نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

محتاج الرد أوى : مشكلة الثقة بين الحبيبين

أنا حبيبيبتى بتحبنى وعارف ومتأكد من كده بس المشكله مابينا الثقه هى مش بتثق فيا وبتشك فيا ع لطول ودى سبب كل المشاكل ما بينا لدرجة أنا أحنا كل أمنتقابل نتخانق وانا مبقتش مستحمل بس أنا بحبها أوى

المقال "محتاج الرد أوى : مشكلة الثقة بين الحبيبين" نشر بواسطة: بتاريخ:
jace
طيب ما انت تحاول تقول لها وتبعد عنكم الشك وشوف اية اللى بيضايقها وتاحاول تحلة بس المشكلة ما بينك ومابينها ع فكرة وهى بسيطة يعنى
uRhErOo
يا سيدى لو على الشك انشاء الله محلوله هى مسيرها فى يوم هتشوف منك موقف وتتاكد من انك مخلص
ومش هتشك فيك تانى انشاء الله ...بس خدبالك هى بتموت فيك والله الغيره دى والشك عشان هى قلقانه على طول احسن تضيع منها انت حاول تقعد معاها وتفهمها براحه وحاول تخلى كلامك مماثل لافعالك اكيد هى بتشك فيك عشان كلامك مش مماثل افعالك وممكن تكون دى هى المشكله الاساسيهوبكدا تكون انت سبب المشكله مش هى دا لو فعلآ زى ما انا ببقول ...اما لو بقى بتشك من باب للطاق يبقى زى ما قلت لك اقعد معها فى حته هاديه وحاول تفهمها بالراحه وعرفها انت قد ايه بتحبها وعمرك ما هتسبها فى يوم من الايام ولا هتخونها ولازم تكسب ثقتها الاول قبل ان تبدأ فى اى خطوه جديه
decientgirl
حاول انك تكسب ثقتها عشان متكررش الغيرة القاتلة دى
وفعلا زى اللى قالوا قبلى تحاول تقعد معاها وتفهمها وتقولها انك عمرك ماهتخونها طالما انك بتحبها وهتفضل مخلص ليها لاخر يوم فى عمرك
يارب اكون افدتك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
محتاج الرد بسرعة رهيبة اية الفرق بين كلية (العلوم) وكلية (علوم/رياضة)
محتاج الرد أوى : لو حبيبتك معاها أرقام شباب كتير
مشكلة محتاج لخبير