نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اكسب من النت ((اقسم بالله مجربه ))

عاملين ايه ؟ ان شاء الله تكونو كويسين .انا بقالى اكتر من سنه و نص مكتبتش موضوع بس النهارده انا جايبلكم موضوع مهم اوى ومجرب طبعا و اكيد انتو سمعتو
عنو قبل كده و هو موضوع ((الربح من النت)) اكيد كلنا سمعنا عن الموضوع ده قبل كده انا عن نفسى بسمع عنو من اكتر من 3 سنين بس بنفض و مش بصدق
لكن اقسم بالله بجد والله عن تجربه شخصيه و مسئؤليه تامه الموضوع ده صح وصادق اى نعم طبعا فى شركات نصابه هما اصلا كلهم حوالى 300 شركه و بيزيدوا كل يوم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بس انا هنا ف التوبيك ده هتكلم معاكو عن اكبر شركه ف المجال ده و صاحبه احسن سمعه و شغاله بقالها سنين و انا قابض منها بنفسى عشان كده هتكلم عليها بس الموضوع
ببساطه جدا هو انك مش هتدفع اى حاجه خالص و الموضوع مش فى خساير ولا حاجه تغضب ربنا طبعا و الموضوع مش عاوز ولا خبرات ولا اى حاجه خاااااااااااااااااالص
هو عاوز منك بس ربع ساعه كل يوم ده للموقع اللى هقولك عليه بس ولو انت عاوز تجرب مواقع تانيه برحتك بس فى شركات نصابه كتييييييييير اوىىىىىى يلا نبدأ بص يا سيدى
الاول قبل ما نبدأ عايزين نعرف انت مكسبك حوالى قد ايه تمام طبعن كلو بيقول دلوقتى حاجه زى كده لا محتاجه فلوس ولا خبرات مش هتجيب الا ملالايم لا والله بالعكس
بص يا معلم انت لو شغلت مخك معايا وركزت وعملت اللى هقولك عليه ممكن توصل ل 200 دولار شهريا وممكن اكتر بردو بقول بالنسبه للموقع اللى بقولك عليه بس مش هفشر
بقى عليك و اقولك 1000 دولار وكده لا هو ممكن بس لازم بقى ناخد خبرات جامده اوى 3 4 سنين كده المهم نخش بقى ف الموضوع بص يا معلم اى انسان ف الدنيا اما تجبلو فلوس
بيحطها ف البنك صح ؟ تمام وعشان كده انا هديكو اسم البنك بتاعنا كلنا اللى هتتحولك عليه الفلوس تمام ؟
الخطوات :
1-www.alertpay.com
ده اسم البنك هتخش وتعمل ساين اب و تملا البيانات كلها صح اشطه ؟كده يبقى انت بقى عندك حساب ف البنك اللى هتتحولك الفلوس عليه تمام يا معلم كده معانا المفتاح فين الشقه ؟
2-www.neobux.com/a7mdr2ft انا كاتب اسمى ف السايت هتعرف ليه ف اخر التوبيك بس ادخل عيه كده زى ما هو
ده يا باشا اسم الموقع ((الشركه)) الوحيده اللى انا بتعامل معاها وواثق فيها والعالم كلو عارفها و عارف سمعتها هتخش وتعمل ريجيستر وتملا البيانت كلها صح
3-كده انت معالك كلللل حاجه ناقصك بس التنفيذ اللى هيجيبلك فلوس بص يا معلم بعد اما تسجل هيتبعتلم رساله تأكيد على ميلك هتفتحها و بعدين تعمل لوج ان ف الموقع عادى وممكن ميبعتش حاجه عادى
4-بعد كده هتلاقى حاجه اسمها ((View Advertisements )) دوس عليها
5-هيجيلك صفحه فيها 4 مستطيلات كده هى دى الاعلانات هتدوس على اول واحد هيجيبلك نقطه حمرا كده دوس عليها هيجيبلك صفحه فيها عداد بيحمل فوق ع الشمال 30 ثانيه
اول ما هيخلصو هيكتبلك 0.01 بقو معاك دلوقتى كده انت معاك سنت اعمل كده مع الاربع اعلانات الموجوده تمام كده خلصنا و بقى معالك 4 سنت

هتقولى يانهار ازرق يعنى انا بعمل كل ده عشان 4 سنت ف اليوم ياعم انت مجنون ده الدولار 100 سنت وعمال تقولى 200 دولار و بتحور عليا لا مش بحور والله اسمع
بس لو انت استمريت كده هيبقى معاك 4 سنت ف اليوم يعنى 120 سنت ف الشهر يعنى دولار و حبه يعنى 7 جنيه ولاحاجه انا لو منك و الموضوع كده اقفل التوبيك ده
ومدخلش اللفرز تانى بس مش كده طبعا بص يا معلم دلوقتى فى حاجه اسمها ((referrals))
ايه دى عباره عن ايه يعنى ؟ ده ياسيدى عباره عن الناس اللى انت بتجيبهم للموقع ده يعنى ايه بردو ؟ يعنى انت مثلا دلوقتى قلت لصاحبك ع الحوار ده وخليته يشترك تبعك
و هقولك ازاى ((تبعك)) دى . ايه اللى هيحصل هو هياخد ف اليوم 4 سنت و انت كمان زيو بالظبط 4 سنت و انت اصلا معاك 4 يعنى 8 سنت طبعا ولاحاجه بردو
لا يا معلم ما انت وشطرتك بقى مش معقول هتجيب واحد ولا اتنين انت تجيب 40 او 50 او اكتر او ممكن تأجر ناس من ع الموقع نفسه انت اقل حاجه عندك ع الفيس بوك بتاع 200 واحد لو خلتهم تبعك
هيبقى كده 200*4=8 دولار يوميا يعنى 240 دولار شهريا و ممكن اكتر كمان كلو بشطارتك
ازاى بقى اصلا تجيبو تبعك ؟
بص بقى ف الموقع اللى ادتهولكو ده فى حاجه اسمها banners ع الشمال كده دوس عليها هيجيلك صفحه كده انزل فيها شويه هتلاقى حاجه اسمها link ومكتوب فيها لينك كده فى
اسمك تمام هو ده اللى هتبعتو للناس و هما هيخشو عن طريقك و اللى هياخدوه هتاخد زيهم بالظبط وطبعا مش بتاخد منهم هما ده من الشركه .
ملحوظه اخيره : لازم تفضل شهر تعمل كده وتدوس كل يوم وبعدين تقدر بعدها تجيب اى عدد انت عاوزو لكن لو جبت قبل شهر مش هتاخد حاجه من صحابك دول لازم تعدى
شهر تشتغل لوحدك و تفتح يوميا و اياك و الزهق يا معلم لان الموضوع ده لو ركزت فيه فى فلوس كتير اوى بجد ولسه فى حاجات تانيه بقى هقولهالك اما تحترف
ازاى بقى تحول الفلوس دى للبنك و بعدين تاخدها ف ايدك ؟
بص يا باشا الموقع ده لازم توصل فيه ل 2 دولار الاول عشان تحول للبنك و بعدين تحول لنفسك بعد كده يعنى لازم توصل الاول 2 دولار عشان تقدر تاخدهم ف ايدك وده ازاى هقولك انت بتحول الاتنين دولار
دول او اكتر بقى على البنك اللى هو انا كتبتهولك اول حاجه خالص رقم واحد والبنك ده هيحولها مثلا ل فودافون زى مانت عايز و طبعا فى حاجه اسمها فودافون كاش اللى بتحول الرصيد ل فلوس بس انت الاول
اوصل و انا هفهمك ازاى تحول بعدين تمام كده
بس فى حاجه اخيره طالما انتو هتسجلو ان شاء الله انا اديتكو اللينك مكتوب فى اسمى يعنى انتو تبعى زى مافهمتكو عشان استفيد انا كمان بدل ما يحطوك مع واحد يهودى ولا حاجه انا اولى يعنى وكده
انا خلصت و ياجماعه اياكم و الكسل متقولش يااه لسه شهر و كده لا ده بيفوت هوااا و مش بياخد اكتر من 10 دقايق ربع ساعه ف اليوم يبقى بلاش كسل
لو عندك اى سؤال ده ميلى :
[email protected]
وشكرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررن

المقال "اكسب من النت ((اقسم بالله مجربه ))" نشر بواسطة: بتاريخ:
midomail
ياجماعه انتم مفهمتوش انا قصدي ايه انا كنت بمزح من كلام العضو الي جايب الموضوع دة لاني اصلا محبش موضوع الشركات الربحيه دا من الاساس لانه ليس عمل دا عيب جدا اننا نعمل فيه وكل الي بيجيب موضوع يقولك المعجزة والمكسب الاكيد والربح الوفير وحوارات فاشله كلها زهقنا منها والله الناس دي لسه نايمه من زمان اوي ويقولك ريفيرل وسجل عن طريقي افضل ما الشركه تسجلك عن طريق شخص يهودي طبعا هذا الكلام ليس حقيقي اليهود لا يعملون هذا العمل ابدا اتمني ان يكون الاخوة الاعضاء فهمو اني كنت بهظر وموش عجبني الموضوع اساسا وبرفض هذا العمل
afrtokoko
يااااااااااااااه دا حوار كبير جربنا كل الكلام دا وبعدين انتا هتجيب كل الناس دى منين كله بيقزلك نفض وبتاع حوار فاكس جدا جدا وعاوز واحد فاضى خالص مش ربع ساعه زى ما انتا بتقول
essafl
بجد موش عارف اشكرك ازاي انت بجد حلتلي كل مشاكلي الماديه والمعنويه والعاطفيه انت فنان نجم كل العصور معلم بجد جايب مشورع ولا اروع ولا احسن والا افضل منه حاجه سبشيل اوي مكسب بجد العالم كله يعرق الشركه دي neobux وانت خبرة حطيت كل خبرة السنين في المضوع دة انا لازم استفيد منه بكل الطرق الممكنه والغير ممكنه 4 سنت في اليوم موش وحشه موش وحشه ياجماعه صدقوني 7 جنيه في الشهر مكسب عظيم اوي لو رجعنا ل70 سنه لورا يبقي المكسب كبير اوي شكرا علي مجهودك العظيم وبالتوفيق لكل من ساهم في رقي هذة الامه العظيمه لكي نتصدر الامم كلها بالعلم والمجهود ونتغلب علي اليهود لازم نستفيد جدا من نيوبوكس قبل اليهود لازم لازم

هههههههههههه واضح انك مشترك بعضويتين يابوب عيب كداااا
موش اسلوب حضاري واوعي تقول لا انا شاكك فيه وهبلغ عنك الحكومه
الشركه فعلاا حلوه انا مشترك فيها من زمان بس الشركات الربحيه سنات يابوب
لو عاوز الشغل بصح خد الموضوع ده بس ابقه ضفني علي الميل عشان موش سهله
شغل كتير وصعب = العديد من الدولارات موش العديد من السنتات

http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=144767
zapata
أولا يا سيدي انت مشترك بالمنتدى بعضويتين ، تكتب موضوع ، ثم ترد على موضوعك بالعضوية الثانية ، وهذا يعتبر غش .

ثانيا الناس بتكسب بالدولارات وانت بتتحدث عن موضوع 0.0001 سنت والله عيب الواحد يسجل بهذه الشركات لسبب بسيط انها تحتقر البشر ، هو الواحد بيشتغل او يشحذ .
midomail
ممكن ترجعو كلامي في بدايه الموضوع علي شان تعرفو انني ليس هذا العضو وشكرا للجميع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
احمد عز / اقسم بالله لا املك صفحة على تويتر
مدحت شلبى : اقسم بالله شوبير كداب ..فيديو