نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو: مدحت شلبى يفتح النار على شيكابالا و يقول :انت كنت بتجرى ورا عربية الرش

فى برنامج مساء الأنوار قام شلبى مقدم البرنامج بتخصيص فترة لمهاجمة شيكابالا فى صورة اسداء نصائح له و وصل الأمر الى حد قوله :"دا أنت كنت بتجري وراء عربية الرش وحسام كان هداف أفريقيا الكبير".

المقال "بالفيديو: مدحت شلبى يفتح النار على شيكابالا و يقول :انت كنت بتجرى ورا عربية الرش" نشر بواسطة: بتاريخ:
تامرمبارك
فيديو - إبراهيم حسن : شيكابالا "مش على رأسه ريشة " .. وعماد محمد لم يهرب منّا !
http://100fm6.com/vb/showthread.php?p=690473#post690473
حسنىaly
مساء الانوار يا مدحت ياشلبى كلنا حبناك وحبينا الزمات الجميله بتعتك مثل يانهار ابيض ووكمان عرضيه مش معديه مش معديه وكمان بيبو وبشير بيبو وبشير يخرب عقلك ياراجل كلها دى لزمات حبناها فيك بس اللى عاوز اقوله بلاش تهدم فى شيكابالا لانه لاعب موهوب وممتاز جدا واحسن لاعب مصرى الان ومحدش مبداءش فقير كلنا فقراءء الى الله يعنى الفقر مش عيبلايه بتعاير شيكابالا انه كان بيجرى وراء عربية الرش يعنى تقدر تقول كده على مرتضى منصور ارجوك لاتخوض فى اسرار وفقر الناس

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو : مدحت شلبى يفتح النار على ياسر ايوب ويصفة بالجاهل والمضلل
بالفيديو مدحت شلبي لشيكابالا انت كنت عيل بتجري ورا عربية الرش و حسام كان هداف افرقيا
بالفيديو مدحت شلبي يهين شيكابالا و يقول له انت بتجري ورا عربية الرش و بتعيط و يصف كلام حسام بالقرآن