نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو والصور - اضراب مصطفى بكرى عن الطعام واعتصامه داخل مجلس الشعب بسبب تعديل دائرته الانتخابية

اعلن عضو مجلس الشعب مصطفى بكرى اضرابه عن الطعام واعتصامه داخل مجلس الشعب وذلك اعتراضا على سرعة تمرير قانون تعديل الدوائر الانتخابية للمجلس والتى مرت فى اللجنة التشريعية خلال دقائق معدودة ليفاجأ النائب لدى دخوله القاعة انتهاء الاجتماع وعندما طلب استئناف الاجتماع تم رفض طلبه فدخل بكرى اعتصامه المفتوح واضرابه عن الطعام اخل المجلس

شاهد مظاهرات اهالى حلوان امام مجلس الشعب تضامنا مع نائب دائرتهم مصطفى بكرى

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو والصور - اضراب مصطفى بكرى عن الطعام واعتصامه داخل مجلس الشعب بسبب تعديل دائرته الانتخابية" نشر بواسطة: بتاريخ:
اشرف نور
شاهد صور لمصطفى بكرى خلال اضرابه عن الطعام داخل مجلس الشعب

اشرف نور
اعلن الآن مصطفى بكرى من خلال برنامج العاشرة مساءا فى مداخلة هاتفية مع منى الشاذلى انه مازال مضرب عن الطعام وانه سيقضى ليلته معتصما داخل مجلس الشعب واكد انه سبق وان اضرب عن الطعام 16 يوم كاملة
shmndora
قلبى معاك يابكرى ياغالى ايوة كدا خليك واقف لهم ووريهم شغلهم .......................
اشرف نور
مكالمة مصطفى بكرى مع معتز الدمرداش فى برنامج 90 حول تفاصيل اضرابه عن الطعام واعتصامه داخل مجلس الشعب

حسنىaly
الراجل عاوز ديرته واهل ديرته بيحبوه عجبى على الحكومه هو التزوير وصل لغاية تغيير الدوائر احنا حنفضل لاامتى متاخرين عن العالم ياحكومه يا مشرعين الدوله مصطفى بكرى ده الحاجه النضيفه فى المجلس ولا علشان هو ناصرى حسبى الله ونعم الوكيل
حسنىaly
الراجل عاوز ديرته واهل ديرته بيحبوه عجبى على الحكومه هو التزوير وصل لغاية تغيير الدوائر احنا حنفضل لاامتى متاخرين عن العالم ياحكومه يا مشرعين الدوله مصطفى بكرى ده الحاجه النضيفه فى المجلس ولا علشان هو ناصرى حسبى الله ونعم الوكيل
هو جرى ايه ياناس دايما خايفين على مقاعدكم حتى فى مجلس الشعب والله لو عملتوا استفتاء على رئاسة الجمهوريه لمصطفى بكرى سيفوز ب99.9ياريس ابعدوا عن الصوت الحر النضيف ولا انتوا مش عاوزين تنضفوا المجلس عندكم فيه حرامية العلاج على نفقة الدوله والقروض واحنا عمرنا ماسمعنا على مصطفى بكرى غير انه صوت حر بيوصل هموم الشعب والشعب العربى والقضيه الفلسطنيه ودافع عن العراق وكتير اكيد عندكم مش نضيف وعجبى
حسنىaly
الوووووووووووووووو حد سامعنى انا بتكلم بصوت منخفض هو مصطفى بكرى وحش لدرجه يعنى انا شايف انه وحش علشان انه صوته حر وبتكلم فى حقوق الشعب الفلسطينى والناس الغلابه بتحبوا وكل ثروته هى حب الناس وشايل هموم الشعوب العربيه وراجل بيوضح الحقائق دون تزييف وصاحب مكانه كبيره فى الصحافه وكل الصحفيين بيتعلموا منه حسن الحوار والحديث انا شايف كده يبقى اكيد وحش وكده من حققكم تغيروا ديرتهوسيبوه يموت فى اضرابه لطعام اما نواب القروض كويسين واللى خربوها وقعدوا على تلها دول ناس محترمين والله مش عارف اقول ايه تانى سلااااااااااااااااام يا مشرعين اليوم تتحكم فينا شرزمه اجارك الله منهم
اشرف نور
قلبى معاك يابكرى ياغالى ايوة كدا خليك واقف لهم ووريهم شغلهم .......................
الوووووووووووووووو حد سامعنى انا بتكلم بصوت منخفض هو مصطفى بكرى وحش لدرجه يعنى انا شايف انه وحش علشان انه صوته حر وبتكلم فى حقوق الشعب الفلسطينى والناس الغلابه بتحبوا وكل ثروته هى حب الناس وشايل هموم الشعوب العربيه وراجل بيوضح الحقائق دون تزييف وصاحب مكانه كبيره فى الصحافه وكل الصحفيين بيتعلموا منه حسن الحوار والحديث انا شايف كده يبقى اكيد وحش وكده من حققكم تغيروا ديرتهوسيبوه يموت فى اضرابه لطعام اما نواب القروض كويسين واللى خربوها وقعدوا على تلها دول ناس محترمين والله مش عارف اقول ايه تانى سلااااااااااااااااام يا مشرعين اليوم تتحكم فينا شرزمه اجارك الله منهم
شكرا لمروركم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
إضراب النائب مصطفي بكري عن الطعام في مجلس الشعب احتجاجا علي الغاء دائرته الانتخابية
بالصور إضراب النائب مصطفي بكري عن الطعام في مجلس الشعب
تفاصيل مشكلة تعديل دائرة مصطفى بكرى الانتخابية
بالفيديو : أضضرب النائب الصحفى مصطفى بكرى عن الطعام داخل مجلس الشعب
مصطفى بكرى يضرب عن الطعام ويعتصم داخل مجلس الشعب بعد تعديل دائرته الانتخابية