نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة رابطة مشجعي النادي الأهلي

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

متعب رسميا لن يلعب للاهلى

حتى نقفل كل الاشاعات التى ترددت فى الاوقات الاخيره والحقيقه التى كنت اسمعها واضحك لانها تصريحات تعنى قمه الجهل فى مجال الاحتراف بالعقل كيف لاعب يمضى عقدا فى نادى اوربى ثم يفسخ العقد بعد ايام كلام لا يعقل والاغرب اليوم اعلنت قناه الاهلى ان متعب سيسافر الى بلجيكا ليفسخ عقده مع الفريق البلجيكى وهذا طبعا غير صحيح مع احترامى لقناه الاهلى والدليل اعلن نادر شوقى المسئول عن تسويق عماد متعب ان اللاعب رسميا فى النادى البليجكى ومستحيل يرجع الاهلى وان نقطه يفسخ العقد ده هراء او كلام فارغ وبالحرف الواحد لكابتن مدحت شلبى فى برنامج مساء الانوار معقوله يا كابتن حد يتعاقد مع فريق اوربى وبعد كام يوم يقله عايز افسخ العقد ده غير متعب الجمعه قبل الماضى ظهر فى برنامج هنا القاهره واكد انه يريد الاحتراف مع كامل احترامه لنادى الاهلى والحقيقه شخصيه متعب لا تعرف الاهتزار من الاخر كلمته واحده اتمنى كفايه اشاعات لان تلك التصريحات بضحك العالم علينا لان ده للمره الالف جهل بعالم الاحتراف .

المقال "متعب رسميا لن يلعب للاهلى" نشر بواسطة: بتاريخ:
ايتن
انت اكيد زملكاوي كل الاهلوية نفسهم متعب يرجع الاهلي
ميررررررررررررررررررررررررررررررررسي
اجتماعى اخر حاجه
انت اكيد زملكاوي كل الاهلوية نفسهم متعب يرجع الاهلي
ميررررررررررررررررررررررررررررررررسي

لا يا ايتن انا بالنسبه لى واثق فى نادى الزمالك ولا يهمنى المنافس مهما كان اسمه ولكن انا بذكر حقائق واذا كان متعب مشى من الاهلى فهداف البطوله الافريقيه جدو فى الاهلى يعنى من الاخر مفيش مشكله والزمالك اخد بطولات فى ظل وجود افضل لاعبى الاهلى على مر التاريخ سواء كابتن صالح سليم ومحمود الخطيب
ايتن

لا يا ايتن انا بالنسبه لى واثق فى نادى الزمالك ولا يهمنى المنافس مهما كان اسمه ولكن انا بذكر حقائق واذا كان متعب مشى من الاهلى فهداف البطوله الافريقيه جدو فى الاهلى يعنى من الاخر مفيش مشكله والزمالك اخد بطولات فى ظل وجود افضل لاعبى الاهلى على مر التاريخ سواء كابتن صالح سليم ومحمود الخطيب
عندك حق متعب مشي جدو في الاهلي واكيد نادي زمالك نادي كبير ومبيهموش الفريق اللي قدامة
nonosh
والله دى برضوا كانت وجهه نظرى

متعب نفسه من زمان يحترف ..لما تجيله الفرصه هيتخلى عنها ؟؟

وانا انهارده برضوا استغربت انهم قالوا في قناه الاهلى انه راجع

شكرا يا احمد على الموضوع
اجتماعى اخر حاجه
يا جماعه لازم نعترف ان الاحتراف فى الدول الاوربيه مهم جدا منتخب مصر الان بطل افريقيا وبالرغم من ذلك لو سالتى الناس فى اوربا عن منتخب مصر مش هيعرفوا كل اللاعبين ولكن اى منتخب افريقى فى ثوانى لانهم فى افضل الانديه الاوربيه لكن مصر يعتبر الممثل الوحيد هو محمد زيدان فرصه كبيره متعب يحترف وخاصه هو يمتلك مواهب تنفع مصر اوى فى الخارج والاهلى كبير مش هيتاثر باى لاعب لان الاهلى لو تاثر بعدم وجود متعب يبقى ده مش النادى الاهلى الى الناس بتحبه وتشجعه
hamedahmed
الصراحة حاجة تزهق
هيحترف يبقى يحترف
لكن شغل المصريين ده الصراحة مابحبوش , متعب بجد بهزر , ماكان من الاول يجدد للاهلى او يحترف وخلاص
لكن مااعرفش يقولك عماد متعب يتراجع عن الاحتراف بعد جلسة جمعته مع الخطيب
طبعا فيها ترضية وانتوا فاهمين الكورة فى مصر ماشية ازاى
اجتماعى اخر حاجه
الصراحة حاجة تزهق
هيحترف يبقى يحترف
لكن شغل المصريين ده الصراحة مابحبوش , متعب بجد بهزر , ماكان من الاول يجدد للاهلى او يحترف وخلاص
لكن مااعرفش يقولك عماد متعب يتراجع عن الاحتراف بعد جلسة جمعته مع الخطيب
طبعا فيها ترضية وانتوا فاهمين الكورة فى مصر ماشية ازاى
كلامك صح بجد وعلى فكره حكايه كابتن الخطيب لو متعب مقتنع هيقعد ولو معترض لو مين هيسافر ومش كابتن الخطيب الى يدخل فى حاجه مش مضمونه
اجتماعى اخر حاجه
نادر شوقى يسعى بقوه لاستعجال البطاقه الدوليه لمتعب لاننا نعرف ان البطاقه الدوليه فى بلجيكا صعبه عن بعض الدول الاخرى ولابد من الاستعجال لان الفريق البلجيكى تم فتره الاعداد بالفعل مفيش وقت
سفير الاحترام

متعب يستاهل كل خير لانه افضل هجوم فى مصر بلامنازع..
وانا واحد من الناس بتمنى ان متعب يحترف بس يكون فى نادى اوربى يكون افضل من هذا.. ومع ذلك كلنا نتمنى له التوفيق وربنا يوفقه فى رحلة احترافه هو وباقى اللاعبين المصريين المحترفين..
اما عن مسأله المنتخب اعتقد ان العالم كله اجمع على ان اللاعبين المصريين المحلين افضل من باقى لاعبين المنتخبات الافريقيه المحترفين فى اروبا وكل ذلك ظهر فى انجولا ..
ومن الاخر كده المصريين فى اوربا بينشغلوا بأشياء تانى كتير وينسوا الاحتراف مثل السهر مع البنات وغيره..
وقليل منهم الذين نجحوا واذكر منهم هانى رمزى واحمد حسن ومحمد زيدان..
وفى النهايه لايسعنى غير ان اقول ربنا يوفق متعب وباقى المحترفين المصريين...
اجتماعى اخر حاجه
مع احترامى لرايك الى انا مقتنع بيه ان المصريين فى اوربا هينشغلوا بحاجات تانيه ولهم العذر اوربا عالم تانى خالص انت بتشوف حاجات متقدمه جدا عادات جديده غير الى عرفها نهائى ولكن لو كل لاعب مصرى احترف فى الخارج وعرف قيمه انه يمثل مصر هينجح فى الخارج وماشاء الله هنا الاعلام المصرى مش بيقصر ومهتم جدا بكل لاعب محترف
hoba_elprinse
انا بسأل نفسي كتير
ليه النوادي متخليش اللعيبة تحترف
لما عماد متعب حب يمشي قولت يحترف ايه الاهلي محتاجه بس مصر اهم
يلا متعب عيش ان شاء الله تروح برشلونة

و الاهلي فوق الجميع
اجتماعى اخر حاجه
خلاص متعب رسميا فى بلجيكا الان واتمنى له التوفيق

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم