نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بعيد عن عينى

لو طلبت من كل واحد فى المنتدىانة يكتب رسالة لحد بيحبة بس بعيد عنة وكل واحد بجد يكتب اللى حاسس بية ونفسة يقولة للى بيحبة اما انا لو كتبت كلام الدنيا كله بردة هحس انة قليل عليها ونفسى بجد تحس بيا لانى عمرى ما هستغنى عنها لان هى هتغنينى عن كل الناس وكل واحد يكتب اللى حاسس بية

المقال "بعيد عن عينى" نشر بواسطة: بتاريخ:
العاشق الرومانسى
بحبببببببببببببببببببببك يا حبيبتى وبجد وحشتينى وانا عارف انى وحشتك بس انا مش لاقى كلام علشان يعبر على نص الشعور اللى بداخلى
ب ح ب ك يا ح ب ي ب ت ى
حبيبك عمرو من ع
الى ش
titanic
واللة يا عمرو انا نفسى اقولها كل الكلام دة ونفسى اقولها انى عمرى ما هحب حد تانى غيرها بس مش عارف
titanic
اية يا جماعة معدش فية حب ولا اية مفيش حد نفسه يقول اجمل كلام للانسان اللى بيحبه ويبعته لية فى رسالة ولا رسائل الحب خلصت
ضوء القمر
لالالالالالالالالالالا ابدا صدقنى انا مهما اكتب واقول مش هقدر اعبر عن جزءصغير وقليل تجاه الشخص الى احبه

وبجد هو الكلام قليل له ..............

شكرا ليك

helal
riri cat
بجد موضوع جميل.بس معنديش حبيب عشان اقوله حاجه.

اصلا اصلا مفيش حاجه اسمها حب بجد.ده كله كلام.
titanic
لالالالا مين قال كده اكيد فى حب بس انتى لسه ما قابلتيهوش حد يقدرك ويخاف عليكى وتبقى انتى كل حياته وهو كل حياتكوهتحسى معاه انك مش عايزة حاجة من الدنيا بعد كدة وصدقينى لما تحبى هتعرفى معنى كلامى ده
riri cat
والله حبيت مره وحسيت الكلام ده كله واخرتها كانت ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟كل حاجه باظت وهو نسى حبه وخان
اميرة المنتدى
بجد موضوع جميل.بس معنديش حبيب عشان اقوله حاجه.

اصلا اصلا مفيش حاجه اسمها حب بجد.ده كله كلام.
لا انا مش معاكى لان من غير الحب مفيش حياة الحب دا اجمل احساس مش شرط حب المشاعر لا فى حب الولدين حب الاصحاب حب الحياة واتمنيلك حياة سعيدة
اميرة المنتدى
انا نفسى اقوله انى بحبك اوى وان حياتى كلها بين ايدية وان مهما اقول ومهما اعبر مش هقدر اوصف حبى ليك
riri cat
شكرا ياأميره بس انابرضه هفضل عند رأيى.اتمنالك التوفيق
titanic
صدقينى يا ريرى اميرة عندها حق اكيد ممكن يكون فى حب الاصحاب الوالدين انما حب المشاعر برده موجود ومش معنى انك اتخدعتى فى واحد انه الكل كده اكيد فى حد هتقابليه هيحبك وهيقدرك وصدقينى هتعرفى ان فى حد بيخاف عليكى اكتر من نفسه
titanic
وانتى يا اميرة قوليله كل اللى انتى عايزاه وهو اكيد هيحس الكلام دة وعمره ما هيتخلى عنك بس بجد انا نفسى اللى بحبها تحس بيا وتعرف وانا عمرى ما هعيشس غير ليها وكل اللى اقدر اقولهولها انى طول ما انا عايش وربنا مدينى عمر هعيش بس عشان اسعدك
titanic
كل واحد او واحدة فيكم يا جماعة يفكر فى ارق واجمل كلام ممكن يقولة للى بيحبة او الكلام اللى نفسة يقولة ليه بس مش قادر
tamatem
أنا عايزه أقوله أنى بحبه قوى ومستنياه يجيلى ويخطبنى من أهلى وياريت ميزعلش منى فى اللى أنا عملته لان الدين والشرع بيقول كده وياريت يكون مقدر خوفى من زعل أهلى واحترامى لكلمتهم
titanic
مفيش ادب واحترام اكتر من كدة واكيد هو لو بيحبك هيقدر ده وهيجى من بكرة يخطبك طالما انتى مستنياه واللة لو اللى بحبها مستنيانى كدة واللة ما اخليها ثانية ولا عمرى فى يوم ازعل منها بس هى تحس بيا لانى بجد واللة بموووووووووووووت من غيرها وهى فى نفس ادبك ده
hamadause
اقول بعيد عن عينى لكن بس اللى بينى وبينة عارف جواة قلبى مهما كان

وفى حاجات شوفتها وعشتها معا بس ياريت ترجع تانى
tamatem
"صلحتنى مع الدنى " الدنيا" رجعتنى للولدانيين طفلة صغيرة مشيطنة ع الارض عم تركض حفاااااااااا

قبلك قلبى كان شجرة بلا عصافيير جنة بلا ألوان فراشة ما فيها تطير غيرت الزمان بدلت البرد بدفاااااااااااااااااا"
titanic
بجد يسلموووو ايديكى على الكلام الحلو ده ولو اى واحدة قالت الكلام دة لحد بتحبة عمرة ما هيحب حد غيرها فى الدنيا
سنديرلا
موضوع بجد جامد

تسلم يا قمر

انا اقول لحبيبى انى باحبه بجنون وباعشقه وانه واحشنى اوى

وان قلبى وعقلى وعمرى ليه بس هو يحس بيا.
tamatem
انا هقوله انا مش نسياك والله وعمرى ماهنساك حتى ولو كنت بعيدة عنك لو فى اخر الدنيا هفضل مستنياك لحد ما تيجى ياريت مااتتأخرش انا حاولت انساك بس ما قدرتش ولو كنت حاولت انساك فده عشان كان طلب اهلى منى لحد اما تجيلى رسمى بس ما قدرتش انساك ( نسيت انساك) ربنا يوفق فى امتحناتك
titanic
ربنا يخليكى يا قمر اكيد الكلام لوطلع من حد بيحب بجد وطلع من القلب هيوصل للقلب
titanic
كلامك بجد جميل يا طماطم وانا هقول للى بحبها انى واللة عمرى ما هنساها وهفضل دايما فاكرها وازاى هنساها فى حد ينسى روحه واللى عايش بس عشانه وعشان يسعده وعمره ما هيكون لحد غيره مهما عاش ومهما شاف عمره ما كان ولا هيكون لحد غيره وعمره ماحب ولا هيحب حد غيره
titanic
بعيد عن عينى جايز بس اللى بينى وبينه عايش جوه قلبى مهماكان مهما كان مهما كان صحيح انة سا يبنى بس قلبى مش جابينى انسى حضنه بتاع زمان بتاع زمان بتاع زمان فى حاجات عشتها وياه ومتنفعش الا معاه لو ضاع منى انا اضيع واموت ولا تنفع بعده حياة
titanic
خليك خليك بالقلب بخبيك وايديا يا حبيبى ايام تعطيك
الولهانة13
انا اقول لحبيبي بحبك اوي وبجد انت حياتي وعمري واغلى ما عندي في هالدنيا
وحشني كتير كتير.واني مستنياه على نار

بجد موضوع جميل..تسلم ايديك
titanic
ربنا يخليكى ويارب ماتسيبوا بعض ابدا وتفضلوا مع بعض دايما
tamatem
هقوله ( حبيت ايامى بيك وبعيشها ليك ولا عمرى حبيت من قبليك طب انسى ليه وانا قد ايه كلمت نفسى عليك ) يارب تكون فى خير وسعاده وتخلص امتحناتك على خير وما تكونش زعلان منى فى حاجة وما تظلمنيش
titanic
عمره لو بيحبك ما هيزعل منك وعمره ماهينساكى ابدا وهيفضل فاكرك صدقينى
titanic
خليك... خليك بالعين بغفيك وتنام يا حبيبى برموشى بغطيك.. يا حبيبى فكر فيا يا حبيبى اسال عليا انت لو مارئ لو بالصدفة لفتة صغيرة اطلع فيا .. يا حبيبى ليش بحبك لو شى مرة تسال قليك بركى عليا يوم يدلك وبترضى تتوصل ليا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
هل شاهدت احتفال ساره سلامه " ناتاشا " بعيد ميلادها من قبل ؟ شاهد اكبر البوم صور بعيد ميلادها الان
بالصور: دبلة التذكير بعيد الزواج لن تصدق ما تفعله لتذكيرك بعيد زواجك
تحتفل شيرين عبدالوهاب بعيد الام على طريقتها مع بناتها بعيد عن الكاميرات
فصه فيلم نور عينى تامر حسني ومنة شلبي , اخبار نور عينى