها اتعب اوى.
لحد هنا ومشكلة صديقنا خلصت واتمنى اننا نتشارك مع بعض ونقول راينا فى المشكلة وانشاء الله هايلاقى فى ارائنا الحل واتمنى لك يا.......هو بصراحة ياجماعة ماذكرش اسمه)بس انا اتمنالك التوفيق وانك تلاقى البنت اليى بتدور عليها وتحب وتتحب وتلاقى النص التانى وتعليقى عالمشكله هاتلاقيه فى الرد اسفل الموضوع........................
.................................................. .................................................. .................................................. ........................
وفى النص الثانى من الحلقة هو سؤال بيقول.......................
كيف تعيش الرومانسية..........
سؤالا لاعرف هل احدا من الناس ساله لنفسة من قبل او اكون انا اول من يساله لنفسة ولمن اعتقد ان احدا منكم ساله لنفسة.
هل فكر احدا من قبل كيف يعيش رومانسيته؟؟؟؟؟؟؟؟
هل بحبيب يحبه ويستمتع معه بالرومانسيه فى ظل حبه له.
هل بهدؤ ليلا ملئ باحساس يستشعر فيه الرومانسية والخيال.
هل بكلماتا يقراها كشعرا رومانسى او يسمعها كاغنية ويتحسس من خلالهما الرومانسية.
ام باى طريقه اخرى.
ارجو المناقشة فى هذا السؤال وان يساله كل واحدا فيكم لنفسة وسوف يجد فى هذا السؤال حين يساله لنفسة قدر من الاحساس والرومانسية..................

ارجو ان تحوز هذة الحلقه على اعجابكم وارجو ايضا المشاركة فيها.........................
.................................................. ...................عاشق الرومانسية........................................ ...............................
.................................................. ............................خالد.................. .................................................. ...............:roll eyes:

المقال "برنامج قلب واحد............الحلقة الثالثة(مشكلة عاطفية&كيف تعيش الرومانسية)" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
حصرى الحلقة الثالثة من برنامج "رحلة صعود" لتامر حسنى وشاهد مفاجاة هذه الحلقة ...شاهد التفاصيل؟؟
الحلقة الاولى برنامج قلب واحد(مشكلة عاطفية)