نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اول منتدي اجنبي يقدم مشاركه ارباح اديسنس 40%

بسم الله الرجمن الرحيم
اللهم صلي علي سيدنا محمد وعلي آله واصحابه
اما بعد

الموضوع باختصار عشان الوقت انا عامل منتدي اجنبي جديد اسمه
(sunday)

اولت اعرض الفكره عليكم الي حابب يكون معيا اوكي يكلمني علي الميل ونتفق
العرض بتاعنا وان شاء الله هيكون طول اعمر:-

1 المنتدي متخصص في المال والاعمال( ياعني الضغطات هيكون سعرها عالي جدااا) وفي قسم العاب وكميبوتر برده ودي بعض اقسامه

2 - في شركه اجانب من امريكا وانجلترا معي ياعني تقدر تقول وصلنا للعالميه هههههههه
3 -نسبه مشاركه الارباح هتكون للأعضاء 20% طبعا دي نسبه كبيره اوي بالنسبه لمنتدي اجنبي
4- سعر الضغطه عندنا يتراوح بين 1.00$ و4.00$ او ممكن يكون اعلي ان شاء الله بمجهوداتكم
5- نسبه مشاركه ارباح اديسنس بالنسبه للطاقم الاداره 40% فسارع بالاشتراك
6- المنتدي مجاني لسه وفي خلال فتره وجيزه هيتم شراء المدفوع وبدأ الشغل الحقيقي .

مميزات المنتدي:

1- طاقم سيو اجنبي وعربي جاهز
2- اول منتدي اجنبي يقدم هذه النسبه في مشاركه الارباح
3- يوجد أفكار رهيبه للربح الحقيقي لكنني لم أعلن عنها حتي الآن قيربا ان شاء الله .
4- هناك العديد والعديد سيتم اعلانها لكم عند الاتشراك وعمل مواضيع حصريه او معدل عليها كليا
5- توفير خدمه الرفيرل في المنتدي ( نوكومنت )

شروط الموافقه علي طلبك:-

1- عدم استخدام هذين الزرارين (ctrl+c)و (crtl+v) لان موضوع هيكون في اسفل درك في جوجل ياعني موش ليه لازمه تعمله اصلا.او يمكنك التعديل عليه وترجمته من جول وعيش بقه.
2 - النشاط والدوام علي كتابه المواضيع الحصريه لانها بالتأكيد هتخلي موضوع في اول صفحه في جوجل وب الربح الوفير

3 - عشان برده نسير عليكم كفايه كدا بس اعتبر المنتدي بتاعك موش بتاع حد تاني فاهمني طبعا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا تعبت من الكتابه بقه اسيبكم بقه تصبحوا علي خير
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ملحوظه هامه:- المنتدي لسه جديد ياعني لسه في اصلاحات كتير مثل:-
1- تصميم قالب بوست ليجسي
2- اللغه الانجليزيه لسه موش في كل الموقع لسه عاوزه تعديل- قريبا ان شاء الله-.
3- لسه موش ظبطت الحمايه بتاعته
4-هعمل نظام الريفيرل زي الشركات الربحيه

ملحوظه رقم 2:-
صدقوني في مفاجئات كتير هتلاقوها هناك بس الصبر ايها الاخوه الدنيا اتبنت في ست ايام
هدفي هو توفير اعلي ربح للمواطن العربي
وايضا سأطرح مواضيع عن الربح حصريا لن تروها ولم تروها في اي منتدي عربي وايضا مع اثباتات الدفع كما شاهدتم في شركه لودمو الامريكيه

ارجو الصبر فنحن في حاجه اليه فالربح من النت سهل ولكنه ليس بقريب كما تعتقدون فهناك طرق ربح بارقام خياليه فقط معنا ان شاء الله
ولكني بمشيئة الله سوف اكسر هذه القاعده بفضل الله وبمعوانتكم معي

ملحوظه:- رقم 3:-
الافضليه للاشراف هتكون بشروط معينه وياريت الي يشترك يسجل اميله في اول المنتدي_ هتلاقي مربع سجل فيه اميلك عشان يوم الافتتاح هبعت رساله للمشترك في خدمه فيدبرنر الموجدوه في المنتدي - طبعا ده لو انتا موش متابع_
ملحوظه رقم 4:-
1-اعلانات ادسنيس متركبه وكله تمام موش هتظهر غير يوم الافتتاح
2- اعلانات ادسينس سوف تعرض بطرق جديده لزياده النقر عليها من الزوار - معي واحد متتخصص في اديسنس اجنبي-( اوعي تقول لحد لننفضح )

اه نسيت

الاميل بتاعي:- [email protected]
المنتدي :- http://www.sunday.eb2a.com/vb/

المقال "اول منتدي اجنبي يقدم مشاركه ارباح اديسنس 40%" نشر بواسطة: بتاريخ:
eng.abo ali
حياك الله أخي الفاضل
ZAMAN
تمام يريس بس ليه مجانى دا بيعطى انطباع مش حلو ومش بيدي سقه ف الموضوع غير ان طبعن مش بتعمل ديزين تمام على العموم بالتوفيق
essafl
تمام يريس بس ليه مجانى دا بيعطى انطباع مش حلو ومش بيدي سقه ف الموضوع غير ان طبعن مش بتعمل ديزين تمام على العموم بالتوفيق
بسم الله الرحمن الرحيم

اولا :- مجاني لاهداف كتيره منها الموضوع يعتبر جديد وموش عارف رد فعله هيبقه ازاي علي الناس وبعدين ان شاء الله لما الاقي اعضاء نشيطه هنشتري علي طول وبكره تفتكر المنتدي ده هيبقه عامل ازي
ثانيا:- السقه-اصدي الثقه- دي للأسف ان بعض الناس بتدي ثقتهم لمن لا يستحق بالرغم من كذبه اما انا فلا اعتقد اني مستفيد حاجه لما عضو اخونهاو اكذب عليه معاذ الله لاني في حاجه اليه وهو في حاجه الي ايضا سواء الآن او بعد ذلك والمنتدي هنا شاهد علي كلامي والله فوق الجميع.

اسال الله الا يحوجنا لغيره قولوا آمين.
ثالثا:- بالنسبه للديزين انا موش فاهم انتا تقصد ايه؟
حلو ولا لا؟
علي العموم انا اولت ان المنتدي لسه في البدايه بس ان شاء الله هيتربع علي العرش قريبا ان شاء الله بعد التحويل للمدفوع
اما لو جينا لانطباع الي حضرتك بتقول عليه ده انا موش شايف اي الفرق المهم بالنهايه موش البدايه

رابعا :- مشكور علي المرور ارجو مراجعه مواضيعي في المنتدي هنا اوغيره لمعرفت شخصيتي وعدم كذبي لاني غير محتاج للكذب اصلا فالكذب يكون للضعفاء فقط
بالتوفيق لك ايضا اخي الحبيب

ZAMAN
هههههههههه فهمتنى غلط انا ف الاول والاخر اقصد المشوره وان خليك كبير تفضل كبير المجانى متاح للناس كلها ليه هيجو ويشركو ويوجعو دمغهم غير ان تكلفت منتدى مدفوع 150 او ازيد شويه وتبا حاجه اشيك وافضل واحسن ودي تستحق ان يكون فيها مشركت ارباح 150 مش يامه على فكره انت فكرت فيها وعاوز تديها شغل ومحتاج الناس تدي معاك مجهود وبدرو انا مش داخل اديك تعليمات دي نصيحه واحنا بنتكلم مع بعض
تطبيق يعنى لمبدء الكلام للجميع
karim rabah
اخي الكريم الفكرة جيدة أنا شخصيا معك لكن متى الافتتاح
نص عين
بالتوفيق ياأخي وإن شاءالله ربنآ يباركلك ويرزقك وإن شاءالله أنا كمآن حابب أشترك معاك لإنو أرباحي في أدسنس

ماحصلتش لأحد ولا راح تحصل بفضل الله ثم بفضل منتديآت نجوم مصرية كسبت 55 سنت واللحمدلله خير وبركة وأنا اصلآ

ليآ سنتين مشترك مع ادسنس وماربحت شي >_<" غير لمن دخلت منتديات نجوم مصرية قبل أربعة أيآم الله يزيدهم ويرزقهم يارب ., تقبل مروري أخي الكريم .,
نص عين
بالتوفيق ياأخي وإن شاءالله ربنآ يباركلك ويرزقك وإن شاءالله أنا كمآن حابب أشترك معاك لإنو أرباحي في أدسنس

ماحصلتش لأحد ولا راح تحصل بفضل الله ثم بفضل منتديآت نجوم مصرية كسبت 55 سنت واللحمدلله خير وبركة وأنا اصلآ

ليآ سنتين مشترك مع ادسنس وماربحت شي >_<" غير لمن دخلت منتديات نجوم مصرية قبل أربعة أيآم الله يزيدهم ويرزقهم يارب ., تقبل مروري أخي الكريم .,
essafl
اخي الكريم الفكرة جيدة أنا شخصيا معك لكن متى الافتتاح

قريبا ان شاء الله
انا المشكله اليومين دول في شويه حجات شغالني بس لو لقيت اقبال عليه
وفي ناس عاوزه تشتغل بجد
هيفتح قريبا ان شاء الله
بس رجاء ان حضرتك تكون قد قرأت الموضوع كويس
شكرا لمرورك
essafl
هههههههههه فهمتنى غلط انا ف الاول والاخر اقصد المشوره وان خليك كبير تفضل كبير المجانى متاح للناس كلها ليه هيجو ويشركو ويوجعو دمغهم غير ان تكلفت منتدى مدفوع 150 او ازيد شويه وتبا حاجه اشيك وافضل واحسن ودي تستحق ان يكون فيها مشركت ارباح 150 مش يامه على فكره انت فكرت فيها وعاوز تديها شغل ومحتاج الناس تدي معاك مجهود وبدرو انا مش داخل اديك تعليمات دي نصيحه واحنا بنتكلم مع بعض
تطبيق يعنى لمبدء الكلام للجميع
مشكور حبيبب البي علي آرائك القيمه
بس زي ما اولت لحضرتك كل واحد ليه تفكير خاص بيه
وصدقني انتا لو عرفتني موش هتعرف برده تعرف دماغي
وده موش كلامي ده كلام كل الي يعرفني
احب اقولك شويه نقط عندي انا محامي وسني 24 سنه بس
وبالرغم من كدا في واحد من بلدي )مدير الامانه العامه في مجلش الشعب) معتمد عليا ان امسكله حمله الانتخبات بتاعته
ياريت تقولي ده تفسيره ايه؟؟ وليه اختارني انا؟؟؟
وشكرا لتفهمك بعض النقاط الخفيه
بيس
essafl

اولا:
نجوم اف ام يعتبر من افضل المنتيات العربيه لمشاركه الارباح بس للاسف الضغطه بسنت او 2 سنت
بس الادمن بتاعه بروجرامر ممتاز بصراحه و استاذ سيو
بس ناقص حجات كتير عشان يعرف يخلي المنتدي ماكينه فلوس
ثانيا:-
انا والحمد لله موش فالح غير في الربح وشويه في الحمايه وحبه في السيو ياعني علي ادي كدا
بس ربنا هيوفق الجميع طالما انا غرضي خير
واتمني انك تكون قرأت الموضوع صح وفهمت بعض الامتيازات الي فيه ولسه في حجات تانيه
بس بعد مانحول لمدفوع ان شاء الله
اشترك في خدمه فيدبرنر الي فوق المنتدي ( سن اي) عشان يوم الافتتتاح لو انتا موش موجود هيجيلك رساله علي الميل
english rose
هل قصدك ادا شاركنا بتكون لنا ارباح 20 بالميه
الخطير جدا
المنتدى على استضافه مجانيه ,, ابقى

ودا شء غير مشجع نهائي

ويدل على ان صاحب الموقع هاوي ,,, ويجرب حظه

شكرا لك
essafl
هل قصدك ادا شاركنا بتكون لنا ارباح 20 بالميه

ايوه
بس خلي بالك ان سعر الضغطه في منتدي اجنبي عالي جدااا
وفي اسرار تانيه
ان شاء الله هيكون احلي منتدي اجنبي مشترك بين اعضاء اجانب وعرب
essafl
المنتدى على استضافه مجانيه ,, ابقى

ودا شء غير مشجع نهائي

ويدل على ان صاحب الموقع هاوي ,,, ويجرب حظه

شكرا لك
الاول :-
مشكور علي ردك
بس خاص بيك لوحدك
ومع احترامي ليك انتا موش قرات الموضوع كويس ودي هيا المشكله
ثانيا:- استضافه ابقي احسن استضافه مجانيه ومدفوعه برده من كل ناحيه
ثالثا:- واضح انك انتا الي هاوي وموش داير ولافف الويب عشان انتا لسه بتفكر بتفكير عقيم( بغرض الحسد موش اكتر)
ربنا يبعدنا عندك ويبعدك عننا
رابعا:- لو حضرتك كلفت نفسك شوف مواضيعي هنا في منتدي نجوم اف ام هتعرف اني موش هاوي زي حلاتك انا والحمد لله عني خبره في حجات كتير وموش كنت عاوز اقول كدا بس الموقف استدعا ان اعمل كدا
الخطير جدا
الاول :-
مشكور علي ردك
بس خاص بيك لوحدك
ومع احترامي ليك انتا موش قرات الموضوع كويس ودي هيا المشكله
ثانيا:- استضافه ابقي احسن استضافه مجانيه ومدفوعه برده من كل ناحيه
ثالثا:- واضح انك انتا الي هاوي وموش داير ولافف الويب عشان انتا لسه بتفكر بتفكير عقيم( بغرض الحسد موش اكتر)
ربنا يبعدنا عندك ويبعدك عننا
رابعا:- لو حضرتك كلفت نفسك شوف مواضيعي هنا في منتدي نجوم اف ام هتعرف اني موش هاوي زي حلاتك انا والحمد لله عني خبره في حجات كتير وموش كنت عاوز اقول كدا بس الموقف استدعا ان اعمل كدا
انتا موش قرأت الموضوع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسمها انت ماقريتش الموضوع ,............

تاني حاجه ,, انا فعلا هاوي ,, ومش عيب اني اقول اني هاوي
وبعدين حسد ايه ؟؟؟؟ سبحان الله
احسدك على ايه

انا بتكلم بمنطق ان المنتدى فاضي اولا ,, واستضافه مجانيه ثانيه ,,
احسد على ايه !!!!!!!!!!
وياسيدي ربنايبعدك عني ويبعدني عنك ولا تزعل نفسك

لو كنت غلطان ياسيدي انا آسفلك

بس انا بتكلم بمنطق اني مش لسا هجرب ادخل منتدى جديد فاضي واستضافه مجانيه كمان

ومعلومه صغيره ,,, ليك

جوجل بتأرشف المواضيع عندها للدومينات اكتر ,, وخصوصا الدومينات اللي متأجره اكتر من 3 سنوات
لان دا بيدي مصداقيه اكتر للموقع

عكس المجاني

وشكرا

ولو كنت غلطان في المعلومه دي قلي
essafl
انتا موش قرأت الموضوع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسمها انت ماقريتش الموضوع ,............

تاني حاجه ,, انا فعلا هاوي ,, ومش عيب اني اقول اني هاوي
وبعدين حسد ايه ؟؟؟؟ سبحان الله
احسدك على ايه

انا بتكلم بمنطق ان المنتدى فاضي اولا ,, واستضافه مجانيه ثانيه ,,
احسد على ايه !!!!!!!!!!
وياسيدي ربنايبعدك عني ويبعدني عنك ولا تزعل نفسك

لو كنت غلطان ياسيدي انا آسفلك

بس انا بتكلم بمنطق اني مش لسا هجرب ادخل منتدى جديد فاضي واستضافه مجانيه كمان

ومعلومه صغيره ,,, ليك

جوجل بتأرشف المواضيع عندها للدومينات اكتر ,, وخصوصا الدومينات اللي متأجره اكتر من 3 سنوات
لان دا بيدي مصداقيه اكتر للموقع

عكس المجاني

وشكرا

ولو كنت غلطان في المعلومه دي قلي
واللهي عارف ده كويس
انا الي بعمله دلوقتي بنجمع اعضاء وأول ما الاقي المنتدي شغال ان شاءء الله نشتري مدفوع علي طول ارجو انك تكون فهمتي
اما بالنسبه للتجربتك فده اعتقد انك لما تكون في منتدي من بدايته هيكون افضل ليك في حجات كتير موش وقته اشرحها هنا

بالنسبه لدي (اسمها انت ماقريتش الموضوع) اعتقد اني كتبتها صح وااسل اي استاذ لللغه عربيه
اليس هذا حقيقي
؟؟
zapata
لم يترك لي اعضاء المنتدى ما اضيفه غير انني اثبت آراء البعض ان الإستضافة المجانية غير ناجحة والخوض في مجال الربح ، يجب ان يكون له مقابل اي ادفع مسبقا لتربح فيما بعد .
ZAMAN
لم يترك لي اعضاء المنتدى ما اضيفه غير انني اثبت آراء البعض ان افستضافة المجانية غير ناجحة والخوض في مجال الربح ، يجب ان يكون له مقابل اي ادفع مسبقا لتربح فيما بعد .
خلى بالك من (افستضاف) الموضوع بصراحه مش عن موقع دا درس عن اللغه العربيه انا حبيت الفت انتباهك بس ابل محد ؟؟؟؟؟؟ يعلق
zapata
شكرا لك على الملاحظة ، والله انا متعب ولم الاحظ هذا لأنني اكتب و على المفاتيح دون ان اقراء ما كتبته ، وهذا بسبب عادتي في الكتابة انا اكتب دون النظر الى شاشة الجهاز بسبب التعب الذي يصيبني من جراء العمل على الجهاز لأكثر من 10 ساعات في اليوم بالإضافة الى الجلوس اما جهازي بالبيت ل 4 او 5 ساعات أخرى .
essafl
لم يترك لي اعضاء المنتدى ما اضيفه غير انني اثبت آراء البعض ان الإستضافة المجانية غير ناجحة والخوض في مجال الربح ، يجب ان يكون له مقابل اي ادفع مسبقا لتربح فيما بعد .
كلامك مظبوط ميه ميه بس لحد دلوقتي محدش فهم اصدي
انا موش عاوز اغامر بتجربه وتفشل
انتا عارف لو انا في امريكا او اي دوله اجنبيه كنت هدخل علي المدفوع علي طول لان في ناس بتشجع وعاوزه تشتغل موش زي واحد حببينا عمال ينتقد وخلاص وموش اعتقد انه شاف المنتدي اصلا
ثانيا انا صوتي اندبح من الصبح انا عاوز اعضاء حتي لو كانوا 10 بس
بس يكونوا 10 صح الصح
موش هنلعب ياعني
واستنوا 2 سنه وهلاقوه متصدر في المراكز الاولي( البيج رانك عالي) في جميع محركات البحث ان شاء الله
بس بلاش التسبيط ده
كله هجوم هجوم ليه بس
هو احنا اعداء انا اولت فكره اتمني انك تدرسوها وتبصوا ادام
كفايه ياعرب بقلنا الاف السننين بنبص تحت رجلينا لما وقعنا وبقينا في الحضيض
ولالاسف في كل حاجه واي حاجه
حتي النت بقينا في الحضيض
حرام اصحوا بقه وتعالوا نعمل حاجه واحد صح
ارجو من الاخوه الاشتراك والتفاعل
والي عاوز يشاركني
اوكي
انا بحب الخير للكل وده اميلي للي عاوز يتعاون معي والي مو ش عاوز ياريت بلاش مهاجمه ( بص ادلم شويه)
zapata
الفكرة جيدة يا صديقي ، واعتقد اننا لم نتهجم عليك ن بل بالعكس أنا اشجع الأشخاص مثلك اللي ليهم رغبة في الإبداع والإبتكار ، ولو انت تبحث عن اشخاص للعمل معاك انا أول واحد ، والله انا بجد مثلك اريد التعاون والمساعدة ، نحن لسنا اعداء ، طيب انا معك على بركة الله ، حتى لو خسرنا حنخسر ايه ، يالله نجرب .
essafl
خلى بالك من (افستضاف) الموضوع بصراحه مش عن موقع دا درس عن اللغه العربيه انا حبيت الفت انتباهك بس ابل محد ؟؟؟؟؟؟ يعلق

علي فكره انتا غيرت كلمه استضافه هو كان كتبها صح اصلا ونتا بتعدل عليها ربنا يسامحك
بص تاني ونتا هتأكد من كلامي
ثانيا ده موش درس حبيب البي
انتا الي بدأت الدرس
وبتعدل علي الكلام الصح وتخليه غلط وعاوز تقنعنا بانه صح مع انه غلط ارجو جميع الاعضاء متباعه هذا العضو ليتأكدوا من صدق كلامي
( هو بيعدل علي الصح ويخليه غلط لمجرد الاتسهزاء فقط ليس الا
essafl
شكرا لك على الملاحظة ، والله انا متعب ولم الاحظ هذا لأنني اكتب و على المفاتيح دون ان اقراء ما كتبته ، وهذا بسبب عادتي في الكتابة انا اكتب دون النظر الى شاشة الجهاز بسبب التعب الذي يصيبني من جراء العمل على الجهاز لأكثر من 10 ساعات في اليوم بالإضافة الى الجلوس اما جهازي بالبيت ل 4 او 5 ساعات أخرى .
ملاحظه ايه بس انتا كتبتها صح ياحبي
ركز موش تشمت فينا حد
انتا كتبتها صح وهو الي عدلها
تقبل مروري
essafl
الفكرة جيدة يا صديقي ، واعتقد اننا لم نتهجم عليك ن بل بالعكس أنا اشجع الأشخاص مثلك اللي ليهم رغبة في الإبداع والإبتكار ، ولو انت تبحث عن اشخاص للعمل معاك انا أول واحد ، والله انا بجد مثلك اريد التعاون والمساعدة ، نحن لسنا اعداء ، طيب انا معك على بركة الله ، حتى لو خسرنا حنخسر ايه ، يالله نجرب .
دا الرأي الهداف الي محتجين نزرعه في قلوبنا وفي الناس
انتا موش سالت نفسك ليه موش نعمل كلنا منتدي اجنبي ونشتغل فيه لحد مايعلي ويعلي
وفي الاخر لما نلاقيه اشتهر كدا
عارف ايه اول حاجه هعملها
هنكتب في الفوتر او الهيدر
لا اله الا الله محمد رسول الله
بالعربي والانجلش طبعا عشان الاجانب تعرف ان العرب مبدعين موش هبل زي ماعهم متصورين
وانا متاكد ان بعد ده كلهم هيمشوا وحدش هيجي تاني هههههههههههههههههه
مشكور علي العموم انا ليا الشرف انك معي
خد املي من الموضوع وضفني عشان نتكلم شويه
mostafa raafat
المجلة اللى عملتها المفروض بالعربى و الانجليزى ( لسة ماعملتش مقالات بالانجليزى , و بالتالى بالضغط على ايقونة تحويل المجلة من العربية الى الانجليزية هيجيب لك نفس المقالات لحد ما اكتب مقالات بالانجليزى )

المهم لو انتوا مهتمين بالعمل فى موقع بلغة اجنبية , ممكن تكون المجلة دى حل كويس , و ممكن كمان نخلى المنتدى اجنبى ( بس بنفس التقسيم , مجتمع مدنى , مصادر حرة , تكنولوجيا معلومات , الاقتصاد و العمل الحر .... )
و نكتفى بمنتدى نجوم اف ام , فالحمد لله تقسيمه شامل مجالات كتير , و ممكن الادارة تضيف اى مجال يطلبه الاعضاء

و ممكن فى المجلة اعلانات ادسينس التابعة لكل عضو تظهر فى مقالاته , و المنتدى برده ( مش السكريبت الحالى اللى انا حاطه , ممكن اغيره بسكريبت بى اتش بى عشان ليه هاك ادسينس , لكن السكريبت الحالى الهاك بتاعه قديم و مش شغال , بأعلى الموضوع و أسفله

و المجلة ممكن يكون لها اعضاء تحرير عشان تصدر بصورة دورية كمجلة , و فى نفس الوقت ممكن اى عضو يكتب مقال فى قسم المقالات , و برده اعلاناته هتظهر فى مقاله , لان كل اللى هيشترك ( ساين اب ) هيكون ليه بروفايل , و فى البروفايل ده مكان لمعرف الناشر الخاص بالعضو , عشان تظهر اعلاناته فى المقالات الخاصة بيه , و لو ما كتبش معرف الناشر اعلانات الموقع هى اللى هتظهر

بس هل هنهتم بالكتابة بالانجليزى عشان ادسينس , من غير اهداف تانية , انا عاوز اعمل المجلة دى و نفسى تكون ذات مستوى جيد فى المستقبل ,
و طبعا لا انكر , انى كنت هحط اعلانات , بس فى نفس الوقت نفسى يكون للموقع نتيجة فى الواقع

فاذا حبيتم , أنا ممكن اقوم بالتغييرات اللى تحبوها فى المجلة و المنتدى ,
بس فى نفس الوقت يكون لهم معنى و لازمة , مش بس موضوعات يمكن احنا بس اللى هنقراها لو ماكنتش كويسة , ماتنسوش الاجانب بيعرفوا انجليزى و بيعرفوا يعملوا مواقع

ايه رأيكم ؟
essafl
المجلة اللى عملتها المفروض بالعربى و الانجليزى ( لسة ماعملتش مقالات بالانجليزى , و بالتالى بالضغط على ايقونة تحويل المجلة من العربية الى الانجليزية هيجيب لك نفس المقالات لحد ما اكتب مقالات بالانجليزى )

المهم لو انتوا مهتمين بالعمل فى موقع بلغة اجنبية , ممكن تكون المجلة دى حل كويس , و ممكن كمان نخلى المنتدى اجنبى ( بس بنفس التقسيم , مجتمع مدنى , مصادر حرة , تكنولوجيا معلومات , الاقتصاد و العمل الحر .... )
و نكتفى بمنتدى نجوم اف ام , فالحمد لله تقسيمه شامل مجالات كتير , و ممكن الادارة تضيف اى مجال يطلبه الاعضاء

و ممكن فى المجلة اعلانات ادسينس التابعة لكل عضو تظهر فى مقالاته , و المنتدى برده ( مش السكريبت الحالى اللى انا حاطه , ممكن اغيره بسكريبت بى اتش بى عشان ليه هاك ادسينس , لكن السكريبت الحالى الهاك بتاعه قديم و مش شغال , بأعلى الموضوع و أسفله

و المجلة ممكن يكون لها اعضاء تحرير عشان تصدر بصورة دورية كمجلة , و فى نفس الوقت ممكن اى عضو يكتب مقال فى قسم المقالات , و برده اعلاناته هتظهر فى مقاله , لان كل اللى هيشترك ( ساين اب ) هيكون ليه بروفايل , و فى البروفايل ده مكان لمعرف الناشر الخاص بالعضو , عشان تظهر اعلاناته فى المقالات الخاصة بيه , و لو ما كتبش معرف الناشر اعلانات الموقع هى اللى هتظهر

بس هل هنهتم بالكتابة بالانجليزى عشان ادسينس , من غير اهداف تانية , انا عاوز اعمل المجلة دى و نفسى تكون ذات مستوى جيد فى المستقبل ,
و طبعا لا انكر , انى كنت هحط اعلانات , بس فى نفس الوقت نفسى يكون للموقع نتيجة فى الواقع

فاذا حبيتم , أنا ممكن اقوم بالتغييرات اللى تحبوها فى المجلة و المنتدى ,
بس فى نفس الوقت يكون لهم معنى و لازمة , مش بس موضوعات يمكن احنا بس اللى هنقراها لو ماكنتش كويسة , ماتنسوش الاجانب بيعرفوا انجليزى و بيعرفوا يعملوا مواقع

ايه رأيكم ؟

موضوع جميل
بس ده علاقته ايه بموضعنا هنا
انتا عاوز تبقه معانا ولا ايه؟
لو عاوز اوكي احنا نتشرف بيك
بس ياتري انتا قرأت الموضوع كويس ولا حضرتك بتتكلم عن ايه بالظبط
mostafa raafat
الأستاذ esafl

طبعا قريت الموضوع كويس , و لما لقيت فى اعتراضات على الاستضافة المجانية , و احنا هدفنا واحد , قلت اعرض ان احنا نعمل الموضوع ده فى موقعى , مجلة و منتدى , بالعربى و الانجليزى , بس كده , لو مش راضيين , طبعا ده حقكم

و يتهئ لى , كلامى ليه صلة بموضوعكم
مش ده برده موضوع " اول منتدى اجنبى يقدم مشاركة ارباح ادسينس 40 % "
و لا فى حد قفل النور
سلالالالالالالالالالالام
essafl
[QUOTE=mostafa raafat;665117]الأستاذ esafl

طبعا قريت الموضوع كويس , و لما لقيت فى اعتراضات على الاستضافة المجانية , و احنا هدفنا واحد , قلت اعرض ان احنا نعمل الموضوع ده فى موقعى , مجلة و منتدى , بالعربى و الانجليزى , بس كده , لو مش راضيين , طبعا ده حقكم

و يتهئ لى , كلامى ليه صلة بموضوعكم
مش ده برده موضوع " اول منتدى اجنبى يقدم مشاركة ارباح ادسينس 40 % "
و لا فى حد قفل النور
سلالالالالالالالالالالام[/QUOTE
استاذ مصطفي انتا ممكن تعمل موضوع خاص بيك وتقدم في فكرتك موش تيجي ترد كدا وثانيا انتا حتي موش حطيت لينك منتداك عشان نعرف حتي يارتي لو تجيبه عشان نعرف
وممكن يكون في ود بينا عاتي ياعني في بيتها
بس الي اعرفه انك المفروض تعمل موضوع جديد اخي الكريم
وعلي فكره النور موش اقطع عارف ليه
لانك في مصر الي عمر النور ماقطع ولا مره

mostafa raafat
أنا ما كتبتش اللينك لموقعى عشان محدش يقول دا داخل بيعمل اعلان , انا قلت لو اهتميتوا هتسألوا و أرد

ومن ناحية تانية انت فى ردودك السابقة مع الاعضاء الاخرين , قلت

"كفايه ياعرب بقلنا الاف السننين بنبص تحت رجلينا لما وقعنا وبقينا في الحضيض
ولالاسف في كل حاجه واي حاجه
حتي النت بقينا في الحضيض
حرام اصحوا بقه وتعالوا نعمل حاجه واحد صح "

فانا افتكرت اننا لما نتوحد فى اهدافنا و شغلنا , ده هيكون الأصح , مش ده مضمون كلامك ,

عموما ممكن تطلب من اى مشرف مسح ردودى ,

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
80 منتدى اجنبي للربح من مشاركة ارباح ادسينس لو انت كسول هتكسب 90 دولار في اليوم
الكتابه لمواقع مشاركه ارباح جوجل ادسنس
افضل مواقع مشاركه ارباح ادسنس
منتدى مشاركه ارباح بنسبه 100 %
كيف احسب ارباحي في مشاركه ارباح ادسنس على نجوم اف ام؟