نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الموقع ده فاااااشل

YOUSAYTOO

مع احترامي للاعضاء الناجحين فيه
ومش عارف هما ناجحين ازاي؟
ممكن السبب الرئيسي في الريفيرال
(يعني الناس الي بتسجل عن طريقهم )
علشان الموقع راصد 25 ارباح الريفيرال
ومفيش حاجه تانيه غير كده

الموقع فيه حاجه غلط

لما موضوع يكون عليه اقبال والناس بتبحث عنه وفي اول نتايج جوجل وف اول صفحه للموقع
والنتيجه 14 زياره
يبقي اكيد فيه حاجه غلط

لو فيه اعضاء هنا عملوا ارباح من الموقع ده ياريت يقولولي

بخلاف zapata و caser22
الي بحس انهم بيتكلموا عن موقع تاني غير ده
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "الموقع ده فاااااشل" نشر بواسطة: بتاريخ:
barca_n
أنا حققت منه أرباح جيدة جداا في وقت قصير
الخطير جدا
انا بحاول مع الموقع دا
وبصراحة لاتعليق

انا حقيقي مش عارف ازاي بيكسبو منه

ونسبه ظهور اعلاناتك اساسا للاسف ضعيفه جدا جدا
نسبه 35%

يعني انت لو حظ وحش من وسط 4 نقرات
ممكن تاخد نقرة

دا لو اساسا جالك 4 نقرات
ام لوجين
انت عندك حق
انا روحت عند ماما وفتحت الموقع من هناك ودخلت زائر وضغطت لنفسى على 3 اعلانات
هههههههههههههههه
وبعد ما روحت بيتى بفتح اشوف ايه اخبار الارباح لقيتو مسجل ضغطتة واحدة بس بواحد سنت
وده معناه ان الارباح مش 100 فى 100 لينا
انما 30 % بس
hema4ever
أنا حققت منه أرباح جيدة جداا في وقت قصير
لو سمحت الارباح الي حققتها كام ؟
وعدد مرات الظهور كام؟
hema4ever
الخطير جدا@

ام لوجين@

كلام سليم وشكرا للمرور
منتديات ايجي فير
يا معلم الموقع رائع وارباحة روعة
انا جاتلي ضغطة ب1,31
http://100fm6.com/vb/showthread.php?p=805005#post805005
barca_n
لو سمحت الارباح الي حققتها كام ؟
وعدد مرات الظهور كام؟

أنا من 14 يوم حققت 3.5 دولار

أنا أعتقد كشخص جديد منيح

والزيارات باليوم تقريبا 40 زيارة لأنه 50% يعني في كمان 40 لكن تكون من نصيب الموقع
hema4ever
يا معلم الموقع رائع وارباحة روعة
انا جاتلي ضغطة ب1,31
http://100fm6.com/vb/showthread.php?p=805005#post805005

ضغطه ب 1,31
يعني الضغطه اصلها كان ب 2.62
الموضوع كان ايه بقي علي كده؟؟؟
hema4ever
أنا من 14 يوم حققت 3.5 دولار

أنا أعتقد كشخص جديد منيح

والزيارات باليوم تقريبا 40 زيارة لأنه 50% يعني في كمان 40 لكن تكون من نصيب الموقع

يوم واحد بس يعني ولا الارباح كل يوم ؟
والمواضيع الي انت بتكتبها بتكون بتتكلم عن ايه؟
barca_n
يوم واحد بس يعني ولا الارباح كل يوم ؟
والمواضيع الي انت بتكتبها بتكون بتتكلم عن ايه؟
لا مش يوم واحد كل يوم تقريب

ا 0.14 سنت باليوم

والمواضيع بتكون منوعة أي شي يجذب الزوار
dr.hytham
فعلا الموقع ده مش بيحقق ارباح جيدة
و لكن بعض اصدقائى قالوا انهم حققوا ارباح جيدة فى فترة ثم انهارات حاليا
hema4ever

لا مش يوم واحد كل يوم تقريب

ا 0.14 سنت باليوم

والمواضيع بتكون منوعة أي شي يجذب الزوار

سبحان الله
بس حاجه مستحيله ان الاعضاء بيكسبوا ارقام خياليه وناس تانيه مش لاقيه زياره من الموقع ده
hema4ever
فعلا الموقع ده مش بيحقق ارباح جيدة
و لكن بعض اصدقائى قالوا انهم حققوا ارباح جيدة فى فترة ثم انهارات حاليا

هههههههههههه
سبحان الله
ناس بتحقق ارباح وناس مبتحققش اي حاجه
ولا حتي زيارات
الخطير جدا
والله موقع فاشل
وانا مش هتعب نفسي فيه
zapata
لقد قرأت جميع ردود الأعضاء واتقدم بشكري للجميع ، اردت فقط أن أذكر الجميع بأن طريقة تعامل كل عضو تختلف تماما عن الآخرين لذلك نجد من يكسب ارباح جيدة وآخر بعض السنتات انا بالأمس وصلت ارباحي الى 1.53 يورو بمعنى آخر الرباح الحقيقية كانت 3.06 يورو الظهور كان 61 اي 122

الضغطات 3 ضغطات فقط وأعتبرها ارباح ضعيفة مقارنة بالأرباح السابقة ، وقد أكد بعض الأعضاء هذا الكلام فهم يكسبون وكل يوم له نصيب وهذا ليس معناه أن الموقع فاشل بل الأعضاء الذين لم يكسبوا من الموقع فشلوا في ايجاد الطريقة السليمة التي تمكنهم من الربح من هذا الموقع .

على العموم كل ما أردناه هو يكسب الجميع دون ان نحسد أحد ، لكن للأسف الشديد منعنا من الكتابة عن مثل هذه المواقع بالمنتدى .

تمنياتي للجميع بالتوفيق .
ostaz4u
أنا فعلا مع كل اللى قالوا إن موقع فاشل وبأزيد على كلامهم إنه فاشل جدا جدا جدا جدا
zapata
أنا فعلا مع كل اللى قالوا إن موقع فاشل وبأزيد على كلامهم إنه فاشل جدا جدا جدا جدا

هل تعاملت مع الموقع ، ام هو مجرد رد للرد فقط ، وما فائدتنا حتى نكذب عليكم ، هل تعتقد اننا كتبنا عن هذا الموقع لمجرد الكتابة فقط .

على العموم شكرا .
hema4ever
لقد قرأت جميع ردود الأعضاء واتقدم بشكري للجميع ، اردت فقط أن أذكر الجميع بأن طريقة تعامل كل عضو تختلف تماما عن الآخرين لذلك نجد من يكسب ارباح جيدة وآخر بعض السنتات انا بالأمس وصلت ارباحي الى 1.53 يورو بمعنى آخر الرباح الحقيقية كانت 3.06 يورو الظهور كان 61 اي 122

الضغطات 3 ضغطات فقط وأعتبرها ارباح ضعيفة مقارنة بالأرباح السابقة ، وقد أكد بعض الأعضاء هذا الكلام فهم يكسبون وكل يوم له نصيب وهذا ليس معناه أن الموقع فاشل بل الأعضاء الذين لم يكسبوا من الموقع فشلوا في ايجاد الطريقة السليمة التي تمكنهم من الربح من هذا الموقع .

على العموم كل ما أردناه هو يكسب الجميع دون ان نحسد أحد ، لكن للأسف الشديد منعنا من الكتابة عن مثل هذه المواقع بالمنتدى .

تمنياتي للجميع بالتوفيق .
والله انا كنت بتبع كل حاجه في الموقع وماشي سليم بس مفيش نصيب برضه
عموما مش هستسلم وخلينا ورا الموقع ده لغايه لما نشوف اخرتها ايه
ostaz4u

هل تعاملت مع الموقع ، ام هو مجرد رد للرد فقط ، وما فائدتنا حتى نكذب عليكم ، هل تعتقد اننا كتبنا عن هذا الموقع لمجرد الكتابة فقط .

على العموم شكرا .
أنا تعاملت مع الموقع وكتبت فيه تقريبا 20 موضوع وكلها مواضيع مستهدفة من الأمريكان من خلال ياهو تريندز وكذلك جوجل تريندز ودى تعليمات سيادتك مش بس كده أنا كما ن عملت أحسن منكم حيث قمت بإعادة صياغة المقالات وكذلك إعادة صياغة العناوين بس بشرط إحتواء العنوان على الكلمة الموجودة فى التريندز وذلك كله لجعل العنوان والمحتوى حصريا ولكن للأسف صطدمت حيث الزيارات لا تتعدى 5 أو 7 زيارات شىء لا يعبر إطلاقا عما تصفوه ويبدو أن هذا الموقع ملك لكم وأنتم تحاولوا الترويج له عن طريق جذب أعضاء يكتبون لكم مواضيع لملىء هذا الموقع بالمحتوى أما أرقامكم هذه فى حسابات جوجل فليس من المعقول أن تأتى من موقع مثل هذا
zapata
أنا تعاملت مع الموقع وكتبت فيه تقريبا 20 موضوع وكلها مواضيع مستهدفة من الأمريكان من خلال ياهو تريندز وكذلك جوجل تريندز ودى تعليمات سيادتك مش بس كده أنا كما ن عملت أحسن منكم حيث قمت بإعادة صياغة المقالات وكذلك إعادة صياغة العناوين بس بشرط إحتواء العنوان على الكلمة الموجودة فى التريندز وذلك كله لجعل العنوان والمحتوى حصريا ولكن للأسف صطدمت حيث الزيارات لا تتعدى 5 أو 7 زيارات شىء لا يعبر إطلاقا عما تصفوه ويبدو أن هذا الموقع ملك لكم وأنتم تحاولوا الترويج له عن طريق جذب أعضاء يكتبون لكم مواضيع لملىء هذا الموقع بالمحتوى أما أرقامكم هذه فى حسابات جوجل فليس من المعقول أن تأتى من موقع مثل هذا

ياسيدي الكريم اننا لا نملك الموقع والله العظيم لا نملك قرشا به ، ثانيا انا شخصيا لم اكذب عليكم والخ المشرف caser ايضا ذكر مايعرفه وأعضاء آخرون كثيرون ، ربما لم يحالفكم الحظ للكسب من هذا الموقع .
reemhmam
ياريت تشوفوا الموضوع ده وتستفيدوا من افكار الموقع
http://100fm6.com/vb/showthread.php?p=809462#post809462
hema4ever
هههههههههههههههههه
لاياعم متصدقش
موقعهم ازاي ؟
كل الحكايه انك لما يكون معاك ريفيرال ده بيساعدك ف زياده ارباحك وظهورك
بمعني
انت عندك 5 سجلوا عن طريقك مثلا
وانت معندكش ضغطات بس الخمسه دول ايجه لكل واحد
ضغطه يبقي انت ليك نسبه 25 %
والله اعلم
hema4ever

ياسيدي الكريم اننا لا نملك الموقع والله العظيم لا نملك قرشا به ، ثانيا انا شخصيا لم اكذب عليكم والخ المشرف caser ايضا ذكر مايعرفه وأعضاء آخرون كثيرون ، ربما لم يحالفكم الحظ للكسب من هذا الموقع .
استهدوا بالله ياجماعه
ممكن اعرف عدد اليفيرال بتاعك كام ؟
اعتقد ان ده الي هيحل لغز الموقع
وشكرا
zapata
استهدوا بالله ياجماعه
ممكن اعرف عدد اليفيرال بتاعك كام ؟
اعتقد ان ده الي هيحل لغز الموقع
وشكرا

انا لما كتبت أول موضوع عن هذا الموقع ووضعت رابط حسابي بالموقع للتسجيل عن طريقي كان مسجل عن طريقي حوالي 30 شخص .

لكن سرعان ما حذف هذا الحساب بالموقع وكان تحت اسم gooogle .

أما الآن لدي حساب جديد ولا يوجد أي أحد مسجل عن طريقي اي ان عدد الريفيرال 00 ورغم ذلك الرباح ما شاء الله .

السر ليس في عدد الريفيرال بل في المواضيع التي نكتبها وكثرة البحث عنها من طرف الزوار ، حتى عملية الرات rate ليس لها تأثير على الأرباح ، بل كل ما نربحه من الرات للمواضيع هو ظهور الموضوع في الصفحة الرئيسية .

والكل يعلم أن المواضيع التي تنال زيارات كثيرة هي الأكثر حظا بالنسبة للضغطات ، اكرر وأقول ان سر النجاح هو في الوصول الى الزوار ، وحتى نفهم طريقة التعامل مع الزوار يجب ان نضع انفسنا مكان الزوار .
لو انت زائر وتبحث عن الربح من الأنترنيت حتما ستدخل الى محرك البحث جوجل وتكتب make money
وتظهر امامك مباشرة نتائج البحث الأولى ستختار مباشرة عنوان مميز يشد انتباهك ولما تدخل على صفحة الموضوع تجد اعلانات جوجل وتنجذب نحو عنوان احد الإعلانات فتضغط عليه .

هذه هي معادلة الربح من التدوين وكتابة المواضيع بالمنتديات ، وياتي دور الأرشفة وكتابة المواضيع الحصرية والمور التقنية الأخرى .
hema4ever

انا لما كتبت أول موضوع عن هذا الموقع ووضعت رابط حسابي بالموقع للتسجيل عن طريقي كان مسجل عن طريقي حوالي 30 شخص .

لكن سرعان ما حذف هذا الحساب بالموقع وكان تحت اسم gooogle .

أما الآن لدي حساب جديد ولا يوجد أي أحد مسجل عن طريقي اي ان عدد الريفيرال 00 ورغم ذلك الرباح ما شاء الله .

السر ليس في عدد الريفيرال بل في المواضيع التي نكتبها وكثرة البحث عنها من طرف الزوار ، حتى عملية الرات rate ليس لها تأثير على الأرباح ، بل كل ما نربحه من الرات للمواضيع هو ظهور الموضوع في الصفحة الرئيسية .

والكل يعلم أن المواضيع التي تنال زيارات كثيرة هي الأكثر حظا بالنسبة للضغطات ، اكرر وأقول ان سر النجاح هو في الوصول الى الزوار ، وحتى نفهم طريقة التعامل مع الزوار يجب ان نضع انفسنا مكان الزوار .
لو انت زائر وتبحث عن الربح من الأنترنيت حتما ستدخل الى محرك البحث جوجل وتكتب make money
وتظهر امامك مباشرة نتائج البحث الأولى ستختار مباشرة عنوان مميز يشد انتباهك ولما تدخل على صفحة الموضوع تجد اعلانات جوجل وتنجذب نحو عنوان احد الإعلانات فتضغط عليه .

هذه هي معادلة الربح من التدوين وكتابة المواضيع بالمنتديات ، وياتي دور الأرشفة وكتابة المواضيع الحصرية والمور التقنية الأخرى .
احتمال برضه
ربنا يوفقك ويزيدك
عموما انا مع الموقع ومش هستسلم
وانا مش خسران حاجه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الموقع الرسمى لجامعة دمنهور - نتائج الامتحانات وخدمات الموقع
خشو على الموقع دة