نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة رابطة مشجعي نادي الزمالك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اهلوية فى منتدى الزملكوية

هما كلمتين سواء الزمالك فوت الماتش اولا كده كده هو خسران فبلاش الزمالك يعمل نفسه ملك الكورة فى مصر وافتكر انه السادس ولسه واهدى للزمالك والزملكوية اغنية محمد فؤاد (شايف نفسك على ايه)

المقال "اهلوية فى منتدى الزملكوية" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
وانا بحب اهدي للاهلي اغنية (باينله ضاع)
مــأدى الـفـنــأن
ونا بهدى اغنيه بحبك يا زمالك وهارد لك للاهلى على الدورى ويتعوض ده ان اتعوض مع احترامى الكامل للاهلاويه وانتظرو اعصار الزمالك الموسم الجى اخووكم الزملكااوى جدااا وكبير رابطه مشجعى ومحبى نادى الزمالك بعين شمس مـــــــأدى الــفــنـــــأن
مــأدى الـفـنــأن
ممكن رجااء بس يا جماعه عاوز احط صوره اعمل ايه ؟
abdobasha
دوس على
Ahmed Abdo
Ahmed Abdo
زمـــــالك زمــــــالك زمــــــالك زمــــــالك زمالك زمــــــــالك زمــــــــالك زمـــــــــالك
فى القلب مهما حصل وانا بهدى للزمالك اغنية (جوه الروح)
وللاهلى (شيفك مصدق نفسك)
زمــالكـــــــاوى مهما حصــــــــــــــل
Ahmed Abdo
[ال

تا تالتبللاتالتا تاتلتاللت الت البابلاب اببلالاللابلا ايبليب لبي
تنانالتالتبلايبا لب[IMG]bmp[/IMG]
Ahmed Abdo
معلش ياجماعه على الى حصل كنت بجرب حاجه
انامكنش اصدى
nonosh
صحيح الى اختشوا ماتو على راى المثل
ااقرع ونزهى ........الله يرحم الزمالك
GrEeN EyEs
ايوة حنا فوتنا واللى مش عاجبه يقلدنا
ولا ناسيين الاعب كريم شمية لاعب السلة بالنادى الاهلى فى تصريحاته السنة الى فاتت لا قال احنا سيبنا لماتش للجزيرة عشان الزمالك مش ياخده؟؟؟
Ahmed Abdo
هااااااى يا nonosh
منوره منتدى الزمالك
شروووق
المنتدى بنور بالاهلوية كلهم
ضوء القمر
بتعملى ايه هنا يلا اخرجى بره يلا بره هههههههههههههههههه هان منطقه ابناء الزمالك يعنى حرام يتواجد عليها اى جاسوس اهلاوى يلا مين هنا عشان يخرج الجاسوسه دى من هنا ههههههههههههه

الزمالك دائما فى القلب

احمد انت مش معايا ولا ايه ؟؟

helal
Ahmed Abdo
جامد ياهلال .
هى لو مش عيزه تمشى هرشها بمضاد حشرى
Ahmed Abdo
يا هلال لما تخلص الموضوع بتاعك عرفنى
محمد ماندو
يا جماعه خلينا نتكلم بصراحه ده الزبالك اللى لعب الاهلى
Ahmed Abdo
انا ليه مش عارف ليه مدين الموضوع اكبر من حجمه .............
الاهلى لو فريق جامد يأخد الدورى بمجهوده مايبصش لغيره
مــأدى الـفـنــأن
شروق احنا مش ملوك الكوره ولا حاجه احنا نادى الفن والهندسه محدش سمانا شياطين حمر وكلمه ليكى يا شروق صدقينى مفيش اعظم من جمهور الزمالك استحملناه وهنستحملو لاان قلبنا ابيض لون فانله الزمالك وعفواا يــأ وطــنــى الزمـــألــك هوا وطــنـى متنسيش يا شروق حتى الاغانى بتعتنا راقيه اسمعى للشفعى اغنيه بحبك يا زمالك وشوفى الرقى فيها مش اشكى برا را را وهوبا هوبا وابو تريكه عماد متعب وحاجه سووقيه للغايه حتى اشبالنا حازم امام الصغير اتفرجى على مهاراتو واازاى القنوات الملاكى بتاعه نادى الهنود الحمر قالت عليه ايه خشى على اليو توب شوفى لقطه مزيع قناه الحياه وهوا بيقول على حازم الولد رائع الولد بارع فتح لنفسو شارع شوفو عمل فى جلبرتو ايه شوفو احمد السيد ملوش حل يا جماعه ولا مدحت شلبى الاهلاوى وهوا بيقول لا لا يا جماعه الولد حازم ده مش معقول ايده ده حاجه تفرح والله وده كلامكو ومنكو شكرا لحسن مشاهده كلامى شروق وهارد لك للاهلى فى البطوله الافريقيه وعقبال الدورى
مــأدى الـفـنــأن
اما الكومنت بتاعك ياشروق على تفويت متش الاسماعيلى ده شى طبيعى وفتوره موسم 2002 2003 دول ولاد عمنا وحبايبنا كفايه الترحيب بتعهم لينا لما بنبقى ضيوف عندهم فى اسماعليه وحنا بنردلهم ده لما بيكونو عندنا وتفرجى بيستقبلو الاهلى ازاى لو فى قنابل نابالم يحيووه بيه هيعملو ولو فى ننوى هيحدفوه بيه بس سؤال يا شروق مفكرتيش ليه الكره ده للاهلى سواء الاسماعيلى او المصرى ؟ هرد عليكى علشان تعرفى مين وايه هوا نادى المبادء بتاعكو ايام النكسه الاسماعليه وبور سعيد الاسرائلين الى هما الصهاينه قرايب النادى بتعكو هدمو استاد اسماعليه وبورسعيد ومكنش ليهم ملعب يتدربو عليه ويلعبو متشتهم لجئو للنادى الاهلى الاول طردتوهم شر طرده ولا كاائنهم مش من مصر لجئو لنادى الزمالك نادى الزمالك رحب بيهم وفتح ملعبو ليهم مقفلش الباب زى نادى المبادء وحطى تحتيها 100 خط بقى الاسمعيلى الاول والمصرى البورسعيدى والزمالك اخر واحد يتدرب ووزع المباريات مع الاسماعيلى والمصرى البورسعيدى اادى يااستى نادى الزمالك الى متكتره عليه انو يكون ملك الكوره فى مصر لاكن الزمالك ملك قلوب الزملكاويه وتاج راس وفخر لااى زملكاوى السادس العاشر بيلعب فى القسم التانى بردو هوا الملك وهوا تاج الراس وبليز رجاء سلميلى على نادى المبادء الى بسمع انهم قالو هيغدو الدورى السنادى بفارق 15 نقطه صحيح الكلام ده يا شروق ؟ اخوكى فلله مادى الفنان
nonosh
الجماعه الزمالكويه ياريت تاخدو بالكم ان التفويت مش شئ يفتخر بيه بل هو وصمه عار على الجبين
وردا على الاستاذ مادى الفنان كلامك ده ملهوش اى اساس من الصحه كل الحكايه ان المصر البورسعيدى والاسماعيلي جمهوره متعصب جدا ولان النادى الاهلى هوا احسن نادى في مصر وافريقيا فهما غيرانين مننا وصراحه بقي
جماهير المصري والاسماعيلي جماهير همجيه ومتعرفش حاجه عن الزوق العام
ولو سمحت متدخلش اسرائيل وتربط الاهلويه بيهم عيب اوى الكلام ده ومتنساش اننا في الاخر مصريين اذا كنا مسلمين او نصاري بننتمى للاهلى فاحنا برضه مصريين
ووالله وبحلف بالله ان انا زعلانه جداا على الى الزمالك وصله لانه فعلا كان مدرسه بس ده كان زمان للاسف
وانا من رايي ان الى خلى اللعيبه توصل لهذه الدرجه من البرود مجلس الاداره المتخاذل جدا معاهم والجمهور الى موراهوش غير انه يقاوح الاهلويه ويضد فيهم ولا اكننا مصر واسرائيل
ورجاء يا جماعه بلاش استفزاز في الاهلويه لانكم وصلتونا لمستوى في الكلام ميصحش انه يتقال وانا بعتذر على ردى الاولانى لان كلنا اصدقاء ومينفعش الكلام يوصل للدرجه دى ما بينا
Ahmed Abdo
والله يا nonosh
انت زى العسل بس انا بحب ارخم على الاهلاويه شويه
ســـــــــــــــــــــــــــوريييييى
وانت منوره النتدى كله
مــأدى الـفـنــأن
يا هلا بيكى مره اخره يا شروق وسط عشاق نادى الزمالك هههههههههههههههههه
مــأدى الـفـنــأن
عمتا انا بعتزر يا شروق بس زى منتى بتنتمى لنادى الاهلى انا بردو بعشق تراب نادى الزمالك ومستحملش اى كلمه عليه علشان كده ده كان ردى اما تعصب جماهير المصرى والاسماعيلى له صله بلى قلتو واسئلى حد كبير ياشروق يعرف فى التاريخ بتاعه الانديه الرياضيه ونتى تعرفى وعلى فكره ولدى الله يرحمو كان اهلاوى متعصب وكنت بردو برد عليه وبعاير نادى الزمالك بلى كان بيعملو صالح سليم مع اتحاد الكوره ولجنه الحكام الى كان بيغيرها على مزاجو ولا كان هوا الكاف وسورى لكل اهلاوى يسئل صالح سليم كان بيعمل ايه علشان تعرفى بس ياشروق ان مش المصرى والاسماعيلى هما الى بيكرهووه معظم نوادى الاقاليم كانت بتكره الاهلى والكره كبر معااهم علشان الى كان بيعملو صالح سليم ضد اى حكم اوى اى شخصيه فى اتحاد الكوره انو بس يظهر تعصبو على الاهلى ويريت تسئلى يا شروق ولو فى حد اهلاوى دارس تاريخ الكوره يقولها ونا باذن لله هجيبلك كل كلامى ده بالتواريخ والارقام وفى الاخر انتى اخت لينا ياشروق بس بردو اسئلى عن الى عملو الاهلى مع المصرى والاسماعيلى ايام النكسه هههههههههههههههه
مــأدى الـفـنــأن
السلام عليكم اولا انا سمعت ان الاهلى بيدلل على مدرب صحيح هوا مانويل باع الاهلى من اول وقعه كده وراح منتخب انجولا لجل خاطر الابن المدلل ليه فلافيو واتحدى ان فلافيو السبب الرئيسى فى رحيل اعظم مدرب اجنبى جه فى تاريخ الكوره المصريه ونا زملكاوى وبعترف بكده

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
انشاء منتدى / تصميم منتدى الحلم يتحقق مع استضافة احلى منتدى المجانية
هي دموع الزملكوية السنة دي ع حسابي ههههه
بالصور : لافتة اهلوية ساخرة "القذافى سرق التوك توك بتاعى"