نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لحظات اعيشها

هى لحظاتا اعيشها الان مع اجمل كلماتا نابعة من قلب صادق ترتسم على عيونا تكون كصفحاتا بيضاء منتصفها دائرة من الجمال بلونا ليس له على الارض من اسما يروى قصة واحدة عندما يراهما اى احد وهى قصتى مع تلك العيون وانا عندما اراهما اظل اسرد كل يوما القصة الى ان نموت فتكتبون انتم اتلنهاية يامن ترونها.
حتى الان لم اوصف شيئا غير تلك العيون التى اخذتنى الى عالما مليئا بالرومانسية التى تجعل عالمنا فوق الخيال اى لا يوصف بكلمة تلك الحب.
حقا لحظاتا تمنيت وان اعيشها فى كل وقت والان ها قد جائت لتجلب الى حبا وحنانا ورومانسية وخيالا فوق الخيال يجعل من يقترب فقط منه كانه اختتطف اغلى شيئا من الوجود واحتفظ به.
ولكن معى انا اكتملت الاسطورة اسطورة العشق عن امتلاك قلب حبيبتى والخيال الذى يروقنا نحن الاثنين حتى يكون عالما بعيدا عن الناس قريبا لنا نعيش ونحيا ونموت هناك والان اقول لكم سلام مؤقتا لاننى الان سوف اسرد باقى القصة ليكون االان هو يوم جديد وسرد جديدياتى من قلوبنا ليعرض على عيون حبيببتى وكما قلت لكم انتم نت تتوقعوناو تعرفون النهاية فتسردونها فتكتمل القصة..............

.................................................. .............................عاشق الرومانسية........................................ .....................
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

.................................................. ......................................خالد........ .................................................. ..............

المقال "لحظات اعيشها" نشر بواسطة: بتاريخ:
&عاشق الرومانسية&
ياه الموضوع مش عاجبكم للدرجة دى طيب حتى خشوا قولوا وحش واوعدكم انى مش هازعل ههههههههههههههههههه
princess mero
لا بجد كلام رائعه اوي تسلم
&عاشق الرومانسية&
متشكر جدا جدا على مرورك
ملاك الحب2010
جامد طبعا ياملك الرومانسية تحياتى ليك يا خالد
&عاشق الرومانسية&
متشكر جدا ياقمر وبجد مرورك اسعدنى ونور الصفحة طبعا
بنت مصرية جدا
اية يابني انت مش واثق من نفسك لية انت هتشحت ولا اية هههههه وبعدين مواضيعك جامدة جدا
سندس
بجد وضوع حلو اوي انا حاسة انه مش مكتوب بحرف ده مكتوب باحساس ومشاعر
&عاشق الرومانسية&
اية يابني انت مش واثق من نفسك لية انت هتشحت ولا اية هههههه وبعدين مواضيعك جامدة جدا
لالالا ابدا انا واثق من نفسى بس كان لية مزاج اشحت فعلا لكن ربنا كرمنى يابنتى كحكحكحكح اه اه اه اه اه هاموت يابنتى ههههههههههههههههه
وربنا يخليكى على مواضيعك جامدة دى شكرا ليكى
&عاشق الرومانسية&
بجد وضوع حلو اوي انا حاسة انه مش مكتوب بحرف ده مكتوب باحساس ومشاعر
ياسلام انا بجد مش عارف الاقى كلمة شكر اعبر بيها عن الرد الجميل دة ماحدش يتصور انا ببقى فرحان قداية لما الاقى رد جميل اوى كدة شكرا جدا ياسندس
موعدنا الجنه
موضوع جميل

تسلم ايديك
بنت مصرية جدا
لالالا ابدا انا واثق من نفسى بس كان لية مزاج اشحت فعلا لكن ربنا كرمنى يابنتى كحكحكحكح اه اه اه اه اه هاموت يابنتى ههههههههههههههههه
في دوي للكحة في الصيدالية بس اية جامد جدا بيعمل مفعول سريع هههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه
كوبر كوبر
الموضوع تمام وجميل اوى
&عاشق الرومانسية&
موضوع جميل

تسلم ايديك
متشكر جدا ساحرة القلوب واسف عالتاخير فى الرد
&عاشق الرومانسية&
في دوي للكحة في الصيدالية بس اية جامد جدا بيعمل مفعول سريع هههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه
هههههه ماشى يادكتورة ياريت تلحقينى بية لحسن لسة عيان كحكحكحكح ههههه
وسورى عالتاخير فى الرد
&عاشق الرومانسية&
الموضوع تمام وجميل اوى
متشكر جدا جدا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
حياة اعيشها فى عيون حبيبتى.
لحظات حرجه