نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ارجو الدخول بسرعة وخصوصا البنات ارجوكم

بسم الله الرحمن الرحيم

انا عندي مشكلة وياريت الا عضاء وخصوصا البنات تساعدني
انا بحب واحدة جامد وهي عارفة بس ساعات بحس انها بتحبني فبتبصلي وبتضحكلي وساعات مبحسش كده مع العلم ان في واحد صاحبي بيحبها وانا وصاحبي متفقين مهما حصل مش هنخسر بعض
وانا مش عارف اعمل ايه دلوقتي عايز اعرف رايها لاني عايش في عذاب من غيرها وانا خجول مش عارف اروح واعرف رايها لانها دايما بتبقي ماشية مع اصحابها بس اللي انا متاكد منه نها عارفة اني بحبها ياريت البنات تقولي اعنمل ايه عشان اعرف رايها وارجوكم بسرعة

المقال "ارجو الدخول بسرعة وخصوصا البنات ارجوكم" نشر بواسطة: بتاريخ:
احزان غزل
افضل شى انك تتكلم معها مباشرتنا مينفعش انك تقول انك خجول لازم تكلم معها وتعرف رايها بصراحة ولو عرفة انها بتبدلك نفس الشعور افضل طريق انك تخطبها

العلم ان في واحد صاحبي بيحبها وانا وصاحبي متفقين مهما حصل مش هنخسر بعض
ازاى بتقول مش هتخسر صاحبك لو حصل نصيب وانك اجوزتها الشك دائما هيدخل حياتك ودايما هتشك فى صاحبك لانه فى يوم من الايام كان بيحبها

لو انت لسه بتدرس الافضل لك انت تهتم بدرستك والجواز قسمة ون
صيب
موعدنا الجنه
افضل شى انك تتكلم معها مباشرتنا مينفعش انك تقول انك خجول لازم تكلم معها وتعرف رايها بصراحة ولو عرفة انها بتبدلك نفس الشعور افضل طريق انك تخطبها

ازاى بتقول مش هتخسر صاحبك لو حصل نصيب وانك اجوزتها الشك دائما هيدخل حياتك ودايما هتشك فى صاحبك لانه فى يوم من الاياك كان بيحبها

صيب

اتفق معك فى الراى
karizma
شكرا لرايكم وانا داخل تالتة ثانوي بس بحبها ومش قادر ومستني ردود اكتر
كوبر كوبر
طالما هى بتبصلك كتير وساعات بتضحكلك يبقى واخده بالها منك يا معلم وانت مش محتاج اكتر من كده عشان تصارحها

صح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كوبر كوبر
وبعدين مينفعش ان الصاحب ينظر لواحد ه بيحبها صاحبه واحسن لك تبعد عن هذه الفتاه انت وصاحبك لانكوا هتخسروا بعض فى يوم من الايام وعلى راى احزان غزل الجواز قسمه ونصيب ومتزعلش فى نفسك

ده رايى لكل شاب

بس انته لسه صغير ولسه متعرفش معنى الحب بجد

ركز فى دراستك احسن وبلاش السكه دى دلوقت عشان متشغلش بالك وبعدين انته فى الثانويه عايزين نسمع اخبار كويسه هههههه

ربنا معاك
مرجان
اقولك حاجه ومش تزعل من كلامي انت لسه في سن المراهقه فمش هتعرف خالص تحكم علي مشاعرك في الوقت ده ممكن اصلا دي ماتكنش مناسبه ليك خالص من اساسه وانت مشاعرك متلغبطه لان ده طبيعي في السن ده ومهما تحس انك بتحبها ده مش حب دي وجهه نظري كلامي ممكن يضايقك لكن دي الحقيقه
khaledalex

ازاى بتقول مش هتخسر صاحبك لو حصل نصيب وانك اجوزتها الشك دائما هيدخل حياتك ودايما هتشك فى صاحبك لانه فى يوم من الايام كان بيحبها

صيب
اتفق معك في الراي
karizma
مشكورررررررر لرودكم الجميلة
كيوت وخدودى توت
على فكرة لازم تقولها مينفعش تسكت قولها
karizma
على فكرة لازم تقولها مينفعش تسكت قولها
للاسف الموضوع خلص وانا مش قولت لها بس كبرت دماغي
MIDOMAS
يعني انا اللي جاي ارد بعد الموضوع ما خلص ولا ايه بقي