نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اكتر شخص حبيت

تخيل انك تحب انسان مايستاهل حبك او يستاهل وانت ماتعرف انا حبيت شخص بس للاسف افترقنا ليش مااعرف بس هو قال خلاص نكون اخوان واصحاب تمنيت يرجع ويقول بحبك تصدقوا انو كان احلى قصة حب في حياتي كان يحبني ودحين مااعرف اش صار ياريت اقدر افهم هل هو كان يحبني او لا ادعولي انو نرجع لبعض لان عن جد بحبو ياريت احديفهمني

المقال "اكتر شخص حبيت" نشر بواسطة: بتاريخ:
medo star
وبقول للناس عندى امل فيه ده كلام وخلاص بتصبر بيه بعمل كدا ليه انا ايه قلبى ده انا يزهر بهوى اتعزب واجرى ورا الى يخلينى اتعب انا تبئ السكه السهله اوصادى ورح للسكه الاصعب والناس شيفنى سنين مستنى بجد عليهم بصعب

انا مش بقولك تنسيه ولا تعلقى نفسك بيه بس بجد لو حب اتمسكى بيه مش شخصه لكن بحبه ولو هو بجد حبك مش هايسيبك ولا يتخلى عن حبه

اسف لو كان كلامى ديئك بس انا شايف كدا على رئ king star diab

علمتك معنى الحب واجمل شوق وغرام ومعلمتك القسوه دى مش محتاجه علام انا سيبك تمشى تعيش وتقابل ناس تنين

منى@
[QUOTE=medo star;603868]وبقول للناس عندى امل فيه ده كلام وخلاص بتصبر بيه بعمل كدا ليه انا ايه قلبى ده انا يزهر بهوى اتعزب واجرى ورا الى يخلينى اتعب انا تبئ السكه السهله اوصادى ورح للسكه الاصعب والناس شيفنى سنين مستنى بجد عليهم بصعب

انا مش بقولك تنسيه ولا تعلقى نفسك بيه بس بجد لو حب اتمسكى بيه مش شخصه لكن بحبه ولو هو بجد حبك مش هايسيبك ولا يتخلى عن حبه

شكرا بس ياريت لو اقدر انسى حب حياتي بي العكس كل مره احب هذا الشخص اكتر نفسي اقدر اتخلى عنوبس حاولت مااقدر ....عندي طلب اتمنى تدعولي نرجع لبعض لان حياتي صعبة وهوبعيدعني
medo star
جربت اعيش من غير هواك وادى النهايه انا بعد منك توهت وضعت انا ضعت من الاشواق احساسى بيك ياحبيبى لما تكون فى حضنى زى الى اؤل مره بيحس بامان خيليك معايا ياحبيبى مهما كان

ربنا يجمعكو انشاء الله
احزان غزل
حاولى تعرفى ايه هو السبب انه قال لك نكون اخوات واصحاب واكيد لو عرفتى اكيد هترتاحى
وعلى فكرة انت الوحيدة اللى تقدرى تقولى انه حبك بجد ولا لا عن طريق افعاله معكى وليس كلامه وما اكثر الكلام المعسول لكن فعل مفيش
واتمنى عندما تعرفى السبب الحقيقى انت ترتاحى ولا يحدث العكس وتتعبى اكثر

اوقات بنجرى وراء اشياء ولا نعلم ان هذه الاشياء سوف تكون سبب فى تعاستنا فى حياتنا
طايشه بس عايشه
بصى لو بيحبك هيتمسك بيكى لاخر لحظه صدقينى حاولى تنسيه حتى لو رجعلك مش ترجعيله خلى كرمتك فوق كل شى

متزعليش من كلامى
طايشه بس عايشه
بصى لو بيحبك هيتمسك بيكى لاخر لحظه صدقينى حاولى تنسيه حتى لو رجعلك مش ترجعيله خلى كرمتك فوق كل شى

متزعليش من كلامى
منى@
شكرا لكم على الرد بس والله انا بحبو واكتر شي اتمنى نرجع لبعض هو احيانا يتعامل معي كويس واحيانا لا حتى مايرد على الجوال مش عارفه اعمل ايش والله بحبو حياتي بعدو جحيم هو قالي مستحيل يتخلى عني بعد مااتعلقت بي اتخلى عني
medo star
انا حبيتو احبيتو خلاص عرفنه انك حبتيه بس نعمل ايه هو عيل واطى مقدرش حبك يبئ الصح انك تستخصرى حبك فيه وتستنى يمكن تقدرى تحبى حد يستاهل الحب ده ويصونه ول رجعلك يبئ هو حس بامتك وحبك ليه ويستاهل حبك

منى@
[QUOTE=medo star;607316]انا حبيتو احبيتو خلاص عرفنه انك حبتيه بس نعمل ايه هو عيل واطى مقدرش حبك يبئ الصح انك تستخصرى حبك فيه وتستنى يمكن تقدرى تحبى حد يستاهل الحب ده ويصونه ول رجعلك يبئ هو حس بامتك وحبك ليه ويستاهل حبك

اسفة والله على الازعاج كترت عليكم
منى@
الى كل زائر معليش ممكن تعلق على الموضوع
medo star
مش قصة زهقنا قصة انك مش عوزه تفكرى فكرى بئ هو مش يستهلك

وموضعك جميل على فكره
الفراشة العاشقة
على فكرة انا رأيى من رايهم ومش هاعرف اقولك حاجة اكتر من كدة
ونسيت انساك كمان رأيها حلو اوى
لا زم تفكرى وتاخدى قرار وياريت تفكرى فى كرامتك مش فى حبك لية وبس
لان كرامتك فوق كل شىْ الاول
وبعدين افرضى انو مش بقى يحبك هيكون رد فعلك اية
والله موضوعك جميل اوى
ياريت مش تكونى زعلتى من رأيى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
حبيب ينفى وجود صفحة باسمه على "الفيس بوك"الفنان الشاب حسام حبيب
الحق التربو فى بى اس..مساحه اكبر+رام اكبر+ترافيك اكبر+سعر اقل...هل من منافس؟؟