نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ايه رايكم بما فعله هذا الزوج

هذه قصه واقعيه كان زوج دائما ما يلبي رغبات زوجته لعل يوما ما تسعده ولكن للاسف كانت هذه الزوجه لا تهتم بنفسها داخل منزلها مطلقا ولكن تهتم بنفسها جدا وقت خروجها من المنزل وهي تذهب الي العمل او الي حفله او مناسبه فقرر الزوج ان يخبرها انها لابد تن تكون مهتمه بنفسها له وانه اهم من اي مناسه فجاء عند هذه الزوجه مناسبه زواج ابنت خالتها فذهبت للكوافير واشترت فستان وعندما رائها الزوج هكذا فقال لها انها لن تذهب لهذا الفرح لانه يريد التحدث معاها ونزل الزوج لصلاه العشا وعندما عاد الي المنزل وجد زوجته قد مسحت المكياج ولبست جلابيه التي تقف بها في المطبخ فعندما رائها هكذا اقسم عليها احد الامرين اما ان يطلقها والامر التاني ان تذهب الي الفرح بهذه الهيئه فذهبت الي الفرح بهذه الهيئه لكي لا تطلق طب لو كنتي مكانها كنتي رحتي الفرح كده ولا لا ايه رايكم

المقال "ايه رايكم بما فعله هذا الزوج" نشر بواسطة: بتاريخ:
سجده
عنده حق
دي ست مستفذه جدا

انا لو مكان جوزها كنت اديتها علقه وبعدين احلف عليها بالطلاق
الفراشة العاشقة
يلهوى ليه بس كدة يا سجدة بس بصراحة هى تستاهل
جون مصر
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه
نزلت الفرح وش كدة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس الغلط من الاريل اللى متجوزاه مهى لو شيفاه دكر صح وتخاف لواحدة تخطفو منها كانت تبقى ولا هيفا وهبى
واقطع صباعى لو كانت الولية دى بتحافظ على شرف الراجل دة لان شكلة مش مكفيها صح
فبتقول وهى هتتعب نفسها لية علشانة هى تلبس وتروش لغيرو
عليا النعمة الراجل دة لو دكر صح كان اقل حاجة يعملها انة يطلقها علشان شكلة بس بينة وبين نفسة مش اكتر
لكن كدة لمؤاخذة الراجل دة رافع اريل والاف ام لاقت عنده على 100.7
مرجان
عندك حق ياسجده انا كمان لومكانه كنت هعمل كده شكرا لمرورك
مرجان
شوفتي انت قولتي تستاهل يافراشه صح وانا معاكي شكرا لمرورك
مرجان
شوفت نزلت فعلا وش كده شكرا لمرورك
KAKO
هو اولا انا ولد الرد على سؤالك كنت طبعا منزلش وعمتا الست ديه بجد بلللللللللللللللع

لاكن عندى حل افضل وهو انو كان يعمل زيها ويتشيك جامد جامد ويشوف هى بتعمل ايه لمى بتنزل ويعملها على طريقة الرجاله وهى طبعا هتغير او ما شابه وبعد كدة يقولها انتى بتعملى كدة

بصراحة الست ديه المفروض تسمع كلام جوزها لاكن مادام الكلام كدة يعنى يبقى لازم يحصل انفصال فى حالة عدم وجود اطفال لاكن لو فى اطفال بجد لازم يستحملوا بعض
زيكا ماكس
بتفكرني بمي عز الدين في عمر وسلمي 2

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اشياء يحبها الزوج في زوجته ماذا يحب الزوج في زوجته
زوج يكتشف خيانه زوجته عن طريق الفيس بوك تعرف تفاصيل ما فعله الزوج
بالفيديو.. برهامى: يجوز للمرأة التصويت بـ"نعم" دون إذن الزوج ولكن عدم الخروج الا باذن الزوج
الزوج برىء إلى أن تثبت الرائحة إدانته Ka-Fashto " مستحضر جديد يكشف خيانة الزوج "