نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اعترافات و مفاجآت فى صفقة انتقال جدو للأهلى

هذا الموضوع هو عبارة عن تعليق عضو مهم فى نادى الاتحاد السكندرى فى أحد المواقع الرياضية على صفقة انتقال جدو للأهلى و هو يمثل رأى صاحبه فقط و اليكم نصه :
مشاركة عضو مهم من نادي الاتحاد السكندري و موقع الاتحاد دوت كوم دكتور سمير محمد اسماعيل الشهير بالديبه يمكن اكون غلطان ويمكن اخسر اعز الناس الى قلبي وهو اخي وحبيبي دكتور مصطفى بس يادرش الاتحاد اعز عندي منك واوعدك ان دي اخر مره حدخل هنا من وراك بس لازم اقول اللي انت مكسوف تقوله للناس واسمعموا مني الحكايه علشان هي دي الحقيقه. الحقيقة ان جدو اتباع للاهلي من مارس اللي فات ويوم 19مارس احتفلوا بالصفقه وقالو ان منصور جروب حيرعي فريق السله ولكن الحقيقه هي صفقة شغل مع منصور جروب والبيزنس الخاص بمحمد مصيلحي بملايين كتيره اوي اوي ..وعلشان جدو بقى رسمي في الاهلي من 20مارس تقريبا ..فيوم 8ابريل تعمد جدو انه ياخد الانذار التالت في مطش الحرس علشان مايلعبش قدام ناديه الجديد باتفاق مع الكبار في جلسة الرعاية المزعومه للسله..ومش بس كده تهرب مصيلحي من رض فولهام رغم اهتمام الفايد وبعد مجهود جبار من الانسه نسرين ..التي اتصلت عشرات المرات بمصيلحي وجدو ولكن الكل تهرب منها فقامت البنت يعمل اللازم من اجل الاتحاد واقنعت ادارة فولهام بتقديم طلب للهوم افس اي وزارة الداخلية علشان يسمحو لجدو انه ياخد تصريح عمل وقدمت كل الاوراق اللي تقول ان جدو ممكن يلعب رغم انه ماعندوش ال75% شرط اللعب في الدوري الانجليزي ..وكان مانشيستريونايتد كمان مقدم طلب زي نسرين للهوم اوفس علشان لاعب مكسيكي وواق برضه الهوم افس رغم ان اللاعب المكسيكي مالعبش الا مطش واحد دولي ودي. المهم حصلت نسرين على عرض رسمي ووصل لها فاكس من النادي وفشل النادي في الاتصال بجدو او مصيلحي وانا عندي رسالة فولهام لنسرين ..والعرض مش حيقل عن 3مليون استرليني يعني حولي 25مليون جنيه؟؟؟ وكمان تهرب مصيلحي من عرض سيلتك الاعارة سنه بحوالي خمسه مليون مصري وممكن يسوق نفسه ويدخل للنادي بعد سنه مش اقل من اربعين مليون جنيه؟؟! وبالمناسبه رفض جدو عرض من اتحاد المصريين لاستضافته لدراسة اللغة الانجليزية واعداده للاحتراف ..وكان الجميع يستغرب رفضه لغاية ماعرفنا صفقة ياسين منصور مع محمد مصيلحي. السؤال مين المجنون اللي يرفض اكثر من 25مليون جنيه من فولهام وياخد سته ونص من مصر؟؟؟ ومين المجنون اللي يرفض خمسه مليون علشان كام شهر اعارة وياخد سته ونص بيع نهائي؟؟؟ الجواب ان التعاملات الماليه مع اندية بريطانية مافيهاش من تحت التربيزه ولا مصالح خاصه ولا عربيات منصور ولا معارض وشركات مصيلحي ..الفلوس كانت حتدخل خزينة النادي في النور وكله على المكشوف وماكنش حيستفيد الباشا بحاجه ولا شغل خاص ولا صفقات بملايين لحسابه الخاص ..وطظ في النادي ..وطظ في الجمهور ..وينعل ابو الضمير ..المهم حسابي في البنك وعلاقاتي .. ازاي كان حيوافق جدو على عرض فولهام بعد صفقة منصور جروب في مارس ؟ وليه حيجي لندن يتعلم انجليزي قبل الاحتراف؟وليه يردوا على سكرتيرة الفايد؟ حتى الحفله اللي كانت عملها الرابطة في لندن هربوا منها ..والارض اللي كان مصطفى الدسوقي بسعى لها رفضوا يساعدوه ..حتى ممدوح جمزه اللي اتبرع بتصميم ملعب الاتحاد رفضوا يكلموه ؟؟؟طيب ليه .. المهم انا قلت اللي مش قادر اخبيه ولكن عند مصطفى الدسوقي تفاصيل كتيره جدا وحاجات لو عرفتوها حتقولوا عليه العوض ومنه العوض ..بس مش لازم نسكت لازم نفضحهم وبالمناسبه النهارده الجرايد في اسكتلندا اتكلمت عن موضوع اعارة جدو وده هو الرابط: http://sport.stv.tv/football /scottish-premier/celtic /183813-celtic-miss-out-on-egyptian-ace-gedo / واطلبوا من مصطفي يبعتلكوا مراسلات فولهام للرابطة لطلب جدو رسميا مع اهمال مصيلحي وجدو للطلب ..وفي حاجه كمان جدو ممضاش للاتحاد ل2011 قبل رحلة دبي لكن مجدي عبد الغني اتصرف وكمان الاهلي حيتصرف مع الزمالك اللي مش حيسكت الوداع لاني مش حدخل تاني ويمكن اخسر مصطفى بسبب المشاركه دي بس الاتحاد فوق الجميع وكان ممكن ادخل اقول الكلام ده باسم تاني بس اخوكم مش جبان وسامحني يادرش وسامحني ياحاج ابراهيم. مشاركة عضو مهم من نادي الاتحاد السكندري و موقع الاتحاد دوت كوم دكتور سمير محمد اسماعيل الشهير بالديبه يمكن اكون غلطان ويمكن اخسر اعز الناس الى قلبي وهو اخي وحبيبي دكتور مصطفى بس يادرش الاتحاد اعز عندي منك واوعدك ان دي اخر مره حدخل هنا من وراك بس لازم اقول اللي انت مكسوف تقوله للناس واسمعموا مني الحكايه علشان هي دي الحقيقه. الحقيقة ان جدو اتباع للاهلي من مارس اللي فات ويوم 19مارس احتفلوا بالصفقه وقالو ان منصور جروب حيرعي فريق السله ولكن الحقيقه هي صفقة شغل مع منصور جروب والبيزنس الخاص بمحمد مصيلحي بملايين كتيره اوي اوي ..وعلشان جدو بقى رسمي في الاهلي من 20مارس تقريبا ..فيوم 8ابريل تعمد جدو انه ياخد الانذار التالت في مطش الحرس علشان مايلعبش قدام ناديه الجديد باتفاق مع الكبار في جلسة الرعاية المزعومه للسله..ومش بس كده تهرب مصيلحي من رض فولهام رغم اهتمام الفايد وبعد مجهود جبار من الانسه نسرين ..التي اتصلت عشرات المرات بمصيلحي وجدو ولكن الكل تهرب منها فقامت البنت يعمل اللازم من اجل الاتحاد واقنعت ادارة فولهام بتقديم طلب للهوم افس اي وزارة الداخلية علشان يسمحو لجدو انه ياخد تصريح عمل وقدمت كل الاوراق اللي تقول ان جدو ممكن يلعب رغم انه ماعندوش ال75% شرط اللعب في الدوري الانجليزي ..وكان مانشيستريونايتد كمان مقدم طلب زي نسرين للهوم اوفس علشان لاعب مكسيكي وواق برضه الهوم افس رغم ان اللاعب المكسيكي مالعبش الا مطش واحد دولي ودي. المهم حصلت نسرين على عرض رسمي ووصل لها فاكس من النادي وفشل النادي في الاتصال بجدو او مصيلحي وانا عندي رسالة فولهام لنسرين ..والعرض مش حيقل عن 3مليون استرليني يعني حولي 25مليون جنيه؟؟؟ وكمان تهرب مصيلحي من عرض سيلتك الاعارة سنه بحوالي خمسه مليون مصري وممكن يسوق نفسه ويدخل للنادي بعد سنه مش اقل من اربعين مليون جنيه؟؟! وبالمناسبه رفض جدو عرض من اتحاد المصريين لاستضافته لدراسة اللغة الانجليزية واعداده للاحتراف ..وكان الجميع يستغرب رفضه لغاية ماعرفنا صفقة ياسين منصور مع محمد مصيلحي. السؤال مين المجنون اللي يرفض اكثر من 25مليون جنيه من فولهام وياخد سته ونص من مصر؟؟؟ ومين المجنون اللي يرفض خمسه مليون علشان كام شهر اعارة وياخد سته ونص بيع نهائي؟؟؟ الجواب ان التعاملات الماليه مع اندية بريطانية مافيهاش من تحت التربيزه ولا مصالح خاصه ولا عربيات منصور ولا معارض وشركات مصيلحي ..الفلوس كانت حتدخل خزينة النادي في النور وكله على المكشوف وماكنش حيستفيد الباشا بحاجه ولا شغل خاص ولا صفقات بملايين لحسابه الخاص ..وطظ في النادي ..وطظ في الجمهور ..وينعل ابو الضمير ..المهم حسابي في البنك وعلاقاتي .. ازاي كان حيوافق جدو على عرض فولهام بعد صفقة منصور جروب في مارس ؟ وليه حيجي لندن يتعلم انجليزي قبل الاحتراف؟وليه يردوا على سكرتيرة الفايد؟ حتى الحفله اللي كانت عملها الرابطة في لندن هربوا منها ..والارض اللي كان مصطفى الدسوقي بسعى لها رفضوا يساعدوه ..حتى ممدوح جمزه اللي اتبرع بتصميم ملعب الاتحاد رفضوا يكلموه ؟؟؟طيب ليه .. المهم انا قلت اللي مش قادر اخبيه ولكن عند مصطفى الدسوقي تفاصيل كتيره جدا وحاجات لو عرفتوها حتقولوا عليه العوض ومنه العوض ..بس مش لازم نسكت لازم نفضحهم وبالمناسبه النهارده الجرايد في اسكتلندا اتكلمت عن موضوع اعارة جدو وده هو الرابط: http://sport.stv.tv/football /scottish-premier/celtic /183813-celtic-miss-out-on-egyptian-ace-gedo / واطلبوا من مصطفي يبعتلكوا مراسلات فولهام للرابطة لطلب جدو رسميا مع اهمال مصيلحي وجدو للطلب ..وفي حاجه كمان جدو ممضاش للاتحاد ل2011 قبل رحلة دبي لكن مجدي عبد الغني اتصرف وكمان الاهلي حيتصرف مع الزمالك اللي مش حيسكت الوداع لاني مش حدخل تاني ويمكن اخسر مصطفى بسبب المشاركه دي بس الاتحاد فوق الجميع وكان ممكن ادخل اقول الكلام ده باسم تاني بس اخوكم مش جبان وسامحني يادرش وسامحني ياحاج ابراهيم.

المقال "اعترافات و مفاجآت فى صفقة انتقال جدو للأهلى" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مفاجأة .. وكيل اللاعب : صفقة انتقال سينجلوما للأهلى تقترب من الفشل لهذا السبب
تاني صفقة مدوية للأهلي: الزمالك يبيع احمد مجدي (لاعب الزمالك) للأهلي
تفاصيل توقيع جدو للأهلى , صفقة مدوية للأهلى
علاء وحيد : عصام الحضرى الذى يبكى الآن للعودة للأهلى هو من منع انتقال حسنى عبد ربه للأهلى