نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حمله انشر موضوعك والله كلام خطير وهتكسب

الى كل اعضاء المنتدى الجميع لاحظ ان الشهور الاخيره ماشاء الله تكتب الكثير من المواضيع فى المنتدى لدرجه انى مفيش حد بقى فاضى يرد على مواضيع حد وهذه كارثه بكل حال من الاحوال لان الهدف الاساسى من اى منتدى هى تبادل الاراء والمناقشه والوضع الحالى فى المنتدى اصبح يعتمد على مشاهدات الزوار لموضوعك وهذا يعتبر مقياس النجاح سواء نجاح معنوى او الربح عن طريق ادسنس او غيره وانا اقول هذا الكلام لانى قديم فى هذا المنتدى وفى الاول كنت اكتب الموضوع على الاقل 7 ردود تشعر وكانك فى جريده والكل ينتظر مقالتك الان ممكن فى اليوم تضع 10 مواضيع والمقابل ولا رد واصبح الصراع يشتد على الاخبار العاجله وهذا طبيعى لانى خلاص الكل يهمه نشر موضوعه وخلاص ولكن ما الحل اعلم ان الكثيرون يعانوا ويكتبون مواضيع تستحق المناقشه والنجاح ولكن فى ظل فيضان عدم الاهتمام موضوعك باى باى الحل معى الان

نعلم ان المنتدى يوفر خدمه جروبات ممكن اى عضو ينشى جروب له والحقيقه دى فرصه لابد ان نستغلها لذلك سيتم انشاء جروب باسم انشر موضوعك وسيكون العمل كالاتى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

1- المشترك لابد ان يعلم انه يحب الخير لغيره زى ما هو هيستفاد هيفيد غيره

2- كل مشترك يكتب موضوع فى المنتدى ياتى على الجروب مباشره ويكتب عنوان الموضوع والرابط ودى اول طريقه للنشر .

3- الان كل عضو مشترك نشر مواضيعه فى الجروب هنقول مثلا اليوم وصل المواضيع الى 50 موضوع

4- المطلوب من كل عضو كالاتى يمسك المواضيع الموجوده فى الجروب بتاعه اليوم ويدخل على موضوع اى عضو ويضيف رد كده انت شاركت عضو فى نجاح موضوعه واكيد هو هيعملك نفس الشى فى موضوعك وكده ميزه اعضاء الجروب اعطاء فرصه لنشر الموضوع فى الصفحه الرئيسيه ونتحدى الاخبار العاجله ونخفف شويه على عبده حرام

5- بعد ما تضيف رد على موضوع الاعضاء اوعى تمشى لسه النقطه الاخطر الفيس بوك اكيد اكثرنا يمتلك حساب على الفيس بوك او تويتر او غيره من المجموعات الاجتماعيه الموجوده فى كل موضوع بعد نشره الطبيعى هتلاقى صاحب الموضوع ناشر موضوعه على الفيس بوك انت دورك تدوس على علامه الفيس بوك وتنشر موضوع الاعضاء على صفحتك الشخصيه على الفيس بوك وهكذا كل الاعضاء وطبعا الكلام ده على تويتر واى موقع اجتماعى موجود

6- النتيجه موضوعك الى نشرته فى المنتدى ثم نشرته على الجروب وهنفرض ان اعضاء الجروب 50 عضو اذن 50 واحد هينشر موضوعك يعنى ضمنت موضوعك هيبقى فيه 50 رد وده رقم تاريخى وضمنت موضوعك انتشر فى 50 صفحه شخصيه على الفيس بوك وتويتر والمواقع الاجتماعيه الاخرى ده غير اننا سوف نقترح عليك كلمات دليليه لموضوعك تساعدك على النشر فى جوجل بسرعه هذا مثال لو الاعضاء 50 بس فما بالك لو الاعضاء 100

اتحدى لو كل عضو اشترك معنا ونفذ الكلام ده بالحرف الواحد موضوعك هيتحدى اى موضوع حتى لو فى الاخبار العاجله وعلى فكره حتى لو المواضيع وصلت الى 100 موضوع وانت مطلوب منك تنشر 100 موضوع وترد عليهم الحكايه مش هتاخد منك نصف ساعه او ساعه لانى الحكايه دى ممكن تكون جديده عليك او جهازك مش حلو

ملحوظه \ فى النهايه شرط التسجيل هو ان تنشر مواضيع الاعضاء زى ما هما هينشروا موضوعك وساعتها موضوع لك بكل هذا النجاح افضل من 20 موضوع على الفاضى واحسبها صح انت الكسبان لما ترد على 100 موضوع فى اليوم الخاص بمواضيع اعضاء الجروب معنى ذلك مواضيعك نشرت عندهم وانت برده الكسبان ولكل محبى ادسنس اتبع تلك التعليمات واتحداك ستحصل على الكثير مفيش بقى 30 سنت والكلام الفارغ ده معقوله موضوع فيه 100 رد و 100 اضافه على الفيس بوك او اكثر يكسب فى اليوم 30 سنت بس مستحيل .

رابط الجروب \ http://100fm6.com/vb/group.php?groupid=71

المقال "حمله انشر موضوعك والله كلام خطير وهتكسب" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
تحياتي
كلام ممتاز
وياريت يطبق
hamedahmed
كلام تمام اوى والاهم فعلا التعاون بين الجميع من اجل مصلحة الجميع
moustafa capo
فكـــــــــــرة ممتاااااااازة

هتحتااااااج مجهود في الااول بعد كده هيبقي ده الطبيعي

بجد راااائع
princess.moon
أحييك يااحمد عالفكرة

بس ياريت تتنفذ صح........
aleskandrany
الله ينور شغل عالى ... وانا معاكوا
اجتماعى اخر حاجه
بجد بشكر كل الى بيساهموا فى نجاح الفكره ولكن المشكله ولا واحد سجل فى الجروب اذن الفكره هتفشل ومش هنعمل اى شغل اتفقنا عليه ومن ناحيه بدايه الفكره حتى لو هنبدا بخمس اعضاء وننفذ الى مكتوب بالضبط مستحيل حاجه تطلع غلط ساعتها
ahmed_hassan
بجد بشكر كل الى بيساهموا فى نجاح الفكره ولكن المشكله ولا واحد سجل فى الجروب اذن الفكره هتفشل ومش هنعمل اى شغل اتفقنا عليه ومن ناحيه بدايه الفكره حتى لو هنبدا بخمس اعضاء وننفذ الى مكتوب بالضبط مستحيل حاجه تطلع غلط ساعتها

انا اول مره اخد بالى انك مشرف!

بس الفكره جامده مع انها متعبه بس نجرب ..

يشرفنى اكون معاك
zapata
كلامك يا أخي عين الصواب ، انا فكرت من مدة في موضوع الجروبات ، وانشأت جروب بهذا المنتدى لكن للأسف الشديد لم ينضم الى هذا الجروب سوى عضو واحد ، حتى انني نسيت اسم الجروب وعلى ما اعتقد سميته جروب ادسنس ، على العموم فكرتك رائعة وجيدة ، وهذا ما نحتاجه من اعضاء هذا المنتدى ، على فكرة انا لاحظت ان بعض اعضاء المنتدى لهم افكار جيدة ، ولهم ارادة قوية مثلك تماما ، يمكننا ان نعمل أكثر من هذا للوصول بالمنتدى الى مراتب اعلى ، المنتدى يتغير بشكل دائم نحو الأفضل ، بقي علينا العمل الجماعي واحترام بعض الأعضاء النشطين لأنهم يكتبون مواضيع ممتازة مقارنة بالمنتديات الأخرى .

تحياتي الخالصة .
السلام عليكم ورحمة الله
أولا احييك على الجروب الرائع ده
ثانيا أنا مرضيتش أضيف رد إلا بعد التأكيبد على كلامك والإشتراك فى الجروب
ثالثا ( تعديل )
يفضل عدم نشر الموضوع نفسه على الصفحه الرئيسيه للفيس بوك أو تويتر أو ماى سبيس وغيرها
بل مجرد وصف ووصله للموضوع على منتدانا حتى يتم تزيد نسبة المشاهدات ىلموضوعك المسجل بحساب أدسنس على منتدانا
فالفيس بوك وغييرها لا تدعم مشاركة أرباح أدسنس
وبالتوفيق للجميع بإذن الخالق عز وجل
تقبلوا مرورى وتحياتى

Bossi Cat
الفكرة ممتازة يا احمد بحييك عليها لان فعلا فى مواضيع كتير اوى بتتظلم المشاهدة بتوصل ل200 والردود والمشاركة 5 بس لان كده فعلا حرام

احنا معاك يا احمد
mido_elbrns
ممكن أعرف طريقة أنضمامى للجروب أزاى ؟؟؟
moustafa capo
ممكن أعرف طريقة أنضمامى للجروب أزاى ؟؟؟

ع الراااااااابط الموجود بالاسفل
وبعدها الانضمااااا للجروب
خطوتين فقط لا غير وتصبح عضو بالجروووووب

اجتماعى اخر حاجه
كلامكم جميل جدا ولكن للاسف حتى الان ولا مشترك فى الجروب وضع موضوع واحد الا واحد والكل يعرف جيدا انه مجتهد وهو عامل خدمات حلوه لمشتركى ادسنس الاهم تم وضع موضعين فى الجروب وللاسف مش كله رد عليهم او نشرهم فى المواقع الاجتماعيه ايه يا جماعه لازم من اول يوم نشتغل جد خاصه داخلين على شهر رمضان وكل سنه وانتم طيبين هنحتاج اوى كل موضوع يكون له قيمه فى الشهر العظيم ده ويلا عايز اشوف مواضيعكم فى الجروب .
كلامكم جميل جدا ولكن للاسف حتى الان ولا مشترك فى الجروب وضع موضوع واحد الا واحد والكل يعرف جيدا انه مجتهد وهو عامل خدمات حلوه لمشتركى ادسنس الاهم تم وضع موضعين فى الجروب وللاسف مش كله رد عليهم او نشرهم فى المواقع الاجتماعيه ايه يا جماعه لازم من اول يوم نشتغل جد خاصه داخلين على شهر رمضان وكل سنه وانتم طيبين هنحتاج اوى كل موضوع يكون له قيمه فى الشهر العظيم ده ويلا عايز اشوف مواضيعكم فى الجروب .
يشرفنى أن يكون موضوعى أول موضوع يتم وضعه بالجروب
يمكنك البدء ووضع مواضيعك ولباقى الأعضاء
أى عضو سيضع موضوع له فى الجروب
سأقوم بنشره فى الفيس بوك فورا حتى وإن تشابه مع مواضيعى كما سأقوم بوضع رد فى موضوعه وتنفيذ التعليمات الخاصه بالجروب بدقه بإذن الله
وبالتوفيق للجميع بإذن الله
تقبلوا مرورى
تمت الإضافه لصفحتى على الفيس بوك
عثولةجدن
فكره حلوة اوى ومميزه وان شاء الله

بس انا مش عندى حساب على الفيس بوك

يلا يا جماعه ورونا الجديه
أنا ضفت جميع الموضوعات الموجوده بالجروب على صفحتى الشخصيه على الفيس بوك
وقمت بالرد عليهم أيضا
بمنتدانا هنا
حجم الجروب فى إزدياد مستمر رغم مرور أقل من يومين على الفكره
يعنى النجاح أكيد بإذن الله لجميع أعضاءه
إحجزوا أماكنكوا وأكدوا إشتراكاتكوا بوضع المواضيع على صفحاتكوا فى الفيس بوك والرد عليها هنا
وبالتوفيق للجميع بإذن الله
جوماندا نصر الدين
فكرة رائعة وان شاء الله تنجح بس للأسف مش عندى حساب على الفيس بوك
كنت اتمنى المشاركة لكن مفيش نصيب تمنياتى لكم بالنجاح
وشكرااااااااااااااا على الفكرة
الفارس الأصفر
كلامك صح 100%
sad_hona
فكرة حلوووووة
شكرا لك
وان شاء الله تنفذ
تحيااااتى
make1000dollarsonline
فكـــــــــــرة ممتاااااااازة
tnks
essafl
مشكور والفكره جميله بس خلي بالك احنا لسه عرب
فاهمني طبعا
ههههههههههه
موفق ان شاء الله اخي الكريم
بالتوفيق للجميع
elkaptain
شكرا لموضوعك

انا بحب الربح من جوجل ادسنس والربح من الانتر نت حلم لاى شخص واربح من الكلمات المشجعه واكسب برده والدولارات بقت افضل العملات نفسى اكسب فى اليوم الواحد 15دولار
i love you
رائع جدا بجد ان شاء الله هنضم
ahmed gmal
اشكر حضرتك على الكلام ده لان فعلا ده الي بيحصل مش هنا بس وفي منتديات تانيه كتير كمان
بس الاهم من كل ده انه لازم نستفيد من الكلام الي موجود مش مجرد الي بيدخل يرمي كلمتين يكسب منهم في ادسنس وخلاص
suheirs
اخي الكريم انا عندي انتقاد بسيط لو سمحت انا بشجع فكرة النشر والكلام هاد لكن لا احب فرض الردود يعني لو اعجبني الموضوع ارد لو ما عجبني ما لازم ارد
المهم مش اني اكتب رد وفقط
لانه هيك انت بتعطي موضوع معين اكتر من حقه لان الردود راح تكون مزيفة
في حين مواضيع تكون اكثر قيمة للجميع
فانا بنظري الخاص احب ان نترك للعضو الحرية التامة حتى تكون المواضيع تستحق قيمتها الحقيقية

واعتذر ان كان انتقادي لا يعجبكم ولكنه رايي الخاص
بالتوفيق
reemhmam
انا عن نفسى بطبق هذا الموضوع منذ زمن

بس فعلا فكرة كويسه

وشكرا لك على هذا المجهود
lolita
شكرا على الفكرة
dxnood
فكرة جميله جدا بس انا لسه جديد وياريت لو فيه حد من الاعضاء يتبرع وياخد بأيدي

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه