نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

دعوة للانضمام لمجموعة الربح من موقع yousaytoo وزيادة الارباح واهم النصائح وطريقة التسجيل

السلام عليكم ، انصح الجميع باتباع نصائح العضو caser لقد كتب مواضيع مفيدة ولم يترك لي ما أضيفه ، ففي كل مرة تراودني فكرة الا وأجده سبقني اليها ، على العموم الف شكر لهذا العضو المجتهد .
مشكور يا كبير على الرد الجميل دة ولولا معرفتك بالموقع ونشرة بالمنتدى مكنش زمانا سمعنا عنة اى حاجة

المقال "دعوة للانضمام لمجموعة الربح من موقع yousaytoo وزيادة الارباح واهم النصائح وطريقة التسجيل" نشر بواسطة: بتاريخ:
caser22
هام جدا للاعضاء الذى تم ايقاف حسابهم بالموقع

هناك طريقة لفك الحظر عن جهازك لتتمكن من عمل حساب اخر او تشغيل الحساب الذى تم ايقافة
الطريقة هى بكل بساطة حذف الكوكيز من المتصفح الخاص بك

بعد حذف الكوكيز ادخل الى الموقع مرة اخرى فتجد الحظر تم ازالتة

بالتوفيق ان شاء الله
godzela55
[CENTER]ازيكم يا جماعة

انا بشكر الكل علي مجهوداته الكبيرة في الشرح للأعضاء وبالنسبة لفكرة الرات يا جماعة انا شايف ان بدأ تنفيذها بس بطريقة مش واضحة وكل عضو بيجي يحط رابط مواضيعه ومنتظر الناس تعمله رات وهو نايم وفي ناس عمالة تعمل رات للاخرين ومش بتكسب حاجة,, لازم يا جماعة ننظم

وصدقوني لو نجحت الفكرة وكل عضو بقي عارف ايه المطلوب منه,, ممكن بعدها كل الناس تدخل مواقع زي stumpleipon و Digg و Reditt ونعمل لبعض رات هناك وساعتها كل هتكسب دهب ,, صدقوني يا جماعة انا اعرف واحد كان بيشتغل في hubpages وحط موضوعه في موقع stumpleupon ودخل 12 واحد عملوا لموضوعه رات خلال ساعتين او تلاتة من وضع الموضوع ,, موضوعه دة بقي بيطلع اول نتيجة في جوجل لما تكتب الكلمة المفتاحية واحب اقولكم وانا شاهد ع الكلام دة ان الموضوع دة قعد يجيب ارباح لصاحبي لمدة 3 اشهر وربح منه حوالي 300 دولار علي مدار الفترة دي

اذن احنا محتاجين بس ننظم

واطلب من الاخ قيصر بعمل موضوع بطريقته الواضحة يعلن فيه عن تبادل الرات ويقوم بعمل جدول للاعضاء الذين يريدون ان ينضموا للجروب,, وكل يوم كلنا نعمل رات لعضو او عضوين هيجي عليهم الدور ,, ولما الفكرة تنجح ممكن نطبقها في التفضيلات الجماعية

zapata
هام جدا للاعضاء الذى تم ايقاف حسابهم بالموقع

هناك طريقة لفك الحظر عن جهازك لتتمكن من عمل حساب اخر او تشغيل الحساب الذى تم ايقافة
الطريقة هى بكل بساطة حذف الكوكيز من المتصفح الخاص بك

بعد حذف الكوكيز ادخل الى الموقع مرة اخرى فتجد الحظر تم ازالتة

بالتوفيق ان شاء الله

والله انت بطل عن جد ، تشكر يا عم
zapata
[quote=godzela55;797190][center][size=4][color=red]ازيكم يا جماعة

انا بشكر الكل علي مجهوداته الكبيرة في الشرح للأعضاء وبالنسبة لفكرة الرات يا جماعة انا شايف ان بدأ تنفيذها بس بطريقة مش واضحة وكل عضو بيجي يحط رابط مواضيعه ومنتظر الناس تعمله رات وهو نايم وفي ناس عمالة تعمل رات للاخرين ومش بتكسب حاجة,, لازم يا جماعة ننظم

وصدقوني لو نجحت الفكرة وكل عضو بقي عارف ايه المطلوب منه,, ممكن بعدها كل الناس تدخل مواقع زي stumpleipon و digg و reditt ونعمل لبعض رات هناك وساعتها كل هتكسب دهب ,, صدقوني يا جماعة انا اعرف واحد كان بيشتغل في hubpages وحط موضوعه في موقع stumpleupon ودخل 12 واحد عملوا لموضوعه رات خلال ساعتين او تلاتة من وضع الموضوع ,, موضوعه دة بقي بيطلع اول نتيجة في جوجل لما تكتب الكلمة المفتاحية واحب اقولكم وانا شاهد ع الكلام دة ان الموضوع دة قعد يجيب ارباح لصاحبي لمدة 3 اشهر وربح منه حوالي 300 دولار علي مدار الفترة دي

اذن احنا محتاجين بس ننظم

واطلب من الاخ قيصر بعمل موضوع بطريقته الواضحة يعلن فيه عن تبادل الرات ويقوم بعمل جدول للاعضاء الذين يريدون ان ينضموا للجروب,, وكل يوم كلنا نعمل رات لعضو او عضوين هيجي عليهم الدور ,, ولما الفكرة تنجح ممكن نطبقها في التفضيلات الجماعية

فكرة رائعة ، انت واحد من بين الأعضاء النشطين الذين نبحث عنهم ويشرفنا انضمامك الينا ، مرحبا بك بين افراد المجموعة
godzela55

فكرة رائعة ، انت واحد من بين الأعضاء النشطين الذين نبحث عنهم ويشرفنا انضمامك الينا ، مرحبا بك بين افراد المجموعة
والله انا اللي بيشرفني انضم ليكم يا استاذ zapata وانا اتعلمت منكم كتير جدا ,, علي فكرة الناس هنا كلها نفسها تكسب بالحلال وفي اصرار جواهم علي الربح,, وانا من المؤمنين بأستخدام الطاقة البشرية بشكل جيد,, وانا عارف ان فكرة الرات مش جديدة ومش من اختراعي,, انا بس قولت ان بدل ما كل واحد يشتغل لوحده يبقي نجمع نفسنا في فكرة منظمة واحنا مش اقل من اللي بيربحوا 50 دولار في اليوم,, وايد علي ايد هنقدر كلنا نربح ربح حلال

وانا منتظر ارائكم في الموضوع
zapata
لو كان الجميع يفكر مثلك لوصلنا الى ابعد حد ، لكن البعض وليس الكل تتحكم بهم انانيتهم فلا يستفيدون ولايفيدون ، المهم احنا مع بعض الى آخر الدنيا ان شاء الله .
الفارس الأصفر
دي اخر مواضيعي

http://www.yousaytoo.com/mssa7000?19886
caser22

ان شاء الله فى هذا البوست سوف نضع الجدول للاعضاء المشاركين فى جروب عمل الرات وكمان نشر المواضيع فى المواقع الاجتماعية

شروط الاشتراك

1- يكون لديك حساب سارى فى موقع yousaytoo

2- يكون لديك على الاقل 3 حسابات فى مواقع النشر

1-Facebook
2-MySpace
3-Bebo
4-twitter

وعلى الاعضاء الذين يعرفون مواقع يفضلون استخدامها الدعوة مفتوحة لاضافة مواقع اجتماعية للنشر

http://social-networking-websites-re...enreviews.com/

خطوات الاشتراك الجاد بالمشروع

1- اضافة اسم المستخدم فى الموقع هنا بالموضوع لعمل جدول يضم كافة المشتركين بالمشروع كمرحلة اولى

2- التاكد من جميع المشاركين باضافة اعضاء المشروع الى قائمة الاصدقاء بالموقع

-----------------------------------

** بالنسبة لمواقع النشر سوف يتم عمل شرح كيفية ربط المواقع الاجتماعية ببعضها حتى يتم نشر الموضوعع بمجرد اضافتة الى موقعين او تلاتة على الاقل سوف تفيد هذة الاداة او الخدمة المقدمة من اغلب مواقع النشر

*** شروط الاشترك بالمشروع قابلة للتغيير حسب متطلبات المشروع والتغيير سيتم بموافقة جميع اعضاء المشروع

**** ان شاء الله سيتم عمل جروب على الفيس بوك لهذا المشروع وهو الكسب الجماعى من الانترنت حتى يستفيد اعضاء المشروع من عدد المشتركين واستغلالها باكثر من مشروع للربح من الانتر نت

***** الجدية التامة فى اضافة اسمك الى المشروع مطلوبة حتى لا تضيع وقت ومجهود اخوانك الاعضاء

***** المشروع جماعى وسيتم العمل علية بشكل جماعى ولكن تحت اشراف او تنظيم فرد واحد او اثنين بالكتير حتى تتم ادارة المشروع بطريقة صحيحة

***** يجب على المشاركين بالمشروع متابعة الموضوع من حين لاخر لمعرفة اخر تطورات هذا الجروب الناجح باذن الله وبارادة اعضاءة

هذة هى البداية ان شاء الله

وموفقين باذن الله

ملاحظة هامة جدا

- الجروب هذا والذى تكون بغرض الربح من موقع yousaytoo سوف يتطور باذن الله ليشمل العمل فى كذا مجال للربح من الانترنت

- وهذة هى البداية التجريبية فقط لجدية الاعضاء الراغبة فى مشاركة اخوانهم الربح من الانترنت

- ارجو من الاعضاء الجدية عند الاشتراك لان هناك افكار تعتبر الاولى من نوعها للربح الجماعى وهذا لن ياتى الا بالجدية فى العمل وثقة اعضاء الجروب ببعضهم
caser22
برنامج مشروع موقع yousaytoo

سوف يتم تحديدة مباشرة فور اكتمال اول عشرة اعضاء للمجموعة
caser22
نموذج لاضافة اسمك للمشروع الخاص بموقع yousaytoo

اسمك

اليوزر نيم

رابط الرئيسية لمدوناتك بموقع yousaytoo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

محمد

caser

http://www.yousaytoo.com/caser/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
oshee
بارك الله فيك
alresalanet
احمد
alresalanet
barca_n
yousef

barca_n
godzela55
يشرفني الاشتراك معكم

احمد
zapata
ابراهيم

zapata
الفارس الأصفر
يا عم كاسير فينك بعتلك دعوة صداقة من ساعت ما عملت الحساب ولغايت دلوقتي مقبلتش
وابشرك الحمد لله الحساب دا قعد معايا كتير ( ما شاء الله ) مش ذي الحسابات القديمة
zapata

كل الشكر لكم والبركة بالشباب ، اتمنى ان يقوم باقي الأعضاء بعمل رات لمواضيع باقي الأعضاء مع التغيير اي تغيير الأعضاء كل يوم وبعدد معقول اي عمل رات لعضوين يوميا ، وكتابة 2 الى 3 تعليقات على لا أكثر وانصحكم بعدم على اعلانات أدسنس مهما كانت ، خلينا نشتغل في الحلال ، عليكم بالصبر سوف تتعلمون طرق الربح من هذا الموقع الجيد .
alhgazy
يسعدنى الاشتراك معكم وعلى بركة الله
zapata
مبروك الحساب الجديد

وتمت الاضافة والعمل على تقييم مواضيعك

جزاك الله كل الخير يا شهم .
zapata
ايه الاخبار يا جماعة انا في انتظار عمل المجموعة
http://www.yousaytoo.com/alresalanet?20149 مدونتي

المجموعة شغالة 100/100 والرباح ما شاء الله ، اقراء نصائح العضاء المميزين وستصل بإذن الله الى ارباح جيدة غليك بالصبر فقط .
caser22
نظرا لطلب ادارة المنتدى بعدم وضع اى روابط لصفحات شخصية او مواضيع شخصية للاعضاء بمواقع مشاركة ارباح ادسنس وذلك لتجنب تبادل النقرات

اعتقد هذا القرار من الادارة الهدف منة حماية الاعضاء وحماية حسابات ادسنس الخاصة بهم

على العموم سوف نترك الموضوع مغلقا وسوف اضيف فية اهم المواضيع الخاصة بموقع yousaytoo والذى تفيد الاعضاء فى ربحهم من الموقع مع مراعاة سياسة المنتدى حول هذا الشان

والذى الهدف منة حماية حسابات الاعضاء
caser22
اعلان هام

نظرا لطلب الادارة بغلق الموضع لاعتبارة موضوع يهدف لتبادل النقرا ت فى الموقع yousaytoo

وحتى يستفيد كافة الاعضاء من الموضوع والشرح المميز للموقع تم فتح المشاركات بالموضوع مرة اخرى لمشاركة الاعضاء

وتبادل الاراء والخبرات للربح من موقع yousaytoo

مع الالتزام بالشروط
اولا : يمنع وضع اى مشاركة تشير لاسم او صاحب العضوية او روابط لمواضيعة بالموقع yousaytoo

ثانيا : عدم مناقشة اى اقتراحات بخصوص تبادل الترشيح بالموقع yousaytoo

اتمنى تفهم الاعضاء لرغبة ادارة المنتدى فى الحفاظ على حساباتهم بجوجل ادسنس
zapata
اعلان هام

نظرا لطلب الادارة بغلق الموضع لاعتبارة موضوع يهدف لتبادل النقرا ت فى الموقع yousaytoo

وحتى يستفيد كافة الاعضاء من الموضوع والشرح المميز للموقع تم فتح المشاركات بالموضوع مرة اخرى لمشاركة الاعضاء

وتبادل الاراء والخبرات للربح من موقع yousaytoo

مع الالتزام بالشروط
اولا : يمنع وضع اى مشاركة تشير لاسم او صاحب العضوية او روابط لمواضيعة بالموقع yousaytoo

ثانيا : عدم مناقشة اى اقتراحات بخصوص تبادل الترشيح بالموقع yousaytoo

اتمنى تفهم الاعضاء لرغبة ادارة المنتدى فى الحفاظ على حساباتهم بجوجل ادسنس

شكرا لكم هذه المبادرة ، واتمنى ان يلتزم باقي الأعضاء بما ورد من شروط ، والله هذه الشروط هي في صالح الأعضاء ، وكنت قد كتبت في الكثير من ردودي عن عدم تبادل الضغطات ، وايضا عدم عمل رات لمواضيع الأعضاء فها لن يفيد في اي شيئ ، ولا علاقة للرباح بعملية رات rate ، بل الرباح هي نتيجة وصول اكبر عدد من الزوار الى الموضوع ، الذين قد يضغط بعضهم على إعلانات ادسنس
.
BoY27

شكرا لكم هذه المبادرة ، واتمنى ان يلتزم باقي الأعضاء بما ورد من شروط ، والله هذه الشروط هي في صالح الأعضاء ، وكنت قد كتبت في الكثير من ردودي عن عدم تبادل الضغطات ، وايضا عدم عمل رات لمواضيع الأعضاء فها لن يفيد في اي شيئ ، ولا علاقة للرباح بعملية رات rate ، بل الرباح هي نتيجة وصول اكبر عدد من الزوار الى الموضوع ، الذين قد يضغط بعضهم على إعلانات ادسنس
.

السلام عليكم والله كلامك صح اخي الكريم zapata
وعن تجربة شخصية انا عمري ماعملولي ريت ولاشيء والحمد لله اكسب تقريبا كل يوم من yousaytou وتخيل مرة ضغطيتين ب 1.89 يورو وانا فاكر كنت عملت موضوع عامل ضجة في أمريكا وكانت الزيارات في حدود 450 .
وكل هذا كان من استهداف الاجانب بمحركات البحث وابحث عن المواضيع واغير فيها قليلا واحطها على يوساي تو والفوائد متوسطة والحمد لله فيها بركة.
فالفكرة هي من استهداف الاجانب وخاصة الاخبار الجديدة والتي تكون عاجلة دي والله فيها فايدة كثير عن تجربة شخصية.
ان شاء الله الكل يستفيد من الموقع بس لازملوا شويا صبر وبعدين يفتح العداد
سلام
mozert80
السلام علبيكم ورحمه الله

لقد قرات فكرهالمشروع وانا معجب جدا بها فهل يمكنني الاشتراك
mannon
يجماعة عايز نصيحتكم ، ان اشتغلت شوية على الموقع ولما ملقتش ضغطات فى اول يومين زهقت ومليت ، بس انا شايف ان فى اصرار كبير منكم ان الموقع مفيد ، ياريت حد ينصحنى اعمل اية عشان ازود الارباح لو حتة 1$ فى اليوم ، بس المهم البداية
caser22
يجماعة عايز نصيحتكم ، ان اشتغلت شوية على الموقع ولما ملقتش ضغطات فى اول يومين زهقت ومليت ، بس انا شايف ان فى اصرار كبير منكم ان الموقع مفيد ، ياريت حد ينصحنى اعمل اية عشان ازود الارباح لو حتة 1$ فى اليوم ، بس المهم البداية
السلام عليكم

البداية لضمان عائد جيد من هذا الموقع هى الصبر وعدم الملل من الموقع بسرعة انا اتذكر انك ضيفتى للموقع مشاركتين او 3 بالكتير

انتى لازم تصبرى على الموقع شوية وبعد كدة ان شاء الله هتلاقى ارباح الموقع كويسة

بالنسبة لطريقة عمل المواضيع فهى مشروحة بالتفصيل فى الموضوع

بالتوفيق ان شاء الله
ashraf_frin
Daily Unique Visitors: 1434
Daily Ad Earnings: $3.73
Estimated Worth: $3,915.9

طيب مكويس اهه
عاشق الشعر
انا اتعمالى باند فى الموقع و مش عارف لية
كنت بنقل مواضيع و احط الرابط المصدر بتاعها و خلاص

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
طرق الربح من موقع yousaytoo وكسب أكثر من 3 دولار يوميا بأدسنس مضمون
أسرار الربح من موقع yousaytoo وأدسنس ـ شرح مهم
ساهم في اثراء موقع منظمة جودة الصحة في افريقيا، دعوة للانضمام إلى اسرة كتاب asqh