نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اصابة حسنى عبد ربه عقاب من الله على تكبره

هى وجهة نظر شخصية صحت أو أخطأت فهى لا تتعدى وجهة نظر فعندما قدم محمد نصر الدين تقريره الساخن الذى انتقد كل الأوضاع فى مصر من حيث الملايين التى يحصل عليها اللاعبون والمطربون والممثلون بل والوزراء ولا يقدمون أى شىء يذكر للبلد وللشعب الكادح وبالرغم من أن التقرير طال نجوم كثيرين نجوميتهم تتعدى نجومية حسنى بمراحل الا أن حسنى ثانى يوم قام بالاتصال ببرنامج هنا القاهرة ووصف محمد نصر الدين بأنه قليل الآدب وقال بالحرف الواحد (أن محمد نصر انتقد نجوم يحلم بالتصوير معهم)
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فجاء عقاب الله سريعا لحسنى لشعوره بالتكبر وقيمته التى تميزه عن الناس (من وجهة نظره)

المقال "اصابة حسنى عبد ربه عقاب من الله على تكبره" نشر بواسطة: بتاريخ:
Mosha3'eb
على اساس ان محمد نصر ولى بقى ولا شيخ ؟؟
من وجهة نظرى .. محمد نصر اسوأ مما قاله عنه حسنى عبد ربه

وشكرا .. ونتمنى الشفاء العاجل لنجم مصر
ostaz4u
على اساس ان محمد نصر ولى بقى ولا شيخ ؟؟
من وجهة نظرى .. محمد نصر اسوأ مما قاله عنه حسنى عبد ربه

وشكرا .. ونتمنى الشفاء العاجل لنجم مصر
ده برضوا على أساس انك مليونير أو شايف أنك بتتعلم وتصرف وتشقى وتتعب وفى الآخر مابتحصلش 1 على 100 من ممثلة خليعة أو مطرب وقح أو لاعب فشل فى كل تجاربه سواء احتراف داخلى أو خارجى علشان كده مش عاجبك اللى قاله محمد نصر وبعدين مش لازم علشان ربنا يعاقبنى على خطأ اركبته فى حق انسان ما أن يكون هذا الانسان ولى أو قريب من الله بل قد يكون لقربى أنا من الله فالله يعاقب الذين يحبهم على ذنوبهم مباشرة حتى يتطهروا ويعودوا اليه بسرعة
انت عارف فى مرة الشيخ الشعراوى كان فى زيارة لجامعة الأزهر فقام طلاب الجامعة بحمل السيارة التى كان يركبها من شدة فرحهم بوجوده فبعد أن خرج الشيخ الشعرواى من الجامعة وكان ذلك مابين الظهر والعصر ذهب الى مسجد السيدة زينب وقام بمسح حمامات المسجد حتى يمنع نفسه من الكبر والتعالى
hoba_elprinse
ممكن قداء و قدر بس يا ريت تقولنا حصله ايه
ولا هو مش عاوز اقول لحد حصلي ايه عشان ميشمتوش

:d:d:d
ارجو اجابتي بسرعة لو سمحت يعني
و بعدين حسني عبد ربه لاعب كويس مين قالك فشل ما يمكن الفرق هي الي مفشلاه
و بعدين يا باشا اهم حاجة النفسية ميبقاش لاعب يحترف في نادي نيلة خالص و عاوزه ينجح
صعبة

بس سؤال مين محمد نصر الدين دا
لو مذيع انا معرفش غير معتز الدمرداشي و محمود سعد و مني الشاذلي
و لو كان معلق كرة او مذيع كروي
فأنا معرفش غير مدحت شلبي و شوبير
و لو صحفي فأنا مبعتمش بيهم بصراحة لأنهم اوفر شوية طبعا مش كلهم بس في كتير منهم ناس مستفزة و كل مقالاتها مستفزة و هجوم علي الفاضي
hoba_elprinse
عاوز واحد ينجح في اهلي دبي و الإسماعيلي المصري
علي الاقل فيها يا الاهلي المصري دا اقل حاجة في دوري العرب يقدر يحترف فيه

لإما يروح دوري انجليزي او اسباني او الماني و يكون فريق درجة اولي
يعني سؤال عمنا دروجبا دا انتا شايفه لاعب كويس بيروح المنتخب بيعمل ايه زيه زي اي لاعب افريقي مجرد احسن لاعب في المفحمين و ايتو مش ايتو دا نجم الانفرادات و كان فرحان اوي مع الاهلي انه طحنه مع برشلونة و عمال يضحك و فاكر نفسه حاجة
جيه بالمنتخب اتشحور ولا لأ و ولا هبب حاجة في كاس العالم غير جون ولا جونين و مفرقوش معاهم :d:d
هتقولي هيعملوا ايه و باقي الفرقة ضعيفة
احب اقولك ان الكاميرون و الكوتديفوار بيحترفوا في الدوري الانجليزي

بغباء

الدفاع: سليمان بامبا (هيربايان)، آرثر بوكا (شتوتجارت)، جاي ديميل (هامبورج)، إيمانويل إيبويه (آرسنال)، جوهوري (ويجان)، تييني سياكَّا (فالنسيين)، حبيب كولو توريه (مانشستر سيتي)، أنجوا (فالنسيين).

الوسط: جوسُّو (موناكو)، عبد القادر كيتا (جلطة سراي)، كونيه كواماتيين (إنترناسيونال كورتيا أرجس)، جرفينهو (ليل)، نديري كوفي روماريك (إشبيلية)، ديدييه زوكورا (إشبيلية)، إسماعيل تيوتي (تفينتي)، يحيى توريه (برشلونة).

الهجوم: أرونا دينداني (بورتسموث)، سيدو دومبيا (يونج بويز بيرن)، ديدييه دروجبا (تشيلسي)، سالومون كالو (تشيلسي).

يا صلاة النبي
كلهم محترفين يا دوري انجليزي يا اسباني و فرق قوية كمان يا دوب كام واحد بس حظهم قليل
و المشكلة انهم نجوم و من احسن اللاعيبة و بياخدوا الهداف كتير و بيجيبوا الكاس و الدوري و مش عارف ايه مع فرقهم
طب ليه مجابوش كاس العالم لو جمعناهم مع بعض بئة

شكرا علي الموضوع
podyabady
معلشى محمد نصر ده انسان زباله
ostaz4u
ياسلام مع احترامى لردود الأخ البرنس بيه اللى أنا استمتعت بقراءتها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الا أنه للأسف غير منطقية بالمرة يعنى احتراف حسنى فى أندية ضيعفة وفاشلة ده ذنب مين وعيب من مين ولو هو لاعب جامد كده ليه الأندية القوية لم تفاوضه حتى مش حنقول يحترف فيها لأ مجرد تفاوض بس كلامك يا حبيبى يدل على جهل عميق من الأندية العالمية اللى تركت حسنى وتعاقدت مع اللاعبين الفاشلين أمثال دروجبا وايتو وغيرهم وبعدين صحيح مين محمد نصر ده
ده يا حبيبى اللى بيقف ورا الكاميرا يوجه ده ويكلم ده علشان يطلع الناس اللى انت سيادتك بتتكلم عليهم دول بشكل يعجبك ويعجب كل المشاهدين
وبعدين حلو كلامك جدا على أن الأندية اللى بيلعب فيها حسنى هى اللى مفشلاه والله كلام فعلا ممتاز وطبعا حسنى عاجبه هذه الأندية انت فكرتنى بواحد أعرفه لعب شوط أول من أحد المباريات ولم يلمس الكرة سوى مرة واحدة فقام المدرب بتبديله تخيل قال ايه وهو طالع من الملعب
قال( المدرب.....(شتيمة) حاطنى فى حتة فى الملعب ما بتروحش فيها الكرة)هههههههههههههههههههههههههههه
اباحفص
ربنا يشفى حسنى عبد ربه ويدى كل واحد على اد نيته
hoba_elprinse
ياسلام مع احترامى لردود الأخ البرنس بيه اللى أنا استمتعت بقراءتها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الا أنه للأسف غير منطقية بالمرة يعنى احتراف حسنى فى أندية ضيعفة وفاشلة ده ذنب مين وعيب من مين ولو هو لاعب جامد كده ليه الأندية القوية لم تفاوضه حتى مش حنقول يحترف فيها لأ مجرد تفاوض بس كلامك يا حبيبى يدل على جهل عميق من الأندية العالمية اللى تركت حسنى وتعاقدت مع اللاعبين الفاشلين أمثال دروجبا وايتو وغيرهم وبعدين صحيح مين محمد نصر ده
ده يا حبيبى اللى بيقف ورا الكاميرا يوجه ده ويكلم ده علشان يطلع الناس اللى انت سيادتك بتتكلم عليهم دول بشكل يعجبك ويعجب كل المشاهدين
وبعدين حلو كلامك جدا على أن الأندية اللى بيلعب فيها حسنى هى اللى مفشلاه والله كلام فعلا ممتاز وطبعا حسنى عاجبه هذه الأندية انت فكرتنى بواحد أعرفه لعب شوط أول من أحد المباريات ولم يلمس الكرة سوى مرة واحدة فقام المدرب بتبديله تخيل قال ايه وهو طالع من الملعب
قال( المدرب.....(شتيمة) حاطنى فى حتة فى الملعب ما بتروحش فيها الكرة)هههههههههههههههههههههههههههه
يا باشا حسني عبد ربه من افضل اللاعيبة متقدرش تتكلم في الموضوع دا
ثانيا مصر محتاجة انها تظبط شوية عشان اوروبا تشوفهم
و بعدين يعني هو ابو تريكة كان احترف ما هو من احسن اللاعيبة اهو و الله يستاهل احسن لاعب افريقي و من احسن لاعبين العالم كمان
ليه محترفش ؟؟؟؟؟؟؟؟

و علي فكرة برده معرفش مين محمد نصر بتاعك دا
دايما في بشر بتحب تظهر نفسها بالنقد زي بتاع القاهرة اليوم ولا مش عارف البرنامج اسمه ايه عمرو اديب
فالح يشتم في الخلق عشان يبقي برنامج مشهور و الناس تقول مين دا اما نشوف برنامجه و نتفرج

و لو سمحت ملكش دعوة بيا و فكرتك و مفكرتكش متفتكرليش حاجة و خليك محترم
احنا بنتكلم في حسني عبد ربه و الاخ التاني

حسني عبد ربه لو وحش مكانش اتاخدم منتخب مصر و اصبح اساسي و من النجوم الكبار فيهم
و حسني عبد ربه لاعب محترم
ostaz4u
يا باشا حسني عبد ربه من افضل اللاعيبة متقدرش تتكلم في الموضوع دا
ثانيا مصر محتاجة انها تظبط شوية عشان اوروبا تشوفهم
و بعدين يعني هو ابو تريكة كان احترف ما هو من احسن اللاعيبة اهو و الله يستاهل احسن لاعب افريقي و من احسن لاعبين العالم كمان
ليه محترفش ؟؟؟؟؟؟؟؟

و علي فكرة برده معرفش مين محمد نصر بتاعك دا
دايما في بشر بتحب تظهر نفسها بالنقد زي بتاع القاهرة اليوم ولا مش عارف البرنامج اسمه ايه عمرو اديب
فالح يشتم في الخلق عشان يبقي برنامج مشهور و الناس تقول مين دا اما نشوف برنامجه و نتفرج

و لو سمحت ملكش دعوة بيا و فكرتك و مفكرتكش متفتكرليش حاجة و خليك محترم
احنا بنتكلم في حسني عبد ربه و الاخ التاني

حسني عبد ربه لو وحش مكانش اتاخدم منتخب مصر و اصبح اساسي و من النجوم الكبار فيهم
و حسني عبد ربه لاعب محترم
أولا أنا اتكلمت معاك بمنتهى الاحترام وهات كده جزئية من ردى عليك فيها عدم احترام منى ياريت تذكر أى نقطة أنا قليت أدبى عليك فيها وبعدين أنا فى منتهى التعجب من مستوى حوار مشرف عام ازاى يكون بشكل ده ولا أنت طالما ماعندكش ردود منطقية بتتكلم وخلاص وياريت لو مش عاجبك الموضوع ماتردش خالص ولا تدخل الموضوع من أساسه مش عايزك يا أخى تشوف مواضيعى خالص ياسيادة المشرف العام وبعدين اسأل الأول عن محمد نصر ازاى بترد على موضوع مش عارف فيه من أحد الطرفين اللى الحوار عليهم والله شىء غريب فعلا مش قلتلكم أنا فى غاية التعجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
medo elkady
واللهى موضوع جامد جدا يا استاذ وانا معاك فى رايك ان حسنى تكبر واتبطر على النعمه اللى هو فيه
واما بنسبه للاخ البرنس انا مش شايف اى تجاوز فى ردود الاستاذ على حضرتك
انت اولا ماتعرفش مين محمد نصر الدين دا يبقى ليه بتحكم عليه ؟؟؟؟؟
انت لو سمعت التقرير اللى قاله بجد بجد هتتراجع فى اللى انت قولته
لانه هو كمان هاجم نفسه فى التقرير
بانه لما كان نجم منهم يرجع من احترافه كان بيعمله احسن تقرير واحسن ترحيب لما بيكون هيستضيف النجم دا فى برنامجه التلفزيونى
هو بقى هاجم نفسه فى التقرير اللى زاعو على قناة مودرن
يعنى معترف بغلطه يبقى ازاى بنقول عليه انسان زباله زى الاخ بودى ما بيقول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ostaz4u
واللهى موضوع جامد جدا يا استاذ وانا معاك فى رايك ان حسنى تكبر واتبطر على النعمه اللى هو فيه
واما بنسبه للاخ البرنس انا مش شايف اى تجاوز فى ردود الاستاذ على حضرتك
انت اولا ماتعرفش مين محمد نصر الدين دا يبقى ليه بتحكم عليه ؟؟؟؟؟
انت لو سمعت التقرير اللى قاله بجد بجد هتتراجع فى اللى انت قولته
لانه هو كمان هاجم نفسه فى التقرير
بانه لما كان نجم منهم يرجع من احترافه كان بيعمله احسن تقرير واحسن ترحيب لما بيكون هيستضيف النجم دا فى برنامجه التلفزيونى
هو بقى هاجم نفسه فى التقرير اللى زاعو على قناة مودرن
يعنى معترف بغلطه يبقى ازاى بنقول عليه انسان زباله زى الاخ بودى ما بيقول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فعلا انت أمير بكلمتك وشكرا على ردك المحترم لأنك أكيد انسان محترم
medo elkady
ربنا يخليك يا برنس
بس بجد مش مجمله انت قريت اللى فى دماغى
انا كان رئى من رئيك بس مافكرتش اعمل موضوع اتكلم فيه عن حسنى وتكبره
وانت جيت بالمفيد شكرا على التوبيك الجامد دا
ostaz4u
ويتوالى عقاب الله لحسنى عبد ربه حيث قرر مجلس ادارة النادى الاسماعيلى خصم نصف مليون جنيه من مستحقاته وكذلك عدم تحمل مصاريف علاجه فى ألمانيا وذلك عقب هجومه الشديد على مجلس الادارة بعد هزيمة الفريق من شبيبة القبائل ( أصل الفلوس مايستحقاش فعلا لأنه لم ولن يعطى للإسماعيلى شىء)
وياريت الناس اللى هاجموا وجهة نظرى يقتنعوا
medo elkady
عن نفسى انا مقتنع من زماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااان اوى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور ; مجزرة بورسعيد عقاب من الله للاعبين لكشفهم عورتهم وافخادهم ....هيئة الامر بالمعروف السعودية
صور اصابة اسامة حسني حصرياً
عقاب من الله لاستباحة أعراض الناس
تفاصيل اصابة حسنى عبد ربه امام الشارقة