نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاجل .. شقيق كاهن دير مواس يؤكد أن صور كاميليا بالنقاب "مفبركه" وينفى اسلامها

صرح اميل سمعان شقيق كاهن دير مواس أنه ليس من الغريب الان أن يتم تركيب صوره لشخص على جسد أخر وأكد أن صور كاميليا بالنقاب والمنتشره على صفحات الانترنت مفبركه.

ونفى شقيق الكاهن أن تكون كاميليا زوجة شقيقه قد أشهرت إسلامها، مؤكدا أنها توجد فى مكان كنسى آمن وأنها على اتصال مستمر مع زوجها، وأن كل ما حدث عبارة عن خلافات زوجية.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وأضاف أيضا أن هناك من يريد زرع الفتنه بين عنصرى الأمه وأكد مره أخرى أن زوجة شقيقه مازالت تعتنق المسيحيه وأنها على اتصال دائم مع الأسره.

المقال "عاجل .. شقيق كاهن دير مواس يؤكد أن صور كاميليا بالنقاب "مفبركه" وينفى اسلامها" نشر بواسطة: بتاريخ:
mero show
يا عم لازم يقول كدا يعنى مين اللى هيشهد للعروسه
reemhmam
لا تعليق لا تعليق
memo_399
لأ فعلا ياجماعة واضح جدا أنها متركبة علي الفوتو شوب

دة اي عيل صغير يقفشها بسهولة مش محتاجة يعني

دة أكيد حد ابن مت مت مت متنازل عايز يولعها

بس هو غشيم اخر 10 حاجات

الفوتو شوب ممكن يتعمل بية صور أكثر إتقانا بس هتقول أية

خروف
mmm20100
أنا بردو أعتقد ان الصور متركبه
حسنىaly
بصراحه انته اللى كلامك مفبرق وبتحاول تنفى خبر اسلامها ولاخت مسلمه لوجه الله وعرفت طريق الهدايه والنور ودى حرية اديان اتركوها لحالها تعبد ربها قانته واشهد بانها مسلمه
mmm20100
بصراحه انته اللى كلامك مفبرق وبتحاول تنفى خبر اسلامها ولاخت مسلمه لوجه الله وعرفت طريق الهدايه والنور ودى حرية اديان اتركوها لحالها تعبد ربها قانته واشهد بانها مسلمه

طيب وأنا ايه مصلحتى ان أفبرك الخبر

أنا اسمى مصطفى على فكره
Thanks
my best wishes

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صورة زوجة كاهن دير مواس بالنقاب ومصادر توكد انها تحفظ القرآن الكريم والازهر رفض توثيق اسلامها
صورة جديدة لزوجة كاهن دير مواس بـ"النقاب"
صورة جديدة لزوجة كاهن دير مواس بـ"النقاب".. ومصدر يؤكد لليوم السابع: كاميليا تحفظ 4 أجزاء من القرآن.