نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيديو - فضيحة كبرى فى ستاد الاسماعيلية

لم يكن اكثر المتشائمين يتوقع ان تخرج مباراة الاسماعيلى وشبيبة القبائل الجزائرى بهذه النتيجة فهل هكذا يكون بداية المشوار يا دراويش الكرة المصرية وكعادة الاسماعيلى دائما فى الفترات الاخيرة يلعب طوال المباراة يصول ويجول بدون فاعلية ثم يهدى المنافس الفوز بسبب عدم تركيز اللاعبين فى ارض الملعب فاذ بمهاجم شبيبة القبائل يتقمص دور بويول فى مباراة المانيا وينقض على الكرة العرضية برأسه محرزا هدف المباراة الوحيد فى الدقيقة 85 ليخرج الاسماعيلى من المباراة كما دخلها بدون رصيد ويهدى منافسة 3 نقاط ليتصدر بها المجموعة ويكون على رأسها متخطيا الاهلى والاسماعيلى ، اهذا اخر عهدى بكم يا برازيل الكرة المصرية نشكركم على حسن تعاونكم معنا والى اللقاء فى البطولات القادمة .... اشرف نور
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "فيديو - فضيحة كبرى فى ستاد الاسماعيلية" نشر بواسطة: بتاريخ:
karim elkady
بذمة الله دة عنوان
لاحول ولا قوة الا بالله

فضيحة كبررررررىىىىىى
mero show
فييييييييييييييييييييين الفيديو وفين الفضيحه
fr3oon.net
معروف ان كورة القدم ملهاش توقعات
وانا لا شايف فضيحة كبرى ولا كلام من ده
ياريت منمشيش ورا العناوين الصفرا للدرجة دي
وشكرا
khlossi
هبل جزايري

gamal hamid
la;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,v
اشرف نور
يا جماعة انا بتكلم بلسان مشجع مصرى واهلاوى متغاظ كنت اتمنى ان الاهلى والاسماعيلى يبقوا اول وتانى المجموعة وبعد كده يتقابلوا فى النهائى لكن الاسماعيلى ضيع كل شىء من اول مباراة غير انه ركب شبيبة القبائل اول مجموعة يعنى كمان بهزيمته دى اثر على وضع الاهلى فى المجموعة

يعنى اللى بيفهم كورة هيعرف ان الاسماعيلى قاب قوسين او ادنى من الخروج + انه اكيد هيعطل الاهلى فى ماتش القاهرة والاسماعيلية وانتوا عارفين ازاى الاسماعيلى بيلعب قدام الاهلى يعنى ممكن يقولك اخرج اه بس اخرج الاهلى معايا هو ده الفكر ... عموما حقكوا على راسى للى معجبهوش العنوان
Mizoalex
العنوان ملوش اى علاقة بالموضوع

انا داخل الموضوع قولت فى حاجه الجماهير عملتها ولا حاجه

انت المشرف العام بلاش الاسلوب ده فى العناوين
الخبر الجزائري
تحيا الجزائر

و الحمد لله أننا لم نخطئ مع أحد خصوصا أنتم المصريون
karim elkady
يا جماعة انا بتكلم بلسان مشجع مصرى واهلاوى متغاظ كنت اتمنى ان الاهلى والاسماعيلى يبقوا اول وتانى المجموعة وبعد كده يتقابلوا فى النهائى لكن الاسماعيلى ضيع كل شىء من اول مباراة غير انه ركب شبيبة القبائل اول مجموعة يعنى كمان بهزيمته دى اثر على وضع الاهلى فى المجموعة

يعنى اللى بيفهم كورة هيعرف ان الاسماعيلى قاب قوسين او ادنى من الخروج + انه اكيد هيعطل الاهلى فى ماتش القاهرة والاسماعيلية وانتوا عارفين ازاى الاسماعيلى بيلعب قدام الاهلى يعنى ممكن يقولك اخرج اه بس اخرج الاهلى معايا هو ده الفكر ... عموما حقكوا على راسى للى معجبهوش العنوان
لا ياغالى فى فرق بين حد شمتان فى نادى وبين واحد مضايق لخسارة نادى
وبعدين فكر اخرج اة واخرج الاهلى معايا دة فكر الاهلاوية وعمرة مايكون فكر الاسماعلاوية ابدا
ودليل شوف الماتشات اللى فاتت

عموما ربنا يصلح حالك وحال الاهلاوية

رجاء ياغالى تغير العنوان لانة مش حلو من واحد المفروض مسئول عن المنتدى.

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فضيحة كبرى...إسرائيل تسرق كنز مصرى قيمته 300 مليار دولار بعلم الحكومة (فيديو)
الاسماعيلى يفوز على الرباط والانوار بهدف نظيف فى المباراة الودية فى ستاد الاسماعيلية
فيديو فضيحة كبرى يوضح كيف يقوم توفيق عكاشة بتلقين "حياة الدرديرى" الكلام على الهواء لكى تقوله هى
فضيحة فساد كبرى فى روتانا