نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ما الجريده المفضله لك وماسبب اختيارك لها

الى كل احبائى فى مصر والوطن العربى فى كل صباح يمر علينا نسعى لمعرفه اخر الاخبار التى تحدث فى حياتنا سواء الاهتمام بالاخبار السياسيه وما يحدث فى غزه واخر اجتماعات الدول العربيه او اخبار رياضيه كالانديه وكاس العالم الان او اخبار الحوادث وما اكثرها والاهتمام بها فى الوقت الحالى وغيرها من الاخبار ولكن السوال الخطير الان ما هو مصدرك لمعرفه الاخبار ؟ اعلم ان المصادر كثيره سواء جريده او مواقع النت او الاعلام ولكن موضعنا يركز على الجرائد لانها اكبر مصدر لمعرفه الاخبار على الاطلاق الجرائد كثيره وهناك ما هو صادق وما هو كاذب وهناك جرائد قوميه وجرائد معارضه وكل انسان له اختياره الخاص ولكن هناك اسئله عديده يجب الاجابه عليها
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

1- ما الجريده المفضله لك ؟ وما سبب اختيارها ؟

2- هل تفضل الجرائد المعارضه ام الجرائد القوميه ؟

3- ما رايك فى حال الجرائد بوجه عام ؟

المقال "ما الجريده المفضله لك وماسبب اختيارك لها" نشر بواسطة: بتاريخ:
عثولةجدن
موضوع حلو يا احمد بس قليل اللى هيروده عليه

لان مش كتير من الشباب بتقرا جرنال الايام دى واللى مننا بيقراها بيقع فى ايده بالصدفه ياعنى

اما عن نفسى فانا بحب جريدة المصرى اليوم

والسبب انى بلاقى فيها ملحق خاص بالاسكندريه

مش عارفه ده موجود فى جرائد تانيه ولا لاء

بس انا بحب اشترى المصرى اليوم
eljocr
انا لمجلة الوحيدة اللي بجيبها وعمرى ما جيبت غيرها مجلة الاهلي ولما يخلص موسم الدورى لكل سنة بجيب اخبار الرياضة
اجتماعى اخر حاجه
موضوع حلو يا احمد بس قليل اللى هيروده عليه

لان مش كتير من الشباب بتقرا جرنال الايام دى واللى مننا بيقراها بيقع فى ايده بالصدفه ياعنى

اما عن نفسى فانا بحب جريدة المصرى اليوم

والسبب انى بلاقى فيها ملحق خاص بالاسكندريه

مش عارفه ده موجود فى جرائد تانيه ولا لاء

بس انا بحب اشترى المصرى اليوم
عثوله اولا بشكرك جدا على ردك الجميل وثانيا الفكره مش شراء الجريده انتى عارفه وانتى قاعده على النت ممكن تكتبى جريده الجمهوريه او غيرها هتظهر لكى وتقرئى مفيش مشكله وفعلا الشباب اصبح لا يقرا ولكن الامل كبير وجريده المصرى اليوم اختيارك رائع ولكن انا ملاحظ تركيزك الاساسى على الملحق وليس الجريده نفسها واعتقد الملحق موجوده فى جرائد اخرى .
اجتماعى اخر حاجه
انا لمجلة الوحيدة اللي بجيبها وعمرى ما جيبت غيرها مجلة الاهلي ولما يخلص موسم الدورى لكل سنة بجيب اخبار الرياضة
انا من وجهه نظرى مستحيل اشترى جرائد لاى نادى لان مستحيل هتكون الحقيقه الكامله يعنى مستحيل جريده هتنقد النادى الاهلى اه لو مجله نادى اوربى اقلك الصراحه وهتشوف قمه النقد لكن انت عارف الوضع فى مصر والحقيقه جريده اخبار الرياضه ممتازه ولكن انصحك تقرا جرائد اخرى مش كل حاجه رياضه .
nonosh
المصري اليوم بلا منافس ..هى افضل جريده موجوده في مصر على الاطلاق

انا مدمنه لقراءه الجرائد يوميا .. انا بفضل المصري اليوم لانها جريده مستقله وبتتكلم بصوت الشعب وبحياديه تامه

عكس طبعا الجرائد القوميه الى معموله عشان المديح في الحكومه وتغليط الراى العام وسب المعارضه

او جرائد المعارضه الى مش عاجبها العجب بتنتقد كل شئ واى شئ ..حتى لو الحكومه عملت حاجه كويسه برضوا تنتقدها

عامه الجرائد في مصر فقدت هويتها منذ فتره ..لانها فقدت مصدقيتها لدى القارئ ..الا بعض الجرائد المحترمه

موضوع رائع يا احمد كالعاده ... خالص تحياتى
اجتماعى اخر حاجه
المصري اليوم بلا منافس ..هى افضل جريده موجوده في مصر على الاطلاق

انا مدمنه لقراءه الجرائد يوميا .. انا بفضل المصري اليوم لانها جريده مستقله وبتتكلم بصوت الشعب وبحياديه تامه

عكس طبعا الجرائد القوميه الى معموله عشان المديح في الحكومه وتغليط الراى العام وسب المعارضه

او جرائد المعارضه الى مش عاجبها العجب بتنتقد كل شئ واى شئ ..حتى لو الحكومه عملت حاجه كويسه برضوا تنتقدها

عامه الجرائد في مصر فقدت هويتها منذ فتره ..لانها فقدت مصدقيتها لدى القارئ ..الا بعض الجرائد المحترمه

موضوع رائع يا احمد كالعاده ... خالص تحياتى
اولا انا احب ان ابدى اعجابى برايك وبالفعل اصبح الركيز على الحرب الاعلاميه اكثر من الاهتمام بتقديم المصدقيه للمواطن المصرى ولكن عندنا امل فى الجرائد المحترمه ولكن التركيز الاكبر فى الصحفى الجيد هو ده الامل واختيارك ممتاز وبشكرك جدا على ذوقك .

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ماهي هوايتك المفضله
الايه المفضله فى القران ??
مع الجريده .....ماجده الرومي
القلوب الجريحه