نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية تجارة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

سنه اولى تجاره

بسم الله الرحمن الرحيم

ياريت كل الى فى سنة اولى تجارة قاهرة نتعاون حتى يمكن ان نجتهد فى الكليه و نتميز عن الاخرين ويتم ذالك من خلال التعاون اى الى ينزل شئ مفيد عن دراستنا ياريت يبعتهالى وطبعا مفيش مانع ان يشتركوا معنا الفرق الاخرى فى تجاره:cool :

المقال "سنه اولى تجاره" نشر بواسطة: بتاريخ:
m_mizo_2008
ده اكيد لان احنا مع بعض في تجاره
و اكيد اللي هيعرف حاجه هيبلغ الناس التانيه
محمد 3 تجاره
nona
شكرا ليك محمد بس اتمنى الكل يعمل كدة لحسن انا حضرت بقالى يومين مش فاهمة حاجة
thefaster
يا جمااااااااااااااعه انا محمد عاطف
اولي المنصوره
عايزين المحاضرات
thefaster
ياجمااعه لوحدة اولي المنصوره يكلمني هناااااا ع الاميل
[email protected]
او المحمول
0169988902
ضروررررررررررررررررررري
thefaster
المحاضرااااات

انا محمد عاطف
omira mahdy
عادي نونه برضه انا زيك مش فاهم حاجه
بس ديه حاجه عاديه كلنا كده
واطمني لسه المدرجان فاضيه الكارثه جايلك بعد العيد مش هتعرفي تعدي
انا زميلك مجموعه ج
سلام
اروة
انا اولى تجارة جامعة طنطا وفعلا مو فاهمة اى شى ذى ما نونا قالت بالظبط وياريت الى فى السنين الاخرى يدخل ويفهمنا ونكون مع بعض طول العام شكرا لك يامحمد
nona
شكرا والله انتوا عسل
بصوا انا رحت وفهمت شويه بس ادارة الاعمال رخمه والموارد كمان وياريت لو حد معاه محاضرات او اى حاجة مهمه يقولى اوك وطبعا صحبتنا الجديدة اروة واى حد تانى يلا خلينا نفيد بعض مش كلام بقى نبتدى بالفعل اوك يلا باى يا عساسيل
omira mahdy
لا انا مشكلتي في المحاسبه الماليه انا مش فاهم حاجه خالص فيها
واعرف انها اهم ماده عندي
ده انتي اللي عسل يا نونه
اروة
لية بس المحاسبة المالية جميلة بصراحة بعد حصة الرياضة بتبقى سهلة انا كان عندى محاضرة رياضة وبعدها محاسبة مالية بالنسبة للرياضة المحاسبة جميلة انا اخدت اول محاضر فيها عن تعريف المحاسبة المالية والكلاسيك فى المبحث الاول
ميشو
ربنا معاكو ا كل اللى فى تجارة عشان المحاسبة صعبة شوية احب اعرفكم بنفسى انا حسن فى حقوق القاهرة الفرقة الاولى مجموعة ب ادعولى عشان انا ناوى ان شاء الله ابقى وكيل نيابة
hamadause
السلام عليكم ربنا معاكو انا حمادة من الزقارية كلية تجاره الفرقه الاولى مجموعة ا ان شاء الله ربنا يسعدكم
noooor
ماما حلوه يا نونا احنا شغلين عند امك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههه
الطيار
انامستعد ان اشغلكم جميعكم في شركات في الخليج
ضوء القمر
بجد كلامك مفيد للكل ولازم يتعمل كده عشان للتميز عن الغير شكرا لانك طرحتى الموضع تسلمى

تحياتى ليك
كابتن هيما
نوسو نونو بابا انت يا احلي بابا
نتعاون ميضرش
كابتن هيما
hema_memo60
ضوء القمر
ان شاء الله نتعاون مع بعض ونكون اصحاب جامده مع بعض ...
nona
--------------------------------------------------------------------------------

عودة للملاعب
هههههههههههههه
ازيكم يا شباب يااااااااااااااااه وحشتونى اوى
اسفه انى مكنتش بتابع بس ادينى جيت اهو وهوريكم هههههههههههه
لا بهزر بس انتظروا المفاجات

وشكرا على كل اللى ردوا فى مواضيعى

وانتظروا الجديد يلا بقى وكمان عاوزة اتعرف على الناس الجديدة اللى جت

واحب اعرفها بنفسي عشان الناس الجديد ة وكمــــــــــــــــــــــــان الناس اللى نسيوا ههههههههههه

عادى المهم انا نونة سنه اولى تجارة مجموعه ز

يلا هستناكم يلا جدعان معطلكوش بقى اقعدوا بعافيه ههههههههههه

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــاى
ضوء القمر
طب الحمدلله يا نونا وصلتى لينا وشفتى الاراء بس ياريت دائما تكونى متابعه جروب التجاره وموضوعك وياريت اراءنا عجبك ...

سلامى ليكى
mattrex
انا فى تجاره الفرقه الثانيه عين شمس انا كنت زيكوا مش فاهم حاجه بس طبعا بعد نزول ورق الشرح كله بقى تمام ومتستعجلوش وانشاء الله هتفهموا سلامووووووووووووووووووووووووووووز بقى عشان معطلكوش
mirotop
ربنا يوفقهم يارب
كاريوكى زمان
اية ياجماعة انتو مكبرين الموضوع اوى كدة لية انا شهاب فى اولاى تجارة ومستعد افهمكو المحضرات كلمة كلمة وبالتفصيل الممل ..................... لاول مرة اشترك بالمنتدى دة ويريت نكون اصدقاء..... وعلى فكرة هكون مخلص معاكو ا.....
كاريوكى زمان
السلام عليكم .... احب اعرفكو بنفسى الاول

انا شهاب .
..من العاشر.

ولاول مرة اشارك فى المنتدى .. فيريت نتعرف بالناس الحلوة ... وانشاء الله هنحقق المراد...

من المؤلم انا تحب بصدق .....وتغفر بصدق......وتخلص بصدق............... وتصدف بنهاية تخذل كل ماقدمتة..............

زمن العذاب ان تنتظر من لاياتى اليك....وان تحب من لا يشعر بك ...... وان تحتاج من لا يحتاج اليك... وان تثق بمن لايثق بك.......

ثم تكتشف ان اجمل لحظات العمر للاسف كانت سراب.... ... .. .

هذه الحكاية منالبداية الى النهاية... .. .
و
هى دى حكايتى مع الزمان....
الحلم امل ببكرة ....

.... توقيع ... ..... كاريوكى زمان.. .
كاريوكى زمان
السلام عليكم .... احب اعرفكو بنفسى الاول

انا شهاب .
..من العاشر.

ولاول مرة اشارك فى المنتدى .. فيريت نتعرف بالناس الحلوة ... وانشاء الله هنحقق المراد...

من المؤلم انا تحب بصدق .....وتغفر بصدق......وتخلص بصدق............... وتصدف بنهاية تخذل كل ماقدمتة..............

زمن العذاب ان تنتظر من لاياتى اليك....وان تحب من لا يشعر بك ...... وان تحتاج من لا يحتاج اليك... وان تثق بمن لايثق بك.......

ثم تكتشف ان اجمل لحظات العمر للاسف كانت سراب.... ... .. .

هذه الحكاية منالبداية الى النهاية... .. .
و
هى دى حكايتى مع الزمان....
الحلم امل ببكرة ....

.... توقيع ... ..... كاريوكى زمان.. .

دكتورة شروق
انا مش فى تجارة بس دخلت تطفل او عشان اذا سقطت السنة دى هاجى معاكم
brahim5555
تشكر أخي الكريم بارك الله فيك وجزاك كل الخير .
ali gamal soliman
أنا على جمال فى تجارة المنصورة الفرقة الأولى أنا بنصح أى حد ياخد كورسات فى المواد تقديرى الترم الأول إمتياز بسبب الكورسات ومعايا أبو الريش الفرقة الرابعة تقديرة العام جيد جدا بردة بسبب الكورسات
محمد سامى ابو
انا محمد سامى فى تجره انجليش اسماعيليه ممكن اشترك معاكو
iloved sleep
أهلا نونه أنا بجد عايزه مساعده منك لاني معرف أي حاجه عن سنه أولى (انا انتساب)بلييييييييييييييييييز ساعدوني

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
جميع محاضرات تجاره بنها + نتيجه تجاره بنها
سنه اولي تجاره انتساب
ممكن طلب : جدول فرقه اولي تجاره قسم د 2
محاضرات اولي تجاره القاهره مجموعه ز