نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ولا عزاء للأهلي: كما رددت جماهير الزمالك.. دقيقة حداد، جدو مات

هتفت جماهير الزمالك بكل قوة خلال مباراة الزمالك مع حرس الحدود ضد اللاعب محمد ناجي “جدو”.. خاصة بعد إحراز عمرو زكي لهدف الزمالك الثاني، قائلة: “دقيقة حداد.. جدو مات”.. وبالفعل وقف الجميع دقيقة حداد صمت فيها كل المشجعين في مشهد زملكاوي رائع.

ويبدو ان جماهير الزمالك كان لديها نظرة ثاقبة في مستوى هذا اللاعب، والذي ظهر بشكل “مضحك” في مباراة فريقه الأهلي أمام الشرطة، في افتتاح مباريات النادي الأحمر بالدوري.. وقاد فريقه للتعادل وأخرجه حسام البدري المدير الفني للأهلي لسوء مستواه.!
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وكما قلنا من قبل فهذا لاعب بديل، ينزل في الدقائق الأخيرة من كل مباراة ودفاعات الفريق الآخر منهارة بدنياً وفنياً.. فيظهر وكأنه سوبر مان، وهو عكس ذلك تماماً إذا شارك من بداية المباراة ولا يستطيع فعل أي شئ، ومستواه الذي ظهر به أمام الشرطة كان هو نفس مستواه الذي يظهر به مع نادي الاتحاد السكندري.!!

المقال "ولا عزاء للأهلي: كما رددت جماهير الزمالك.. دقيقة حداد، جدو مات" نشر بواسطة: بتاريخ:
ايتن
ههههههههه مات عندكم انتو وابتدا حياة جديدة وحب جمهور كبير زي الاهلي يعوضوا عن كل حاجة
ميرسي
احمدعجمي
طولوا بالكم علية دا ياعيني لسة مستجد ومش متعود غيرعلى حضرة الصول حسن شحاتة
زملكاوى لنهاية العمر
يعنى مش هتلحقو تتهنؤ بيه الوقف جاى قريب اوى ومش وقف عادى
دى اققل ما فيها سنة
زملكاوى لنهاية العمر
محدش رد يعنى
medo elkady
من الاخر كدا يا عم زمالكاوى انت
الزمالك يفاو اللاعب والاهلى يتعاقد مع اللاعب

ههههههههههههههههههههههههههههههه
زملكاوى لنهاية العمر
طيب يت عم امير تبقا دى اخلاق
Mahmoud hbk55
يا عم الاهلي نادي معاه فلوس
و لو انت اعتبرتو جدو مات خلاص يبقى متتكلموش عليه
مع العلم اني مش اهلاوي ولا زملكاوي
هووووووووووووو اتحداوي هووووووووووووو اتحداوي
زملكاوى لنهاية العمر
هو احنا بنتكلم عليه بنحمدحو ولا بنول اننا عايزنو احنا بنعرف العالم كلو ان الانسان ده خلاص انتهئ من حياة الزملكاوية كبهم لن منقبلش يكون فى الزمالك واحد جشع زى ده
Nile Son
انا لله وانا الية راجعون
مارحتش عزيت

ياعم مات ف الزمالك
او بمعنى ادق رفض ان بموت ف الزمالك
واختار العيش في نعيم الاهلي
ايتن
خلاص يا جماعة مات عن الزماللك يبقي اترحم وجة الاهلي هعيش احسن عيشة
زملكاوى لنهاية العمر
ابقو قبلونى مصيرة مصير ناس كتير راحت الاهلى كانت فكراه النعيم وطلعت جهنم
ههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
nonosh
ههههههههههه

هوا فعلا مات في الزمالك عشان يعيش في الاهلى

ولا عزاء للزمالكوووووويه
زملكاوى لنهاية العمر
هو فعلا مات فى الزمالك لان ميشرفناش يكون فى الزمالك واحد ناكر لجميل زى ده
زملكاوى لنهاية العمر
وياريت يعنى تبقى يا اهلوية اى اهلوى هنا حد فيكو كان يعرف جدو ده قبل بطولة امم افريقيا
الاجابة طبعا لالالالالالالالالالالالا
بس الزمالك كان منتبعو ومضاء معاه ولك انشهر اتغر
يبقا مش عايزينو واتهنو بيه
ostaz4u
وياريت يعنى تبقى يا اهلوية اى اهلوى هنا حد فيكو كان يعرف جدو ده قبل بطولة امم افريقيا
الاجابة طبعا لالالالالالالالالالالالا
بس الزمالك كان منتبعو ومضاء معاه ولك انشهر اتغر
يبقا مش عايزينو واتهنو بيه
الغريب إن جدو أتاخد زى ما بيقولوا من عينيكم وبرضوا بتقولوا مش عايزينو ياعم ما سألتش نفسك ليه اللاعبين مش عايزين يروحوا الزمالك ياريت تجاوب على السؤال ده هؤلاء هم اللاعبون الذين رفضوا الزمالك فى الفترة الأخيرة وفضلوا الأهلى علانية
(أحمد فتحى - حسنى عبد ربه - أحمد حسن - سيد معوض- المعتصم سالم - محمد شوقى - حسام غالى -جدو ) ياريت تشوف الأسماء والنجوم دى وتوزنها كده فى دماغك وتهاجم سياسة ناديك مش تهاجم اللاعبين والنادى اللى عمال يأخذ بطولات وأنتم ياعينى لا لاعبين ولا بطولات
ياراجل دا حتى اللاعب اللى بيوقع ليكم زى هانى سعيد مثلا لم بشم خبر إن النادى الأهلى كان عايزه بيندم أشد الندم وبيحاول الهروب
زملكاوى لنهاية العمر
ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
ههههههههههههههه
هههههههههه
ههههه
المشكلة يا صحبى انهم بيبقا مفكرنها نادى الاحلام ولم يروح يخرابى على بيقوله نسيت
تصرحات شريف اشرف و لا طارق السعيد ولا هانى العجيروى ولا حسيت ياسر ولا ولا ولا
والاسماء الى انت بتقول عليها دى عملت ايه قصاد اتحاد الشرطة و اصبر بس على الاسماء الى انت بتقول عليها دى
وهنشوف هيعملو ايه لنادى
ايتن
في اية الناس دي عملت حاجت كتير للاهلي ومصر بلاش التعصب يعميني وهيعملو احسن حاجة للمصر كلها
وبعدين مش هقوللك ستة واحد هقوللك تلاتة واحد ههههههههههههههه
زملكاوى لنهاية العمر
هتقوليلى 3/1
او
6/1

هقولك 6/0
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
التاريخ ده بتاعنا احنا
همسة ندى
اهلى ايه وبتاع ايه

الاهلى بياخد اللاعب على الجاهز انما هو مبيطلعش لاعب كويس
زى احمد فتحى وسيد معوض وغيررررررررررررررهم كتيررررررر
وحسنى اللى كانو عاوزينه وهو رفض كل اغرأتهم
الحكايه مش حكايه فلوس انما حكايه مبدأ اللاعب عليه
يعنى جدو ده اول مااتشهر باع النادى اللى عمله ف ثااااااااااااااااانيه
وده واحد معندوش مبدأ وكل اللاعيبه اللى ف الاهلى كده
راحت الاهلى عشان الفلوس
والبطولات اللى اخدها الاهلى اخدها بالفلوس طبعااااااااااااااااااااا
والحكام وغيره وغيره

امضاء
اسمعلاويه زملكاويه
زملكاوى لنهاية العمر
احب احيكى على رايك الجامد ده وفعلن هما كدا
ostaz4u
ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
ههههههههههههههه
هههههههههه
ههههه
المشكلة يا صحبى انهم بيبقا مفكرنها نادى الاحلام ولم يروح يخرابى على بيقوله نسيت
تصرحات شريف اشرف و لا طارق السعيد ولا هانى العجيروى ولا حسيت ياسر ولا ولا ولا
والاسماء الى انت بتقول عليها دى عملت ايه قصاد اتحاد الشرطة و اصبر بس على الاسماء الى انت بتقول عليها دى
وهنشوف هيعملو ايه لنادى
طبعا ما بيطلعش نادى الأحلام لأن الزمالك هو نادى الأحلام طيب أنا حأسألك سؤال تقدر تقولى الزمالك كان حيضيف للاعبين دول إيه أكثر من الأهلى بطولات طبعا لأ وكلنا عارفين بطولات الأهلى والزمالك مش محتاجة مقارنة فلوس طبعا لأ اللاعبين دول بيأخذوا فلوس عمرهم ماكانوا يحلموا بيها وده طبعا غير الإعلانات كفاية إنهم بيأخذوا فلوسهم من مؤسسة مش من شخص طبعا ممدوح عباس
طيب يمكن كان الزمالك يديهم شعبية أكثر كلنا عارفين ومتأكدين إن شعبية الأهلى تفوق بمراحل شعبية الزمالك طيب يمكن شهرة من خلال الصحافة والإعلام برضوا معظم الإعلام كما أنتم ترددون أحمر طيب مش لاقى حاجة ممكن الزمالك يضيفها أكثر من الأهلى
وبعدين إنت سبت كل الأمثلة اللى أنا قلتها وبتناقض نفسك وتقولى هما عملوا إيه قدام الشرطة طبعا زى ما أنتم متعودين بتتعاملوا بالحتة بالمباراة يعنى ياسيدى معملوش حاجة كفاية شريف أشرف وحسين ياسر جابلكوا بطولات كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير وإحنا لاعبتنا فاشلة ياعم مفيش مشكلة إيه يعنى الأهلى مش عارف يأخذ بطولة من 6 سنين معلش أصل عندنا لآعيبة فاشلة وبعدين إيه يعنى الزمالك بيأخذ تقريبا كل البطولات فى آخر 6 سنين طبعا ماهو عنده أحسن لاعيبة فى مصر مش عايزة كلام واللاعيبة اللى بتفشل فى الأهلى بتروح وتحقق ليه بطولات زى شريف أشرف وحسين ياسر دا حتى هانى العجيزى كان محقق مع الزمالك كل البطولات وللأسف لخيبته الكبيرة راح للأهلى ففشل وكمان طارق السعيد حقق مع الزمالك بطولات كتير أهمها المركز الثالث فى كأس العالم لكنه فشل مع الأهلى حنعمل إيه بقى إحنا جماهير الأهلى حظنا كده ننضرب على كفانا من كل فرق الدورى ونصبر وبنقول فريقنا حيفضل أحسن فريق خيبة بقى تقول إيه
يللا إشكرنى بقى ظبضطتلك الزمالك
زملكاوى لنهاية العمر
هرد عليك زى ما يقولو وهقولك لكل جواد كبوه ما انتو اقعتو اربع سنين مش بتاخدى اى بطولات ولا نسيتو
واحب اعرفك يا صحبى انا مفيش صفقة النادى بيجابها بيدفع فيها اكتر من 2 مليون والباقى صدقة من رجال الاعمال
وده مش كلمى ده من على لسان عدلى القيعى بنفسو واحنا لو هنجيب البطولات دى بالطريقة بتعتكو يبقا مش عايزين بطولات مش عشان احنا نجيب بطولات نعجز الفرق الى قصدنا لو للعب الى هنخدو منهم ده مش هيلعب المهم انك تعجزو
تقدر تقولى اللعبة الى انتو ختوها من الاسماعيلى دى كانت فضلت فى الاسماعيلى اظن انت عارف ايه الى كان هيحصل
كان الاسماعبلى اصبح احسن فؤيق فى مصر لكن انتو الزاى اللعب اول ما يظهر على طول وراه وبعدين معتصم سالم الى انت كنت بتكلم عليه تعرف انو كان بيتحيل الزمالك عشان يخلص الورق ويرجع يا دوب راح العمره معا احمد فتحى وسيد معوض رجع وقال انا عايز اللعب فى الاهلى عارف ليه عشان قلولو انهم هيعلجو بنتو على حسابهم تبقا دى اخلاق يا مظنش
ostaz4u
هرد عليك زى ما يقولو وهقولك لكل جواد كبوه ما انتو اقعتو اربع سنين مش بتاخدى اى بطولات ولا نسيتو
واحب اعرفك يا صحبى انا مفيش صفقة النادى بيجابها بيدفع فيها اكتر من 2 مليون والباقى صدقة من رجال الاعمال
وده مش كلمى ده من على لسان عدلى القيعى بنفسو واحنا لو هنجيب البطولات دى بالطريقة بتعتكو يبقا مش عايزين بطولات مش عشان احنا نجيب بطولات نعجز الفرق الى قصدنا لو للعب الى هنخدو منهم ده مش هيلعب المهم انك تعجزو
تقدر تقولى اللعبة الى انتو ختوها من الاسماعيلى دى كانت فضلت فى الاسماعيلى اظن انت عارف ايه الى كان هيحصل
كان الاسماعبلى اصبح احسن فؤيق فى مصر لكن انتو الزاى اللعب اول ما يظهر على طول وراه وبعدين معتصم سالم الى انت كنت بتكلم عليه تعرف انو كان بيتحيل الزمالك عشان يخلص الورق ويرجع يا دوب راح العمره معا احمد فتحى وسيد معوض رجع وقال انا عايز اللعب فى الاهلى عارف ليه عشان قلولو انهم هيعلجو بنتو على حسابهم تبقا دى اخلاق يا مظنش
إحنا قعدنا 4 سنين مش 6 سنين وبعدين رجعنا أخذنا الدورى 7 مرات متتالية وطبعا ده مستحيل معاكم
كويس إن إحنا بندفع 2 مليون والباقى صدقات إنت ما بتدفعوش شىء خالص من فلوس الصفقة وبتجيلكوا شحاتة
إنت مش بتقدروا تأخذوا بطولات مش حكاية مش عايزين
طيب لو إنت تعرف تاريخ كورة كويس الأهلى لم يأخذ لاعب واحد من فريق الإسماعيلى اللى حصل على الدورى سنة 90 وده لو تفتكر كان جيل بشير وفكرى والجمل وحمزة وسعفان والعجوز وغيرهم تقدر تقولى عملوا إيه بعد كده بقوا أحسن فريق فى مصر ولا هو كلام على الفاضى
بخصوص معتصم سيادتك كنت معاهم فى العمرة وإزاى عرفت الكلام ده ياترى اللى قاله معتصم ولا نجمى مصر اللى ساوموه
زملكاوى لنهاية العمر
بخصوص معتصم سيتك تابع فى الجول وانت تعرف الكلام الى بقولو ده صح ولا غلط ومردتش ليه على حكاية انكو بتعجزو الفرق الى قدامكو ختى لو مش محتاجين اللعب وبعدين انا موليد سنة 90 معرفش اكيد الى حصل سنة 90
مستر هانى حبيب
رد بسيط على الجميع
هل تعلموا اننا فى عصر الاحتراف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وهل تعلموا ما معنى الاحتراف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لاى نادى الحق فى توقيع عقد مع اى لاعب طالما الاوراق رسمية وقانونية
كفاية تعصب اعمى وكره للنادى المنافس كره اعمى
دى رياضة مش حرب ياناس
زملكاوى لنهاية العمر
انا معاك احنا فى الاحنراف بس الاحتراف انك تكون عارف ان لعب ماضى معا لعب واللعب واخد فلوس وتروح تمضى
معاه لو هو ده الاحتراف مش عايزينو
ostaz4u
بخصوص معتصم سيتك تابع فى الجول وانت تعرف الكلام الى بقولو ده صح ولا غلط ومردتش ليه على حكاية انكو بتعجزو الفرق الى قدامكو ختى لو مش محتاجين اللعب وبعدين انا موليد سنة 90 معرفش اكيد الى حصل سنة 90
بنعجز مين ياعم هو فيه غير الزمالك بينافس الأهلى وبعدين اللى إحنا بنعمله ده لمصلحتكم لأن كده مش حتلاقوا حتى المركز الثانى وبعدين يعنى هو إنت كنت رديت على كل كلامى اللى أنا قلته قبل كده وبعدين هو فى الجول برضو جاب الخبر منين وماهو نفس السؤال بيفرض نفسه
زملكاوى لنهاية العمر
طيب تبرر ايه انت ان معتصم كان قبل ما يسافر العمرة كان موافق على الزمالك ومرحب وبتصل بحسام عشان يخلص اجراة انتقاله لزمالك ولم رجع غير رايؤ 180 درجة
زملكاوى لنهاية العمر
مردتش يعنى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تاني صفقة مدوية للأهلي: الزمالك يبيع احمد مجدي (لاعب الزمالك) للأهلي