نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مشكله مش لاقيلها حل

انا بقى مشكلتى غريبه شويه انا مشكلتى انى بتكسف زياده عن اللزوم انا دلوقتى مشكلتى ان فى واحده زميلتى معايا فى الكليه بش مش فى نفس الفرقه المهم انى بحبها جدا ونفسى اعرفها واققول لها انى بحبها او حتى اكلمها وبعد كده اققول لها انى بحبها لكن فى حاجه انا اخرى معاها بيكون نظرات وكمان عنيها لما بتيجى فى عينى مش بقدر اكمل وببعد عينى عنها انا مش عارف ابدا ازاى فى الكلام معاها لما بلاقيها مع زميلاتها بتكسف انى اكلمها خوفا من الاحراج ليا او ليها فى زمايلى قالولى اكتبلها جواب واديهولها انا محروج من الموضوع ده لان انا شايف ان موضوع الجواب ده شغل اطفال مش عارف اعمل ايه وخايف احسن تضيع منى انا عاوز اعرف بس ابداء اكلهما ازاى لانى مش عارف انا خايف ولا مكسوف ولا ايه النظام ارجوكم ساعدونى لان فعلا خايف احسن تضيع من ايدى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ارجوووووووووووووووكم الرد السريع]

المقال "مشكله مش لاقيلها حل" نشر بواسطة: بتاريخ:
القلب الطيب
الاول شوف مشاعرها من ناحيتك ايه

يعني نظراتها ليك فيها اعجاب بيك

لو كده كلمها علي طول وفاتحها باعجابك وحبك ليها

وبالتوفيق يا صحبي
hassan_2010
انا مش عارف بقى ابدا معاها فى الكلام ازاى كل ما اشوفها تكون مع صحباتها
القلب الطيب
اصبر اكيد هتيجي في مرة وتكون واقفة لوحدها

واستغل الفرصة وكلمها
علياء عاشور
بص بقى انا منوجه نظرى انا الكسوف فى الراجل هى اكبر مشكلة علشان الراجل هو الاى بيبدا كل حاجة انا بتمنلك الخير ربنا معك
غامض ارسطو
السلام عليكم ، والله يا صديقي انت مكسوف من شي حرام ، لااقصد تثبيط عزيمتك ، ولكن لو قررت خطبتها على سنة الله ورسوله لن تخجل ابدا وسيكون راسك مرفوع ، واسف مرة اخرى
IT-is-MY-DeStinY
بص هو حل بسيط
لو انت بتحبها كلمها على طول وصارحها
بس اهم حاجه تتاكد انها بتبادلك الشعور دا
ولو لا قدر الله حصل عكس دا يبقى تنسحب على طول
hassan_2010
شكرا ليكم على الردود وبارك الله فيكم

بس للاسف انا لما اكون بعيد عنها اققول انا هكلمها وعادى مفيهاش حاجه لكن اول ما اشوفها مش بقدر بخاف انى احرجها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عندك مشكلة مش لاقيلها حل ؟؟ مش لاقي حد يفهمك او يسمعك ؟؟ مشكلتك عاطفيه ؟؟ دلوقتي اتكلم معانا وفضفض في سرية تامه وهنساعك
الاغنية دى مش لاقيلها lyrics خالص ممكن حد يجبهالى
عندى مشكله
مشكله