نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يا جماعه ابوس رجليكو ساعدوني ؟

يا جماعه عيد ارتباطي ده اول عيد علينا ممكن اي فكره تكون بالنسبالكم عاديه او قديمه ممكن تفرق اوي بالنسبالي

انا عايز اول عيد ده يكسر الدنيا

نفضل نفتكره واحنا عواجيز

والفضل هيكون ليكو

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ارجوكم ساعدوني

اثبتوا ان Elkotsh Must Be Wins

بس خلاص .............................................

المقال "يا جماعه ابوس رجليكو ساعدوني ؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
جيب تورته وعليها صورتكو ... واعمل احتفال رومانسي ليكوا انتو الاتنين بس
semsema
جميل اوي انك تفكر ان اول عيد يبقي ذكري جميله ليكم.بس مادام بتحبوا بعض كل يوم بينكم هيبقي ذكري حلوه.
انا من راي عبدو ممكن تورته علي شكل قلب وتكتب عليها اسمكم وعمر حبكم وياريت تحتفلوا بيه في مكان هادي حديقه مثلا.ده هيبقي رومانتيكي اوي......وربنا يسعدكم ببعض ويخليكم لبعض......
nonosh
ممكن كمان مع التورته بوكيه ورد

لان الورد رسول الحب

ربنا يهنيكم ببعض
sama001
كله اكل اكل كده سيبك من التورته و حركات عيد الميلاد دي انت روح حتة مليانة ناس و قولها بحبك باعلى صوتك يلا خليك تتفضح D:
هتاخد تاليس للصبح ممكن تطلع تجري بعديها
عاشقة الصمت
انا راى من رائ عبدو والاعضاء بس متنساش تفتكرنى بحتتة تورتاية هههههههههههههههههه شكرا ليك وربنا يوفقك
kaki
فكره حلوه التورته والورد حاول كمان تجيب هديه تكون فى البيت تكون قدامكم فى كل مكان وتكون الهديه مرتبطة بمقلب مضحك
hamedahmed
تورتة حلوة كده وشوية شموع
وممكن هدية رقيقة زى ساعة ثمينة مثلا
7amada we bas
عاوز رأى بجد؟... هات اتنين كيلو جمبرى ... وكيلو ونص سمك بورى .. واشوى السمك بس خلى الست الى بتشوى السمك ماتحرقش السمكة من تحت قولها تشوية نص نص كدة.. واقعدوا ع السفرة سوا سوا.. واطفى النور بتاع الشقة .. وولع شمعتين كدة ع السفرة ... وعيش بقى وسيبنى اعيش.. وسيب نفسك بقى ي معلم.. هتقعد تدعيلك من هنا ليوم القيامة مش لحد ماتبقوا عواجيز هههههههههههههههههههههه. سلام عليكــم
Fire_Line
فرقع فنبلة فى البيت واستريح للأبد
ههههههههههههههههههههههههههههه
بضحك : الحب فى القلب وليس فى الاحتفالات الكبيرة والاشياء المادية
اى حاجة ها تنفع ان شاء الله ....
كل سنة وانت طيب ............
جوليت
فكرة جميلة منك اوى انك عايز تحتفل بعيد ارتباطكم بجد هتبقى اى حاجة منك بالنسبالها بالدنيا كلها

كفاية انك افتكرت اليوم ده
انا رأى انك تاخدها مكان هادى اوى مفهوش ناس وتعمل على الارض قلب كبير بالشموع والورد
زى فكرة عنيا بتحبك بتاعة تامر وتقدم ليها هديتك

ويارب يسعدكوا
lolo_caty
لأ انت انسب مكان ليكوا البيت انت تخليها أى حجه تعض اليوم بره البيت عند مامتها او كده وانت بقه تروق البيت يا معلم بلالين قول بقه وزواق وكده ويا سلام لو تكبر صورة فرحكم وتعمل عليها شغل كده قلوب وورود وع الحيطه وعلى ضوء الشموع كده تورتاية رومنسيه عليها صوركم عليها اسمكم المهم تكونوا فيها ومتنساش تفرش ورد احمر ع السفرة وتلبس لك كده بدلة شيك وبرفيوم جامد وربنا يوفقك
moda89
انا هقولك هتجيب اية

هات لها

بلونة

اية رأيك
Mero_h1989
بص يا سيدى خد بالك ان دى احلى لحظه هتعيشها سيبك من ايامكوا مع بعض بس اللحظه دى بالذات مميزه عن باقى الايام.. بص انا عملت قبل كدا جبيت اصحابى واصحابها كلنا كنا عارفين بعض وروحت اتفقت مع كافيه وخليته يجيب دى جى وغنيت ليها أغنيه وبعدها تقولها بحبك فى المايك يعنى وتقول كل الى جواك وبعد كدا تدعيها انها ترقص معاك رقصه سلو... ياللللللللللللللللللللللللله على دا احساس بجد بيبقه جااااامد اوى... دا رأيىى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
أرجوكم يا جماعه ساعدوني مدونتي إنحذفت فما الحل ؟؟
ابوس ايدك ::سجل دعاء عشان ربنا يكرمك::
ابوس ايدك ارحمنى ههههههههه