نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

محتجاكم يا جماعه بجد

انا عندى 15 سنه وبحب واحد هو معايا ف نفس السنه بس عنده 17 سنه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وانا الى اتصلت بيه وقالتله بحبك بس عشان كنت هجنن
وبعد كدا عرفت انه بيحبنى هو كمان وعمل حجات كتييييير عشان يوصلى
بس انا اتخنقت معاها مرة بس الشك وقولتله انا حاسه انك بتكدب وكله كدب
وحاسه انى بعمل حاجه غلط انى بكلمك
اعمل ايه يا جماعه
انا بحبه بجد
بس خايفه
ارجو النصيحه

المقال "محتجاكم يا جماعه بجد" نشر بواسطة: بتاريخ:
بسمة basma
مش شايفة انك صغيرة اووووى ع الكلام دة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
ياسمين جيسى
ياحبيبتى الاحسن انك تركزى فى مزاكرتك ودروسك وطبعا ده غلط لسه بدرى اوى على الكلام ده حاولى تهتمى بمزاكرتك وتنجحى دى اهم حاجه دلوقتى وسيبك من الكلام ده دلوقتى خالص وبلاش تخونى ثقه اهلك فيكى لانهم منحوكى حريه حاولى تكونى اد الثقه دى واوعى تفكرى فى شىء غير فى دروسك ومزاكرتك لان دول هما اللى حيعملولك قيمه وسط الناس ويعملوا ليكى كيان وهما ادام شويه حيخلوا الناس تحترمك وتقدرك لما ييقولوا فلانه معاها شهاده كذا نظرتهم حتتغير ويحترموكى ويبقالك وضعك طبعا بخلاف لو اهملتى دروسك وفضلتى تفكرى فى الكلام ده حتبقى ايه ولا حاجه و مجرد بنت مش اكتر سامحينى لوكلامى قاسى انا اختك الكبيره ووالله خايفه عليكى وربنا يكرمك و يوفقك
نوووووووجا
أختى ما تشعرين به ليس بحب ولكن أنه فترة مرهقة تعيشيها وأظن أن كلا منا فى سنك مر بها أنا رأييى أنك تركزى فى دروسك زى ما قالت ياسمين لأن أنتى لسه صغيرة على الكلام ده
malk lovly
مش شايفة انك صغيرة اووووى ع الكلام دة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
انا عارفه انى لسه صغيره
بس هى كانت غلطه وهصلحها ان شاء الله
وشكرا ع المرور
جزائرية وافتخر
يا حلوه انتي لسه صغيرة وماتغلطيش انا لما كنت في سنك حبيت وانا لليوم بتعذب من دا الحب
عشان كدا اهتمي بدراستك واهلك واضحكي لسى الحياه قدامك
ولو عايزه اي مساعده ولا نفسك تحكي وتفضفضي قوليلي
وانا راح اخليكي تحكي وترتاحي من الالم دا
يلا انا منتظرة ردك اوكي
ماتنسيش يا قموره
RAGHEB
انا اقوللك كلمة هو بيتسلى مش بيحب عالشان السن دة مافهوش حب فى لعب وخلاص دة مخ الشباب فى السن دة يعنى ابعدى عنة فورا وحاولى انك تنسية بجد تنسية خالص واتخليش حاجة تربطك بية
war6a
حبيبتى انتى لسه ما عندك خبرة كفاية انك تختارى شريك حياتك
اصبرى شوية علشان ما تندمى على اختيارك
بوحه بوتى
اعملى اللى انت عايزاه براحتك متسمعيش كلام حد
القلب الطيب
انتي لسسسسسسسسسسه صغيرة اوووووووووووووي ع الحب ده
AHMED_AWAD
بصى يا قمر انا عارف كويس انتى بتفكرى ازاى دلوقتى انتى بتقولى لنفسك انا مش صغيره انا بحب بجد وده الحب الحقيقى كلنا قلنا كده انا عن نفسى وانا فى اولى اعدادى كنت هموت واكلم وحده جارتى كنت مفكر ان ده الحب الحقيقى وده السن الصح للحب بس صدقينى لما كبرت شويه عرفت ان ده كله كانت مرهقه وهترجعى من نفسك بعد كده هتضحكى على الايام دى وهتقولى معقول انا كنت بعمل كده صدقينى لسه العمر قدامك وانتى مش صغيره انتى كبيره بس لزم تعيشى سنك هتفهمى كلامى ده كويس بعد ما توصلى لسن 20 سنه نورتى المنتدى ييا قمر واتمنى يكون راى فادك بشئ
طايشه بس عايشه
هو لو بيحبك مكنش هيكلمك لانه هيخاف عليكى حتى من نفسه وان ثقت اهلك ليكى تتغير يوم من الايام لازم تكونى قد الثقه دى وفعلا دا مش حب ونصيحه من محدش بيحب حد كله عايز يتسلى خلى الحب لنصيبك اللى ربنا كتبهولك هيكون اجمل حب وبتمنالك التفوق فى دراستك.تاج الملوك من ذهب وتاج الفتاه من ادب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
باركولي يا جماعه
يا جماعه يالي هنا