نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية حقوق

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلام مهم جدااااالكل طلاب كلية حقوق

اولا ازيكم كلكم يا شباب كلية حقوق اول حاجة انا احب اقول انى انا شايف المنتدى مفهوش مواضيع جديدة يعنى حاسس انى المنتدى نايم شوية فعشان كدة انا قررت ..... انى كل طلاب كلية الحقوق يساعدوا بعض عشان الامتحانات خلاص قربت فا انا بطلب من كل طلاب حقوق انهم يساعدوا بعض يعنى ..... مثلا اللى فى كلية الحقوق جامعة القاهرة او عين شمس او حلوان او المنوفية يكتبوا الملغى من المواد بتاعتهم يعنى اللى فى كلية حقوق القاهرة مجموعة أ يكتب الملغى للمواد واللى فى مجموعة ب يكتب الملغى من المواد بتاعتة وهكذا عشان نساعد بعض ولو الدكتور قال حاجة مهمة فى المحاضرة للامتحانات نخش نكتبها فى الموضوع دة
ثانيا انا عاوز كل طلاب حقوق اللى يذاكر المادة بتاعتة مثلا الاقتصاد يخش يكتب نبذة عن المادة او مثلا مادة الدستور يكتب نبذة عن المادة بتاعتة وعن المادة اللى بيذاكرها
ثالثا لازم الكل يذاكر ويستعد للامتحانات عشان الامتحانات قربت يا جماعة وربنا يستر....................................

رابعا ودية اهم حاجة........... لازم الكل يشارك فيها.................................. انا عاوز الكل يقولى اية رائيوا فى كلية حقوق واية رائيو فى المواد اللى بيدرسها واية رائيو فى الجامعة اللى بيدرس فيها واستفاد اية من حقوق ونفسة بعد حقوق يعمل اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وشكرا ليكم كلكم منورين كلكم المنتدى ويارب ربنا يوفقكوا فى حقوق يا رب

المقال "كلام مهم جدااااالكل طلاب كلية حقوق" نشر بواسطة: بتاريخ:
بسمة basma
يا حسن يا جاااااامد

فكرة حلوة اوووووووووى

معاك يا باشا

منور المنتدى
ميشو
يا حسن يا جاااااامد

فكرة حلوة اوووووووووى

معاك يا باشا

منور المنتدى
ربنا يخليكى يا بسمة ميرسى يا بسومة دة انتى اللى منورة المنتدى يا قمر واحنا لازم فعلا ننفذ الفكرة دية عشان الكل يساعد بعضة
بسمة basma
ماااااشى يلا بقى ابدا يا حسن وورينا الشغل

اقولك اكتب الحاجات اللى ادتهالك فى الجامعة وهعمل نفسى مش واخدة بالى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه

اية رائيك فى الفضايح دية

HAZEM
فكرة جامدة يا حسن

وان شاء الله نبقي نكتب الحاجات المهمة والملغية في المنهج
ميشو

اقولك اكتب الحاجات اللى ادتهالك فى الجامعة وهعمل نفسى مش واخدة بالى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه

اية رائيك فى الفضايح دية

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ماشى يا بسمة انتى عاوزة اكتب اللى انتى ادتهولى فى الجامعة دة كتير اوى انا كدة هموت حرام عليكى يا بسمة اذا كان انا مكتبتوش هههههههههه:d:d
HAZEM

اية رائيك فى الفضايح دية

ههههههههههههههههه

حلوة يا بسمة

يلا يا حسن

اكتب اللي بسمة قالتلك عليه

بس متخفش
هي مش حتاخد بالها:d
ميشو
فكرة جامدة يا حسن

وان شاء الله نبقي نكتب الحاجات المهمة والملغية في المنهج
ماشى يا زومة طبعا هنكتب الملغى كلة بتاع المنهج بتاعنا منور المنتدى يا حازم يلا يا حازم ابد نفذ الفكرة واكتب الملغى:
بسمة basma
اية يا جماعة انتم هتتعازموا على بعض

اكتبوا اى حاجة حرام عليكو هتسقطونى وانتم عارفين انا تعبانة اد اية فى المذاكرة من اول السنة

صح يا حسن انت وحازم ولا فى اعتراض هههههههههههههههههههه
HAZEM
مانا عارف يا بسمة انك مقطعة نفسك من المذاكرة من اول السنة

انتي هتقوليلي
محمدشلتوت
ماشى هكتب المهم و الملغى ولون دى اول سنة ليا حقوق واخر سنة ان شاء الله وهى فكرة جميلة
بسمة basma

انتي هتقوليلي
يا ربى على الحسد

اعمل زيي وذاكر بدل الحسد دة
Ahmed Abdo
ياجماعه مش عايز حد يتخانق ....... اى حد يكتب ........
ماتكتب بقى ياعم وخلصنا..........
sniper
بص يا حسن كل اللى انتا قولته كويس بس انا رايى ان الكليه مش بتدى فرصه للفهم هى كلية حفظ وبس وانا بصراحه فى حقوق بس مش بفكر انى اشتغل محامى خالص عشان لو اشتغلت محامى يبقى لازم اكون غشاش لان انتا لازم تجيب براءه للمتهم حتى لو انتا عارف انه مذنب انا عارف ان كلامى مش هيعجب ناس كتير بس هيا دى الحقيقه
ميشو
اية يا جماعة انتم هتتعازموا على بعض

اكتبوا اى حاجة حرام عليكو هتسقطونى وانتم عارفين انا تعبانة اد اية فى المذاكرة من اول السنة

صح يا حسن انت وحازم ولا فى اعتراض هههههههههههههههههههه
لا مفيش اعتراض خالص يا بسمة انت بصراحة بتذكرى وخلصتى المنهج كلة يا بسمة امال انتى جبتى جيد جدا ازاى
ميشو

انتي هتقوليلي
عندك جق يا حازم والله
امال بسمة جابت جيد جدا ازاى
ربنا يكرمها يارب:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d
ميشو
ماشى هكتب المهم و الملغى ولون دى اول سنة ليا حقوق واخر سنة ان شاء الله وهى فكرة جميلة
لا متقولش كدة يا محمد ان شاء الله هتنجح فى حقوق بس انت ذاكر كويس عشان تنجح ولكل مجتهد نصيب واكتب الملغى والمهم عشان تساعد اصحابك فى الكلية وشكرا ليك يا محمد
ميشو
ياجماعه مش عايز حد يتخانق ....... اى حد يكتب ........
ماتكتب بقى ياعم وخلصنا..........
لا محدش هيتخانق يا احمد وهنكتب الملغى والمهم وانت كمان اكتب لو فى حجاة مهمة عارفها
ميشو
بص يا حسن كل اللى انتا قولته كويس بس انا رايى ان الكليه مش بتدى فرصه للفهم هى كلية حفظ وبس وانا بصراحه فى حقوق بس مش بفكر انى اشتغل محامى خالص عشان لو اشتغلت محامى يبقى لازم اكون غشاش لان انتا لازم تجيب براءه للمتهم حتى لو انتا عارف انه مذنب انا عارف ان كلامى مش هيعجب ناس كتير بس هيا دى الحقيقه
والله يا سنبير كلامك صح جدا وفعلا كلية حقوق دية كلية للفهم فقط انت لو حفظت حاجة فى حقوق يبقى بتظلم نفسك وبعدين هنعمل اية دة نصبنا نعمل اية نذاكر وخلاص ونعمل اللى علينا عشان نبقى عملنا اللى علينا وبعدين كلية حقوق بعدين محدش هيقدر يدخلها تانى انا سمعت انها هتبقى من 85% وبعدين كلنا هنطلع من حقوق مش هنشتغل محامين ممكن نشتغل فى حاجات تانية وربنا يوفقنا كلنا يارب
بسمة basma
لية كل دة والله كلية حقوق دية اعظم كلية وبالنسبة لموضوع ان المحامى غشاش لا طبعا لو انسان عندة مبادئ مش هيدافع عن حد مجرم وكل مهنة فيها الكويس وفيها الوحش
HAZEM
يااااه

كل ده كلام مهم وملغي كتبتوا
Ahmed Abdo
محدش بغلط فى المحامين
ياجماعه دى مهنه كويسه
وكمان بتعرفك القانون كويس وكمان عندها امتيازات جامده بجانب بعض العيوب القليله
ميشو
يااااه

كل ده كلام مهم وملغي كتبتوا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه شوفت بقى يا حازم عشان تعرف انى الملغى والمهم كتير يلا شد حيلك عشان تكتب انت كمان الملغى
ميشو
محدش بغلط فى المحامين
ياجماعه دى مهنه كويسه
وكمان بتعرفك القانون كويس وكمان عندها امتيازات جامده بجانب بعض العيوب القليله
فعلا المحامين مهنة كويس وكمان بيبقى ليك وضعك الاجتماعى
gaber33
فكرة جامدة يا سونه بس ياريت تطبق عملى مش نظرى بس

واقول لكم اصحابى اللى فى حقوق واللى معانا فى المنتدى شدوا حيلكم بقه شويه وربنا معاكم ويوفقكم

شكراً يا سونه على الفكرة الجامدة دى بس فيييييييييييييييين الملغى يا ريس
ميشو
فكرة جامدة يا سونه بس ياريت تطبق عملى مش نظرى بس

واقول لكم اصحابى اللى فى حقوق واللى معانا فى المنتدى شدوا حيلكم بقه شويه وربنا معاكم ويوفقكم

شكراً يا سونه على الفكرة الجامدة دى بس فن الملغى يا ريس
ميرسى يا جابر ربنا يخليك وان شاء الله هكتب الملغى كلة اوعى تخاف
brahim5555
تشكر على هذه الفكرة الرائعة ، مع تمنياتي لك بالنجاح والتوفيق
جزاك الله كل الخير
ميشو
تشكر على هذه الفكرة الرائعة ، مع تمنياتي لك بالنجاح والتوفيق
جزاك الله كل الخير
شكرا ليك يا ابراهيم وارجو انت تشترك معانا فى هذة الفكرة والتوفيق ان شاء الله
محمود المصري 2009
يا سبحان الله
في الاخر محدش كتب اللي أتلغي
هههههههههههههههههه
hossam91
احلى سلام على شباب كلية حقوق القاهرة وبالاخص الفرقة الاولى مجموعة ب احلى مجموعة واحلى دفعة فى الفرقة الاولى كلها النتيجة ان شاءالله الاسبوع دة ويارب يوفق الجميع [email protected]

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة كلية الحقوق جامعة المنصورة 2013 - كلية حقوق 2013 كل الفرق
نتيجة كلية الحقوق جامعة بنى سويف 2011 - كلية حقوق 2011 كل الفرق
طلاب وطالبات جامعةالقاهره (حقوق) سنه أولى
طلاب تجارة القاهرة يشتكون عميد الكلية لـ"حقوق الإنسان"