نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى الطبي والعيادة منتدى الطب النفسي

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا تعبان و محتاج خبراتكم و نصايحكم لو سمحتوااا

بسم الله الرحمن الرحيم
انا هبدا على طول و بدون اى مقدمات
مشكلتى الكبيرة هى الحب
انا الاول طالب جامعى فى كلية مرموقة و عارف ان دى مرحله و هتعدى بس المشكلة انها مرحله بتتطور عندى اوى اوى اوى يعنى انا فى اول سنة ليا فى الكلية حبيت بنت و اقولها بكل صراحه مكانتش تستاهلنى مش لان انا مليان مميزات بس لان هى ما كانتش اد حتى معرفتى كصديق و كانت شخصية من كل النواحى معايا و مع غيرى مش كويسة
المهم ربنا قدر و نسيتها بس للاسف انا نسيتها النهارده و مع اول بنت شوفتها اودامى بعديها حبيتها فورا مقدرش اقول غير انى تعبان اوى خصوصا و ان البنت التانية دى كويسة اوى اوى صحيح هى مش حلوة بس من جميع الجوانب كويسة و من ساعت ما عرفتنى و هى بتحترمنى فقط كصديق و اخ
المشكلة فى البنت دى انها زمان ايام ما مكنتش باحبها كانت بتجرى ورايا كتير اوى و تكلمنى على النت دايما و كنت انا شبه متجاهلها لكن لما جيت انا حبيتها فعلا و كنت مستنى الاقى كل ده ! ما كنش موجود دلوقتى انا اللى بسال و انا اللى بادور عليها لغاية من نص ساعه جيت اكلمها على النت ما كنتش فعلا فاضية وقالت لى معلش مش فاضية و راحت تشوف حالها
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا كمان فيا مشاكل كتيرة اوى و اهمها انى بازعل من جوة نفسى لما باكلمها انا مش هى اللى تكلمنى و بازعل ان انا اللى بسال مش هى و بازعل و باتضايق برده انها مبقتش مهتمة بيا زى الاول يمكن هى دى تصرفاتها من زمان بس عشان لما انا ابتديت احبها بقيت حساس تجاه اى تصرف ليها
انا مش عارف اتصرف ازاى و نفسى حد ينصحنى اتصرف ازاى بجد و ارتاح ازاى
انا وصفت كل حاجة و بالتفصيل عشان تعيشوا حالتى و تقولو لى ايه التصرف الامثل و لو فيه طريقة انساها بيها بسرعه يا ريت اعرفها

انا عارف ان ممكن يكون كلامى مش عقلانى بس ده اللخبطة اللى جوايا و نفسى تساعدوتى اوى
و شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااا

المقال "انا تعبان و محتاج خبراتكم و نصايحكم لو سمحتوااا" نشر بواسطة: بتاريخ:
emad kamel
المطلوب ايه؟؟؟؟
ازاى تلفت انتباهبا وتخليها تحبك
ولا
ازاى تنساها
بلاش فضايح
انا عايز انساها احسنن
و نصايح حولين المرحله دى
و شكرا للسرعه
emad kamel
اولا احب اهنيك على تفكيرك السليم
ومعرفة ان دى مرحلة بيكون فيها سواء الشاب او الفتاة متشتت ومش عارف هل دا حب ام تسليه
فالحب فى المرحلة دى ممن وجهة نظرى يعتبر تسالى (ازاى يعنى واحد فى الجامعة ومش مصاحب على الاقل واحدة ) كلام هتسمعو كتير .......
وحكاية تنساها دى سهلة لما تعرف انها مش هتكون شريكة حياتك المقبلة لانك مش عارف بكرة هيكون ايه ممكن تقابل حد احسن او اسلوب تفكيرك يتغير او اى سبب يخليك تنسى حب الجامعة وتقعد تضحك لما تفتكر الايام دى

هى المشكلة لو انت تجاهلتها ترجع هى تجرى وراك زى ايام زمان ودا اللى انت عايزو ههههههه

نصيحتى ليك متتعبش قلبك وتفكيرك باشياء لسه بدرى عليها لان الحب مش كل حاجة عندك الجامعة وحياتك العمليه وحاجات كتير تستاهل التفكير فيها

ياريت كلامى يكون فيه فايده ليك

وربنا يهدينا ويهدى جميع المسلمين

اللهــــــــــــم امــــــــــــــــــــــــــــين
همسات مسموعه
انت فعلا مشتت اوى

انت عاوزها هى اللى تجرى وراك وتسال عليك

وكمان شايفها مش حلوه

احب اقولك ان ده مش حب

عشان لو كنت بتحبها كنت هتشوفها اجمل واحده فى الدنيا

كمان لو كنت بتحبها مكنش هيفرق معاك مين سال علي مين

انت بس حبيت ان هي بتجرى وراك ودى تجربه جديده حبيت تخوضها

انت مش هتتعب كتير عشان تنساها

بس ياريت تقعد مع نفسك شويه وتشوف انت عاوز ايه بالظبط

وخليك صريح مع نفسك لان بجد ده مش كويس عشانك

اتمنى اكون عرفت افيدك واتمنى لك كل خير
ملاك الحب2010
والله يابنى
كل الكلام ده اى كلام وفترة وبتعدى جايز انت بدات تهتم بالبنت دى لانك حسيت انها مبقتش تجرى وراك زى الاول
بص
مش هطول نصيحة فكك من الحب والكلام ده
وحب الى هترتبط بيها والى هتبقى زوجتك وخلاص
بلاش فضايح
شكـــــــــــــــــرا ليكوا كلكوا اوى بجد انا استفدت
حسنىaly
بصراحه انت عاطفى جداا وحساس اوى اوى ومن حق اى انسان يحب ويتحب واكيد عاوز يكون محا اهتمام للبيحبها وده شى طبيعى عند الشاب الرومانسى الحقيقه انت بخلت على البنت التانيه اللى مش مهتمه بيك الان يعنى كنت مخليها ليك محطه لو فشلت فى الاجمل منها هتكون هى بديل لعواطفك صدقنى انته عاوز تاخد ومش عاوز تعطى والحب عطاء وفناء المهم عاوز اسلك عاوز تنساها ليه وده السوال لو جاوبت على السوال هتقدر تعرف انته عاوز ايه
وردة حمراء
اولا هاى عليك
عاميل اية
ان شاء اللة بخير بص يا عم الامور الحب دة اسمى حاجة فى الوجود وارق شى تانى حاجة هوشىءمتبادل يعنى انا الللى حساة واكيد اللى بحبة حسس بية وكمان مش هقولك انك ولد يعنى لازم كل حاجة تبداء من عندك لالالالالا البنت كمان واللة هى طريف اساسى دى لازم تنساها خالص وعلى فكرة خلى بالك من نفسك انت من كلامك باين انك هوائى جدا ودى اصعب حاجة لما تيجى تحب حاجة حلوة انك مش بصيت للجمال لازم حسن الخلوق وحط حاجة فى دماغك انك لما تيجى تحب ان شاء اللة وحدة تانية ان دى اللى هتستامنها على بيتك واسمك واولادك انشاء اللة وفى الاخر احلى حاجة تعملها فة بداية الحب انك تستخير ربنا
وطمنى اية اخر الاخبار
سلالالالالالالالالالالالالالام
Banota Alex
احب اقولك انك مفتقد للحب ولذلك مع اول واحده قابلتها بعد تجربتك الاولي ظنيت انك بتحبها واكبر دليل علي انك مش بتحبها انك عايزاها هيه ايلي تجري وراك وتسال عليك لانك عايز تعوض شئ مفتقده بداخلك اصبر وحاول تلاقي نفسك من جديد يمكن تقابل الحب الحقيقي ايلي متبقاش منتظره يجري وراك وتجرى انت وراه لانك بتحب بجدددددددددد
روفا الهندى
احب اقولك انك مفتقد للحب ولذلك مع اول واحده قابلتها بعد تجربتك الاولي ظنيت انك بتحبها واكبر دليل علي انك مش بتحبها انك عايزاها هيه ايلي تجري وراك وتسال عليك لانك عايز تعوض شئ مفتقده بداخلك اصبر وحاول تلاقي نفسك من جديد يمكن تقابل الحب الحقيقي ايلي متبقاش منتظره يجري وراك وتجرى انت وراه لانك بتحب بجدددددددددد

ياعم سيبك من كلامهم كلهم إزاى مش وقتك تحب لأ ده هو وقت الحب واحلى حب كمان
مع إن الحب مالوش وقت .. بس ده الوقت المتكامل فيه كل تحملات الحب ..
وعلى فكره كلام خطأ اللى بيقولك سيبك من الحب
كلام انسان ميعرفش حاجه عن معنى الحب الحقيقي
وياريت تنساها بإنك تحب غيرها وبقولك اهو اوعى ماتحبش لان

.. الحب ده اعظم حاجه فى الدنيا ..

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مش محتاج افهم سياسه او لا محتاج بس تحكيم عقل واعتراف بالحق