نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اربح من الفيس بوك هدايا بالدولار

العنوان واضح وصريح هتربح هدايا من اكبر المواقع فى الشراء عبر الانترنت amazon ولكن قبل الشرط يجب ان يكون لديك حساب على الفيس بوك حتى يمكنك الاشتراك فى عرضنا اليوم طب خلاص كل المشتركين فى الموضوع عندهم حساب فيس بوك ممتاز نكمل هتدخل على الموقع ده وتسجل والتسجيل سهل للغايه زى ما بتسجل فى اى منتدى مفيش اى صعوبات يلا سجل

http://crowdtap.com/invitations/f61e...42adb0642/home

بعد التسجيل هتدوس على كلمه home ثم كلمه quick hits ولكن قبل ذلك لا تنسى انك كل مره هتدخل بحسابك فى الفيس بوك العمليه بسيطه اوى وانت هتعرف كل ده مش غير شرح الفكره هتلاقى اسئله عباره عن اختيارات او سوال ويوجد مكان للاجابه وكلها باللغه الانجليزيه مش مهم تجاوب صح لانها عامله زى استطلاع الفيس بوك المهم كل سوال تجاوبه هتاخد عليه نقاط وربح وده هيظهر امامك بمجرد الضعط على كلمه redeem ومن المستوى الثانى من حقك دعوه الاصدقاء والحد الادنى للدفع 10 دولار ويمكنك تحويل تلك الاموال الى شراء اى جهاز من الموقع العملاق amazon اعتقد كده الفكره واضحه واى حد مش فاهم اى نقطه انا متابع معاكم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وده رابط الموقع amazon لكى تعرف قيمه الشراء من هذا الموقع

http://www.amazon.com/

وفى النهايه اتمنى لكم كل التوفيق

المصدر \ فرقه الرابحون عبر الانترنت

المقال "اربح من الفيس بوك هدايا بالدولار" نشر بواسطة: بتاريخ:
prinsnezar
الموقع شكله معلق شوية بس شكرا
essafl
ها تم التأكد منه ام لا
وهل يوجد اي اثبات شراء
او اي شئ
اجتماعى اخر حاجه
انا مستمر فى الربح من الموقع وانا الان فى المرحله 3 ومعايا فيه 3 ونصف دولار عامه اول ما اجيب 10 دولار هبعتلكم اثبات الدفع ولكن عامه لو سجلنا هيبقى اسرع ليا اتاكد الشركه تمام او مش تمام
حصل خير
للاسف
Only US Residents During Beta

مفيش مصر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
احلى هدايا المخطوبين والمرتبطين ، اجمل هدايا عيد الحب 2014 للبنات وللشباب هدايا المتزوجين للسيدات والرجال
اربح هدايا قيمة .. كل شئ عن موقع E-castig
اربح هدايا رائعة وفي وقت قصير