نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ما عندكش حساب ادسنس ؟؟؟ ازاى من غير بلوج ولا موقع وفى ساعتين او اكتر هيبقى عندك والله لو عايز

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا كان جوجل ادسنس بالنسبه الى مشكله وكل شويه اعمل ناصح واروح عامل مدونه على بلوجر واملاها مواضيع منقوله (مستعجل بقى ) وبريد جديد واسجل ولا حياه لجوجل
لحد ما لا قيت موضوع كان على فلكسيا وكمان مش فلكسيا وبس وعلشان كده انا بكلمكم بكل ثقه فيه وكمان hubpages وكمان عندنا xomba
والفكره ان انت لما تيجى تسجل مثلا فى فلكسيا وانت بتسجل عادى بيقولك هو انت لديك حساب جوجل ادسنس هتقول لأ هيحولك على ادسنس وادسنس فى الحاله دى مش هيقولك دخل المدونه او الموقع بتاعك لان انت جايله عن طريق موقع شريك وجوجل موافق عليه من زمان يعنى بالعاميه كده (مش لسه هيعرفه)فهيقبلك على طول يا معلم
انا على فكره والله كنت شاكك فى الموضوع ده طبعا بعد اللى حصلى فماكنتش راضى اصدق ان الموضوع بالسهوله دى فلما سجلت فى فلكسيا وسجلت عن طريقها فى ادسنس فبعد ما سجلت روحت قافل الجهاز ومطنش وحتى ما ضفتش صوره لحسابى فى فلكسيا ونمت والله وصحيت وبفتح الايميل لقيت الحساب اتفعل
طب هى فايده فلكسيا كده بس لا طبعا زى هنا عندنا فى الموقع هى بتقوم بمشاركه الرباح مع ادسنس ومساحه مفتوحه اعمل فيها اللى انت عايزه وبروفيل محترم وجذاب صور وبلوجات وفيديوهات مدمجه مع اليوتيوب,الميت كافى وجوجل فيديو وغيرها
واتفرج على البروفايل بتاعى كده وعلى فكره ده من يومين بس http://www.flixya.com/user/thetiger22 وزى ما انت شايف مش حرمناك من حاجه.
وده رابط الريفيرال بتاعى لو مش مسجل وعايز تسجل من خلالى انا هاحطوه زى ما هو مش هاعمل مثلا كود html واحاول اقنع الاعضاء انه رابط الموقع لا ده الرابط بتاعى مش عايز تسجل منه لحد .com وبس بس انت على فكره مش هتخسر اى حاجه لو سجلت من خلالى زى ما تسجل من على الموقع على طول بس انا حبيت اوضح الحكايه
http://www.flixya.com/referrer.phpthetiger22

والموقع التانى ونفس الحكايه الا انه بيتميز عن الاول انك تقدر تربط عليه حسابك معamazon<e.bay<analytics<kontera
وطبعا احنا عملنا حساب مع فلكسيا فكل اللى هنعمله هنا هنسجل وبعدين my account وبعدين affliate setting
وندخل فيه ال pub-xxxxxxxxxxxx ,,وخلاص وهيظهر قدامه لينك كده هيحولك لحسابك فى ادسنس وهتروح دايس على كلمه grant علشان يتم التكامل وهتلاقى مكتوب قدامه active وعلى فكره الموضوع سهل جدا اكنك بتسجل فى اى منتدى عادى ولو فى اى حاجه انا موجود بس انا عارف ان انتوا مش هتحتاجوا حاجه
وبالنسبه للموقع فى حاجه اسمها hups جامده قوى اتفرجوا على الهبيايه بتاعتى دى وقولى رايكم هنا او هناك
http://hubpages.com/hub/what-is-isla...ho-are-muslims
وده رابط لاول موضوع ليه هناك واهوه تاخد فكره عن الموقع وعموما لو عجبك هتلاقى تحت فى اخر الصفحه signup سجل وعيش
والموقع التالت نفس الحكايه بس بعد ما بتخلص تسجيل ولما تروح تدخل الكود بتاع ادسنس هيقولك لو مش مسجل سجل
وهو xomba
وده رابط الريفيرال بتاعى
http://www.xomba.com/referral/7783974e

وطبعا المواقع الثلاثه مواقع اجنبيه ومتبعه نظام مشاركه الارباح يعنى الضغطه ممكن توصل لدولار بس ياريت تحاولوا ما تنقلوش فى المواضيع ولو نقلتوا زيه حاولوا تخلوها تبان مش منقوله نغير فى الاسم نغير فى المحتوى وكده

ودى كمان مجموعه مواقع كتير بتتبع نفس نظام مشاركه الارباح بس على مسئوليتكم الشخصيه لانها مش معروفه وعدد روابطها المتأرشفه قليله

http://www.xomba.com/referral/7783974e

المقال "ما عندكش حساب ادسنس ؟؟؟ ازاى من غير بلوج ولا موقع وفى ساعتين او اكتر هيبقى عندك والله لو عايز" نشر بواسطة: بتاريخ:
alaa omar
شكرا يا مان علي المعلومات الدبليكيت
مع إني قرأتها 70أو 90أو حتي 100 مره قبل كده
بس برده ما رضيتكش أكسفك وقلت لازم نوجب مع الراجل "ما إحنا قاعدين في غرزه بقي "هههههههههههه
بهزر يا مان
وشكرا علي التوبيك
والبروفيل بتاعك فظييييييييييييييييع
جاااااااااامد
بس أنا عايز أعلاف حاجه الإعلانات الموجوده في البرفيل بتاعك دي تبع الموقع ولا تبعك إنت يعني لو واحد ضغط عليها مين هياخد الربح
zapata
معلومة يجب ان يعرفها الجميع وهي أن شركةkontera شركة اسرائيلية 1000/100 وقد تم التطرق اليها في موضوع سابق لذلك يرجى عدم التعامل مع هذه الشركة .
thetiger22
شكرا يا مان علي المعلومات الدبليكيت
مع إني قرأتها 70أو 90أو حتي 100 مره قبل كده
بس برده ما رضيتكش أكسفك وقلت لازم نوجب مع الراجل "ما إحنا قاعدين في غرزه بقي "هههههههههههه
بهزر يا مان
وشكرا علي التوبيك
والبروفيل بتاعك فظييييييييييييييييع
جاااااااااامد
بس أنا عايز أعلاف حاجه الإعلانات الموجوده في البرفيل بتاعك دي تبع الموقع ولا تبعك إنت يعني لو واحد ضغط عليها مين هياخد الربح

مشكور يا مان
وبالنسبه لموضوع التكرار فده العادى لان المواقع ده مش لسه متاسسه اول امبارح يعنى وانا هنا فى موضوعى ذاكر فى موضوعى مواقع كتير بس مركز على تلاته بس وده ليه تقدر تدخل على جوجل وتشوف عدد الصفحات المتارشفه للمواقع ده وهتلاقيها من اكتر المواقع من المواقع ده وده طبعا بيدل ان فيه ترافيك كتير على الموقع
ولو انت عارف من زمان ففى ناس كتير ما تعرفش وانا من يومين ما كنتش اعرف عنهم حاجه وكان كل الكلام اللى سمعته قبل كده اعمل مدونه وبعدين انقلك كام موضوع بالانجليزى وجوجل هتقبله وغيرها من الاختراعات التانيه والتالته المشهوره
وبالنسبه لو كانت الاعلانات اعلاناتى اه طبعا على حسب الموقع اللى انت دخلت عليه والنسبه بتتراوح من 50%الى 100% حسب المزقع زطبعا مش هقولك ان ده مواقع اجنبيه وسعر الضغطه ممكن يوصل لدولار واحد
thetiger22
[QUOTE=zapata;676661]معلومة يجب ان يعرفها الجميع وهي أن شركةkontera شركة اسرائيلية 1000/100 وقد تم التطرق اليها في موضوع سابق لذلك يرجى عدم التعامل مع هذه الشركة .[/QUOT

مشكور على تنبهيك بس على فكره الموضوع مالهوش علاقه بكونترا وبيكلم على جوجل ادسنس
zapata
ان شركة kontera متعاقدة مع موقع hubpages وهي تقوم بعرض اعلانتها زيها زي أدسنس بالموقع وهذا حسب رغبتك كما ان الموقع متعاقد مع amazon . لهذا السبب اردت التنبيه حتى لا نتعامل كعرب ومسلمين مع الإسرائليين عن غير قصد .
sasa_3dlat
انا دلوقتي سجلت في فلكسيا ومن خلاله سجلت في جوجل ادسنس

دلوقتي علشين استخدم نظام مشاركه الأرباح أعمل ايه ؟؟؟
ايه الخطوه إلي بعد كده ........؟؟؟؟؟؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
لو مش عندك حساب جوجل ادسنس ولا يهمك عندى الحل
السلام عليكم انا عندي حساب في ادسنس عايز ابيعه والبن كود متفعل وفيه 20دولار والله
شرح معرفة ارباح ادسنس لكل موقع ( لمستخدمي اعلانات ادسنس في اكثر من موقع)
لو عندك حساب ادسنس متفعل ومش بتشتغل بيه احنا ممكن نشتعل بيه ونديلك مقابل مادى
عندك موقع او مش عندك وعندك جوجل ادنسس وعاوز تحقق مالا يقل عن 10$ في اليوم او اكتر