نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

زوجة جمال حمزة تقدم بلاغ للنيابة تتهم فيه جمال بسرقة سيارتها

هل كان الأهلى على حق فى الاستغناء عن جمال حمزة وهل ماذكره الناقد الصحفى محمد سيف الدين بأن هناك اتصال تليفونى من شخصا ما لإدارة النادى الأهلى حكى لهم قصة تتعلق بسلوك سىء لجمال حمزة وأكد هذا الكلام وليد صلاح الدين وما حكاية مرض زوجة جمال التى تحجج بها ليترك المعسكر فى ألمانيا ؟ أعتقد أن ماحدث اليوم يفسر كثير من التساؤلات فقد تقدمت السيدة فدوى السيد عونى والبالغة من العمر 31 سنة وهى زوجة جمال حمزة ببلاغ لنيابة العجوزة اتهمت فيه جمال بكسر باب شقتها وأخذ مفاتيح سيارتها وقام بسرقة السيارة وبالفعل استدعت النيابة جمال للتحقيق معه غدا وسوف نواليكم بأخبار هذه القضية التى قد تكون تفسيرا لما حدث بين جمال والأهلى

المقال "زوجة جمال حمزة تقدم بلاغ للنيابة تتهم فيه جمال بسرقة سيارتها" نشر بواسطة: بتاريخ:
ostaz4u
هل كان الأهلى على حق فى الاستغناء عن جمال حمزة وهل ماذكره الناقد الصحفى محمد سيف الدين بأن هناك اتصال تليفونى من شخصا ما لإدارة النادى الأهلى حكى لهم قصة تتعلق بسلوك سىء لجمال حمزة وأكد هذا الكلام وليد صلاح الدين وما حكاية مرض زوجة جمال التى تحجج بها ليترك المعسكر فى ألمانيا ؟ أعتقد أن ماحدث اليوم يفسر كثير من التساؤلات فقد تقدمت السيدة فدوى السيد عونى والبالغة من العمر 31 سنة وهى زوجة جمال حمزة ببلاغ لنيابة العجوزة اتهمت فيه جمال بكسر باب شقتها وأخذ مفاتيح سيارتها وقام بسرقة السيارة وبالفعل استدعت النيابة جمال للتحقيق معه غدا وسوف نواليكم بأخبار هذه القضية التى قد تكون تفسيرا لما حدث بين جمال والأهلى
حسنىaly
معلش يا استاذ بارك الله فيك مش عاوزين نسبق الاحداث ونقحم الاهلى وفسخ تعاقده مع جمال حمزه فى موضوع خاص به هو وزوجته والمتهم برىء حتى تثبت ادانته ولايام هتظهر الحقيقه ونشكرك على الخبر
اجتماعى اخر حاجه
خلاص حالا عايزين نعلق المشنقه لجمال حمزه عشان مش عايز يكمل مع الاهلى انا اتحدى دلوقتى لو جمال حمزه كان مستمر مع الاهلى كنت هسمع الكل بيدافع عنه ولكن خلاص هو ساب الاهلى لازم يحكم عليه بالاعدام ونقف له حتى على مشاكل شخصيه مش من حقنا التدخل فينا ارجو فى نهايه كلامى ان نغير فكرنا للصح جمال حمزه مشى من الاهلى بسبب عدم وجوده فى القائمه الافريقيه مش هنقعد نخترع كلام ونقول اخلاق ومش اخلاق والكلام ده
ostaz4u
خلاص حالا عايزين نعلق المشنقه لجمال حمزه عشان مش عايز يكمل مع الاهلى انا اتحدى دلوقتى لو جمال حمزه كان مستمر مع الاهلى كنت هسمع الكل بيدافع عنه ولكن خلاص هو ساب الاهلى لازم يحكم عليه بالاعدام ونقف له حتى على مشاكل شخصيه مش من حقنا التدخل فينا ارجو فى نهايه كلامى ان نغير فكرنا للصح جمال حمزه مشى من الاهلى بسبب عدم وجوده فى القائمه الافريقيه مش هنقعد نخترع كلام ونقول اخلاق ومش اخلاق والكلام ده
يا اجتماعى بيه مش أنا اللى قلت الكلام محمد سيف الناقد الرياضى الزملكاوى هو اللى قال فى احدى حلقات مساء الأنوار ووليد صلاح فى حلقة تانى يوم من مساء الأنوار أكد على الكلام ده وبعدين لعلمك جمال حمزة ماسابش الأهلى لكن التعبير الصحيح هرب من الأهلى وهرب من مواجهة النجوم وهرب من الخوف ان يقعد احتياطى وهرب من عدم الثقة فى قدراته
sad_hona
فعلا ياجماعة
الحقيقة لايعلمها الاالله سبحانه
احتمال يكون برئ وده اتهام باطل
واحتمال يكون مذنب
وفى كل الاحوال الموضوع ليس له علاقة بالاهلى
هو لم يسرق عربية حسام البدرى
هو سرق عربية مراته
ده فى حالة ان هذا الاتهام صحيح
شكرا على الخبر
همسات مسموعه
ههههههههههههه

بلطجه بقه

ميرسي علي الخبر
محمد تجاني
بصدق حكاية تافهة والخوض فيها أتفه اتقوا الله واستروا.

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
لن تصدق كيف تغيرت ملامح ملكات جمال الكون فى خلال 30 سنة بعد تقدم العمر
ياسمين عبدالعزيز تقدم بلاغ للشرطة و تشرح ملابسات شتائمها الموجهة لهيفاء وهبي و رامز جلال .