نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مواقع مشاركه ارباح ادسنس و ايضا ريفيرال يعني اكسب من غير حتي ما تكتب موضوع

اولا السلام عليكم و كل سنة و انتوا طيبين بمناسبه الصوم و الشهر الكريم
ثانيا انا عضو جديد اتمني استفيد منك اولا ثم افيدكم للخير انشاء الله
المواقع دي مواقع اجنبيه يعني من الاول كده عايزه لغه و مش مواقع فبركه خالص
النظام زي باقى مواقع مشاركه ارباح ادسنس بس بتخلف فى انها بتديك نسبه من ارباح الريفيرال او الناس اللى بتسجل عن طريق اللينك بتاعك
موقع INFO BARREL
يعمل بنظام مشاركه الارباح بنسبه 75% و بيديك 2% على الريفيرال يعني لو عندك ناس كتير هتسجل عن طريقك يبقى هتربح حتي من غير ما تكتب اي حجه فىت الموقع
التسجيل من فى موقع INFO BARREL من هنــــــــــــــــــــــــا

موقع BUKISA
هو موقع جديد نسبيا لتوفير محتوي اعلامي و تعليمي فى شكل مقالات و اشرطه فيديو و صور و به ايضا عارض شرائح
الموقع ده بقى ميزته فى حاجه انه بيعمل تلات مستويات من الريفيرال
المستوي الاول 25 %
المستوي الثاني 6.5 %
لمستوي الثالث 1.6 % لاي حد يسجل من خلالك
للتسجيل فى الموقع من هنـــــــــــــــــــــأ

موقع XOMBA

موقع ممتاز ومميز و مشاركه الارباح فيه 50% و بيديك 10% على كل ريفيرال و دي نسبه كويسه اوي

للتسجيل من هنـــــــــــــــــــــــــــا

موقع SHETOLDME

ده عباره عن social bookmark site
كل اللى هتعمله انك تحط رابط لموضوعك فى الموقع مع نبذه عن الموضوع و على الزاءر ان يذهب لموقع الموضوع الاصلى يعني بتكسب من الناحيتين و الموقع ده يعمل بمشاركه 100% من الارباح
و بيدبك 100 % من ارباح العضو اللى هيسجل من خلالك لو معندوش حساب ادسنس

للتسجيل من هنـــــــــــــــــا

موقع LINKBEE

د موقع تقريبا اختصر روابط او social bookmak site و يعمل بنظام 50% و ليه تلات مستويات من الريفيرال

الاول 15%
الثاني 10 %
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الثالث 5%

للتسجيل فى الموقع من هنــــــــــــــــــــــــــا

موقع INFOPIRATE

د موقع social bookmark site يعمل بنظام 80% من مشاركه الارباح
و بيديك 10% من ارباح الريفيرال
للتسجيل فى الموقع من هنــــــــــــــــــــا

المقال "مواقع مشاركه ارباح ادسنس و ايضا ريفيرال يعني اكسب من غير حتي ما تكتب موضوع" نشر بواسطة: بتاريخ:
zapata
موضوع جيد ، ولكن للسف الشديد انا جربت كل هذه المواقع ولم أكسبمنها سوى التعب بدون مكاسب ، وهناك مواقع أخرى انت لم تذكرها بموضوعك مثل hubpages وهو أفضل بكثير من كل هذه المواقع .

أما احسنها على الإطلاق فهو موقع yousaytoo وانا شغال مع الموقع والمكاسب رائعة.
the eagle
اخي فوئد المواقع دي كتير خاصه موضوع الريفيرال دي حاجه كويسه
خاصه لو عندك بلوج هتبقى فرصه جامده انك تزود الترافيك عليها من خلال المواقع دي و كمان بتكسب بالكنز كتير و جيده كمان دا غير لمفروض يعني انت بتعرف تتعامل مع المواقع دي ازي و طبعا مش هشرح لعضو ذهبى مثل حضرتك ازاي تكتب محتوي جيد و جديد فى مستوي الوقت
شكرا لمرورك و توضيحك
houssineche
موضوع جيد ، ولكن للسف الشديد انا جربت كل هذه المواقع ولم أكسبمنها سوى التعب بدون مكاسب ، وهناك مواقع أخرى انت لم تذكرها بموضوعك مثل hubpages وهو أفضل بكثير من كل هذه المواقع .

أما احسنها على الإطلاق فهو موقع yousaytoo وانا شغال مع الموقع والمكاسب
رائعة.
اخي الكريم الموقع ده انتم ماتقولنا إزاي مواضيعكم تتطلع في الصفحات الاولى انا حتى بكتب مواضيع مثل بتاعك وماتطلع ولو في الصفحة الاخيرة للصفحة الاولى
اخي انت عندكم طريقة وما تقلونا
the eagle
خي houssineche اهتم فقط بالمحتوي الجيد و كمان العلاقات مع الاعضاء
houssineche
يا اخي انا اكتب في اليوم 6 مواضيع
بالطريقة التي اعطاها لنا
zapata
ولكن المواضيع لاتظهر حتى في الصفحة الأخيرة
اما مواضيعهم مجرد أنه يكتب الموضوع تجده في الصفحة الاولى
وحتى المحتوى احيانا اكتب نفس المواضيع لي يكتبوها
zapata
بالأمس كنت تطرقت الى مشكلة عدم ظهور مواضيع بعض الأعضاء بالموقع وسوف اعيد شرح الخطاء الذي يرتكبه هؤلاء الأعضاء ، بصفحة كتابة المواضيع وفي اسفل الصفحة يوجد مربع صغير كتب امامه :
Make Private (I don't want my post to appear on public pages
(New, Top24 etc.))

يجب ترك هذا المربع فارغا لأنك لو علمت عليه فإنك تطلب عدم ظهور موضوعك بالموضوع .

هذا كل ما في الموضوع ، اما بالنسبة لباقي الأعضاء الذين لا تظهر مواضيعهم بالصفحة الرئيسية المشكلة تكمن في الموضوع لأنه منقول دون تعديل وهذا يؤدي الى عدم أرشفة الموضوع من طرف محركات البحث ، لأن عملية الأرشفة للمواضيع بمحركات البحث تتم بسرعة فائقة لو الموضوع حصري ، بعبارة أخرى يجب اعادة صياغة المواضيع وتغيير عناوينها حتى تسهل عملية الأرشفة ، وهذا احد السرار التي أعمل بها .
اذا اردتم التأكد بأنفسك ابحثوا عن هذا الموضوع بمحرك البحث ياهو Choosing a Web Hosting Provider وستجدونه يظهر ضمن أولى نتائج البحث وبالضبط النتيجة السادسة .
العقرب50
موضوع جميل وسأحاول تجربة تلك المواقع
hakimyous
شكرا لك اخي على الموضوع الشيق الذي سينفع العديد من الاشخاص الذين ليس عندهم مواقع
Ahmed daoud
هدا يدخل في اطار النقر cpa وهو مجال مربح لكن للمحترفين، وليكون فعالا يجب القيام بحملة اعلانية مدفوعة للموقع الذي يدفع بالتسجيل، اما الاشهار اليدوي فهو متعب ولا يأتي بنتائج

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ما يميز نجوم مصريه عن غيرها فى مشاركه ارباح ادسنس
الكتابه لمواقع مشاركه ارباح جوجل ادسنس
افضل مواقع مشاركه ارباح ادسنس
كيف احسب ارباحي في مشاركه ارباح ادسنس على نجوم اف ام؟