نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ليلة الحياة

كيف حقا اصف تلك الليلة التى عشتها ولم تكن حلم كما تعودتم غالبا فى تلك اللحظات ولكنها حقيقةعشتها وتملكت وقتها اجمل لحظات الحياة وهى الاحساس حقا كانت اروع ليلة...................

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كانت بجانبى وانا بجانبها ننظر الى بعضنا لبكى نملا قلوب بعضنا وعيوننا بحب وشوقا اذا احسة احدا لارتفعت قدمية من على الارض الى اعلى عنان السماء حقا كانت ليلتها تشبة الملاك كما كنت اوصفها لكم فى احلامى كما سبق من لبحظات الرومانسية التى سردتها اليكم ها هى الان ملاكا معى ولكن حقا الوقت الذى اخاف منة هو ان اقول لها كلمة (بحبك)
الى الان اقول سلام الى ان انطقهااااااااااااااااا

&عاشق الرومانسية&
ياااااااااااااااااااااه بجد كدة انا اقعد فى البيت وماكتبش تانى ابداااااااااااااا الموضوع مش عاجبكم خالث يالة
&عاشق الرومانسية&
حد يحذفنى بقى بدل الكثفة دى ههههههههههههههههه
بنت مصرية جدا
لية كدة انت احساسك في مواضيعك اكثر من رائع بجد ميرسية علي التوبيك الجميل دة(شيمو)
&عاشق الرومانسية&
لية كدة انت احساسك في مواضيعك اكثر من رائع بجد ميرسية علي التوبيك الجميل دة(شيمو)
بجد متشكر جدا جدا ياشيمو واسف عالتاخير الكتير فى الرد
كاندي
كلمات حلوه اوووووووى تسلم ايدك بجد
بنت مصرية جدا
لا عاديتاخير مش مشكلة خالص
&عاشق الرومانسية&
كلمات حلوه اوووووووى تسلم ايدك بجد
متشكر جدا كاندى
&عاشق الرومانسية&
لا عاديتاخير مش مشكلة خالص
اوكى بعد كدة الرد هايبقى بعديها ب5 ايام ولا اؤلك 10 ههههههههههههههه
بنت مصرية جدا
هههههههههههههههههههه ماشي ياعم وانا بردة هرد لو بعديها بشهر
&عاشق الرومانسية&
هههههههههههههههههههه ماشي ياعم وانا بردة هرد لو بعديها بشهر
ههههه انا مش عارف اؤلك اية بس والله العظيم خطا غير مقصود انا فعلا اسف على التاخير فى الرد هو انا اقدر برضة ماردش

مواضيع مشابهة:
شاهد قيادي اخواني يهمس فى اذن ابراهيم محلب ... وشاهد مدي اهتمام محلب الذي استبعد يد شيخ الازهر من اجل السماع له
شاهد البوم صور حفل زفاف الفنان احمد سعيد عبدالغنى بحضور نجوم مصر فى ليلة من الف ليلة وليلة
بالصور حفل زفاف ابنة غادة عبدالرزاق فى ليلة من الف ليلة وليلة
مجلة ايجي سينما الالكترونية مجلة جديدة في عالم الفن و السينما

فيس بوك  تويتر  يوتيوب