نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ميدو ينضم للأهلي الموسم المقبل.. مقابل 700 ألف استرليني!

قالت جريدة الجمهورية اليوم ان مهاجم الزمالك الكابتن احمد حسام الشهير بميدو

سوف ينتقل الى النادى الاهلى الموسم القادم وذلك مقابل 700 الف جنية استرلينى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وذلك حسب اخر اتفاق اتفق علية النادى الاهلى مع لاعب نادى الزمالك الذى يلعب الان فى فريق وست هام يونايتد الانجليزي

المقال "ميدو ينضم للأهلي الموسم المقبل.. مقابل 700 ألف استرليني!" نشر بواسطة: بتاريخ:
hoba_elprinse
بلا قرف هي ناقصة بلاوي
gehad sayed
بلا قرف هي ناقصة بلاوي

معلش استحملوه
mib2xx2
الخبر كدب برجاء تحرى المصداقية
تامر اخو ميدو كدب الخبر وقال
ميدو لن يلعب فى مصر الا للزمالك
وعلى فكرة انا اهلاوى
nonosh
اسوء صفقه ممكن تحصل في تاريخ الاهلى

احنا كجمهور اهلاوى مش عاوزينه وياريت فعلا يبقي خبر كاذب
EgyBits
مستحيل طبعا... مستحييييييييييييييل.

ميدو ده لا يمكن هيلعب في الاهلي.. الا لو الاهلي نازل درجة تانية مثلا
mido_abotraka
يا عم مستحيل دا لو هيجى بربع جنيه ورق
مستحيييييييييييل

وعمر الأهلى ما يمضى معاه

أكيد الخبر مش صحيح
Mosha3'eb
Fakes .. Mido Zamalkawy
الخطير جدا
استحاله
ميدو
زملكاوي
اصيل
hoba_elprinse
ميدو ايه الي اتكتب عنه في انجلترا اسوء صفقة في تاريخ الدوري
بلا نيلة كتوا وكسة

دا لو الاهلي اشتراه بجد مش هشجعه تاني مش احنا الي نتعاقد مع ناس زي دي

دا اخره نادي طنطا

ولا نادي من الدرجة التالتة :d:d:d
gehad sayed
الخبر كدب برجاء تحرى المصداقية
تامر اخو ميدو كدب الخبر وقال
ميدو لن يلعب فى مصر الا للزمالك
وعلى فكرة انا اهلاوى

اخى الخبر ليس كاذب بل انه من موقع zamalekfans.com نفسه فلا تكدب خبر لم تبحث انت عن مصداقيته
Ahmad shata
مجرد كلام جرائد مجلات
يعنى مفيش شئ مضمون
وشكرا على الخبر
gehad sayed
مجرد كلام جرائد مجلات
يعنى مفيش شئ مضمون
وشكرا على الخبر

شكرا لمرورك ولكن تلك الخبر نشره جريدة الجمهورية وهى من اكبر جرائد مصر ومواقع مثل موقع اخبارك وموقع الزمالك وهى مواقع كبيرة من المؤكد انها تاكدته من الخبر قبل ان تنشرة
mib2xx2
اخى الخبر ليس كاذب بل انه من موقع zamalekfans.com نفسه فلا تكدب خبر لم تبحث انت عن مصداقيته

اخى الفاضل اكيد انا تحريت الخبر بدليل بقول لحضرتك اخوة شخصيا كذب الخبر
ومواقع كثيرة كذبت الخبر مثل موقع ايوا كورة وبصراحة انا عن نفسى
اتمنى ان ميدو يجى الاهلى اهو ننفض من علية التراب ونخسسة شوية ونعلمة كورة وهيبقى زى الفل
تحياتى
gehad sayed
اخى الفاضل اكيد انا تحريت الخبر بدليل بقول لحضرتك اخوة شخصيا كذب الخبر
ومواقع كثيرة كذبت الخبر مثل موقع ايوا كورة وبصراحة انا عن نفسى
اتمنى ان ميدو يجى الاهلى اهو ننفض من علية التراب ونخسسة شوية ونعلمة كورة وهيبقى زى الفل
تحياتى

من الممكن ان يكون اخوه لا ينوى ان يذيع الخبر فى تلك اللحظه ولكن اكيد هناك اخبار مؤكده لدى جريدة الجمهورية حتى تقوم بنشر تلك الخبر
mahmoudmaiz
هههههههههههههههه

ميدو دلوقتى مش عاجبكوا ههههههههههههه

على فكره انا اهلاوى بس الكلام اللى انتا بتقولوه ده بيوضح انكوا ملكوش فى الكوره بصراحه

اللى بيقول ميدو ده يروح نادى طنطا

ميدو ده يعتبر من انجح الاعبين المصريين اللى نجحوا فى الاحتراف الخارجى
ميدو دلوقتى تقريبا عمره 30 سنه يعنى فى عمر زيدان كده زيدان ده اللى انتوا لسه سامعين لما لعب لمنتخب مصر ومكنش حد يعرفه
ميدو محترف وهو عنده تقريبا 18 سنه ولعب فى احسن الانديه فى العالم ومع اكبر نجو الكره فى العالم

اعتقد انه مستواه دلوقتى كده لانه شبع من الكوره يعنى مش لسه مشهور اليومين دول زى بعض اللاعيبه اللى اكبر منه كمان

فالناس اللى مش فاهمه متتكلمش وخلاص
وانا اهلاوى وبقول ياريت يجى الاهلى لانه فعلا لو اهتم شويه وركز فى التدريبات ودخل فى مود التهديف هتشوا لعيب جامد اوى اوى
akhamis17
يا جماعة بس من غير عصبية كلنا عارفين مين ميدو وعمل ايه ولو ميدو مش لعيب مكنش هينتقل لاكتر من نادى اوروبى وبعدين عشان مستواه نزل شوية خلاص نرميه ..لا.. انا مش معاكم فى الهجوم ده وانشاء الله لو ميدوحصل ولعب فى الاهلى مستواه هيرجع زى الاول بس احنا لازم نقف جنبه .

اهلاوى جدا
gehad sayed
شكرا على الاضافه الرائعه
اجتماعى اخر حاجه
انا بجد مش عارف اسه سوء الادب الفادح الى انا شايفه ده مين الى مش عجبه ميدو وقاعد يتريق وطبعا سبب التريقه انه نسى ميدو المحترف الى كان مشرف مصر كلها من افضل محترفى مصر فى تاريخها خلاص نسى البعض ان دورجبا الذى يرهب الجميع الان كان بيقعد لميدو احتياطى لان ميدو كان هداف الفريق فى تلك الوقت ولكن خلاص لما ميدو حدث له كبوه يستغل البعض ذلك ليقدم له الاهانه والبعض حقود على اى محترف من نادى الزمالك وفى النهايه انا لا ارضى بذلك ولا اى حد فاهم كره يرضى بذلك عيب اوى الاحقاد توصل للدرجه دى وان شاء الله ميدو راجع وانا اعلم جيدا ان جميع الاهلويه والزملكاويه والطن العربى يحبوا ميدو غير بعض الحاقدين الذين لا نهتم اساسا بسماع رايهم .
اجتماعى اخر حاجه
هههههههههههههههه

ميدو دلوقتى مش عاجبكوا ههههههههههههه

على فكره انا اهلاوى بس الكلام اللى انتا بتقولوه ده بيوضح انكوا ملكوش فى الكوره بصراحه

اللى بيقول ميدو ده يروح نادى طنطا

ميدو ده يعتبر من انجح الاعبين المصريين اللى نجحوا فى الاحتراف الخارجى
ميدو دلوقتى تقريبا عمره 30 سنه يعنى فى عمر زيدان كده زيدان ده اللى انتوا لسه سامعين لما لعب لمنتخب مصر ومكنش حد يعرفه
ميدو محترف وهو عنده تقريبا 18 سنه ولعب فى احسن الانديه فى العالم ومع اكبر نجو الكره فى العالم

اعتقد انه مستواه دلوقتى كده لانه شبع من الكوره يعنى مش لسه مشهور اليومين دول زى بعض اللاعيبه اللى اكبر منه كمان

فالناس اللى مش فاهمه متتكلمش وخلاص
وانا اهلاوى وبقول ياريت يجى الاهلى لانه فعلا لو اهتم شويه وركز فى التدريبات ودخل فى مود التهديف هتشوا لعيب جامد اوى اوى
الله عليك يا محمد فاهم كره فعلا خلاص نسيوا مين ميدو ولكن انا اسف انا شايف الردود اهانه لميدو ولا يمكن السكوت على ذلك وان شاء الله فى حل قريبا
اجتماعى اخر حاجه
بلا قرف هي ناقصة بلاوي
ياريت اشيل صوره الاهلى لان الاهلى اكبر منك بكثير وانت انسان حقود ولا تستحق ان تنتمى لنادى كبير مثل الاهلى وميدو الى مش عجبك دليل على جهلك الواضح فى عالم كره القدم
mahmoud elsharkawy

معلومة صغيرة ميدو لسة موصلش 30 سنة دة لسة صغير دة من سن متعب و جدو الى لسة عيزين يحترفو فى اروبا وجدو الى لسة عرفينو امبارح فى البطولة الافريقية وهو عندو 27سنة

وكان يلقب هو فى السن العشرين بـ الفتي المصري المعجزة ..
اجتماعى اخر حاجه
اسوء صفقه ممكن تحصل في تاريخ الاهلى

احنا كجمهور اهلاوى مش عاوزينه وياريت فعلا يبقي خبر كاذب
بصراحه يا ننوش لاول مره اكون ضدك فى الراى لانى ارى ان هذه اهانه لميدو وانتى عارفه كويس تاريخ ميدو كويس جدا وعلى فكره ميدو لا يمكن يلعب الا فى الزمالك اساسا وبالعقل كده هو خبر كاذب وميدو الى مش عاجب الان راجع للزمالك وسيثبت للجميع انه نجم النجوم وعلى فكره بعض الاعضاء هنا شكك انى ممكن اقدم لكى اى عتاب لانك مشرفه عامه ومش هقدر ارد غير على الاعضاء ولكنك انتى عارفه هنا نظام نجوم اف ام احنا اخوات ومن حق الجميع النقد وانا شايفك اخطئتى فى تلك التصريح ولكنى بقول ايضا لانى فى بعض الناس اعطيتها مخالفه الان فحد قالى مهو ننوش غلطت ليه لم تاخد مخالفه ولكنى مش هعطيكى مخالفه لسبب واحد انك لم تقدمى اهانه مباشره للاعب ولكنك قصرتى فى حق ميدو وانا رديت وانتهت الحكايه .
احمدعجمي
ياجماعة طولوا بالكم انا شايف كارثة امامي ميدو يلعب محل ماهو عاوز والزمالك ممكن يكون مجبور فية مثلا بس كمان الاهلى مليئ بالخبرات واذا خبراء الاهلي اتعاقدو معو فعلا بيكونو عارفين انه كويس مش دة موضوعي انا شايف الكارثة هي في اللغة العربية اللى بتكتبوها ( تلك الخبر وتلك الوقت ) المفروض يكون ذلك الخبر أو ذاك الخبر .
وذلك الوقت أو ذاك الوقت مش معقول منقدرش نفرق بين المذكر والمؤنث والبعيد والقريب عييييييييييييييييب في حق لغتنا الجميلة وشكرا
mahmoudmaiz
معلومة صغيرة ميدو لسة موصلش 30 سنة دة لسة صغير دة من سن متعب و جدو الى لسة عيزين يحترفو فى اروبا وجدو الى لسة عرفينو امبارح فى البطولة الافريقية وهو عندو 27سنة

وكان يلقب هو فى السن العشرين بـ الفتي المصري المعجزة ..
شكرا على النوضيح وفعلا كلامك صح احمد حسام ميدو من مواليد 1983 يعنى عنده 27 سنه
متخيلين ده
وكان بيعلب فى المنتخب من 2001 يعنى وهو 18 سنه تقريبا
nonosh
هوا في ايه ؟؟؟؟؟

مين الى مشرفه وايه الاعتاب في ايه يا جماعه

خبر واتذاع وكل واحد قال رائيه ..انا مغلطش في موهبه ميدو انا قولت هتبقي اسوء صفقه عن اقتناع تام بكلامى ده لاعب مغرور ...وده رائيي وكنت قولته قبل كدا من قبل معرف الخبر ده
وده رائ وعلى كل واحد احترامه ..في اهلاويه اختلفوا معايا في الرأى وعادى جدا وانا احترمت رائيهم ده اولا

ثانيا بقا والاهم ..مفيش حاجه اسمها عشان مشرف عام مش هديكى انذار ...لا لو انا غلطانه ادينى انذار يا احمد ..او اى عضو لما اغلط في حاجه يدينى انذار ...ايه المشكله يعنى ..

ثالثا ..لما طلع خبر ان عماد متعب رفض الانتقال للزمالك ...زملكاويه كتير غلطوا جامد في عماد
هنا على المنتدى وردينا عليهم وتم تبادل الاراء بكل ادب واحترام لا قولنا دى سوء ادب ولا انحطاط ولا حاجه خالص اينعم كان بعصبيه شويه ...بس محدش جرح حد بكلمه

وعلى فكره ده مش اسلوب مناقشه نهائي .... الاستاذ الى بيقول مبيفهموش في الكوره والى مش فاهم ميتكلمش ...حضرتك حكمت اننا مبنفهمش خلاص ... طبعا احنا اسفين جدا
واخر بيقول سوء ادب التريقه على ميدو ...وحاقدين .. رغم انه عنده روح رياضيه جامده

على طول بنقول الاختلاف في الراى لا يفسد للود قضيه

ايه الى حصل بقا ...ياريت كل واحد يحافظ على كلامه ...عشان منخسرش احترامنا لبعض
اجتماعى اخر حاجه
هوا في ايه ؟؟؟؟؟

مين الى مشرفه وايه الاعتاب في ايه يا جماعه

خبر واتذاع وكل واحد قال رائيه ..انا مغلطش في موهبه ميدو انا قولت هتبقي اسوء صفقه عن اقتناع تام بكلامى ده لاعب مغرور ...وده رائيي وكنت قولته قبل كدا من قبل معرف الخبر ده
وده رائ وعلى كل واحد احترامه ..في اهلاويه اختلفوا معايا في الرأى وعادى جدا وانا احترمت رائيهم ده اولا

ثانيا بقا والاهم ..مفيش حاجه اسمها عشان مشرف عام مش هديكى انذار ...لا لو انا غلطانه ادينى انذار يا احمد ..او اى عضو لما اغلط في حاجه يدينى انذار ...ايه المشكله يعنى ..

ثالثا ..لما طلع خبر ان عماد متعب رفض الانتقال للزمالك ...زملكاويه كتير غلطوا جامد في عماد
هنا على المنتدى وردينا عليهم وتم تبادل الاراء بكل ادب واحترام لا قولنا دى سوء ادب ولا انحطاط ولا حاجه خالص اينعم كان بعصبيه شويه ...بس محدش جرح حد بكلمه

وعلى فكره ده مش اسلوب مناقشه نهائي .... الاستاذ الى بيقول مبيفهموش في الكوره والى مش فاهم ميتكلمش ...حضرتك حكمت اننا مبنفهمش خلاص ... طبعا احنا اسفين جدا
واخر بيقول سوء ادب التريقه على ميدو ...وحاقدين .. رغم انه عنده روح رياضيه جامده

على طول بنقول الاختلاف في الراى لا يفسد للود قضيه

ايه الى حصل بقا ...ياريت كل واحد يحافظ على كلامه ...عشان منخسرش احترامنا لبعض
الله عليكى يا ننوش خلاص الموضوع انتهى وانا فهمت الاعضاء نظام منتدى نجوم واننا كلنا هنا اخوات وانا يا ننوش لو شايفك غلطانه هعطيكى انذار من غير ما تقولى اطمنى
gehad sayed
ياجماعه هدوا نفسكم يعنى هما يكسبى فلوس وانتوا تخسروا بعض

ما اللى يتنقل يتنقل
mahmoud elsharkawy
ياجماعه هدوا نفسكم يعنى هما يكسبى فلوس وانتوا تخسروا بعض

ما اللى يتنقل يتنقل
الله عليكى ياجيجى اية الكلام الجامد دة

انت احسن واحدة هنا

فعلا هما كسبانين خسرانين بيأخد فلوس واحنا نشتم فى بعض

والله ماينفع الى بيحصل دة
نادر الجنزورى
الف مليون سلامة والقلب دعيلك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
رسميا احمد حسن ينضم الى الزمالك من الموسم المقبل مقابل 6 ملايين جنيه
خاص .. ميدو ينضم رسميا للزمالك ويصل يوم الثلاثاء المقبل
عاجل : ميدو ينضم رسميا للزمالك ويصل يوم الثلاثاء المقبل
عمرو زكى ينضم رسميا الى النادى الأهلى من الموسم المقبل.