نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مفاجئة جديدة لمواقع اختصارات الروابط نظام جديد بعيد عن ادسنس

مواقع اختصارات الروابط ارباح ممتازة بس الريسك بتاعها عالى وخصوصا مع حسابات ادسنس

الى كل الاعضاء المهتمين بمواقع اختصارات الروابط رغم علمهم بخطورة هذة المواقع الذى تهدد حسابات ادسنس للاقفال وذلك بناءا على تجارب لا حصر لها مع هذة الخدمة

ابشركم اليوم انى وجدت الحل ولكن باقى تاكيد الموضوع واحضار اثباتات الدفع حتى يطمئن كل من يرغب بالعمل مع هذا الموقع

قريبا جدا سوف اضيف فى هذا الموضوع الخاص بهذا المشروع طريقة عبقرية للربح من هذا الموقع

والاهم من ذلك ان طرق الدفع الخاصة بة بعيدا عن ادسنس تماما يعنى بجد موقع فرصة لكل من يحتاج بالعمل بهذة المواقع وتحقيق الربح منها
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الدعوة عامة لمناقشة الموضوع والتجارب عن هذا الموقع ولكن اعتذر عن عدم اضافتة عشان كما ذكرت بجد مش عايز اضيع وقت حد لحد متاكد انة موقع يمكن الاعتماد علية خاصة انة بيعمل مع ابر ز المواقع الاجتماعية

المقال "مفاجئة جديدة لمواقع اختصارات الروابط نظام جديد بعيد عن ادسنس" نشر بواسطة: بتاريخ:
alex star
الله عليك يا برنس

نيس توووبك
caser22
الله عليك يا برنس

نيس توووبك
يا باشا التوبك دة من غيرك عمرو مكان اتعمل

وللتوضيح العضو alex star هو من ادلنى على هذا الموقع

بس انا بجربة الاول عشان زى ماقلت بلاش اضيع مجهود حد ع الفاضى خصوصا ان الموقع مالوش لسة اى مواضيع على المنتدييات بتثبت مصداقيتة بالدفع
alex star
طب انا بتدخلنى فى الحوار لية يا برنس

وهمتك انت تتاكد من الموقع ومصداقيتة

خلينى بعيد انا الله يكرمك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
جديد ادسنس : نظام جوجل ادسنس ياخد فى الاعتبار الروابط الانتقالية
حملها - وداعاً لمواقع حماية الروابط و الاعلانات
استخدام اكثر من نظام اعلانات multiple ad networks : خدمة جديدة من ادسنس ستزيد الارباح
جديد المنتدى : اضف موضوعك لمواقع المفضلات، اشترك في جديد منتدى، تابع مواضيعك