نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

سعدان يجدد عقده مع الخضر

السلام عليكم انا اول مرة اكتب موضوع عندكم بس عن جد هلا سمعت خبر حصري حبيت يكون المنتدى اول واحد ينشرو نعم سعدان يجدد عقده مع الخضر لكن لم يتفق على التفاصيل حتى يرجع رئيس الاتحاد الجزائري محمد روراوة من جنوب افريقيا مبروك لسعدان ومبروك علينا احنا الجزائريين لانو هو الي بنى هاد الفريق ياجماعة انا كنت بدي تعرفو خبر اولا ليكون حصري عندكم وثانيا لتعرفو قد ايه الاعلام كداب وقد ايه طلع اشاعات عن من سيدرب الخضر ياجماعة الاعلام هو الي سبب التفرقة بينا بس الحمد الله احنا واحد وايد وحدة ولازم نتخطى كل الي فات انا بدي اقولك حاجة احنا حنلعب مع بعض كثير مصر والجزائر من اقوى الفرق بافريقيا وحيلاقو بعضهم كثير مانخلي كورة تفرقنا كشعوب وكامة عربية ارجو اني ماطولت عليكم بس حاختم كلام بامنية التوفيق للاهلي والاسماعيلي وشبيبة القبائل ووفاق سطيف والترجي تونسي ويارب يكون نهائي عربي ومش مهم هوية الفائز المهم الكاس لازم يكون عربي

المقال "سعدان يجدد عقده مع الخضر" نشر بواسطة: بتاريخ:
moustafa capo
السلام عليكم انا اول مرة اكتب موضوع عندكم بس عن جد هلا سمعت خبر حصري حبيت يكون المنتدى اول واحد ينشرو نعم سعدان يجدد عقده مع الخضر لكن لم يتفق على التفاصيل حتى يرجع رئيس الاتحاد الجزائري محمد روراوة من جنوب افريقيا مبروك لسعدان ومبروك علينا احنا الجزائريين لانو هو الي بنى هاد الفريق ياجماعة انا كنت بدي تعرفو خبر اولا ليكون حصري عندكم وثانيا لتعرفو قد ايه الاعلام كداب وقد ايه طلع اشاعات عن من سيدرب الخضر ياجماعة الاعلام هو الي سبب التفرقة بينا بس الحمد الله احنا واحد وايد وحدة ولازم نتخطى كل الي فات انا بدي اقولك حاجة احنا حنلعب مع بعض كثير مصر والجزائر من اقوى الفرق بافريقيا وحيلاقو بعضهم كثير مانخلي كورة تفرقنا كشعوب وكامة عربية ارجو اني ماطولت عليكم بس حاختم كلام بامنية التوفيق للاهلي والاسماعيلي وشبيبة القبائل ووفاق سطيف والترجي تونسي ويارب يكون نهائي عربي ومش مهم هوية الفائز المهم الكاس لازم يكون عربي

مفيش رد تاااااااااني ممكن اعلق عليه

اللي انا غيرت لونه بالموضووووووووووع
هو اللي كنت هااااقول

شكــــــــــــــــر لدعوتك لي ع الموضووووووع يا منة

mina.temo
العفو ياكابو مرسي لتعليقك كثير
سفير الاحترام

فعلا سعدان انسب واكفئ مدرب لقياده المنتخب الجزائرى..
بس اريد ان اقول ربنا يوفقنا فى البدايه كأمه عربيه مسلمه ونكون ايد واحده..
واعتصموا بحبل الله جميعا ولاتفرقوا
وبعد مانكون ايد واحده مش هتفرق اى منتخب يربح او يخسر المهم انه هيكون عربى ...
وشكرا الك..
وربنا يوفقك
mina.temo
واعتصمو بحبل الله هاي الكلمات الي ضمت عنوان الجروب بتاعي في الفيس بوك وياربي يجي اليوم اشوف كل الامة العربية متوحدة تحت راية الاسلام قولو امين
ALi_HAFEZ

مشكورة جدا وبارك الله فيكى
احمدعجمي
هو دة الكلام : حياك الله والشعب العربي هو الرابح بالتماسك والمودة ودخيل عينك السياسة وظيفة زي اي وظيفة
الفرق عن غيرها ان اي واحد بيكون مسؤول (بس ) للاسف بيقول كلمة غير مسؤولة ويوقع الناس في بعضها . ولازم نكون احنا واعيين لانو قد مازعل الاخ من اخوة لايمكن يكون عدوة احنا شعب واحد وعدونا معروف
احمدعجمي
شحاتة وسعدان رجلان وطنيان صنعا شيئا فلهما كل الحب والاحترام

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
رابح سعدان يعترف ان الفراعنة لقنوا الخضر درسا عظيما