نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

دعوة للانضمام لمجموعة الربح من موقع yousaytoo وزيادة الارباح واهم النصائح وطريقة التسجيل

السلام عليكوم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

في الحقيقة انا سجلة باسم mahdinet55

وهده صفحتي على الموقع

http://www.yousaytoo.com/mahdinet55

المقال "دعوة للانضمام لمجموعة الربح من موقع yousaytoo وزيادة الارباح واهم النصائح وطريقة التسجيل" نشر بواسطة: بتاريخ:
سامي السعوديه
موقع فاشل فاشل فاشل فاشل

اشتركت ووضعت 10 مواضيع حصريه وعدد مرات الظهور الى الان 5

وبنفس الوقت فتحت مدونة بلوجر وعدد مرات الظهور فوق ال 20

ليومين
caser22
موقع فاشل فاشل فاشل فاشل

اشتركت ووضعت 10 مواضيع حصريه وعدد مرات الظهور الى الان 5

وبنفس الوقت فتحت مدونة بلوجر وعدد مرات الظهور فوق ال 20

ليومين
اخى سامى للاسف انت فعلا معندكش صبر ودة هيكون سبب لفشلك الزريع مع اى محاولة لمشاركة ارباح ادسنس ودة لعدة اسبا

اولا مابتديش لنفسك فرصة انك تدور وتتعلم ازاى تزيد معرفتك من الاعضاء بخصوص الموضوع

ثانيا انت مسجل من فترة قريبة جدا يعنى ممكن صفحاتك لسة متارشفتش

ثالثا لية مابتحاولش تصبر وتجتهد لحد فعلا ما تتاكد ان دة موقع فاشل

بالنسبة للموقع فهو موقع ناجح جدا من وجهة نظر عدديد من الاعضاء ومن وجهة نظرى اتمنى يكون عندى موقع نصف دة

اما بالنسبة لنظام مشاركة الارباح بالموقع فالاعضاء تناقشو وحسبو كويس او ى وبكل دقة حسابات عائدات هذا الموقع وقدروها بانها اكثر من رائعة لعدة اسباب

واذا انت عايز فعلا تنجح فى الربح من ادسنس اهم نقطة لازم تتعلمها الصبر ثم الصبر والاجتهاد طبعا مهم جدا لانجاح اى عمل

واتحدى انك عملت بنصائح الاعضاء حول طرق زيادة الارباح من البرنامج دة لانها كلها محتاجة شوية وقت

عايز اقولك حاجة بس هوفر وقتى لحد لما اشوف انت فعلامهتم بالموضوع ولا انت ياست منة ومفيش فايدة زى ما قال سعد زغلول
zapata

طريقة عمل موضوع 80% حصرى واضافتة لموقع yousaytoo

اولا : سوف نستخدم اداة yahoo trending now

اذهب للموقع التالى

http://www.yahoo.com/

بعد ذلك ستجد الصفحة بهذة الطريقة كما ب

بعد ذلك ستجد كلمة trending now وهى اهم صيحات ياهوو او ( اهم المواضيع الذى يبحث عنها الاجانب بمحرك البحث ياهوو )

يمكنك اختيار اى عنوان وتبدا بعمل موضوع متعلق بة

يمكنك عمل ذلك بطريقتين اما استخدام محرك البحث ياهوو او جوجل

وذلك للبحث عن مواضيع متعلقة بالعنوان

الطريقة الاولى : هى بالضغط على العنوان مباشرة لتظهر نتائج البحث على الياهوو

الطريقة الثانية : وافضلها لاسباب اذكرها لاحقا هى بعمل كوبى لكلمة العنوان ووضعها بمحرك البحث جووجل كما موضح ب

و بحث لتحصل على نتائج البحث المتعلقة بالعنوان كما موضح

الان تاتى للمهم وهو بناء موضوع مميز وحصرى لاضافتة لموقع yousaytoo

هناك اكثر من طريقة لعمل محتوى او موضوع انجليزى .....

الطريقة الاولى : بعد الحصول على نتائج متعلقة بعنوان الموضوع الذى سوف تقوم ببنائة

ادخل للمواقع التى تحتوى على الموضوع وافضل زيارة اكثر من موقع لعمل ذلك

الان لديك اكثر من موضوع وتريد عمل منهم موضوع واحد خاص بيك

نصائح لاختيار المواقع المرتبة بموضوعك الجديد

اولا حاول اختيار مواقع غير رئيسية وفى صفحات البحث الاولى مثل الصفحات الخاصة بجوجل او ياهوو او المواقع الاخبارية العالمية وموسوعات المعرفة مثل ويكيبيديا لانها لها حقوق ملكية وفكرية لمواضيعها

المهم
اعمل كوبى وبست للمواضيع فىى المواقع الذى اخترتها

واعمل عملية نقل للموضيع وابدا بتغيير عنوان الموضوع والمقدمة ليصبح الموضوع غير منقول ويارشف فى جوجل ارشفة جيدة وفى مدة اقل

حاول اختيارعناصر مختلفة من مواقع مختلفة لعمل موضوع خاص بك وهذة طريقة ( عمل موضوع ميكس من كذا موقع )

الطريقة الثانية وهى افضل وتجعل محتواك حصرى

بالضبط كما فعلنا بالطريقة السابقة بتجميع كذا موضوع من كذا موقع متعلقين بالموضوع الخاص بيك

1- ابدا بترجمة الموضوع لتعرف عن ماذا سوف تكتب وما اهميتة بالنسبة لمواضيع متعلقة بة

2- ابدا بالبحث بالغة العربية عن مواضيع تشابة عنوان موضوعك

3- بعد البحث والحصول على مواضيع بالغة العربية متعلقة بعنوان موضوعك ابدا بترجمتها باستخدام اداة جوجل للترجمة

http://translate.google.com.eg/#

بعد الترجة اصبح لديك الان فعلا موضوع حصرى يمكنك ان تضعة فى موقع ويتصدر الصفحات الرئيسية

يمكنك الاستعانة ببعض الادوات لتساعدك بعمل موضوع صحيح ومتميز مثل اداة التاكد من الجرمر للغة الانجليزية

من هنا

http://www.spellchecker.net/spellcheck/

وسوف اشرحها لاحقا مع اداة عمل محتوى حصرى من موضوع منسوخ بالكامل

فى انتظار ردودكم واهم استفسارتكم لعمل موضوع حصرى ومميز

بالتوفيق ان شاء الله

الله عليك شرح ممتاز يا بطل ، انك من الأعضاء المميزين فعلا اتمنى لك التوفيق في اعمالك حفظك الله .
godzela55
انا سجلت يا جماعة وهجرب

دة موضوعي

في الموقع وشكرا يا سيزر ع الشرح الرائع

http://www.yousaytoo.com/strangest-b...s/368810?18809
gehad sayed
شكرا على الموقع والشرح الرائع

وده الرابط بتاعى

http://www.yousaytoo.com/gogooo119/?18870
kemo303
وانا سجلت باسم kemo303
caser22
اهم النصائح للحصول على نقرات من الموقع

1- ابحث عن مواضيع تهم الاعمار من سن 30 سنة الى 50 او اكثر ( مواضيع يهتم بها كبار السن

من خلال البحث من اهم هذة المواضيع التامين الصحى والعلاج والصيدليات الالكترونية وعلاج الادمان والادوية و جمعيات الرعاية الصحية

2- اهتم بمواضيع ذات طابع اقتصادى وتهتم باسواق المال

وذلك لان المواضيع الذى من هذا النوع بتعرض اعلانات شركات فوريكس والمعروف ايضا بانها اعلى اسعار للنقرات

اهم من كل دة انك تعمل موضوع عنوانة يشد حتى تجعل زائر الموقع يضغط على رابط موضوعك وكدة يبقى انت وصلت لـــ40% من الربح باقى ان الموضوع يشد الزائر فيبقى فى الموضوع فترة طويلة ( يعنى نقرة عالية ) او يعمل للموضوع رات او يترك كومنت وهذا ايضا مكسب للموضوع لانة يجعل الموضوع يظهر بالصفحة الرئيسية والصفحات الاولى من الموقع

سوف اقوم بعمل قائمة تضم كلمات مفتاحية لاهم واعلى المواضيع ربحا ولكن لحين\ الوقت لا تتكاسل وابدا بنشر على الاقل 5 مواضيع يوميا .........

الاهم ايضا بناء صداقات فى الموقع والتعرف على اعضاء المشاركين فى الموقع وزيارة مواضيعهم والتعليق عليها

بالتوفيق ان شاء الله
zapata
بارك الله فيك والله مساهمة مميزة من عضو مميز ، امثالك من نبحث عنهم بالمنتديات اشخاص يقدمون كل شيئ بدون مقابل ، مواضيع جيدة ومعلومات مفيدة .

تقبل تقديري واحترامي .

تقييمي لهذا العضو caser22 : 10/10
caser22
بارك الله فيك والله مساهمة مميزة من عضو مميز ، امثالك من نبحث عنهم بالمنتديات اشخاص يقدمون كل شيئ بدون مقابل ، مواضيع جيدة ومعلومات مفيدة .

تقبل تقديري واحترامي .

تقييمي لهذا العضو caser22 : 10/10
شكرا لك على تقييمك هذة افادة اعتز بها

وكنت عايز اتناقش معاك بخصوص موقع الربح yousaytoo.com

اية الاخبار والنظام بتاعة عامل معاك اية

فانت من اول الخبرات بالمنتدى علما بهذا الموقع وطرق الربح منة
بصراحة ربى الذى لا إله إلا هو
إنت عامل موضوع مميز
مميز
مميز
شغل أكثر من رائع فعلا
تسلم الأيادى
وبإذن الله أنا معاكوا
إسمى على يوسايتو
twilighter
والحساب محظور حاليا ولكنى كلمت إدارة الموقع وبإنتظار الرد
وفى حالة الرد بقفل الحساب نهائيا هاعمل حساب تانى بإذن الله
( لكن بكود أدسنس مختلف ومن جهاز أخر حتى لا تتعرض حسابات أدسنس للخطر والحظر)
تقبل تحياتى يا قمر على المجهود الجميل والمعلومات المفيده
بالتوفيق
caser22
ارباح خيالية من موقع yousaytoo.com

اليوم فتحت حسابى وجدت ارباح تصل ل 47 دولار مكنتش مصدق

والدليل صورة من حساب ادسنس

بجد الموقع اثبت جدارة فى زيادة الارباح من المحتوى الاجنبى الان لك الاختيار

ونصيحتى بسرعة التسجيل واضافة المواضيع والصبر حتى ترى ارباح حقيقية من الموقع

اتمنى للجميع الحصول على ارباح مماثلة ..... بالتوقيق للجميع ان شاء الله

سارع بالتسجيل ف الموقع من هذا الرابط حتى اتكن من اضافتك وجعل مواضيعك ف الصفحة الرئيسية للموقع

www.yousaytoo.com
zapata

سارع بالتسجيل ف الموقع من هذا الرابط حتى اتكن من اضافتك وجعل مواضيعك ف الصفحة الرئيسية للموقع

www.yousaytoo.com

ملاحظة بسيطة فقط يجب عليك مراسلة جوجل ادسنس لإبلاغهم بنشاط غير عادي بحسابك لأن نسبة النفرات الى الظهور مرتفعة جدا 60 % واعتقد انك لم تلاحظ ذلك للحفاظ على حسابك راسلهم من خلال هذا الرابط https://www.google.com/accounts/Logi...act%26rd%3D1&/

يجب عليك تسجيل الدخول بنفس بيانات حساب ادسنس الذي تستعمله بموقع يوسايتو.

ومبروك عليك الأرباح وزاد الله في مالك .
الخطير جدا
ياجماعه

انا جاتلي فكرة حلوة اوي

انا اقدر اجيب في اليوم 300 زائر تقريباً لمدونتي
ياترى

لو حطيت وصلات موقع يوساتو
ونشرتها

دا مخالف ؟؟؟؟

ولا لازم يكون ايجاد الموضوع عن طريق البحث
ياهو او جوجل ؟؟؟
safwen

www.yousaytoo.com
ماشاء الله سعر الظغطة اكثر من 7 دولار ,ممكن تعطينا الطريقة لهذا الإنجاز
reemhmam
ما شاء الله6 نقرات ب 47 دولار
ده شئى مميز
ولكن لاحظت ان عدد الزوار كان 10 فقط مما رفع
نسبة النقرات الى 60%
خلى بالك جداا
ولازم تراسل الدعم فى جوجول
انا مرة فى فليسكا جاءت لى نقرة واحدة ب 8 دولار
و10 نقرات ب 25 سنت
ولقيت نسبة الظهور عالية جدا عدت ال80%
طبعا راسلت الدعم وطبعا مردش عليه
لانه مش مهم اوى وطبعا لم يخصم ال 8 دولار ايضا
اعمل اللى عليك
وخلى بالك فى هذا الموقع بالذات
لانه تحت عين ورعاية جوجول
راقى باخلاقى
انا اشتركت ياشباب وادينا بنجرب واسمى islam3bdo
دى صفحتى http://www.yousaytoo.com/islam3bdo/

وياريت نتابع ونشوف حاعمل باذن الله قناة للموقع ونشوف التجربه وساوافيكم بكل الاخبار

بشكر صاحب الموضوع اللى مابخلش علينا بالموقع
zapata
انا اشتركت ياشباب وادينا بنجرب واسمى islam3bdo

وياريت نتابع ونشوف حاعمل باذن الله قناة للموقع ونشوف التجربه وساوافيكم بكل الاخبار

بشكر صاحب الموضوع اللى مابخلش علينا بالموقع

شكرا لك يا أرقى عضو ، تاكد بأنني لن ابخل عليكم باي معلومة اراها تفيد اعضاء هذا المنتدى المحترمين .
caser22
يا جماعة اهم حاجة ف الموقع دة الصبر ثم الصبر ثم الصبر وخمس مواضيع يوميا مشهياخدو منك اكتر من ربع ساعة

وكمان الموقع ارباحة العادية مش قليلة بالعكس دى ارباح محترمة بس عايزة صبر وبناء علاقات مع الاعضاء بالموقع

وشكرا لرد الاعضاء

وطبعا انا قمت بمراسلة جوجل وبلغتهم عن نشاط غير طبيعى بالحساب وزى ماقالت العضوة reemhmam سابقا وطبعا جوجل مردوش علية

عارفة لية اصلهم مش دافعين حاجة من جيبهم بكل بساطة

اما عن اهم نصائح الارباح العالية دى فانا كتبت فى الفترة الاخيرة موضوعات عن البنوك وبنوك سويسرا

واعتقد النقرات جت من مواضيع زىدى كمان مواضيع علاج الادمان والتامين الصحى ( طبعا مش الى عندنا ف مصر ) ومواضيع الصيدليات الالكترونية نقراطها عالية هى كمان

خلى بيننا تواصل من خلال الموقع والموضوع دة عشان نقدر نفيد بعض من التجربة الخاصة بالموقع

رابط التسجيل بالموقع

www.yousaytoo.com

بالتوفيق للجميع ان شاء الله
safwen
ياجماعة باركولي موضوعي في الصفحة الرئيسية , لكن غريبة موضوعي يحتوي على تعليقين و 10 تقييمات وتجاوز موضوع اللأخ كاسر الذي يضم 17 تقييم و تعليقين غريبة فعلا
Dr HanaFi
السلام

انا ايضا اشتركت
safwen
http://www.yousaytoo.com/safwn
هذا رابط صفحتي
caser22
ياجماعة باركولي موضوعي في الصفحة الرئيسية , لكن غريبة موضوعي يحتوي على تعليقين و 10 تقييمات وتجاوز موضوع اللأخ كاسر الذي يضم 17 تقييم و تعليقين غريبة فعلا
موضوعك ممكن يتجاوز موضوعات كتير تقيمها اعلى منك حسب الفترة التى تم نشر الموضوع بها

وذلك لان الصفحة الرئيسية تدخل مباشرة على مواضيع اخر 24 ساعة فعامل الموضوع الاحدث مهم جدا

وذلك بقول للناس بلاش تحطو لمواضيع كلها فى نفس الوقت الا لو مكنش عندك وقت خلاص حط مواضيعك مرة واحدة واتركها لتعليقات الزوار واعضاء الموقع

اما الافضل فوضع المواضيع بصورة متقطعة
caser22
طلب من الاعضاء والزوار المشاركين فى المجموعة وموقع مشاركة الارباح yousaytoo

ارجو ترك رابط للصفحة الشخصية هنا بالموضوع او على الاقل رابط لاخر موضوع بالموقع

وذلك لسهولة الوصول للاعضاء المشاركين بموقع yousaytoo من خلال الموضوع الخاص بمنتدى نجوم مصرية

حتى يسهل دعم مواضيع الاعضاء من خلال المجموعة وجعلها فى الصفحات الرئيسية للموقع

zapata
شكرا لك يا بطل انا شايف انك محتل الصفحى الرئيسية بمواضيعك ، اتمنى لك حظا سعيدا مع هذا الموقع انك الوحيد الذي عرف كيف يتعامل مع هذا الموقع ، ان شاء الله تكون الرباح في المستوى المطلوب .

تقبل تحياتي .
ashraf_frin
يا جماعة اشرحولنا ازاى نكتب موضوعات
انا حاسس انى بكتب غلط
بكتب الموضوع مرتين
مرة فى الشمال وبعدين فى اليمين
اشرحولنا ازاى نكتب موضوعات بالتفصيل بدل ما نتم عاملين تجرو على الربح بس
caser22

السلام عليكم ورحة الله وبركاتة

ياريت الناس الى بتسجل فى الموقع تسجل من خلال الرابط الموجود فى الشرح بتاع التسجيل عشان اقدر اضيفهم عندى وارفع مواضيعهم فى الصفحة الرئيسية او على الاقل الصفحة التانية والتالتة

لان دول اكتر صفحات بيجى منها مشاهدات

وكمان لما بتسجل من خلال الرابط بتاعى الموقع بيحسبلى 15 % من قيمة ارباحك عندى فى الحساب مع العلم ان ارباحك الى هى 50% من مواضيعك زى ماهى يعنى ال15% الى بتيجى لحسابى بتيجى من الموقع او من ال50% بتاعت الموقع .

فياريت الناس تسجل من الرابط دة
www.yousaytoo.com

نيجى لنقطة هامة وهى المواضيع الهامة الى ممكن نتحصل منها على ارباح عالية من الموقع

المواضيع تم ذكرها فى شرح الموضوع سابقا واذا فى حد عندة استفسار تحديدا ياريت يكتبة فى الموضوع وسوف اقوم بالرد على استفسارة باقرب وقت

تقسيم جيد لوضع مواضيعك

1- مواضيع عن البنوك مثل بنوك سويسرا واوروبا عدد 2 موضوع

2- مواضيع التامين الصحى و الصيدليات الالكترونية ( شراء الدواء من خلال الانترنت ) عدد 1 موضوع

3- مواضيع متعلقة بالذهب والبترول واسعار العملات وبورصة داو جونز الامريكية عدد 1 موضوع

4- مواضيع الدراسة على الانترنت او الشهادات من خلال النت عدد 1 موضوع

كدة بقة عندك خمس مواضيع ممكن تنشرهم يوميا

قريبا ان شاء الله سوف اضيف اكثر الكلمات المفتاحية الغلية والذى تجد بها هذة المواضيع

وكما ذكرت سابقا بطرق البحث عن اهتمامات المستخدمين لاجانب بالموضوع وبالصور من اكثر من طريقة

قم بمراجعة الموضوع جيدا

مع بعض التعليقات على مواضيع الاعضاء وتبادل الاراء حول مواضيعهم

فبذلك تكسب صداقة الاعضاء ويقومو بالتصويت لموضوعك

واى استفسار كما قلت تفضل بوضع استفسارك هنا بالموضوع
caser22
ياجماعه

انا جاتلي فكرة حلوة اوي

انا اقدر اجيب في اليوم 300 زائر تقريباً لمدونتي
ياترى

لو حطيت وصلات موقع يوساتو
ونشرتها

دا مخالف ؟؟؟؟

ولا لازم يكون ايجاد الموضوع عن طريق البحث
ياهو او جوجل ؟؟؟
بص ياباشا طريقتك دى مش مخالفة خالص بالعكس دى طريقة كويسة جدا تارشفلك موضوعك كويس وتجيبلك مشاهدات كتير كمان والدليل انى سالت الدعم بتاع الموقع وكانت دى رسالة الرد بتاعتو

Hello Caser,

Inviting friends from social networking sites and chart rooms to view your articles doesn't violate YouSayToo's Terms of Use.

To be sure if such actions are Okay with AdSense please read AdSense program policies.

Best regards,
YouSayToo team

كان سؤالى زى ماانت سالت بالضبط وزودت على كدة انة لو كان خطر على حساب ادسنس الخاص بى

وكان الرد بتاعهم ان كدة مش بيتعارض مع سياسات الموقع واذا كنت عايز تتاكد انة مش خطر على حساب ادسنس راجع قوانين ادسنس وقوانين ادسينس ليس بها اى بند يمنع ذلك

بالتوفيق ان شاء الله

وعلى فكرة كنت عايز اضيف انى بعمل كدة لاغلب الناس الى مشتركين خلال الرابط بتاعى فى موضوع شرح التسجيل

وبقوم بنشر مواضيعهم الى بيضفوها لموقع YouSayToo فى مواقع التفضيل او مواقع النشر الاجتماعية وبكدة اقدر اساعدهم فى نشر مواضيعهم وارشفتها سريعا

وسوف اضيف لاحقا قائمة من اهم المواقع الاجتماعية الى بنشر فيها مواضيع الاعضاء
medo elkady
وربنا انت نجم ومعنديش اى استفسار
لانك بصراحه مش بتبخل علينا بحاجه
ودا رابط صفحتى فى الموقع
medo
طبيب روحانى
تقسيم جيد لوضع مواضيعك

1- مواضيع عن البنوك مثل بنوك سويسرا واوروبا عدد 2 موضوع

2- مواضيع التامين الصحى و الصيدليات الالكترونية ( شراء الدواء من خلال الانترنت ) عدد 1 موضوع

3- مواضيع متعلقة بالذهب والبترول واسعار العملات وبورصة داو جونز الامريكية عدد 1 موضوع

4- مواضيع الدراسة على الانترنت او الشهادات من خلال النت عدد 1 موضوع

كدة بقة عندك خمس مواضيع ممكن تنشرهم يوميا

قريبا ان شاء الله سوف اضيف اكثر الكلمات المفتاحية الغلية والذى تجد بها هذة المواضيع

وكما ذكرت سابقا بطرق البحث عن اهتمامات المستخدمين لاجانب بالموضوع وبالصور من اكثر من طريقة

قم بمراجعة الموضوع جيدا

مع بعض التعليقات على مواضيع الاعضاء وتبادل الاراء حول مواضيعهم

فبذلك تكسب صداقة الاعضاء ويقومو بالتصويت لموضوعك

واى استفسار كما قلت تفضل بوضع استفسارك هنا بالموضوع
[/size][/center][/quote]

طب ممكن حضرتك اهم الموقع علشان نلخص منها الموضيع والاخبار عن البنوك والتامين الصحى والبورصه والشهاداه عبر الانتر نت
ويبقى كدا تمام اوى اوى
وجزاك الله خير

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
طرق الربح من موقع yousaytoo وكسب أكثر من 3 دولار يوميا بأدسنس مضمون
أسرار الربح من موقع yousaytoo وأدسنس ـ شرح مهم
ساهم في اثراء موقع منظمة جودة الصحة في افريقيا، دعوة للانضمام إلى اسرة كتاب asqh