نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاشور الأدهم فى تصريح يسىء له : لو أبويا أهلاوى كنت تبرأت منه

لابد للاعبى كرة القدم وخاصة نجوم الأهلى والزمالك أن يختاروا كلماتهم وتصريحاتهم قبل أن ينطقوا به حتى لا تجعلهم سخرية للإعلام وللجماهير
ففي تصريح مثير له عبر شاشة مودرن كورة أكد عاشور الأدهم أن الزمالك أفضل أندية مصر ، وقال: لو أبويا أهلاوي كنت (أتبريت) منه!.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وأردف الأدهم : والدي زمالكاوي ، وبورسعيد كلها تشجع الزمالك بعد تشجيعها للنادي المصري البورسعيدي. وأكمل الأدهم سلسلة تصريحاته النارية لبرنامج كورة أون لاين قائلاً: الإعلام لا يتعامل بحياد مع نادي الزمالك ، الإعلام ظلوا يهنئون الحرس بعد تعادله مع الزمالك ، وأعلنوا خروج الزمالك من السباق مبكراً ، وهذا ليس بالامر المنطقي.
وعندما تعادل الأهلي مع إتحاد الشرطة الرياضي ، أكد الجميع قدرة الأهلي علي المنافسة ، وتعويض ضياع النقطتين. ووعد الأدهم جمهور الزمالك بأن يبذل اللاعبين قصاري جهدهم لتحقيق الإنتصارات والبطولات لنادي الزمالك.

المقال "عاشور الأدهم فى تصريح يسىء له : لو أبويا أهلاوى كنت تبرأت منه" نشر بواسطة: بتاريخ:
!XP!
طب وايه اللى فيها
هو مش بيحب الاهلى ومش بينافق زي ناي تانيه كتيررررررررررررر
كده عداه العيب
ايتن
هههههههههههههههه ربنا يشفية لو ابوك اهلاوي هتتبري منة واضح ان انت ..............
نو كومنت
ميرسي
ostaz4u
طب وايه اللى فيها
هو مش بيحب الاهلى ومش بينافق زي ناي تانيه كتيررررررررررررر
كده عداه العيب
أنا أعرف عنك من مناقشات سابقة حبك للنقاش الهادف يعنى المفروض لما حد يخطىء نقول إنه أخطأ طيب أنا أعرف عنك إنك إسماعلاوى لو أبوك أهلاوى هل سوف تتبرأ منه ياريت ترد عليا على فكرة أنا أهلاوى صميم جدا جدا ول أصدقاء كتير بحبهم وأحترمهم بيشجعوا الزمالك مش حأقول أبويا ولا أخويا بقول أصدقائى
!XP!
أنا أعرف عنك من مناقشات سابقة حبك للنقاش الهادف يعنى المفروض لما حد يخطىء نقول إنه أخطأ طيب أنا أعرف عنك إنك إسماعلاوى لو أبوك أهلاوى هل سوف تتبرأ منه ياريت ترد عليا على فكرة أنا أهلاوى صميم جدا جدا ول أصدقاء كتير بحبهم وأحترمهم بيشجعوا الزمالك مش حأقول أبويا ولا أخويا بقول أصدقائى
اممممممممممممم
تمام خالص انا ابويا اهلاوي واشطه خالص
بس هو كده وانا كده
مش هنحاسب الناس عشان شخصياتهم
وبعدين انا الشله بتاعت كلها اهلاويا معدا 2 انا وواحد زملكاوي وعادى وزى الفل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد الظهور الأول لإبنة هيفاء وهبي التي تبرأت منها .. لن تصدق مدي جمالها
الإذاعة المصرية: عاشور الأدهم يقترب من الأهلى.. ونفى أحمر للخبر!