نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

للشباب فقط.ممنوع البنات

النهارده انا بطرح على الشباب فقط موضوع جرىء للنقاش

موضوع النهارده عن
الحب عن طريق النت

كتير مابنشوف اليومين دول الشباب يدخلوا منتدى او شات ويفضل يكلم البنت ويقولها نتكلم شويه ونستريح لبعض والكلام اللى مفيش منه اى امل ولافايده ده ويااما يحبوا بعض اولا

يعنى مثلا فى منتدانا هنا عندنا الرسايل الخاصه فتلاقى الولد من دول جاى يقولى والله معرفش ليه حاسس انى عاوز اكلمك انتى بالذات يا(ست البنات)شفتوا الكلمه دى.واللى ييجى يقول نتعرف اكتر واللى عاوز الميل او رقم التليفون

واحد تانى يكلم واحده بالمنتدى ويقولها عاوز اخطبك عشان معجب بطريقه ردك فى المواضيع(طيب بزمتكوا ده كلام!!!!!!!)

واللى يبعت والله انابعزك وكلام من ده وانتى غير اى واحده وهو بيبقى باعت ل5 أو6 بنات نفس الكلام ده

ياترى ليه معظم الشباب بيكدبوا؟طبعا انا معممتش

وعشان نشوف الكويس من الوحش حبيت اسألكوا شويه اسئله بس الشرط

الصرااااحه

1-هل انت رجل شرقى؟

2-هل انت رجل شرقى متعصب؟

3-هل تؤمن بالحب عن طريق النت؟

4-هل مررت بتجربه ارتباط او حب من النت؟

5-هل تمر بتجربه عاطفيه الان؟

6-هل سبق لك ان حبيت اى فتاه من هذا المنتدى؟

7-ماهو اكثر شىء يلفت انتباهك الى الفتاه؟

8-هل من الممكن ان تحب فتاه قد ارتبطت من قبل؟

9-لماذا تدخل منتدى نجوم اف ام(للاستفاده-للتسليه-للتعرف على بنات)؟(طبعا عاوزه الصراحه ومش الكل يقولى الاجابه الاولى)

10-هل تحب الفتاه المحجبه ام التى تظهر شعرها؟

11-هل سبق واحرجتك فتاه عندما رغبت فى التعرف اليها؟

12-ايه مواصفات فتاه احلامك؟

13-ياترى لقيتها؟
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

14-هنا ولا بره المنتدى؟

أرجو من جميع الشباب سعه الصدر والرد بصراحه

المقال "للشباب فقط.ممنوع البنات" نشر بواسطة: بتاريخ:
tito policeman
1-نعم
2-يعنى
3-ايوة
4-لا
5-لا
6-لا
7-اخلاقها
8-لم اعرف هى انفصلت لية لو كان السبب منها يبقى فى كلام تانى
9-للتسلية والاجابة دية مش من الختيارات(انى اعرف اصدقاء جدد)
10-المحجبة طبعا
11-لو فى النت كتير لكن لو فى الحياة الطبيعية لا
12-انا تكون على اخلاق وتكون جميلة وتكون بتحبنىوتحافظ عليا
13-ايوة
14-فى المنتدى بس هى تفهمنى
RAGHEB
بجد موضوع جميل اووى اوى اوى اوى بجد انتى بنوتة رائعة بس بجد فى حب من على النت فى على فكرة ياريرى
princess.moon
مـــــــــوضوعـــــكــــ راااااااااااائــــــــــع

بــــــــــــس تفتـــــــــــــــكري ان الشــــــــــباب هـــــــايجـــــاوبوا بصــــــــــراحة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انــــا عن نفســـــــــــي مــااظـــــــنش !!!!!!!!!!!!

هههههههههههههههههههههههههه
الراحل الوحيد
9-لماذا تدخل منتدى نجوم اف ام(للاستفاده-للتسليه-للتعرف على بنات)؟(طبعا عاوزه الصراحه ومش الكل يقولى الاجابه الاولى)

f[]بجد يا رىرى موضوع جامد انا مبردش على الاسأله الكتير بس الموضوع تحفه
جــــــــــــ- انا كنت بدخل عالشات على طول لفت نظرى عنوين النتدى دخلت لقيت موضيع جامد بجد زى موضوعك فكان للاستفاده
بس بجد اتعرفت على ناس بجد اكتر من الاخوات
وعلى فكره عايزه تعرفى نوع الواد ايه
لما يطلب ايميلك قليله اصل خطيبى هيدايق زى ماوحده عملت معايا
انا دعيت لخطبها ودعتلها بالتوفيق واتفقنا نبقى اخوات
riri cat
1-نعم
2-يعنى
3-ايوة
4-لا
5-لا
6-لا
7-اخلاقها
8-لم اعرف هى انفصلت لية لو كان السبب منها يبقى فى كلام تانى
9-للتسلية والاجابة دية مش من الختيارات(انى اعرف اصدقاء جدد)
10-المحجبة طبعا
11-لو فى النت كتير لكن لو فى الحياة الطبيعية لا
12-انا تكون على اخلاق وتكون جميلة وتكون بتحبنىوتحافظ عليا
13-ايوة
14-فى المنتدى بس هى تفهمنى

منور ياتيتو وشكرا على صراحتك وردودك الجميله
riri cat
بجد موضوع جميل اووى اوى اوى اوى بجد انتى بنوتة رائعة بس بجد فى حب من على النت فى على فكرة ياريرى
نورت يارغب.ممكن يكون فى بس قليل جدا ولوفى ساعات كتير مبيكملش.ياترى ساعتها هتقول لاهلك ان البنت الى عاوز تتجوزها عرفتها من النت؟

طيب بزمتك ساعتها مش هتبقى دايماشاكك فيها وانها زى ماكلمت كلمت غيرك؟؟؟؟؟؟
riri cat

بــــــــــــس تفتـــــــــــــــكري ان الشــــــــــباب هـــــــايجـــــاوبوا بصــــــــــراحة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منوره يامووووووون ياصابحتى.اكيد فى ناس هتجاوب بصراحه واكيد فى ناس لا.
القلب الطيب
-هل انت رجل شرقى؟

جداااااااااااا

2-هل انت رجل شرقى متعصب؟

اووووووووووي

طبعا

ايوة

اكيد

اه حبيت

احترامها واسلوبها في الكلام

اللي بيحب بيسامح

9-لماذا تدخل منتدى نجوم اف ام(للاستفاده-للتسليه-للتعرف على بنات)؟(طبعا عاوزه الصراحه ومش الكل يقولى

الاجابه الاولى)

للتعرف ع الاصدقاء والاستفادة من مواضيع المنتدي

افضل المحجبه

نعم

تكون بتحبني وبتخاف عليا

13-ياترى لقيتها؟

تقريبا

14-هنا ولا بره المنتدى؟

في المنتدي

ياريت اكون جاوبت بصراحة
kaki
وممنوع البنات ليه
البنات لازم تدخل عشان تعرف
وانا واحدة من البنات
وصلتنى رسايل بكده وبجد حاسة ان المنتدى مبقاش زى الاول
الفرعون المصرى

لاء فى ناس هتجاوب بصراحه بس فى بيكدب وفى بيقول الصراحه

مش كلو زى بعضوه والطيو ر على اشكالها تقع

خير الكلام ما دل وقل

تحياتى
Ahmed Abdo
موضوع جميل جداااااااا
وانا بعتبر كل بنات المنتدى اخواتى
strangerofthenight
بصراحه موضوع جميل .... وصريح ... لكن الشرط مطلوب اهم وهو الصراحه ودى غالبا ماتلاقيهاش ... عند اى حد ... الانسان احيانا بيكون صريح مع نفسه فقط لكن مش صريح مع الناس كلها .... ولو فى اى عيوب بتون قدام نفسه فقط مش قدام الناس كلها .. اما لو فيه ميزة فياهاناه يا سعده بيحاول يظهرها لاامه كلها ... علشان فرحان ... بالحاجه دى ..

والعياز بالله من انا .. حجاوبك لكن صدقينى لو فى حاجه محتاج صراحه تامه .. الطبيعى انى مقولهاش .. لان لواحد احيانا ازا اظهر عيب فيه لصراحته فقد شىء ماس اليه ... ولكن الرصاحه التامه تجدها بين العبد وربه ... صراحه القلوب الطاهرة النقيه ... صراحه من تجد قلبه دائما خاشعا لله وحده متطمع فى مزد من العبادات والتفانى من اجل المنافسه للقاء الله عز وجل ... فيكون صريح مع نفسه هل بالعمل الصالح خطا ام بالنفاق اجاب ...

1-هل انت رجل شرقى؟

- طبعا شرقى .... ومعرفش ليه السؤال ده دايما بيتسال لاى حد ياعنى ايه الفرق بين شرقى وغربى ... فهل من ينطبق عليه اسم شرقى هو بالفعل كزلك او من ينطبق عليه اسم غربى هو ايضا كزلك ... ؟؟؟

2-هل انت رجل شرقى متعصب؟
مفيش حاجه اسمها متعصب .... الرسول عليه الصلاه والسلام نهانا عن التعصب والتزمت .. فالدين دين يسر ... والملك لله وحده ...

الايمان بالله ورسوله واليوم الاخر وما انزل من الكتاب والسنه ... ؟؟؟ ياريت الكلمه الى فى الاول دى محش يبقا يقولها بعد كدا لان دا حرام ... والله لو كان فى ايام الجاهليه مش حقولكم ايام الرسول نت ... يبقا نتكلم فى دا ؟؟؟

لا طبعا ... ممريتش ولا حمر ويكون مبدأها الاساسى هو النت ... ازا ما كنتش عن طريق مرتضى ومستحب من الله فلا داعى منها .... وازا كان القلب صافى لهدا الارتباط نقى العزيمه عل خوضه موفق من الله عز وجل ... فتوكلت به على الله .

الا حد كبير مفكرش فى اىتجارب عاطفيه لانى ارتبط بالعمل اهم من التجارب ....

ارتباطى بالمنتدى ارتباط تقنيه معرفيه ... زياده مهارات افادة واستفاده ... مش للارتباط بالبنات .... افتكر ان فيه سؤال فى الاول هو هل انت شرقى ام لا ... وافتكر ان الى ينطبق عليه شرقى ... يبقا يعرف معنى الكلمه دى كويس ..

التدين والاخلاقالحميده والخلق الحسن والتفانى فى طاعه الله عز وجل وطاعه الرسول والوالدين ...

ما نوع الارتباط ؟؟؟؟ لو هزة الفتاه بها المواصفات التى زكرها الدين والسنه ما المانع من الارتباط بها .. فالله غفور رحيم .. ويقبل التوبه عن عباده ...

بصراحه ممكن اقول الاجابه الاولى وممكن اقول مفيش ولا واحده من دول .. لانى فى الغالب لا يمثل صفه اساسيه من حياتى اليوميه فالاستفاده تاتى عن طريق المتابعه والحوار الهادف ... واعتقد اننا اليوم يوجد ما بيننا من لا يسعى لزلك فلا افاده منه..

وهل يوجد مقارنه بين الفتاة المحجبه والفتاه التى تظهر شعرها ... اعتقد ان هزا يققل من شان المحجبه ازا قارنتيها بالمتبرجه ... انا احب الفتاه المتدينه زات القلب النقى ... فالحجاب فرض اساسى ولكن يوجد من يتخزه شعار للستره امام العيون .
لا طبعا ....؟؟؟ادخلوا البيوت من ابوابها ...

؟؟؟؟؟؟؟ لا توجد له اجابه ... حنسيب شغلنا ونقعد ندور على مواصفات ولا ايه ...

13-ياترى لقيتها؟

لسه محصلش نصيب ...
14-هنا ولا بره المنتدى؟
ولا حتى فى الشارع ...ههههههههههههههه

شكرا على التحاور الجميل ... اسعدنى جدا .... والاسئله الهامه .. والمهمه ..

ملحوظه ...

اخاف ان اكون اخفيت بعض الصراحه لعل من لا يشتكى من كلامى يجيب ... فالدنيا لها العقل لمن يحب ... والقلب لمن يري ..

لا اله الا الله محمد رسول الله ..
sweety girl
موضوعك جميل جدا ياريرى زى ما اتعودنا منك دايما
RAGHEB
لو حابوا بعض بس بجد انا صادفنى كذا حالة حب عن طريق النت وناجحين اوى بس تكون الصداقة فى الاول بااحترام
بس فى ياريرى اكيد فى وانا قولتلك انا اعرف ناس
شكرا ليكى على المجهود دة
والبنات تدخل وانتوا اية رايكم يابنات فى ال بتقولوا دة ريرى انتوا معاها ولا اية فى ولا مافيش
riri cat

f[]بجد يا رىرى موضوع جامد انا مبردش على الاسأله الكتير بس الموضوع تحفه
جــــــــــــ- انا كنت بدخل عالشات على طول لفت نظرى عنوين النتدى دخلت لقيت موضيع جامد بجد زى موضوعك فكان للاستفاده
بس بجد اتعرفت على ناس بجد اكتر من الاخوات
وعلى فكره عايزه تعرفى نوع الواد ايه
لما يطلب ايميلك قليله اصل خطيبى هيدايق زى ماوحده عملت معايا
انا دعيت لخطبها ودعتلها بالتوفيق واتفقنا نبقى اخوات
تسلم ياوحيد على ردك.وانا فعلا اصلا مش بدى ايميلات لحد
riri cat
-هل انت رجل شرقى؟

جداااااااااااا

2-هل انت رجل شرقى متعصب؟

اووووووووووي

طبعا

ايوة

اكيد

اه حبيت

احترامها واسلوبها في الكلام

اللي بيحب بيسامح

9-لماذا تدخل منتدى نجوم اف ام(للاستفاده-للتسليه-للتعرف على بنات)؟(طبعا عاوزه الصراحه ومش الكل يقولى

الاجابه الاولى)

للتعرف ع الاصدقاء والاستفادة من مواضيع المنتدي

افضل المحجبه

نعم

تكون بتحبني وبتخاف عليا

13-ياترى لقيتها؟

تقريبا

14-هنا ولا بره المنتدى؟

في المنتدي

ياريت اكون جاوبت بصراحة
بجد انت هايل يامحمد والله واجاباتك فعلا صريحه جدا.ايوه ياجماعه عاوزه كده
riri cat
وممنوع البنات ليه
البنات لازم تدخل عشان تعرف
وانا واحدة من البنات
وصلتنى رسايل بكده وبجد حاسة ان المنتدى مبقاش زى الاول
لا ياكاكى طبعا انتى نورتى التوبيك والله

على فكره اناعامله الموضوع ده مخصوص عشان عضوين هنا فى المنتدى والله.كلامهم كله فشر وبيحوروا وفاكرين انهم ممكن يضحكوا ع البنت بكلمه حلوه او تلميح لحب وارتباط واللى يقول يخطب.كله هبل
riri cat
لاء فى ناس هتجاوب بصراحه بس فى بيكدب وفى بيقول الصراحه

مش كلو زى بعضوه والطيو ر على اشكالها تقع

خير الكلام ما دل وقل

تحياتى
ميرسى يافرعون ع ردك المقنع
riri cat
بصراحه موضوع جميل .... وصريح ... لكن الشرط مطلوب اهم وهو الصراحه ودى غالبا ماتلاقيهاش ... عند اى حد ... الانسان احيانا بيكون صريح مع نفسه فقط لكن مش صريح مع الناس كلها .... ولو فى اى عيوب بتون قدام نفسه فقط مش قدام الناس كلها .. اما لو فيه ميزة فياهاناه يا سعده بيحاول يظهرها لاامه كلها ... علشان فرحان ... بالحاجه دى ..

والعياز بالله من انا .. حجاوبك لكن صدقينى لو فى حاجه محتاج صراحه تامه .. الطبيعى انى مقولهاش .. لان لواحد احيانا ازا اظهر عيب فيه لصراحته فقد شىء ماس اليه ... ولكن الرصاحه التامه تجدها بين العبد وربه ... صراحه القلوب الطاهرة النقيه ... صراحه من تجد قلبه دائما خاشعا لله وحده متطمع فى مزد من العبادات والتفانى من اجل المنافسه للقاء الله عز وجل ... فيكون صريح مع نفسه هل بالعمل الصالح خطا ام بالنفاق اجاب ...

1-هل انت رجل شرقى؟

- طبعا شرقى .... ومعرفش ليه السؤال ده دايما بيتسال لاى حد ياعنى ايه الفرق بين شرقى وغربى ... فهل من ينطبق عليه اسم شرقى هو بالفعل كزلك او من ينطبق عليه اسم غربى هو ايضا كزلك ... ؟؟؟

2-هل انت رجل شرقى متعصب؟
مفيش حاجه اسمها متعصب .... الرسول عليه الصلاه والسلام نهانا عن التعصب والتزمت .. فالدين دين يسر ... والملك لله وحده ...

الايمان بالله ورسوله واليوم الاخر وما انزل من الكتاب والسنه ... ؟؟؟ ياريت الكلمه الى فى الاول دى محش يبقا يقولها بعد كدا لان دا حرام ... والله لو كان فى ايام الجاهليه مش حقولكم ايام الرسول نت ... يبقا نتكلم فى دا ؟؟؟

لا طبعا ... ممريتش ولا حمر ويكون مبدأها الاساسى هو النت ... ازا ما كنتش عن طريق مرتضى ومستحب من الله فلا داعى منها .... وازا كان القلب صافى لهدا الارتباط نقى العزيمه عل خوضه موفق من الله عز وجل ... فتوكلت به على الله .

الا حد كبير مفكرش فى اىتجارب عاطفيه لانى ارتبط بالعمل اهم من التجارب ....

ارتباطى بالمنتدى ارتباط تقنيه معرفيه ... زياده مهارات افادة واستفاده ... مش للارتباط بالبنات .... افتكر ان فيه سؤال فى الاول هو هل انت شرقى ام لا ... وافتكر ان الى ينطبق عليه شرقى ... يبقا يعرف معنى الكلمه دى كويس ..

التدين والاخلاقالحميده والخلق الحسن والتفانى فى طاعه الله عز وجل وطاعه الرسول والوالدين ...

ما نوع الارتباط ؟؟؟؟ لو هزة الفتاه بها المواصفات التى زكرها الدين والسنه ما المانع من الارتباط بها .. فالله غفور رحيم .. ويقبل التوبه عن عباده ...

بصراحه ممكن اقول الاجابه الاولى وممكن اقول مفيش ولا واحده من دول .. لانى فى الغالب لا يمثل صفه اساسيه من حياتى اليوميه فالاستفاده تاتى عن طريق المتابعه والحوار الهادف ... واعتقد اننا اليوم يوجد ما بيننا من لا يسعى لزلك فلا افاده منه..

وهل يوجد مقارنه بين الفتاة المحجبه والفتاه التى تظهر شعرها ... اعتقد ان هزا يققل من شان المحجبه ازا قارنتيها بالمتبرجه ... انا احب الفتاه المتدينه زات القلب النقى ... فالحجاب فرض اساسى ولكن يوجد من يتخزه شعار للستره امام العيون .
لا طبعا ....؟؟؟ادخلوا البيوت من ابوابها ...

؟؟؟؟؟؟؟ لا توجد له اجابه ... حنسيب شغلنا ونقعد ندور على مواصفات ولا ايه ...

13-ياترى لقيتها؟

لسه محصلش نصيب ...
14-هنا ولا بره المنتدى؟
ولا حتى فى الشارع ...ههههههههههههههه

شكرا على التحاور الجميل ... اسعدنى جدا .... والاسئله الهامه .. والمهمه ..

ملحوظه ...

اخاف ان اكون اخفيت بعض الصراحه لعل من لا يشتكى من كلامى يجيب ... فالدنيا لها العقل لمن يحب ... والقلب لمن يري ..

لا اله الا الله محمد رسول الله ..
مش عارف اقولك غير كتبت فأبدعت فسكتت كل الأقلام
riri cat
لو حابوا بعض بس بجد انا صادفنى كذا حالة حب عن طريق النت وناجحين اوى بس تكون الصداقة فى الاول بااحترام
بس فى ياريرى اكيد فى وانا قولتلك انا اعرف ناس
شكرا ليكى على المجهود دة
والبنات تدخل وانتوا اية رايكم يابنات فى ال بتقولوا دة ريرى انتوا معاها ولا اية فى ولا مافيش
نورت بس ياريت الكل يتعلم من العضوnightoftheangelلانه بجد ايقنت من اسلوبه فى الحديث مدى ترابط وتناغم افكاره المتفقه مع مبادئنا اللى بدات تتلاشى هذه اللأيام.كما اعجبنى المرادفات اللى استخدمها.اسلوب راقى مهذب.ومفيش حاجه اسمها حب النت.فى حاجه اسمها خطوبه شرعى يعنى ميبقاش عارفها قبل كده لانه هيفضل يشك فيها على طول لوكانوا بيتكلموا قبلها.ومابنى على خطأ فهو خطأ
strangerofthenight
اسلوبك دايما وصراحتك هيا ما تجعل الانسان محل النظر والطموح الى الحوار الهادف ...

التحاور الجيد هو ما يجعل الانسان محل افاده واستفاد من الجميع ....

ليس بعين شخص واحد ولكن ممكن كانوا سباقين لافاده من قبل ... فنسير على خطاهم ونهتدى بهديهم ونقتدى بقدوتهم ..

الا وخير قدوة فى الوجود وهيا قدوة الحبيب المصطفى صلى الله عليه وسلم ...

الموضوع اكثر من رائع والتحاور اكثر من جيد وهو ما جعله متميز عن الاخرين ... فشكرا لكم وشكرا لله تواجدى بينكم ..

فالله لكم خير حافظ وخير معين وخير هادى للطريق لمستقيم ...
outa
1-هل انت رجل شرقى؟
انا راجل كفايه الكلمه دى عشان فى فرق كتير بين رجل وذكر
2-هل انت رجل شرقى متعصب؟
مش متعصب خالص العقل اهم من اى حاجه

لا

لا ولا عمرى همر

لا بس بتمنى بس مش دلوقتى ممكن بعدين اول لما اكون نفسى عشان انا بتمنى ان اتجوز عن حب

لا
عقلها

اكيد لو حبيتها وهى حبتنى

9-لماذا تدخل منتدى نجوم اف ام(للاستفاده-للتسليه-للتعرف على بنات)؟(طبعا عاوزه الصراحه ومش الكل يقولى الاجابه الاولى
للتسليه واكون صداقات اصل انتى متعرفيش الوحده بتعمل ايه فى الانسان

المحجبه بس ميكونش موضه

عمرى عشان لو حصل ممكن اعقد فى البيت 3 سنين مخرجش منه سواء ولد او بنت عشان انا بخاف على كرامتى اوى
واصلا انا عمرى ما رغبت انى اعرف بنات ده حتى البنات اللى اتعرفت عليهم فى الجامعه بالصدفه البحته

انها تكون متدينه وعقلها كبير ومرحه اهم حاجه انها متكنش نكديه عشان هتروح لامها بعد الفرح على طول
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

13-ياترى لقيتها؟
لا لسه

14-هنا ولا بره المنتدى؟
ولا هنا ولا هنا

يا ريت اكون جاوبت بطل صراحه وكنت عند حسن الظن
وانا عمرى ما طلبت من بنت هنا انى اخذ الايميل ولا اى حاجه من دى

سمسم
riri cat
1-هل انت رجل شرقى؟
انا راجل كفايه الكلمه دى عشان فى فرق كتير بين رجل وذكر
2-هل انت رجل شرقى متعصب؟
مش متعصب خالص العقل اهم من اى حاجه

لا

لا ولا عمرى همر

لا بس بتمنى بس مش دلوقتى ممكن بعدين اول لما اكون نفسى عشان انا بتمنى ان اتجوز عن حب

لا
عقلها

اكيد لو حبيتها وهى حبتنى

9-لماذا تدخل منتدى نجوم اف ام(للاستفاده-للتسليه-للتعرف على بنات)؟(طبعا عاوزه الصراحه ومش الكل يقولى الاجابه الاولى
للتسليه واكون صداقات اصل انتى متعرفيش الوحده بتعمل ايه فى الانسان

المحجبه بس ميكونش موضه

عمرى عشان لو حصل ممكن اعقد فى البيت 3 سنين مخرجش منه سواء ولد او بنت عشان انا بخاف على كرامتى اوى
واصلا انا عمرى ما رغبت انى اعرف بنات ده حتى البنات اللى اتعرفت عليهم فى الجامعه بالصدفه البحته

انها تكون متدينه وعقلها كبير ومرحه اهم حاجه انها متكنش نكديه عشان هتروح لامها بعد الفرح على طول
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

13-ياترى لقيتها؟
لا لسه

14-هنا ولا بره المنتدى؟
ولا هنا ولا هنا

يا ريت اكون جاوبت بطل صراحه وكنت عند حسن الظن
وانا عمرى ما طلبت من بنت هنا انى اخذ الايميل ولا اى حاجه من دى

سمسم

شكرا على صراحتك.ونورت الموضوع.وانت كده ميه ميه.مفيش حاجه اسمها حب نت.ربنا يكملك بعقلك
امو
الموضوع حلو اوى يا ري رى بس قوليلى رايك انتى ايه الاول

وفين الكارت يا نادلة
riri cat
اسلوبك دايما وصراحتك هيا ما تجعل الانسان محل النظر والطموح الى الحوار الهادف ...

التحاور الجيد هو ما يجعل الانسان محل افاده واستفاد من الجميع ....

ليس بعين شخص واحد ولكن ممكن كانوا سباقين لافاده من قبل ... فنسير على خطاهم ونهتدى بهديهم ونقتدى بقدوتهم ..

الا وخير قدوة فى الوجود وهيا قدوة الحبيب المصطفى صلى الله عليه وسلم ...

الموضوع اكثر من رائع والتحاور اكثر من جيد وهو ما جعله متميز عن الاخرين ... فشكرا لكم وشكرا لله تواجدى بينكم ..

فالله لكم خير حافظ وخير معين وخير هادى للطريق لمستقيم ...
اشكر الله انك معنا فى هذا المنتدى .لقد استفدت الكثير من اسلوبك المحترم.اكثر مايلفت انتباهى لحديثك هو اتقانك للغه الفصحى وتمكنك منها وكذلك سلاسه الاسلوب والافكار المنمقه.واكثر من ذلك تمسكك بالقيم والمبادىء التى كادت ان تنتهى من مجتمعنا.اطلب من الله ان يوفقك فى حياتك ويثبتك على دينك وقيمك.وعن حق استفدت منك الكثير.كما نبهتنى الى نقطه هامه الا وهى اننا لايجب ان نقول هل تؤمن؟؟؟لان الايمان لله وحده.اطلب من الله المغفره.

ويارب ثبتنا جميعا على الدين والايمان

وأود أن اشكرك مره ثانيه على ردودك القيمه التى استفدت منها
riri cat
الموضوع حلو اوى يا ري رى بس قوليلى رايك انتى ايه الاول

وفين الكارت يا نادلة
ياساتر عليكى والله هبعتهولك من عنيا

اما عن رأيى فى هذا الموضوع فهو لايختلف كثيرا عن رأى زميلكم احمد.لايوجد حب من النت

وما اعترف به هو الخطوبه والزواج الرسمى

اى ان العريس يأتى البيت للتعارف ثم نتمم الخطبه

واظن هذا هو رأيك ايضا.

وانا عن نفسى لا افكر حاليا غير فى شغلى وحياتى

ولمايأتى نصيبى هاخده

وشكل كده فى موضوع خطوبه قريب ان شاء الله واكيد انتى من اول الناس اللى هتعرفى
sunny
انا بجد اول مره افأ موضوع عقلانى كده فى المنتدى وفعلا يا شباب البنت نفسها بتحترم الشاب اللى يحترم عقلها وشخصيتها مش اللى يبص لها على انها مغفله وهتفرح اول ما يقولها ادينى ايميلك او كلمينى على الخاص عاوز اكلمك فى موضوع مهم
واعتقد ان حالات كتير البنت اللى تقبل تحب من على النت تبقى هى اللى بتضحك على الولد لحد ما تشوف اخره ايه لأن مافيش بنت تحب تتجوز واحد هى مش هتأمن على نفسها معاه
انا شخصيا يا ريرى استفدت من الموضوع وعرفت تفكير شباب كتير بتعامل معاهم فى المنتدى
وياريت تثبتى الموضوع فى كذا مكان على المنتدى اذا امكن
riri cat
انا بجد اول مره افأ موضوع عقلانى كده فى المنتدى وفعلا يا شباب البنت نفسها بتحترم الشاب اللى يحترم عقلها وشخصيتها مش اللى يبص لها على انها مغفله وهتفرح اول ما يقولها ادينى ايميلك او كلمينى على الخاص عاوز اكلمك فى موضوع مهم
واعتقد ان حالات كتير البنت اللى تقبل تحب من على النت تبقى هى اللى بتضحك على الولد لحد ما تشوف اخره ايه لأن مافيش بنت تحب تتجوز واحد هى مش هتأمن على نفسها معاه
انا شخصيا يا ريرى استفدت من الموضوع وعرفت تفكير شباب كتير بتعامل معاهم فى المنتدى
وياريت تثبتى الموضوع فى كذا مكان على المنتدى اذا امكن
نورتينى ياصانى وكرا لمرورك الكريم

وفعلا البنت المحترمه بتحترم نفسها ويمكن اناطرحت الموضوع عشان انبه كل البنات
وكمان مااتكسفتش وكتبت فى اول الموضوع كلام فعلا اتبعتلى ع الخاص وكمان بعت للاعضاء نفسهم اللى بعتولى الكلام لينك الموضوع عشان يشوفوه واحرجهم بالزوق

وانتى تفكيرك سليم 100%
مااعتقدش وبتكلم عن نفسى انى اوافق على واحد من النت
هفضل طول عمرى شاكه فيه وشاكه انه ممكن يقول كلمه بحبك لالف بنت قبلى والله اعلم كمان عمل ايه

بس للاسف بقى فى ناس زعلت منى عشان بيقولى الخاص اتلغى بسببك

وبقول لكل اللى زعلان يشرب من البحر
والله ده فى مصلحتكوا

نورتى ياقمر واسفه للاطاله
امو
انا فعلا يا رى رى راى من رايك اكيد
لان فعلا لو حد كلمك وقالك كلمتين حلوين يبقى قالهم لغيرك وزى ماحنا بنفكر فيهم كدة اكيد هما كمان بيفكروا فى اكتر من كده والشباب بالذات عندهم الشك مبالغ فيه

وفعلا الرسايل الخاصة مستغلة هنا فى المنتدى بشكل وحش اوى

زى مانتى قولتى

ممكن نتعرف

ممكن ايميلك

ممكن رقم تليفونك

مع انى بجد كل اللى فى المنتدى باعتبرهم اخواتى

انما فىمنهم بيفكر فى غير كده

وميرسى يا حياتى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
خطوات الخطوبة للشباب (ممنوع دخول البنات ... و لا اقولكم ادخلوا منا عارف انكم كده كده داخلين )
للبنات فقط ممنوع للشباب
ملابس للشباب 2009 ممنوع نقل الموضوع