نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

"الحــــــــب من طرف واحــــــــــد " أرجو التثبيت"

" الســـلام عليكـــم ورحمــــة الله وبـــركاتـــه "

ازيكــــــــم يـــا أحلــــى أعضــــاء ؟؟؟؟؟؟

انــــا فكــــرت كتيييييييييييير ........ عشان اكتــــب لكــــم موضـــوع جديــــــــد ,,,,,,,,,,

وأخيـــرآ .......... وصلـــت لموضــــوع
" الحــــب من طــــرف واحــــــــــــد "

وأكيييييييييييييد معظمنـــا حب من طــــرف واحــــــــد ........... وانـــا عايـــزة رأيكــــم في النـــوع ده من الحـــب ........... وهل هــو فعــــــــــــلآ حـــــــــــــــــــــــــــــــب ولا لألألألألألألألألألألأ ؟؟؟؟؟

انا عايزة مشاركتكم ........ واللي حب من طـــرف واحـــد يعتـــرف قــدامنـــا ويقـــولنـــا هـــو عمـــل ايه ......... ووصـــل لإيــــه مع حبيبــــــــــه .......... ويـــاتــرى حبيبـــه عرف ولا لأ ......... ولــو كان عـــرف ..... رد فعـــله كان اييييييييييييييييييييييه ؟؟؟؟؟؟ وهـــل حبيبـــــه هنـــا في المنتـــدى ولا لألألألألألألألألألأ ؟؟؟؟؟

*** كيـــف انــــكــ تحــــب شخـــصــآ ...... وهـــو حتــى لا يشعــــــر بكــــ .......... مجــــرد إحســاس وشعــــور قــــاتل ........ أليس كــــذلك ؟؟؟؟؟ لا تستطــــــيع أن تتخــــيل أن هنـــاكــ إنســـانآ يستمتـــع بالعطــاء بدون حـــــدود ,,,,,, دائـــــــــمآ أنت تعطـــي الحــــب ,,,,,,,,, الحـــنان ,,,,,,, الثـــــــقة ,,,,,, النصــــــيحة......... وهــــو دائــــــــما يــــأخـــــــذ ,,,,,,, وأنت تستمتـــــع أن تكـــون العــاشق الولـــهان المنــــسي .......... وهـــو لا يستطــــيع تذكـــركــــــ ,,,,,,, ولكنــــــك أنت دائمــآ معـــه تفكـــــــر فيــه ولا يشــــعر بيــكـــ ,,,,,, تفــــرح له وتحــــزن من أجــــله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

*** إن في حــــيـــاة كـــل منـــا شخـــصآ كــهذا نبحــــث عنــــــــه ........ ولـــو حتـــى في خيـــالنــا !!!!!!

وكـــل واحـــد فييييييييييييينا بيحــــث عن الحـــب الحقيــــقي ,,,,,,, الـــذي نفتقـــده هــــــذه الأيـــــام ........

"مستـــــــنية مشــــــاركتـــــــــــكمــــ "

المقال ""الحــــــــب من طرف واحــــــــــد " أرجو التثبيت"" نشر بواسطة: بتاريخ:
princess.moon
وأنـــا أول واحــــدة بعتــــــــرف اهو ........... انا فعـــــــلآ حبيييييييييييييييت من طــــــــرف واحــــــد ........... بس الحمد لله .......... خلاص دلوقتي خفييييييييت ............... ههههههههههه

وهو كان حبي الاول ............. واستمريت في حبه 3 سنين ........ وهو مايعرفش

بس الحمد لله معرفش ........ لانه كان رافض ارتباط الاقارب ........ عشان هوه كان ابن خالتي ......

بس عارفين هوه دلوقتي متجوز اتنين ........... الحمد لله اني مااتجوزتووووووووووووش

لانه لو كان عمل معايا كده ............ كانت بقت آخـــرته .............. الاكيـــاس البلاستـــــيك !!!!!!!!!

هههههههههههههههههههههههههه
riri cat
ههههههههههه يافضايحنا على الفضائيات

ادينى اول واحده ارد اهو.

بقى انتى صاحبه انتى .اه يانداله

وانامعرفش حكايه ابن خالك دى

هههههههههههه ومتجوز اتنين

يانهاره ........مازوت وقطران كمان

اخرته هتبقى اكيد فى اكياس بلاستيك

ده كمان خساره فيه الاكياس البلاستيك

احنا نقطعه ونحطه فى ورق جرايد
moby
الحب من طرف واحد هههههههههههههههههههههههههه

كل الناس عايشين فيه

ومحدش بيتعظ

لان محدش بيحب بكيفه

ويعني عشان اتجوز اتنين يبقي مصيره الكياس(ليييييييييييييييييه)

لو كانت الاولى مليه عينه مكنش اتجوز عليها

والا ايه؟
riri cat

كل الناس عايشين فيه

ومحدش بيتعظ

لان محدش بيحب بكيفه

والا ايه؟

ياسلاااااااااااام!!!!!!!!!!!وهو اتجوز الاولانيه دى ليه يعنى؟

غصب واقتدار؟

اما غريبه والله

انتوا بس مشهورين بحاجه اسمها العين الفارغه

انا اللى هتجوزه لوفكر فى يوم من الايام يخونى هخلعه وتبقى فضيحته بجلاجل

هو انا كده
princess.moon
ياسلاااااااااااام!!!!!!!!!!!وهو اتجوز الاولانيه دى ليه يعنى؟

غصب واقتدار؟

اما غريبه والله

انتوا بس مشهورين بحاجه اسمها العين الفارغه

انا اللى هتجوزه لوفكر فى يوم من الايام يخونى هخلعه وتبقى فضيحته بجلاجل

هو انا كده

هههههههههههههههههههه

عثــل ............ عثل .............. عثل

ياريرييييييييييييييييي
princess.moon

كل الناس عايشين فيه

ومحدش بيتعظ

لان محدش بيحب بكيفه

والا ايه؟

ميرسييييييييييييي ياmoby
نورت التوبيك

بس حاااااااااااول تغير رأيك ............... ولا عشان انت راجل هتقف في صف الرجالة

يالهوووووووووووووووووي ............... دانتوا عنيكوا زايغة صحيح

وغــــــــــــدااااااااااااااااريييييييييييييييييي يييييين كمان
sweety girl
بجد موضوع هايل يا مون مون والحمد لله انك بعدتى عنه بس الحب من طرف واحد صعب شويه وفعلا محدش بيتعظ بس الحب حاجه جميله وبيجى غصب عن الواحد

عمال اعدى اروح قدام عنيك يمكن تحس تشوف جوايا ليك اعملك ايه يعنى اجى اخبط فيك واقولك مش قصدى بس ابقى مسكت ايديك وما تحس بيا وارحم اهاتى وبص فى عنيا تعرف سكاتى ياجماعه حد يقولها اننا والله بحبها من يوم مالاقتها محتاج لها وهموت عليها
riri cat
اه يابنتى هم كلهم كده اصلا
الراحل الوحيد
اولا بجد يا منمن انا بحييكى على اسلوبك الى بيحسسنى ان امنتدا هنا كله اسره واحده واشكرك على الموضوع
والكلام الى هقوله ده مش تضحكى عليه لان ده قصت بنأدم وكل أمله
انا اعرف واحد حب بنت خاله اوى بس طبعأ فى فرق فالمستوى الاجتماعى دا غير ان هو فطنطا مثلا وهى من حتى راقيه اوى فالمعادى
بجد حبها او اعجب بيها حاول يقرب لا خاله معملةته اتغيرت وحاول يبين الفرق ده
قام الولد حط قدامه هدف واحد وهى البنت دى حبها واخلص واتك على نفسه اوى خلى حياته كلها ورا
اشتغل تعب ولف خلها امله الوحيد الى بجد لو ضاع هيضيع هوا كمان لدرجه انه ضاع منه كل حاجه الا الهدف الى هوا حطه بين عينه

كل ده ولما يحاول يحسس البنت دى بمشعره تجها يخاف يبص فعنيها اصلا
ويخاف برده من اسلوب خاه وطبعا يهمنى جمب رأيك راى رىرى

وشكرا انك خلتينى اقول أى
riri cat
سويتى منوره كده دايما يردودها.وكمان اغانيها

ههههههههههههههه جامده ياسويتى
عيناء احمد
الحب من طرف واحد هو شئ مش كويس وانا كمان هعترفلك انا كنت بحب من طرف واحد بس الحمد الله قدرت احسسو انى بحبو واللحمد الله قدرت برضو اخليه يحبنى واحنا دلوقتى مرتبطين ببعض وارجو من كل الاعضاء الى هيشتركو فى هذا الموضوع يدعولنا ان ربنا يقربنا من بعض ومش يحرمنا من بعض ابدا بس انتى يامون مون حسابك معايا علشان خلتينى اعترف وانا بنصح اى حد بيحب من طرف واحد يعترف للانسان الى بيحبو بحبو ليه علشان مش يتعذب اصل الحب الى من طرف واحد ده عذاب مش حب
ندى الربيع
انا كنت بحب من طرف واحد لكن الحمد لله انى صحيت من غفوتى لأنى فضلت احبة 10 سنين من غير امل كنت بتعزب من الألم لأنى حبتة بصدق وكنت والله كل ما كنت بتمنى اشوفة بلقية قدامى يعنى كنت ببقى مخلصة محاضرات وركبة المواصلأت وبفكر انى نفسى اشوفة بلقية قدامى او معدى من جنبى حتى ايام وفاة والدى كنت مقيمة فى الفترة دى عند جدى وكانت نفسيتى وحشة كنت بلأقية قدامى فى نفس الشارع حبتة حب جامد عرفت كل حاجة عنة رقم تليفونة ورقم العربية اسماء اخواتة كل حاجة عنة لكن اتصدمت لما لقيتة مركب بنات معاة فى عربيتة بقيت ادعى ربنا انى انساة والحمد لله نسيتة لكن مش ندمانة لأنى اتعلمت احب
princess.moon
بجد موضوع هايل يا مون مون والحمد لله انك بعدتى عنه بس الحب من طرف واحد صعب شويه وفعلا محدش بيتعظ بس الحب حاجه جميله وبيجى غصب عن الواحد

عمال اعدى اروح قدام عنيك يمكن تحس تشوف جوايا ليك اعملك ايه يعنى اجى اخبط فيك واقولك مش قصدى بس ابقى مسكت ايديك وما تحس بيا وارحم اهاتى وبص فى عنيا تعرف سكاتى ياجماعه حد يقولها اننا والله بحبها من يوم مالاقتها محتاج لها وهموت عليها

ميرسي ياسمويتي ياجميلة ....... نورتي التوبيكـــ ياقمـــررررررررر

وكمان اغنية تامر حسني اللي انتي كاتباها ,,,,, انا بحبها أويييييييييييييي

ولايقة ع الموضوع جــــــــــــــدآآآآآآآآآآآآآ
princess.moon
ههههههههههه يافضايحنا على الفضائيات

ادينى اول واحده ارد اهو.

بقى انتى صاحبه انتى .اه يانداله

وانامعرفش حكايه ابن خالك دى

هههههههههههه ومتجوز اتنين

يانهاره ........مازوت وقطران كمان

اخرته هتبقى اكيد فى اكياس بلاستيك

ده كمان خساره فيه الاكياس البلاستيك

احنا نقطعه ونحطه فى ورق جرايد

معلشـــي ياريري والله .......... انا أصلا كنت ناسية الموضوع ده

وافتكرته وانا بكتب موضوعي ده ........... ماتزعليش مني ياقمررررررررر

نورت التوبيــــــــــك ياجمــــــــــيلة انتي
princess.moon
اولا بجد يا منمن انا بحييكى على اسلوبك الى بيحسسنى ان امنتدا هنا كله اسره واحده واشكرك على الموضوع
والكلام الى هقوله ده مش تضحكى عليه لان ده قصت بنأدم وكل أمله
انا اعرف واحد حب بنت خاله اوى بس طبعأ فى فرق فالمستوى الاجتماعى دا غير ان هو فطنطا مثلا وهى من حتى راقيه اوى فالمعادى
بجد حبها او اعجب بيها حاول يقرب لا خاله معملةته اتغيرت وحاول يبين الفرق ده
قام الولد حط قدامه هدف واحد وهى البنت دى حبها واخلص واتك على نفسه اوى خلى حياته كلها ورا
اشتغل تعب ولف خلها امله الوحيد الى بجد لو ضاع هيضيع هوا كمان لدرجه انه ضاع منه كل حاجه الا الهدف الى هوا حطه بين عينه

كل ده ولما يحاول يحسس البنت دى بمشعره تجها يخاف يبص فعنيها اصلا
ويخاف برده من اسلوب خاه وطبعا يهمنى جمب رأيك راى رىرى

وشكرا انك خلتينى اقول أى

بص ياراحل ......... انا من رأيي انه يكمل المشوار اللي هو فيه .......... عشان يقدر يوصل لهدفه
ويثبت لخاله ده .......... انه يستاهل بنتــــــه .......... لو فعلا بيحبها ,,,,,, مايتنزلش عنهــــــــااااااااااا

نورت التوبيكـــــــــ

princess.moon
الحب من طرف واحد هو شئ مش كويس وانا كمان هعترفلك انا كنت بحب من طرف واحد بس الحمد الله قدرت احسسو انى بحبو واللحمد الله قدرت برضو اخليه يحبنى واحنا دلوقتى مرتبطين ببعض وارجو من كل الاعضاء الى هيشتركو فى هذا الموضوع يدعولنا ان ربنا يقربنا من بعض ومش يحرمنا من بعض ابدا بس انتى يامون مون حسابك معايا علشان خلتينى اعترف وانا بنصح اى حد بيحب من طرف واحد يعترف للانسان الى بيحبو بحبو ليه علشان مش يتعذب اصل الحب الى من طرف واحد ده عذاب مش حب

ميرسي ياعنياء ياقمررررررررر

نورتيني ......... ونورتي التوبيكــــ

يارب ........ يارب ........... يارب
يخليكوا لبعض انتي وحبيبكــــــ ,,,,,,,,, وماتتحرموش من بعض أبـــــــــدآ
princess.moon
انا كنت بحب من طرف واحد لكن الحمد لله انى صحيت من غفوتى لأنى فضلت احبة 10 سنين من غير امل كنت بتعزب من الألم لأنى حبتة بصدق وكنت والله كل ما كنت بتمنى اشوفة بلقية قدامى يعنى كنت ببقى مخلصة محاضرات وركبة المواصلأت وبفكر انى نفسى اشوفة بلقية قدامى او معدى من جنبى حتى ايام وفاة والدى كنت مقيمة فى الفترة دى عند جدى وكانت نفسيتى وحشة كنت بلأقية قدامى فى نفس الشارع حبتة حب جامد عرفت كل حاجة عنة رقم تليفونة ورقم العربية اسماء اخواتة كل حاجة عنة لكن اتصدمت لما لقيتة مركب بنات معاة فى عربيتة بقيت ادعى ربنا انى انساة والحمد لله نسيتة لكن مش ندمانة لأنى اتعلمت احب

ميرسي يانــــدى
نورتي التوبيك ............. والحمد لله انك نسيتي البني آدم ده ............ لانه مايستهلكيييييييييييش
بسمة basma
الحب من طرف واحد حاجة صعبة اوووووووووووى والحمد لله ما حصلتليش

princess.moon
الحب من طرف واحد حاجة صعبة اوووووووووووى والحمد لله ما حصلتليش

ميرسي يابسبوسة

نورتي التوبيك
القلب الطيب
الحب من كرف واحد موجووووووووودددددد

وكتير مننا بيحب من طرف واحد

انا كنت بحب بنت من طرفي انا بس

ولما صارحتها بحبي ليها فوجئت بتقولي خلينا اصحاب

بجد اتصدمت اوووووووووووووووووووي

عايز اقولك ان الحب ده موجووووووود

وميرسسسسسسسسي ع التوبك يا قمر
nonosh
موضوع جامد يا مون مون بس انا من رايي ان الحب من طرف واحد عذاب شديد
ويا سلام بقي لو الى بتحبيه مش حاسس بيكى يبقي ده الانتقام على حق
ويا جماعه مش صح ان لو وحده بتحب واحد تعترفله لانه لو مبيحبهاش هتتجرح جامد جدا
واصعب جرح .......جرح القلوب
نيس توبيك يا قمر...
تحياتى.....
ميسره
الحب من طرف واحد عذاب دائم وخصوصا لو اللي بيحب كرامته فوق كل شئ يااااااااااااه حتبقى صعبه قوي يا شيخه

انا جربتها واستحاله اروح اقوله

بقولك ايه معندكيش انتي طريقه نوقع بيها الولاه هههههههههههههههه

تسلمي يا قمر بجد موضوع مميز
princess.moon
الحب من كرف واحد موجووووووووودددددد

وكتير مننا بيحب من طرف واحد

انا كنت بحب بنت من طرفي انا بس

ولما صارحتها بحبي ليها فوجئت بتقولي خلينا اصحاب

بجد اتصدمت اوووووووووووووووووووي

عايز اقولك ان الحب ده موجووووووود

وميرسسسسسسسسي ع التوبك يا قمر

ميرسي ياقلب ياطيب على مروركــ

نورت التوبيكـــ
القلب الطيب
ميرسسسسسسسسسسسي يا مون مون

منور بحضرتك
princess.moon
nonosh[/size];184071]موضوع جامد يا مون مون بس انا من رايي ان الحب من طرف واحد عذاب شديد
ويا سلام بقي لو الى بتحبيه مش حاسس بيكى يبقي ده الانتقام على حق
ويا جماعه مش صح ان لو وحده بتحب واحد تعترفله لانه لو مبيحبهاش هتتجرح جامد جدا
واصعب جرح .......جرح القلوب
نيس توبيك يا قمر...
تحياتى.....

ميرسي يانونوش ياعثــــل

نورتي التوبيك
princess.moon
[quote=ميسره;184088]الحب من طرف واحد عذاب دائم وخصوصا لو اللي بيحب كرامته فوق كل شئ يااااااااااااه حتبقى صعبه قوي يا شيخه

انا جربتها واستحاله اروح اقوله

بقولك ايه معندكيش انتي طريقه نوقع بيها الولاه هههههههههههههههه

تسلمي يا قمر بجد موضوع مميز[/quote]

تسلمي ياميسو ياقمرررررررر

نورتي ياجميلة ............ انا معنديش طريقة للي انتي قولتي عليه ........... لو لقيتي انتي طريقة

ابقي قولي لاختــــــــــك ........... ههههههههههههه

نورتينيييييييييييي
ميسره
ههههههههههههههههههههههه

اقولك لو جاه كلمك متعبرهوش ولا تهتمي طبعا انتي من جواكي بتكوني عيزه ان شاء الله تبوسيه حتى هههههههههه بس اتقلي

التقل صنعه يلا خلينا كده لحد ما نبقى مخلل في بيوتنا ههههههههههههههه

موضوع متميز يسلمووووووووووووووو
princess.moon
ههههههههههههههههههههههه

اقولك لو جاه كلمك متعبرهوش ولا تهتمي طبعا انتي من جواكي بتكوني عيزه ان شاء الله تبوسيه حتى هههههههههه بس اتقلي

التقل صنعه يلا خلينا كده لحد ما نبقى مخلل في بيوتنا ههههههههههههههه

موضوع متميز يسلمووووووووووووووو

ههههههههههههههههه

صــــــــح ......... التقل صنعة

وبالذات الولاد دول ........... لما تتقلي عليهم ........... يتهبلو بيكي
malk lovly
هو فعلا موضوع جامد يا مون مون
انا ع نفسى حبيت كدا
بس كنت متعذبه جداااااااااااا
بس الحمد لله لما عرف طلع هو كمان بيحبنى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
"وسط البلد" و"مريم وأبو" و"تاكسي" و"اسكندريلا" ورامي عصام في مهرجان "الجنينة"
محاكمة "جرانه" و"رشيد" و"عز" و"عسل" و"خطاب" بتهم التربح وإهدار المال العام اليوم
"الكسب غير المشروع"يتحفظ على أموال"الشريف" و"سرور"و"عزمى"و"سليمان"
"الخدمة المدنية": التثبيت يشمل "خريجي المعلمين" و "المتعاقدين" و "البديلات"