نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو: شاب اخر يريد ان يتحول الي فتاة.. ويظهر في البرنامج مرتديا ملابس نسائية

يبدو ان موضة هذا الصيف هي التحول من ذكر لأنثي ,, ف بعد ذلك الشاب اسلام الذي تحول الي نور,, ظهر في شاب اخر يريد ان يتحول الي فتاة هو الاخر رغم انه مكتمل الرجولة,, وحكي هذا الشاب قصته قائلا انه تربي وسط 5 فتيات ولم يشعر يوما ما بأنه شاب بل شعر بأنه فتاة,, حتي عند ذهابه للمدرسة كان زملاؤه يقولون له البنت جت اهييه,, مما جعله الان يرغب في ان يعيش بالهيئة التي يريدها,, جدير بالذككر ان ذلك الشاب ظهر في الفيديو وهو يرتدي حجاب مثل الذي ترتديه الفتيات ويلبس ملابس نسائية حتي صوته نسائي جدا,,
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وهذا هو الفيديو

المقال "بالفيديو: شاب اخر يريد ان يتحول الي فتاة.. ويظهر في البرنامج مرتديا ملابس نسائية" نشر بواسطة: بتاريخ:
جون مصر
يا نهار ازرق
اية اللى بيحصل دة
ايييييييييييييييييييييييييييييييييييية دة
mohamed zahran
ايه اللى بيحصل ده يا خبر ابيض مصر كلها هتحول الى بنات ولا ايه هههههههههههه
moatazpharma
الصوت و حركات الوجه كلها نسائية و هو مكتمل الرجولة ؟؟ ده عايز علاج نفسي شديد
midomail
ياجماعه ارحمونا هو الاعلام دة اعلام هايف اوي ومتخلف وبيضحك علي الناس ويستدرجهم الي غياب العقل والوعي وعدم الاهتمام بقضاينا ومشاكلنا الرئيسيه دي اعلام موجه يضر ولا ينفع ابدا والناس مبتصدق علي طول تحب الحجات دي اوي الناس مغيبه بأرادتها موش غصب عنها
nesma123
يا جماعة هوا من قلة البنات يعنى ولا اية ؟ دا احنا حتى مش لاقيين جواز ههههههههههه
وبعدين حتى لو بقوا بنات مين دا اللى ممكن يتجوزهم ولا هيعيشوا ازاى ؟
وبعدين انا عن نفسى رايي الشخصى ان كل راجل بيعمل كدا عايز يسلط الاضواء عليه وخلاص شهرة يعنى وبس من الاخر
وبعدين مش بيفكروا فى ربنا ممكن يسخطهم
استغفر الله العظيم ...... اللهم احسن خلقنا كما احسنت خلقنا
ربنا خلقنا فى احسن صورة فا ليه نشوهها بالافعال دى ربنا يرحمنا برحمته اللى يعيش ياما هيشوف ربنا يستر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
قمصان نوم .ملابس نوم للعرايس.بيجامات نسائية آخر موضة
عرض ملابس داخلية نسائية يسير سخط الشعب التونسي و يرونه من علامات الساعة
سوري يُحول محل ملابس نسائية وكراً للدعارة