نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الوهم الذي يسمى الحب الاول

بس اتمنى اعرف راى حد غيري بس يكون عاقل في رده عشان انا فركت او اعتقدت انى
انا الى مش عاقل
هل غلط انك تدي كل حاجه تقدر عيها للأنسان الى انته بتتمنى انه يكون شريك حياتك
وهل الحب الاول الى انته تقبله في حياتك لازم متامنش بيه
ياريت اعرف ردكم

المقال "الوهم الذي يسمى الحب الاول" نشر بواسطة: بتاريخ:
riri cat
نورتى المنتدى ياوفاء.بصى ياجميل مفيش حاجه اسمها الحب الاول والاخير والكلام ده.بس فى حاجه اسمها الحب الصادق .هو ده اللى بيستمر.تقوليلى ازاى؟؟؟اقولك يعنى ان شخص يحبك بجد ويتقدم لخطبتك على طول وبعدين يبقى جوزك فى الحلال.لكن مفيش حاجه اسمها عشان بتحبى انك تدى كل حاجه للانسان ده.الكلام ده فى حاله واحده بس لو هو جوزك.ساعتها ان شالله تديله عمرك.لكن اوعى تفكرى او اى بنت انها تخرج ولاتقابل ولد تحت مسمى انه بيحبها وهيتجوزها.ده كله كلام.وممكن اه بجد يتجوزها.بس ساعتها هيبقى شاكك فيها على طول وهيبقى شاكك انها ممكن تحب حد غيره او تقابل حد تانى

اتقى الله يااختى وحافظى على نفسك لحد ماتروحى لبيت جوزك

وصدقينى مفيش احلى من الحب الطاهر
princess.moon
نورتى المنتدى ياوفاء.بصى ياجميل مفيش حاجه اسمها الحب الاول والاخير والكلام ده.بس فى حاجه اسمها الحب الصادق .هو ده اللى بيستمر.تقوليلى ازاى؟؟؟اقولك يعنى ان شخص يحبك بجد ويتقدم لخطبتك على طول وبعدين يبقى جوزك فى الحلال.لكن مفيش حاجه اسمها عشان بتحبى انك تدى كل حاجه للانسان ده.الكلام ده فى حاله واحده بس لو هو جوزك.ساعتها ان شالله تديله عمرك.لكن اوعى تفكرى او اى بنت انها تخرج ولاتقابل ولد تحت مسمى انه بيحبها وهيتجوزها.ده كله كلام.وممكن اه بجد يتجوزها.بس ساعتها هيبقى شاكك فيها على طول وهيبقى شاكك انها ممكن تحب حد غيره او تقابل حد تانى

اتقى الله يااختى وحافظى على نفسك لحد ماتروحى لبيت جوزك

وصدقينى مفيش احلى من الحب الطاهر
كلامك صح والله ياريري........ويارييييييييييييت كل البناااااااااات تعمل بيه.......بس مين يقرا .... ومين يسمع
وياريت ياوفاء تعملي بييييييييييه
ولو انتي بتحبي الشخص ده صحيح....... قوليله يجي يطلبك من أهلك,,,,, ولو هوه بيحبك بجد
هيخطبك علطوووووووول........من غير نقاش
ولو عمل غير كده........ يعني يقولك مثلآ :- انا لسه ماكونتش نفسي,,,,,,,أو انا مش مستعد دلوقتي................إلخخخخخخخخخ.........والأعذار كتيييييييييرة جدآآآآآ عند الشباب
تبعدي عنه فورآآآآآآآ........... وتنسييييه ........ وتعرفي انه مش بيحبك وبيتسلى بيكييييييي

ربنا يلهمك للصوااااااااب ياأختي
mannon
واللة اسمعى منى ، مفيش شاب فاضى يحب ، الحكاية انهم بيسلوا وقتهم
والحب الحقيقى لو لقتية ساعتها مش هتبقى محتاجة تسألى حد ، لانك هتعرفية بنفسك
بالتوفيق

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
البلوجين الذي يسمح لك بالتحكم في الفوريفر
الحب الاول - هل تستطيع ان تنسى الحب الاول