نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بعدما شوفنا الموضوع ده بالشقلوب تعالوا نشوف الموضوع الحقيقى

اتمنى انكوا تقرأوا الكلام ده كويس جدا وتكملوه للاخر وتشوفوا الموضوع ده الاول
http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=187918

السلام عليكم اخوتى
بسم الله ما شاء الله
اذكروا الله
بعد خبرة سنين قضيتها مع جوجل ادسنس وبعد كثرة محاولاتى للكسب السريع بالطبع فشلت ولكنى وجدت طريقه سريعه جدا جدا للربح و طبعا هى بالنصب وانا اطبقها منذ فتره فى جميع المنتديات الاخرى ولكنى اليوم اريد أن اعرضها عليكم لكى أستطيع ان اجمع منكم الاموال
هذه الطريقه ليس بها اى تعب على الاطلاق وستلاحظون ذلك بعد ان تشتروها منى
بالطبع لن يصدق البعض لان هذا ما كنت افعله سابقا عندما يقول لى احدا هذا وكنت انعته بالنصاب واتركه وارحل ولكنى فكرت وواصلت التفكير قرأت كنب كثيره للص الكبير خبعلللى تريشه تمعنت فى قرائتها لكى لا يستطيع احد ( انه يقفشنى ) هذا ليس بالشئ السهل اخوتى نعم يجب ان اقوم بجميع المحاولات وبشتى الطرق ان اقنع بها الضحيه
بعد تعب وسهر الليالى فى البحث عن طرق للنصب وجدت هذه الطريقه التى سيرتاح بها الجميع وستكون الارباح محزنه باذن الله
هذه الفكره تجوز عل جميع المنتديات والمدونات والدليل ارباح مواضيعى من هنا فى المنتدى

هذه صور ارباحى فى هذا الاسبوع لاحظوا مواضيع المنتدى ستجدون ارباح معظم مواضيعى جانبها

أولا أحب أن اعلمكم باسم وهى كلمة funny لان فيه ناس مالحظتهاش
لاحظتم اخوانى يا حبايبى يا مصدر رزقى انتوا اللى عاملها بالفوتوشوب دى اكيد طبعا انتوا موش هتعرفوا تقفشوها لانى قعد ظبطها وقفلت جميع الثغرات اللى فيها دى مجمعها من 4 صور اه طلع عينى اه بس اهوه لازم نتعب علشان نكسب امال انتوا فاكرين النصب سهل اوى كده

واخدين بالكوا انا شاطب على بياناتى ازاى ببرنامج الرسام ده طبعا علشان محدش يشك انى عاملها بالفتوشوب ومجرد انى صورت وحطتها على طول هنا انا ذكى جدا جدا على فكره

انظروا ايضا ارباحى اليوم مع العلم بانى اخذت هذه صباحا لا بصراحه انا لسه واخدها بس علشان تقولوا ياااااااااااه اوعى ده الواد ده مجرم محاولات محاولات يا ساده والله

ملاحظه لا ترهقوا انفسكم بعناء البحث عن مواضيعى بهذه العضويه فلن تجدوا ما تبحثوا عنه
هذه الطريقه كنت اجربها ولكن بعيد عن حسابى الاساسى وبعضويه اخرى فكنت لابد أن أتأكد انها غير مخالفه لادسنس وبالفعل تأكدت

طبعا لازم اقول كده امال هيسدقوا منين ما انا لو قلت مخالفه محدش هيعبرنى لازم تعذرونى فى الحته دى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فى النهايه اتمنى انى اكون قدرت افيدكوا بالموضوع ده واحب فى الاخر بس اقولكوا اللى عاوز يبيع اللى هو بيقول عليه سر ادسنس ليه علشان طبعا زى ما الكل عارف ان السر لما بينتشر ما بيبقاش سر علشان لما بيتنشر بيفقد ميزته والفكره تنتشر وجوجل تاخد بالها وتقلل سعر الضغطه
قولتكوا السر علشان انا موش فاضى انفذه واكسب اكتر

ياريت تركزوا فى الكلمتين اللى فاتوا دول واللى جايين كمان

حاجه غريبه جدا انالاقيت فوق ال 20 واحد بعتلى اضافه عرفت دلوقتى هما بيستمروا فى النصب ليه

مافيش حاجه اسمها اسرار فى ادسنس يا جماعه واللى بيقول كده بتبقى معظمها بلاك هات يعنى غير مشروعه وحسابك مهدد بالايقاف

اول حاجه علشان تنجحوا لازم تمتنعوا انكوا تبحثوا عن اسرار

شكرا ليكم جميعا والسلام عليكم

المقال "بعدما شوفنا الموضوع ده بالشقلوب تعالوا نشوف الموضوع الحقيقى" نشر بواسطة: بتاريخ:
geo-ads
هههههههههههههههههههه

يعنى اشتغلتنا

هههههههههههههههههههههههههه
safwen
صدمة قوية صراحة
safwen
ماأسوئ ان يحس المرئ انه خدع
عاشق الشعر
موضوع اكثر من رائع
كنت افكر فى كتابة موضوع مثلة خاصة بعد كثرة مواضيع الكتب و الاسرار المباعة
اتمنى تثبيت الموضوع حتى لا يقع احد تحت النصب من قبل هؤلاء
و اى موضوع هشوفة عايز يبيع اسرار ادسنس هيكون ردى بالينك دة علطول
الف شكر يا باشا
hema4ever
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا جامده
لبست الاعضاء العمه كلهم كدا يابرنس
ههههههه
theking55
والله المفروض كل واحد يبقى عارف النصاب مش من النصاب من غير تفكير لان الناس دى معروفة ..
يعنى واحد بيقلك انا بربح 6000 دولار شهريا وجايبلكم كتاب ب 10 او 20 دولار.!!!!
بالعقل كدا بيربج 6000 دولار فى الشهر يتعب نفسة ويكتب كام موضوع فى كام علشان يبيع كتاب ب 10 دولار ..
فى النهائة يا جماعة ادسنس عايز تجربة وعمل وانت هتتعلم لوحدك كل الناس دى اتعلمت بنفسها لا بكتب ولا دياولوا ..

تسلم يا مان على الموضوع وعلى توعية الناس
alex star
اشطا يا برنس :d
احمد عبدالكريم
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
معلش بقى يا جماعه عندى دى
تعيشوا وتاكلوا غيرها

بس انا بصراحه زهقت من الناس دى وكان لازم اعمل حاجه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مشاهير راحت عنهم الشهره شوفوا بعدما كان نجم مشهور شوفوا شكله بقى عامل ازاى ؟
تعالوا شوفوا فستان اليسا و شوفوا اخبار مني زكي و اخبار الكينج عمرو دياب
بذور الكتان مفيده يابنات فى التخسيس لو مش مصدقين ادخلوا شوفوا الموضوع دا
تعالوا نتكلم شوية فى الموضوع