نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هذا هو رد الجميل: سيد معوض يستفز جماهير الإسماعيلي ببعض الإشارات الخارجة

فى واقعة غريبة، قام اللاعب الغير خلوق سيد معوض لاعب النادى الأهلى باستفزاز جماهير الإسماعيلي بشكل غريب ومتعمد بعد الهدف الثانى للأهلى الذى أحرزه وائل جمعة من ضربة حرة مباشرة مشكوك فى صحتها لينتهى اللقاء بفوز الأهلى على الإسماعيلي 2/1 فى ثانى جولات دور المجموعات بدورى أبطال أفريقيا.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فبمجرد أن أحرز جمعة هدف الفوز لفريقه، توجه كل لاعبى الأهلى إلى جماهيرهم للاحتفال بالفوز، بينما جرى سيد معوض بشكل مقزز تجاه جماهير الإسماعيلي وأخذ يشير إلى فانلته الحمراء ويقبلها، وأخرج بعض الإشارات بيده لجماهير الإسماعيلي دون أن يعرف أحد ما هو سبب هذا.

وهو الموقف الذى أثار الكابتن أحمد صالح الإدارى بفريق الإسماعيلي وقام وجذبه للكف عن هذه الحركات ثم جرى نحوه حمص ليمنعه من هذه الإشارات وبع ذلك جرى معظم لاعبي الغسماعيلي تجاه اللاعب فى محاولة لاحتواء الموقف، إلا أن معوض ظل يلوح بفانلته وإشاراته الغير مفهومة تجاه جماهير الدراويش.

المقال "هذا هو رد الجميل: سيد معوض يستفز جماهير الإسماعيلي ببعض الإشارات الخارجة" نشر بواسطة: بتاريخ:
Xp
u have to upgrade to 7
nice topic sweety
thanks alot
!XP!
شكرا لمرورك
محمد زيان
واية الجديد ولية الاستغراب هذة اخلاق الجهلاوية ولاعبية وياريت حد يبعت الفيديو للاتحاد الافريقى
موعدنا الجنه
الاهلاويه مش دى اخلقهم

جابو كل ده فى التليفزيون ومحدش شافو غيركم غريبه والله
!XP!
واية الجديد ولية الاستغراب هذة اخلاق الجهلاوية ولاعبية وياريت حد يبعت الفيديو للاتحاد الافريقى
شكر لمرورك
!XP!
الاهلاويه مش دى اخلقهم

جابو كل ده فى التليفزيون ومحدش شافو غيركم غريبه والله
سوري احنا مشفناش اللى فى الاستاد هما اللى شافو وهو ما انكرش ده وقال انا رحت لجماهير الاسماعيلى وقبلت تيرشت الاهلى
ostaz4u
سوري احنا مشفناش اللى فى الاستاد هما اللى شافو وهو ما انكرش ده وقال انا رحت لجماهير الاسماعيلى وقبلت تيرشت الاهلى
بس إنت نسيت كمان تقول إنه قال إن جماهير الإسماعيلى ظلت تهتف ضده طوال المباراة وكذلك قال إن جماهير الإسماعيلى بتتعمد سبه هو بالذات دون غيره من اللاعبين الآخرين الذين إنتقلوا من الإسماعيلى للأهلى
وبعدين خليكوا فى فريقكم إنت ماتعرفش اللاعبين بتوع الإسماعيلى النهاردة فى تدريباتهم قال إيه زعلوا من هجوم مارك فوتا عليهم بسبب أخطاؤهم فى المباراة وهم مندهشين من هذا الهجوم طبعا ماهم بينزلوا الملعب وحجة التحكيم وعقدة الإضطهاد فى جيوبهم ياريت تبطلوا النغمة دى وتبحثوا عن أسباب فشلكم وعلى فكرة الإسماعيلى أخذ من الأهلى الدورى والكأس من قبل طيب ياترى كان فين الحكام فى السنين دى؟
!XP!
بس إنت نسيت كمان تقول إنه قال إن جماهير الإسماعيلى ظلت تهتف ضده طوال المباراة وكذلك قال إن جماهير الإسماعيلى بتتعمد سبه هو بالذات دون غيره من اللاعبين الآخرين الذين إنتقلوا من الإسماعيلى للأهلى
وبعدين خليكوا فى فريقكم إنت ماتعرفش اللاعبين بتوع الإسماعيلى النهاردة فى تدريباتهم قال إيه زعلوا من هجوم مارك فوتا عليهم بسبب أخطاؤهم فى المباراة وهم مندهشين من هذا الهجوم طبعا ماهم بينزلوا الملعب وحجة التحكيم وعقدة الإضطهاد فى جيوبهم ياريت تبطلوا النغمة دى وتبحثوا عن أسباب فشلكم وعلى فكرة الإسماعيلى أخذ من الأهلى الدورى والكأس من قبل طيب ياترى كان فين الحكام فى السنين دى؟

الاول شكر ليك يابرنس
ثانيا ما الجماهير بتاعتكم كانت بتشتم الحضري ةهة عندنا
الحضرسي عمل كده وباس تشيرت الاسماعيلى قدام جمهور الاهلى
لكن بالنسبه لبقيت الكلام انا مش هرد عليك
عشان كان فيه مشكله قبل كده وعديت على سلام
وانت هتقومها تانى بكلمك الللى ملوش اي لازمه
والحكم ده شارب شاي بالياسمين من الاهلى
ostaz4u
الاول شكر ليك يابرنس
ثانيا ما الجماهير بتاعتكم كانت بتشتم الحضري ةهة عندنا
الحضرسي عمل كده وباس تشيرت الاسماعيلى قدام جمهور الاهلى
لكن بالنسبه لبقيت الكلام انا مش هرد عليك
عشان كان فيه مشكله قبل كده وعديت على سلام
وانت هتقومها تانى بكلمك الللى ملوش اي لازمه
والحكم ده شارب شاي بالياسمين من الاهلى
الحكم المصرى بيشرب شاى بالياسمين مع الأهلى والحكم الإفريقى بيشرب شاى بالياسمين مع الأهلى والحكم الأوروبى بيشرب شاى بالياسمين مع الأهلى والله مش عارف الأهلى يعمل إيه المفروض فى مباراة الإسماعيلى يحكمها لاعب إحتياطى من الإسماعيلى وفى مباراة الزمالك يحكمها لاعب إحتياطى من الزمالك وعلى فكرة برضوا حيقولوا إنهم جاملوا الأهلى لأنهم زعلانين علشان قاعدين إحتياطى
وبعدين ما تلاقيش ألا الحضرى ده باس تيشرتات مصر كلها وبكى وعيط حبا فى الأهلى وهو بيلعب فى الإسماعيلى ده المفروض ده آخر لاعب تستشهد بيه دا إحنا يا راجل لو عندنا لاعب بيلعب فى الأهلى وبكى حبا فى الزمالك أو الإسماعيلى كان ما لمس الكرة تانى فى الأهلى مش يلعب تانى ماتش وكمان جماهيركم تهتف ليه
وبعدين إنت مش عايز ترد عليا ليه طالما ردك فى إطار الإحترام وبعدين أنا لم أنقد شخصك ولم أتعرض لك بأى إهانة يبقى مش عايز ترد ليه بالمنطق
!XP!
الحكم المصرى بيشرب شاى بالياسمين مع الأهلى والحكم الإفريقى بيشرب شاى بالياسمين مع الأهلى والحكم الأوروبى بيشرب شاى بالياسمين مع الأهلى والله مش عارف الأهلى يعمل إيه المفروض فى مباراة الإسماعيلى يحكمها لاعب إحتياطى من الإسماعيلى وفى مباراة الزمالك يحكمها لاعب إحتياطى من الزمالك وعلى فكرة برضوا حيقولوا إنهم جاملوا الأهلى لأنهم زعلانين علشان قاعدين إحتياطى
وبعدين ما تلاقيش ألا الحضرى ده باس تيشرتات مصر كلها وبكى وعيط حبا فى الأهلى وهو بيلعب فى الإسماعيلى ده المفروض ده آخر لاعب تستشهد بيه دا إحنا يا راجل لو عندنا لاعب بيلعب فى الأهلى وبكى حبا فى الزمالك أو الإسماعيلى كان ما لمس الكرة تانى فى الأهلى مش يلعب تانى ماتش وكمان جماهيركم تهتف ليه
وبعدين إنت مش عايز ترد عليا ليه طالما ردك فى إطار الإحترام وبعدين أنا لم أنقد شخصك ولم أتعرض لك بأى إهانة يبقى مش عايز ترد ليه بالمنطق
روح اسال بركات وفضل
وهما يقولوك ان احلى فترات حياتهم فى الاسماعيلى مش فى الاهلى
بس الاهلويه كده يطلعوه بره يتغلبو من الهلال السودانى والنجم الساحلى ويجو هنا يتنطنطو على الزمالك والاسماعيلى وبترول اسيوط
مافيش فريق فى مصر شال 3 على ارضه الا الاهلى وطلع شال 3 فى السودان
ostaz4u
روح اسال بركات وفضل
وهما يقولوك ان احلى فترات حياتهم فى الاسماعيلى مش فى الاهلى
بس الاهلويه كده يطلعوه بره يتغلبو من الهلال السودانى والنجم الساحلى ويجو هنا يتنطنطو على الزمالك والاسماعيلى وبترول اسيوط
مافيش فريق فى مصر شال 3 على ارضه الا الاهلى وطلع شال 3 فى السودان
على فكرة أنا يعجبنى إسلوب الحوار الجميل ده وقبل ما أرد عليك أشكرك على أسلوب حوارك المحترم
بس إنت برضو أخدتنا ورحت بعيد يعنى جبت سيرة هزيمة الأهلى من الهلال ومن النجم طيب ما الأهلى هزمهم وهزم أندية أعرق منهم وبعدين ده مش موضوعنا لأن كل الأندية بما فيهم الإسماعيلى ممكن يحصله ظروف فى مباراة ويخسر بعدد كبير من الأهداف والأمثلة كثيرة وده مش موضوعنا وبعدين بركات كانت أجمل أيامه فى الإسماعيلى ليه وبأمارة إيه أخذ أحسن لاعب فى بطولة أفريقيا أبطال الدورى وهو فى الإسماعيلى طيب أخذ أحسن لاعب فى مصر وهو فى الإسماعيلى طيب أخذ كام بطولة مع الإسماعيل مش الكلام برضو لازم يكون بدلائل إيه دليلك
وبعدين كل هدفنا من الحوار ده هو مصلحة الكرة فى مصر طول ما فيه أندية بتقوى نفسها وبستعد للمنافسة جيدا بدون إدخال ظروف خارجة مثل التحكيم أو غيره سوف نجد كل لاعبى الأندية بيلعبوا بجد مش بيلعبوا وهم عارفين إن جماهيرهم حتسامهم علشان حجة التحكيم وبعدين أنا عايزك لما ترد عليا ترد فى النقاط التى أناقشك فيها يعنى إنت ماردتش على نقطة إن لاعبى الإسماعيلى زعلانين علشان فوتا بيعاتبهم على الهزيمة وبرضو نقطة الحضرى يعنى ماتطلعش بره الموضوع والحوار إقناع وإمتاع
!XP!
على فكرة أنا يعجبنى إسلوب الحوار الجميل ده وقبل ما أرد عليك أشكرك على أسلوب حوارك المحترم
بس إنت برضو أخدتنا ورحت بعيد يعنى جبت سيرة هزيمة الأهلى من الهلال ومن النجم طيب ما الأهلى هزمهم وهزم أندية أعرق منهم وبعدين ده مش موضوعنا لأن كل الأندية بما فيهم الإسماعيلى ممكن يحصله ظروف فى مباراة ويخسر بعدد كبير من الأهداف والأمثلة كثيرة وده مش موضوعنا وبعدين بركات كانت أجمل أيامه فى الإسماعيلى ليه وبأمارة إيه أخذ أحسن لاعب فى بطولة أفريقيا أبطال الدورى وهو فى الإسماعيلى طيب أخذ أحسن لاعب فى مصر وهو فى الإسماعيلى طيب أخذ كام بطولة مع الإسماعيل مش الكلام برضو لازم يكون بدلائل إيه دليلك
وبعدين كل هدفنا من الحوار ده هو مصلحة الكرة فى مصر طول ما فيه أندية بتقوى نفسها وبستعد للمنافسة جيدا بدون إدخال ظروف خارجة مثل التحكيم أو غيره سوف نجد كل لاعبى الأندية بيلعبوا بجد مش بيلعبوا وهم عارفين إن جماهيرهم حتسامهم علشان حجة التحكيم وبعدين أنا عايزك لما ترد عليا ترد فى النقاط التى أناقشك فيها يعنى إنت ماردتش على نقطة إن لاعبى الإسماعيلى زعلانين علشان فوتا بيعاتبهم على الهزيمة وبرضو نقطة الحضرى يعنى ماتطلعش بره الموضوع والحوار إقناع وإمتاع

هنقول
الاول بشكر حضرتك ع الكلام اللى زى الفل ده
اما بالنسبه عن الاسماعيلى هو محقق اكبر فوز فى تاريخ مصر فى البطولات الخارجيه 8 0 وبعده الحرس 8 1
ماعلينا
وانت مينفعش تقارن الاسماعيلى بالاهلى احنا نادى اقليمى زينا زي المنصوره اللى هبط
لكن انتو عندكو رجال اعمال بتصرف
والبنسبه للاعيبه
زعلو لانهما كانو متاخرين بهدف واتعادلو
وحافظو على كده لحد الدقيقه 94
وجه جون بخط تحكيمى واضح
بدفعه من احمد حسن فى ضهر السوليه وكوره واضحه والفيفا قال كده
فالاعيبه زعلو عشان هما حاسين انهم عملو اللى عليهم فى ظل ظروف الفريق
سواء الماديه او الاداريه او الغيابات
مافيش فلوي
اداره زفت يارب تولع يا تغور
عمر جمل نجمنا مصاب
بديله عبدالله السعيد حريفنا مصاب
ونجم مصر والقيصر حسنى عبدربه مصاب
هنعمل ايه ملطشه من كله
بس كده
طايشه بس عايشه
مش عارفه بجد اولا يعنى لوسيد معوض عمل كدا بجد بعد كلام جماهير الاسماعيلى ليه

فدى تربيتكم ليه متزعلوش بقى

اهلاويه وافتخر
!XP!
مش عارفه بجد اولا يعنى لوسيد معوض عمل كدا بجد بعد كلام جماهير الاسماعيلى ليه

فدى تربيتكم ليه متزعلوش بقى

اهلاويه وافتخر
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طايشه بس عايشه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انت شكل حضرتك غاوى مشاكل بجد اوفر اوى العنوان
!XP!
انت شكل حضرتك غاوى مشاكل بجد اوفر اوى العنوان
وانت شكل حضرتك مش عايزه تقعدى ع النت تانى
طايشه بس عايشه
وانت شكل حضرتك مش عايزه تقعدى ع النت تانى

ماشى انا هقفل علشان حضرتك زى اخويا الكبير

انت تقول اللى انت عايزه ياباشا برحتك خالص ههههههههه

حكم القوى
ostaz4u

هنقول
الاول بشكر حضرتك ع الكلام اللى زى الفل ده
اما بالنسبه عن الاسماعيلى هو محقق اكبر فوز فى تاريخ مصر فى البطولات الخارجيه 8 0 وبعده الحرس 8 1
ماعلينا
وانت مينفعش تقارن الاسماعيلى بالاهلى احنا نادى اقليمى زينا زي المنصوره اللى هبط
لكن انتو عندكو رجال اعمال بتصرف
والبنسبه للاعيبه
زعلو لانهما كانو متاخرين بهدف واتعادلو
وحافظو على كده لحد الدقيقه 94
وجه جون بخط تحكيمى واضح
بدفعه من احمد حسن فى ضهر السوليه وكوره واضحه والفيفا قال كده
فالاعيبه زعلو عشان هما حاسين انهم عملو اللى عليهم فى ظل ظروف الفريق
سواء الماديه او الاداريه او الغيابات
مافيش فلوي
اداره زفت يارب تولع يا تغور
عمر جمل نجمنا مصاب
بديله عبدالله السعيد حريفنا مصاب
ونجم مصر والقيصر حسنى عبدربه مصاب
هنعمل ايه ملطشه من كله
بس كده
كلنا متفقين يا عزيزى على إن الإسماعيلى نادى كبير وبيعيش ظروف صعبة إحنا كا أهلاوية كلنا عارفين كده ولكن اللى إحنا بنتكلم فيه وبنزعل منه إن كثير من الجماهير الإسماعيلى والزمالك بشككوا فى كل بطولات وتاريخ الأهلى يعنى الأهلى كان بيرشى كل مصر على مدى تاريخها الرياضى وده غير معقول يعنى إنت عارف لما إنت تبذل مجهود وتجتهد فى عملك وتنجح وفى الآخر تلاقى واحد يقولك أصلك قريب صاحب العمل أو مناسبه أو الظروف خدمتك وده كله كلام بيرسخ مبدأ الفشل وعدم السعى وراء النجاح بكل قوة وطاقة فياريت تقدروا نجاح الأهلى وبطولاته
وعلى العموم أنا سعيد بمناقشتى معاك وشكرا لك
!XP!
شكرا ليكم كلكم
master elman
تسلم ايدك xp
دائما للامام اقبل مرورى
!XP!
نوووووووووووووورت يا ماستر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم